Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 87
    • 88
    • 63 / 88
    Αντίλογος
    54
    1743
    25834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      polo2002 last edited by

      όταν τελικά θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, και αν τα εισιτήρια δεν γίνουν απλησίαστα, νομίζω ότι το τραίνο θα είναι ασυναγώνιστο για το Αθήνα -Θεσσαλονίκη δεδομένου ότι η Ryanair φεύγει
      https://www.protothema.gr/greece/articl ... ni-anoixi/
      Είδομεν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kilomeater last edited by

        Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          famas last edited by

          Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
          Πόσες ώρες θα είναι δηλαδή με ηλεκτροκίνηση Αθήνα Θεσσαλονίκη ;

          Τα 160 χλμ της διαδρομής Θεσσαλονίκη-Λάρισα με 9 στάσεις με τον ηλεκτρικό είναι 1.35 ώρες στην πράξη. Προφανώς ανάλογα ανταγωνιστική σε χρόνο θα είναι η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Καμία σχέση . Ηδη εδώ και 10 χρόνια το εξπρές έκανε 4.15 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη σε 1.05 .

            Σήμερα η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χαω , αλλά θα ανέβει στα 200 χαω μόλις λειτουργήσει η σηματοδότηση πλήρως .

            Αυτή την στιγμή έχουμε 1-2 αλλαγές μηχανών οι οποίες μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα σταματήσουν .

            Ετσι από τον Μάρτιο θα έχουμε Α-Θ σε 4 ώρες και από το επόμενο έτος σε 3.20 - 3.30 .

            Είναι προφανές ότι η Ράιναιρ φεύγει ακριβώς λόγω του τρένου , αφού ακόμα και με τις 4 ώρες είναι πλήρως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου στο σύνολο του χρόνου Κέντρο πόλης-Κέντρο πόλης , ενώ είναι φτηνότερη η χρέωση στις βαλίτσες , πιο άνετες οι θέσεις , φαγητό και διάφορα άλλα .

            Σήμερα το κόστος με επιστροφή είναι 72 € η Β' θέση και 88 € η Α΄θέση . Ακόμα και αν τα δύο ιταλικά τρένα που θα έρθουν και θα κάνουν τα εξπρές δρομολόγια με στάση μόνο στην Λάρισα ή και στο Λιανοκλάδι , έχουν εισιτήρια γύρω στα 100 € με επιστροφή ή και 120 , προφανώς η διαφορά μετακίνησης και μόνο θα αλλάξει την νοοτροπία του κόσμου .

            Σας ανεβάζω ένα σάιτ που βρήκα με αναζήτηση 'ασημένιο βέλος' που έχει και φωτό του εσωτερικού

            https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ ... o/2612232/

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .

              Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .

              Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .

              Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .

              Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .

              Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis3011 last edited by

                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                Καμία σχέση . Ηδη εδώ και 10 χρόνια το εξπρές έκανε 4.15 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη σε 1.05 .

                Σήμερα η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χαω , αλλά θα ανέβει στα 200 χαω μόλις λειτουργήσει η σηματοδότηση πλήρως .

                Αυτή την στιγμή έχουμε 1-2 αλλαγές μηχανών οι οποίες μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα σταματήσουν .

                Ετσι από τον Μάρτιο θα έχουμε Α-Θ σε 4 ώρες και από το επόμενο έτος σε 3.20 - 3.30 .

                Είναι προφανές ότι η Ράιναιρ φεύγει ακριβώς λόγω του τρένου , αφού ακόμα και με τις 4 ώρες είναι πλήρως ανταγωνιστικό του αεροπλάνου στο σύνολο του χρόνου Κέντρο πόλης-Κέντρο πόλης , ενώ είναι φτηνότερη η χρέωση στις βαλίτσες , πιο άνετες οι θέσεις , φαγητό και διάφορα άλλα .

                Σήμερα το κόστος με επιστροφή είναι 72 € η Β' θέση και 88 € η Α΄θέση . Ακόμα και αν τα δύο ιταλικά τρένα που θα έρθουν και θα κάνουν τα εξπρές δρομολόγια με στάση μόνο στην Λάρισα ή και στο Λιανοκλάδι , έχουν εισιτήρια γύρω στα 100 € με επιστροφή ή και 120 , προφανώς η διαφορά μετακίνησης και μόνο θα αλλάξει την νοοτροπία του κόσμου .

                Σας ανεβάζω ένα σάιτ που βρήκα με αναζήτηση 'ασημένιο βέλος' που έχει και φωτό του εσωτερικού

                https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/ ... o/2612232/

                Ο σιδηροδρομικος σταθμος της θεσσαλονικης(καιρο εχω να περασω) η και της αθηνας ειχε καμμια αναπτυξη ωστε να εξυπηρετησει το κοσμο που θεωρητικα θα αυξηθει?πχ παρκινγκ?
                Απο φοιτητης εχω να παρω το τρενο αλλα κ τοτε θυμαμαι ενα γρηγορο 4 και 20 λεπτα εκανε θεσσαλονικη αθηνα...Μια αλλη φορα βεβαια εκανα καμμια 10αρια ωρες γιατι το κοπροσκυλο ο φωτοπουλος και το σιναφι του ειχαν κλεισει το ρευμα...

                Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  polo2002 last edited by

                  Στο σταθμό Θεσσαλονίκης γίνονται έργα μετρό, την διαμόρφωση για στάθμευση κ.λ.π. θα τη δούμε όταν τελειώσουν υποθέτω. Σας σταθμός έχει χώρο για επιβάτες, αν και οι κυλιόμενες είναι ανεπαρκείς...
                  Στο σταθμό Αθηνών οι αποβάθρες που λειτουργούσαν παλιά έχουν απενεργοποιηθεί, και τώρα πας στην απέναντι πλευρά και αρκετά μακριά, στις αποβάθρες 6-7-8 αν θυμάμαι καλά. Δεν ξέρω αν μετά το τέλος των έργων θα αλλάξει κάτι. Για στάθμευση δεν ξέρω να έχει, αλλά πας με μετρό. Να είχαν βάλει και κυλιόμενες ή ασανσερ στην πλευρά του σταθμού...
                  Ειδικά ο σταθμός Αθηνών θεωρώ ότι χρειάζεται αναδιάταξη, γιατί είναι και πολύ μικρός, και οι νέες αποβάθρες δεν προστατεύουν από το κρύο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ο σταθμός της Αθήνας ανακατασκευάζεται με 10 γραμμές και υπόγεια σύνδεση με το μετρό . Αυτή την στιγμή λειτουργούν 5 γραμμές με υπόγεια πρόσβαση και κυλιόμενες σκάλες και ασανσέρ .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                      Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .

                      Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .

                      Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .

                      Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .

                      Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .

                      Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .

                      Τα τρένα της goldair είναι παραπάνω από φήμες

                      Μία μεγάλη είδηση έκρυβε η χθεσινή κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

                      Διαβάστε περισσότερα στο: https://www.taxydromos.gr/Larisa/320921 ... ldair.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kilomeater last edited by

                        Ο χρήστης criuser έγραψε:
                        Αλλά υπάρχει και μία άλλη είδηση που θα χαροποιήσει τον Κίλο .

                        Στην Ελλάδα πέραν της Τραινοσέ , δρομολόγια , εμπορευματικά προς το παρόν , κάνει και η Γκόλνταιρ . Αυτοί έχουν σχέση ομίλου με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους και πλέον υπάρχουν έντονες φήμες ότι και οι Αυστριακοί θα μπουν στον άξονα Α-Θ , αλλά και σε διεθνές τρένο Αθήνα - Βιέννη .

                        Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν 25-30 χρόνια είχαμε 2-3 τρένα ημερησίως για την Κεντρική Ευρώπη .

                        Και οι εταιρείες χαμηλού κόστους απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό , πολύ ειδικό . Οχι οικογένειες , όχι αποσκευές , όχι συγκεκριμένες θέσεις , δρομολόγια σε δύσκολες ώρες και σε αποστάσεις από τις πόλεις .

                        Εγώ όσες φορές κοίταξα την επιλογή Αθήνα-Μόναχο (Μέμμιγκεν για την Ράιναιρ) , για 3 άτομα με βαλίτσες και ενοικίαση αμαξιού , η τιμή ήταν δίπλα στην Λουφτχάνσα , κοντά στην διαδρομή με πλοίο μέσω Ιταλίας και διπλάσια από οδική μέσω Βαλκανίων , ακόμα και αν καίω βενζίνη . Με ντίζελ θα ήταν 3πλάσια .

                        Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη είναι σκάρτα 1000 χλμ και Βιέννη σκάρτα 1300 . Ανετο δρομολόγιο για νυκτερινό τρένο , ακόμα και για ημερήσιο με αναχώρηση από Αθήνα στις 7 το πρωί .

                        Καλή φάση , μακάρι να γίνει
                        Μπόνους να βάλουνε βαγόνι και για αμάξια , να κοιμόμαστε το βράδυ και να φτάνουμε με την κούρσα Ελλάδα την άλλη μέρα 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Βαγόνια για αμάξια έχει και τώρα και τα βάζουν στο νυκτερινό τρένο . Αλλά παλιά είχε δύο νυκτερινά . Το ένα ήταν μόνο με κλινάμαξες και κλινοθέσια και αυτοκινητοφόρα .

                          Τώρα με τον νέο χρόνο της διαδρομής τα νυκτερινά δεν έχουν νόημα , αλλά για εξωτερικό πράγματι είναι μία καλή λύση ένα νυχτερινό Αθήνα-Βιέννη .

                          Αυτό που δεν έχει γίνει στους σταθμούς και ίσως θα έπρεπε , τουλάχιστον στις χώρες εκτός Σέγκεν και σε όσες έχουν σύνορα με αυτές , είναι να υπάρχει τελωνειακός χώρος σε αυτά , ώστε τα διεθνή τρένα να μην σταματάνε στα σύνορα .
                          Αλλωστε ένα διεθνές τρένο θα κάνει στάση σε Σκόπια-Νις-Βελιγράδι μόνο πριν ξαναμπεί σε έδαφος Σέγκεν .

