-
jimptso πήρα στο 2431075777, είναι το τηλ της promethan στη Θεσσαλία και μου απάντησαν αυτά που έγραψα παραπάνω. Ότι μάλλον θα ανοίξει μέσα στο Φεβρουάριο.
-
Στα Γιάννενα που πήρα μου είπαν ότι περιμένουν να μπούνε κάτι υπογραφές και θα ανοίξει.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τα λάδια είναι η καλύτερη παγίδα.
Τα χρεώνουν σχεδόν 100euro τα 4 λίτρα και στο εμπόριο μπορεί να τα βρίσκει κάποιος στην μισή τιμή.
Γνωστό το κόλπο.το τσέκαρα, όντως. Αλλά τι να κάνω; να τους πάω εγώ τα λάδια; Αποκλείεται να τα δεχτούν...
-
Μην πας δικά σου λάδια. Θα σε χρεώσουν εξτρά εργασία για αλλαγή λαδιών και πάλι θα σου πάει στα 100euro.
Δυστυχώς τα εξουσιοδοτημένα πολλών κατασκευαστών έχουν βρει διάφορα κόλπα για να ανεβάζουν τα κόστη των service. Όπως έχω πει και άλλες φορές εγώ μόνο σε συνεργεία της Fiat έχω δει ότι δεν κάνουν αυτά τα κόλπα.
-
@guestguest αν έχεις Facebook έμπα στην ομάδα Cng group Greece την κλειστή ομάδα εκεί είναι όλοι με Cng και συζητιούνται αποκλειστικά τα θέματα που ρωτάς εδώ.
-
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ cng ΤΕΛΟΣ .
Επίσημη ανακοίνωση απο ΔΕΠΑ ΦΥΣΙΚΟΝ λόγω κάλυψης του ποσού. -
Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
το τσέκαρα, όντως. Αλλά τι να κάνω; να τους πάω εγώ τα λάδια; Αποκλείεται να τα δεχτούν...
Φυσικά και μπορείς να πας δικά σου λάδια, το κάνω σχεδόν 10 χρόνια και μάλιστα στην Καρέντα. Το μόνο που ζητάνε είναι την απόδειξη αγοράς ώστε να 'αποδεικνύεται' με κάποιο τρόπο ότι τα έφερε ο πελάτης και να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που τους ζητηθούν ευθύνες για κάτι.
Προσωπικά ψωνίζω εδώ και χρόνια λάδια από εδώ χωρίς να έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα: http://www.trade-wind.gr/
Για δεύτερη μέρα σήμερα έχω στην κατοχή μου ένα Arona 1.6tdi 95hp manual. Απογοήτευση μεγάλη το αμάξι.
-
Γιατί stefan147 είναι μεγάλη απογοήτευση το arona; από ποια άποψη το λες;
-
gadam λείπει ένα ψηφίο από το νούμερο που έβαλες ποιο πάνω..
-
Λάθος μου gadam..σωστά έχεις το νούμερο..
-
Ο χρήστης gadam έγραψε:
Γιατί stefan147 είναι μεγάλη απογοήτευση το arona; από ποια άποψη το λες;Δυστυχώς μέσα είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Κάκιστα πλαστικά (με καλή συναρμογή μεν) και πάαααρα πολύ φτωχό από εξοπλισμό στη Style παρόλο που το δικό μου έχει την εξαιρετική έξτρα 8αρα. Ανάρτηση ΟΚ, μοτέρ μια χαρά για το είδος του αλλά έχει μια καθυστερημένη κλιμάκωση στο κιβώτιο (5αρι) που πραγματικά δε μπορείς να βρεις τη σωστή σχέση. Με 2α ανεβάζεις στροφές αχρείαστα, με 3η κρεμάει. Όλη την ώρα πρέπει να είσαι με το χέρι στο λεβιέ. Με τις διαδρομές σταματα-ξεκίνα που κάνω εγώ παίζει και να ήθελα δίσκο σε 2 χρόνια με τόση χρήση.
-
Ως προς το service που πληρωσες 188€,φιλος μου για ford fiesta στην αντιπροσωπεια πληρωσε 165€...Οποτε 20 πανω 20 κατω στις αντιπροσωπειες καπου εκει παει
-
Ο χρήστης yiazoo έγραψε:
Μάγκες, να ρωτήσω κάτι.
Πρώτο service tsi 115, 188 ευρώ δεν είναι ακριβά; φίλτρο καμπίνας 22,38, καθαριστικό παρμπριζ (!) 1,28, απιονισμένο νερό 0,55 (!), 4 λάδια 90,88, σπρέι καθαριστικό 4,33 (!), εργασία 32,90 συν ΦΠΑ. Μετά από ζόρια, τους έπεισα ότι μου είχαν δώσει έκπτωση όταν το αγόρασα 18% σε ανταλλακτικά και σέρβις και πήγε 164 ευρώ. Και πάλι όμως μου φαίνονται πολλά. Έτσι είναι ή πιάστηκα κορόιδο; Γενικά εσείς με σέρβις τι κάνετε, αντιπροσωπεία πάντα ή κάτι άλλο;Εάν εξαιρέσεις τα λάδια που τα πληρώσεις πανάκριβα (43€ πληρώνω στην αντιπροσωπεία τα λάδια για το Κουγκα), οι άλλες είναι λογικές τιμές.
Στην BMW που επίσης χρέωνε χρυσά τα λάδια, 12 χρόνια πάντα πήγαινα τα δικά μου λάδια χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς επιπλέον χρέωση για εργασία.
-
Και εγω παλαιοτερα μαζντα κ τωρα μπεμβε με το 5λιτρο μου καστρολ παω.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Στο 2ο service θα ζητήσω προσφορά πριν πάω και θα το ψάξω λίγο παραπάνω, και θα ρωτήσω αν μπορώ να τους πάω εγώ τα λάδια και βλέπουμε.
-
Δεν του ρωτάς, τα πάς. Εφόσον τα λάδια που θα πας, καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι υποχρεωμένοι να τα δεχτούν.
-
Χαζεύοντας ένα Ibiza tgi σε μία ράμπα συνεργείου είδα ότι η εξάτμιση τελείωνε πολύ πριν τους πίσω τροχούς.
Πιστεύω ότι αυτό έχει να κάνει με τις μπουκάλες Φ.Α..
Ακόμα βλέποντας τις μπουκάλες και τον χώρο που περισσεύει, αναρωτιέμαι αν μπορεί να τοποθετηθεί κοτσαδορος στο Arona tgi.
Ξέρει κάποιος σχετικά με αυτό το θέμα κάτι;;; -
και στο octavia cng η εξάτμιση τελειώσει πολύ πριν τους πίσω τροχούς.
Την πρώτη φορά που έπιασαν τα κρύα και ήμουν σταματημένος στο φανάρι και ξαφνικά βλέπω τα σύννεφα ατμού να βγαίνουν κάτω από το αμάξι στο ύψος του παράθυρου οδηγού, οφείλω να πω τρόμαξα πως πήρε φωτιά το αμάξι
-
Πρέπει πάση θυσία να δείτε τη φωτογραφία του George απ το κατω μέρος του Ibiza.
Εγώ δεν ξέρω να την ανεβάσω εδώ.
Πρέπει να δείτε το καπάκι από τις δεξαμενές..δεν έχει τρύπες όπως το καπάκι του λεον και οκταβια. Δε φαίνονται καθόλου..δηλαδή δεν θα βρεχονται πιστεύω..
Και δεύτερον να δείτε πόσο στριμοκωλα είναι εκεί κάτω ..να δείτε και να φανταστείτε όταν θα έρθει το μοντέλο με τις 3 δεξαμενες..πως δεν χωράει και 3η δεξαμενή και μεγαλύτερο τεπόζιτο βενζίνης.. -
@jim δε χρειάζεται να πείσουμε κανέναν.
@guestguest ακόμα σε περιμένουμε με την octavia να ρθεις στην ομάδα μας. Εκτός αν δεν έχεις fbook.
Φίλε με το Αρονα πετρέλαιο και 5ρι κιβώτιο περαστικά γι αυτό υπάρχουν τα test drive. Όλοι πιστεύω πριν δώσουμε το κομποδεμα μας για αυτοκίνητο το οδηγούμε πριν προχωρήσουμε σε αγορά έστω και παραπλήσια έκδοση .
Να σε ρωτήσω τι αμάξι οδηγουσες πριν από αυτό και είσαι τόσο δυσαρεστημένος;
Seat Arona 2017