                          Γιατί το να χάνεις 4-5 ώρες για έλεγχο σε Γευγελή , Ταμπανόφσκι και Σουμπότιτσα είναι μεγάλη ζημιά στον χρόνο .

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kilomeater last edited by

                            Σήμερα δηλαδή πως δουλεύει ο συνοριακός έλεγχος, άμα είσαι μέσα και κοιμάσαι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Σε ξυπνάνε...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                polo2002 last edited by

                                Για τα νυχτερινά τραίνα θα διαφωνήσω. Όσο υπήρχαν κλινάμαξες το προτιμούσα, αλλά χωρίς είναι μεγάλη πίκρα. Στο νυχτερινό δεν έχει τόση σημασία η ταχύτητα, π.χ. ένα που φεύγει 11 ή 12 και φτάνει 6 ή 7 θα ικανοποιούσε τους πάντες. Το κακό είναι η διαδικασία φόρτωσης του ΙΧ, το είχα κάνει αλλά έπρεπε να πας πολύ νωρίτερα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Με τις νέες ταχύτητες δεν έχει νόημα νυχτερινό τρένο στο ελληνικό δίκτυο , ακόμα και αν πρόκειται για Αθήνα-Αλεξανδρούπολη . Παλιά το ΙΣ έκανε την διαδρομή αυτή σε 10 και κάτι ώρες . Τώρα θα μπορούσε να κατέβει σε 8-9 .
                                  Αν βάλουν αυτό που λένε με αναχώρηση από Αθήνα στις 5 το πρωί , αν και το βλέπω χλωμό , αφού δεν έχεις ΜΜΜ εκείνη την ώρα , στις 6 το βλέπω λογικότερο , με άφιξη στην Θ στις 9/10 , τότε μπορεί να είναι κάποιος νωρίς το απόγευμα στην Αλεξανδρούπολη .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    polo2002 last edited by

                                    Δεν νομίζω ότι πολλοί θέλουν να πάνε από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη. Δεν βοηθά και η χάραξη μέσω Σερρών. Για το νυχτερινό, το προτιμούν πολλοί, γιατί κοστίζει λιγότερο και δεν χάνεις χρόνο λόγω ύπνου. Βέβαια, για να καταργήσουν τις κλινάμαξες, μάλλον οι περισσότεροι βολεύονται στις καρέκλες (εγώ όχι, το δοκίμασα).
                                    Περιμένω να δω τι θα γίνει με το χρόνο για Λάρισα και Βόλο, μήπως γίνουν πιο προσβάσιμα τα τσίπουρα
                                    Επειδή πάντως έχω χορτάσει από υποσχέσεις, όλα αυτά θα τα πιστέψω όταν θα τα δώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Από την Τρίτη η νέα γραμμή σε πλήρη λειτουργία . Σήμερα έγινε η τελική δοκιμή της γέφυρας .

                                      Με λεωφορεία τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από 25 ως 28/1, στο τμήμα Λειανοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος
                                      Διακόπτεται η σιδηροδρομική λειτουργία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος, από τα ξημερώματα της 25ης Ιανουαρίου, λόγω έργων υποδομής στο εν λόγω τμήμα.

                                      Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 04:00, αποκόπτεται η γραμμή μεταξύ των σταθμών Αγγειών και Θερμών, μετά την διέλευση των δρομολογίων 600 & 601.
                                      Η αποκοπή -σύμφωνα με τις οδηγίες του διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και του υπεύθυνου έργου (ΕΡΓΟΣΕ)- στόχο έχει την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στο τμήμα αυτό.
                                      Η γραμμή θα δοθεί ξανά σε κυκλοφορία την Δευτέρα, 28.01.2019 στις 23:59».
                                      Κατά συνέπεια, τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Αθηνών και Αθηνών – Παλαιοφαρσάλου – Αθηνών, στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος θα εκτελούνται με λεωφορεία, από την Παρασκευή (25/1) το πρωί έως και την Δευτέρα (28/1) το βράδυ.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsardas last edited by

                                        Μονο ευχαριστα νεα μπορει να ναι αυτα.

                                        Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          polo2002 last edited by

                                          Μακάρι να συνοδευτεί και από αναβάθμιση του τροχαίου υλικού τουλάχιστο σε επίπεδο υπηρεσιών (πρίζες, wi-fi, όχι άλλες διακοπές ρεύματος σε βαγόνια...)
                                          Αν δεν αλλάξει κάτι σε επίπεδο αεροπορικών δρομολογίων, πολύς κόσμος θα μετακινηθεί προς τραίνα εφόσον η ryanair δεν θα υπάρχει πια. Ειδικά όταν μπεί το intercity των 4 ωρών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            polo2002 last edited by

                                            Ακόμη η τραινοσε δεν έχει ενημερώσει κάτι σε χρόνους στα δρομολόγια, παραμένει στα 5:20. Περιμένουμε να δούμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 63 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr