-
Άνετα αγοράζεις τσιπάκι με 20-100 Ευρώ, αρκεί να πιστεύεις στον Άι Βασίλη, τις νεράιδες και ότι μας ψεκάζουν!
-
Για να το κλείνω κι εδώ το θέμα, τελικά για τους πετρελαιάδες όντως αυτοί ήταν οι άνθρωποί μας (http://www.novitec-sportiva.com/en/30-N ... il-5?c=169) αφού το γράφει και στο site (From 01.06.2013 on, Squadra Sportiva e.K. has taken over the operations of the Abarth, Alfa Romeo and Fiat divisions from Novitec GmbH.)
Μετά από επικοινωνία όμως μαζί τους ανέφεραν ότι δεν το έχουν δοκιμάσει σε SX4, δεν γνωρίζουν εάν μιλάμε για ίδια ECU και βύσματα, και εν κατακλείδι δεν συστήνουν την αγορά του. Profe.
Ενώ με τον έτερο Ιταλό που συνεχίζω την επικοινωνία, η μ@λ@κία πάει σύννεφο. Καμμία εγγύηση, πάρ' το εσύ και θα τη βρεις την άκρη.
Μάλλον πάω για 2ο απωθημένο μετά την τετρακίνηση.
-
2 εκατομμύρια I.X. και φορτηγά καθώς και 500.000 μοτοσικλέτες δεν έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια από ΚΤΕΟ.
436.653 ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν είχαν ασφαλίσει τα οχήματά τους.
Αλλά το κινητό samsung s9 και Apple XR μπας και πέσει καμιά τρώγλη.
Α ρε κοπρίτη, αν χτυπήσεις κανα παιδί στο δρόμο να δούμε ποιος θα σε σώσει.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
2 εκατομμύρια I.X. και φορτηγά καθώς και 500.000 μοτοσικλέτες δεν έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια από ΚΤΕΟ.436.653 ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν είχαν ασφαλίσει τα οχήματά τους.
Αλλά το κινητό samsung s9 και Apple XR μπας και πέσει καμιά τρώγλη.
Α ρε κοπρίτη, αν χτυπήσεις κανα παιδί στο δρόμο να δούμε ποιος θα σε σώσει.
Αυτοί ειναι που ζουσαν ζουνε και θα ζήσουν μια ζωή στην λαμογιά στην μπίνια και στην ψευτομαγκια..Ειναι αυτοι που θα έρθουν κάποια μερα που θα περνουν συνταξη 300€ και θα κλαίνε θα τους φταίνε όλοι εκτός του εαυτού τους γιατι έτσι μάθανε να ζούνε...
ΥΓ....Υπαρχουν εξαιρέσεις πάντα έστω και λίγες.... -
Παίδες καλησπέρα. Με 4000 χλμ μπορώ να μπαίνω σιγά σιγά στην διαδικασία στρωσίματος κινητήρα;(με το να πιέζω περισσότερο το αμάξι πρίν την αμέσως μεγαλύτερη ταχύτητα).
Σας ρωτάω γιατί πολλά ακούγονται για το στρώσιμο. Από την μια ότι είναι ήδη στρωμένοι από το εργοστάσιο οι κινητήρες και από την άλλη ότι πρέπει να περιμένω να γραφτούν χλμ στο αυτοκίνητο.
Σας ευχαριστώ..
Υ.Γ. 1.0 turbo 2018 -
εγω μετά τα 2000 χλμ που πήγαινα μέχρι 3000 στροφές άρχισα να ανεβάζω ανά 200-300 χλμ και 100 στροφές και μετά τέλος.Καλο ή κακό δεν ξέρω και ούτε έχει πολύ σημασία πιστεύω.
-
Δηλαδή για να φτάσεις στις 6.000 στροφές, χρειάστηκες (εκτός από τα πρώτα 2.000 που είχες ήδη κάνει) άλλα 6.000-9.000 χιλιόμετρα;;; ; Αμάν ρε παιδιά! Εσείς πραγματικά σκατε και γάιδαρο !
Έτσι από περιέργεια, το μανιουαλ τι λέει για το θέμα; -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
:lipsealed:
Δηλαδή για να φτάσεις στις 6.000 στροφές, χρειάστηκες (εκτός από τα πρώτα 2.000 που είχες ήδη κάνει) άλλα 6.000-9.000 χιλιόμετρα;;; ; Αμάν ρε παιδιά! Εσείς πραγματικά σκατε και γάιδαρο !
Έτσι από περιέργεια, το μανιουαλ τι λέει για το θέμα;Σόρρυ λάθος δικό μου 1000 σσλ ήθελα να γράψω.... κοινώς έκανα περίπου αλλά 1000 χλμ μέχρι να το ανοίξω τελείως.. Σιγά μην έκανα τέτοιο πράγμα γενικά το πιέζω πολύ το αμάξι δεν το λυπάμαι...
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Έτσι από περιέργεια, το μανιουαλ τι λέει για το θέμα;
Δεν το διαβάσαμε....
-
Κάποιες 'χαζές' ερωτήσεις και απο μενα:
- Έχει σύνδεση με auto android?
- Έχει ενσωματωμένο GPS και λείπουν οι χάρτες? κάπου διάβασα για sd card το οποίο έχει χάρτες.
- Έχει ρύθμιση για αυτόματο κεντρικό κλείδωμα όταν ξεκινάει;
- Τα φώτα πορείας που έχει θεωρούντε επαρκή / δυνατά ή μπορεί να απαιτηθούν xennon σε συνθήκες μη επαρκούς φωτισμού
- H θέση οδήγησης θεωρείται ξεκουραστική για πολύωρη οδήγηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
Κάποιες 'χαζές' ερωτήσεις και απο μενα:-
Έχει σύνδεση με auto android?
Ναι υποστηρίζει auto android -
Έχει ενσωματωμένο GPS και λείπουν οι χάρτες? κάπου διάβασα για sd card το οποίο έχει χάρτες.
Ναι αν μπει η δικια του sd card ... ΑΛΛΑ δεν υπαρχουν Ελληνικες οδηγίες πλοηγησης, και η αναζητηση γίνετε με λατινικους χαρακτηρες.... εγω δεν την έχω ...απο αυτα που έχω διαβασει/ρωτησει/μαθει.... -
Έχει ρύθμιση για αυτόματο κεντρικό κλείδωμα όταν ξεκινάει;
Προρυθμισμένο όχι..... Δεν ξερω / δεν το έχω ψαξει αν μπορει να ρυθμιστει γιατι δεν με ενδιέφερε... -
Τα φώτα πορείας που έχει θεωρούντε επαρκή / δυνατά ή μπορεί να απαιτηθούν xennon σε συνθήκες μη επαρκούς φωτισμού
Αν ειναι η εκδοση GL+ η GLX που έχουν full led φωτα ειναι υπεραρκετα -
H θέση οδήγησης θεωρείται ξεκουραστική για πολύωρη οδήγηση.
Για μένα... προσωπικη αποψη ... ειναι ξεκουραστη δεν ειχα ποτε προβλημα...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
-
Καλησπέρα στην παρέα. Ονομάζομαι Γιάννης, είμαι κάτοχος μιας Giulietta QV και υποψήφιος αγοραστής ενός s-cross 1.4 allgrip GL+. Έχω κάνει ήδη testdrive το 1.4 2WD και ψάχνω να κάνω και το allgrip. Η αίσθηση που μου άφησε είναι πολύ καλή.
Στον δρόμο: Κάλο πάτημα, χωρίς περίεργες κλίσεις στις στροφές, με καλή ποιότητα κύλισης, ικανοποιητική δύναμη από χαμηλά, αλλά λίγο ελαφρύ τιμονί (σιγά σιγά το συνηθίζεις βέβαια και μετά σου φαίνεται βαρύ της Giulietta...). Φέρνει περισσότερο σε ψηλό χάτσμπακ παρά σε suv.
Μέγεθος: ελάχιστους πόντους μικρότερο εξωτερικά από την Giulietta αλλά σημαντικά πιο ευρύχωρο εσωτερικά.
Εξωτερικό: Την Giulietta την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, το s-cross όχι . Το fl για μένα ήταν του δε πόιντ και καλώς έγινε . Νομίζω απέκτησε ωραίο χαρακτήρα. Νιώθω πως αυτό το αυτοκίνητο είναι στην κατηγορία των αυτοκινήτων που τα ερωτεύεσαι αφότου συνυρπάξεις μαζί τους. Κατά τα άλλα, μπλε και μόνο μπλε για τα δικά μου γούστα! Άντε λίγο και το ανθρακί.
Εσωτερικό: απλό ντιζάιν και λειτουργικό. Οκ, σκληρά πλαστικά αλλά και της Giulietta αν εξαιρέσεις ένα φιλετάκι στο ταμπλό σκληρά είναι. Τόσο καιρό που την έχω ούτε έκατσα να τα χαϊδεύω, ούτε κοιμήθηκα στο ταμπλό!
Εξοπλισμός: GL+, για μένα τα 'χει όλα (εκτός από ρεζέρβα).
Αυτά εν ολίγης, ελπίζω να οδηγήσω σύντομα και το allgrip.Πάμε τώρα και στις απορίες-ερωτήσεις! Όποιος γνωρίζει, φιλ φρι του άνσερ!
- Ρεζέρβα: μου είπαν για 220 το κιτ, νομίζω θα τα δώσω. Εκτός κι αν χωράει κανονική ρεζέρβα! Χωράει σε διάμετρο? έχω καταλάβει πως σε ύψος μας παίρνει, χάνοντας και τον αντίστοιχο χώρο στο κάτω μέρος του πορτμπαγκαζ.
- Ράγες οροφής: Τι βάρος αντέχουν? Έχω δει στα αξεσουάρ πως οι μπάρες της σουζούκι αντέχουν 75 κιλά, αλλά βρίσκω αφτερμάρκετ που αντέχουν 100 κιλά. Αν οι ράγες όμως δεν αντέχουν αυτό το βάρος, δεν έχει νόημα να πάω για τις αφτερμάρκετ.
- Μπάρες οροφής σουζούκι: διάβασα ότι είναι τύπου T-track. Έχω στην κατοχή μου δέστρες σνόουμπορντ και ποδηλάτου της Thule. Μπαίνουν απροβλημάτιστα?
- Διαχωριστικό μεταλλικό πλέγμα χώρου αποσκευών με πίσω καθίσματα. Πόσο γρήγορα μπαινοβγαίνει? Υποθετικό σενάριο, πάω σε ένα πετ σοπ και παίρνω έναν ελέφαντα. Βγαίνουμε από το μαγαζί χαρούμενοι και φτάνουμε πορτμπαγκαζ. Του λέω, σόρι μίστερ έλεφαντ, γκιβ μι ουάν μίνιτ να βγάλω το κικλίδωμα. Θα είναι ουάν μίνιτ ή θα ξενερώσει ο ελέφαντας? Φτάνουμε σπίτι και του ξανά λέω ουάν μίνιτ να βάλω πίσω το κικλίδωμα. Θα είναι ουάν μίνιτ ή θα φάω την προβοσκίδα στο κεφάλι?
- Κιτ αναπτήρα: ξυλώνουν ταμπλό για να το βάλουν ή είναι πιο απλή εργασία?
Υ.Γ. 1: Διάβασα όλο το νήμα!
Υ.Γ. 2: Με χαρά διαπιστώνω πως υπάρχουν κάποιοι γνώριμοι αλφίστι εδώ μέσα. -
Φίλε καλησπέρα. Εγώ έχω απάντηση μόνο για την ερώτηση σου για την ρεζέρβα.
Να μην μπεις καν στην διαδικασία για αγορά ρεζέρβας ανάγκης από αντιπροσωπεία.
Πολλά λεφτά ρε φίλε. Εγώ προσωπικά πήγα σε μάντρα με ανταλλακτικά και δοκίμασα 15αρα ζάντα (δεν ακουμπά στα φρένα),μουβαλε κ ένα λάστιχο πάνω και όλο αυτό κόστισε 50ευρώ.
Τώρα οτιδήποτε κ να κάτσει τώρα στο δρόμο δεν θα με νοιάζει ούτε με τι ταχύτητα θα πρέπει να πηγαίνω ούτε το βάρος αυτοκινήτου που θα πέφτει πάνω στο ελαστικό.
Η ρεζέρβα χωρά κανονικά χωρίς να σηκώνει καθόλου το κάτω κόντρα πλακέ που καλύπτει την ρεζέρβα.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο -
Καλησπέρα
Είμαι κι εγώ υποψήφιος αγοραστής του 1.4 2WD, κυρίως λόγω της αξιοπιστίας του, όπως αυτή δηλώνεται και εκδηλώνεται στα περισσότερα σχόλια αυτού του νήματος. Έκανα πρόσφατα ένα test drive και θα ήθελα να μοιραστώ με τους κατόχους του S Cross κάποιους προβληματισμούς/απορίες.
- Μου φάνηκε πολύ ελαφρύ το πάτημά του (όπου ελαφρύ ίσον το αντίθετο του στιβαρού). Σε αυτό ίσως συνέτεινε και η πολύ τεχνητή και ελαφριά αίσθηση του τιμονιού. Προέρχομαι βέβαια από χάτσμπακ (Α3) αλλά το Κaroq δεν μου έδωσε αυτό το αίσθημα. Είναι όντως έτσι;
- Το κιβώτιο μου φάνηκε, όπως έχουν γράψει κι άλλοι, πολύ σκληρό. Πραγματικά θεωρώ ότι ένα τέτοιο σύνολο αδικείται από αυτό το παρωχημένο κιβώτιο. Είναι κάτι που με το στρώσιμο βελτιώνεται;
Με δυο λόγια, θεωρώ ότι έχω να επιλέξω από τη μία ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο που δεν το ερωτεύεσαι με την πρώτη επαφή αλλά που το αγαπάς όσο ζεις μαζί του, με δυνατό κινητήρα και αποδεδειγμένη αξιοπιστία, και ένα αυτοκίνητο από την άλλη με απτή αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας, μεγάλους χώρους, αμφίβολης όμως αξιοπιστίας (Skoda/tsi).
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!
-
Ntj
Την ρεζέρβα ζητά να σου την κάνουν δώρο.... Εγώ έτσι έκανα. -
Ο χρήστης urubambak έγραψε:
ΚαλησπέραΕίμαι κι εγώ υποψήφιος αγοραστής του 1.4 2WD, κυρίως λόγω της αξιοπιστίας του, όπως αυτή δηλώνεται και εκδηλώνεται στα περισσότερα σχόλια αυτού του νήματος. Έκανα πρόσφατα ένα test drive και θα ήθελα να μοιραστώ με τους κατόχους του S Cross κάποιους προβληματισμούς/απορίες.
- Μου φάνηκε πολύ ελαφρύ το πάτημά του (όπου ελαφρύ ίσον το αντίθετο του στιβαρού). Σε αυτό ίσως συνέτεινε και η πολύ τεχνητή και ελαφριά αίσθηση του τιμονιού. Προέρχομαι βέβαια από χάτσμπακ (Α3) αλλά το Κaroq δεν μου έδωσε αυτό το αίσθημα. Είναι όντως έτσι;
- Το κιβώτιο μου φάνηκε, όπως έχουν γράψει κι άλλοι, πολύ σκληρό. Πραγματικά θεωρώ ότι ένα τέτοιο σύνολο αδικείται από αυτό το παρωχημένο κιβώτιο. Είναι κάτι που με το στρώσιμο βελτιώνεται;
Με δυο λόγια, θεωρώ ότι έχω να επιλέξω από τη μία ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο που δεν το ερωτεύεσαι με την πρώτη επαφή αλλά που το αγαπάς όσο ζεις μαζί του, με δυνατό κινητήρα και αποδεδειγμένη αξιοπιστία, και ένα αυτοκίνητο από την άλλη με απτή αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας, μεγάλους χώρους, αμφίβολης όμως αξιοπιστίας (Skoda/tsi).
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!
Ένα από τα στου του αυτοκινήτου είναι ότι δεν είναι βαρύ χωρίς να χάνει σε στιβαρότητα από την άλλη. Στιβαρο σου φαίνεται το Karow γιατί είναι 200 κιλά βαρύτερο. Που βέβαια έχει πολλά μέιον αυτό σε κατανάλωση, επιδόσεις οδηγική συμπεριφορά κτλ. Τώρα εάν εσένα σε απασχολεί τόσο πολύ αυτή η αίσθηση τότε το...Karoq είναι μονόδρομος.
Το Sx4 είναι περισσότερο παιχιδιαρικο και σπορ..Αυτός το δείχνει καλά τι είναιτο Sx4, το karoq είναι καθαρό Suv δεν κάνει για
Στο τέλος δήλωνει εντυπωσιασμενος για το αυτοκίνητο και είναι οδηγός αγώνων.
-
Συγνώμη αλλά το αν ένα αυτοκίνητο είναι στιβαρό δεν παίζει ρόλο μόνο το βάρος. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως τα silent-block, τα ψαλίδια, οι διάμετρος των μερών του συστήματος διεύθυνσης και απόσβεσης, κτλ.
Στα 2 αυτά αυτοκίνητα προφανώς και διαφέρουν.
Περισσότερο παίζει ρόλο το μικρότερο βάρος στην πολύ καλή κατανάλωση που έχει το Suzuki (σύμφωνα με τους κατόχους) και τις καλές επιδόσεις εν γένει. -
Πάντως εμένα που το επέλεξα μου άρεσε αυτό το σπιρτοζικο που είχε και το ένιωθα στιβαρό αρκετά . Πάντως και αυτός στο βίντεο που έχει οδηγήσει και αν έχει οδηγήσει σε μνμ που του έστειλα μου είπε ότι το αμάξι οδηγικά και μηχανολογικά είναι πολύ καλό.Απο κει και πέρα τα έχουμε ξανά πει γούστα κολοκυθοπιτες....Αν κάποιος δεν τον ενδιφερουν τα χαρακτηριστικά του SX4 ή τον προβληματίζουν δεν το αγοράζει .Πάει εκεί που αισθάνεται άνεση , ασφάλεια και ικανοποίηση.
Χώρις να σημαίνει ότι είναι κατώτερο του Karoq και του κάθε άλλου ανταγωνιστή. -
- Ράγες οροφής: Τι βάρος αντέχουν? Έχω δει στα αξεσουάρ πως οι μπάρες της σουζούκι αντέχουν 75 κιλά, αλλά βρίσκω αφτερμάρκετ που αντέχουν 100 κιλά. Αν οι ράγες όμως δεν αντέχουν αυτό το βάρος, δεν έχει νόημα να πάω για τις αφτερμάρκετ.
75kg είναι το νούμερο που ψάχνεις (σελ 5-20 στο manual). Από αυτό πρέπει να αφαιρέσεις το βάρος των μπαρών και των συστημάτων στήριξής τους για να δεις το οφέλιμο για μπαγαζιέρες κτλ κτλ.
- Μπάρες οροφής σουζούκι: διάβασα ότι είναι τύπου T-track. Έχω στην κατοχή μου δέστρες σνόουμπορντ και ποδηλάτου της Thule. Μπαίνουν απροβλημάτιστα?
Γιατί να 'μπλέξεις' με τις μπάρες της σουζούκι όταν με 30-40 ευρώ παραπάνω παίρνεις τις δοκιμασμένα αθόρυβες thule 961 wingbar; Τροφή για σκέψη. Από την άλλη, έχω κι εγώ για ποδήλατο οροφής (532 freeride), προφανώς χρειάστηκε να κόψω τα μονωτικά λαστιχάκια της μπάρας για να μπει (t rack) η βάση ποδηλάτου, έχασα το ένα κομματάκι (10 cm) και θέλουν 50 ευρώ για 1 ανταλλακτικό λαστιχάκι. Ήμαρτον.
- Κιτ αναπτήρα: ξυλώνουν ταμπλό για να το βάλουν ή είναι πιο απλή εργασία?
Χωρίς να είμαι απόλυτος, το ξήλωμα ακούγεται εκτός πραγματικότητας.
Συγνώμη αλλά το αν ένα αυτοκίνητο είναι στιβαρό δεν παίζει ρόλο μόνο το βάρος.
Ορθό. Από την άλλη, εάν υποθέσουμε ότι η λέξη στιβαρός υποδηλώνει μέγεθος ισχύος (δύναμης και ουχί βάρους/μάζας) (http://greek_greek.enacademic.com/16042 ... F%8C%CF%82) τότε αυτή μετράται μόνο σε σχετικό τεστ (π.χ. πρόσκρουσης). Εκτιμώ ότι από το αυτί (ήχος κλεισίματος ανοιγόμενων μερών), το μάτι ('μυώδης' όψη) και το χέρι (αίσθηση τιμονιού η οποία μεταξύ άλλων επηρεάζεται και από τους παράγοντες που αναφέρεις) προσλαμβάνουμε μόνο μία (ψευδ)αίσθηση της στιβαρότητας ενός αυτοκινήτου. Και επειδή το σουζούνι και ελαφρυά ανοιγόμενα μέρη έχει και ελαφρύ στο σύνολό του είναι και ελαφρύ τιμόνι έχει, δεν παρεξηγώ αυτόν που τα χαρακτηρίζει και ως ψεύτικο. Πιθανότατα όμως (δεν έχω μετρήσει τη δύναμη του αυτοκινήτου, αρκέστηκα στην NCAP ) να έχει άδικο.
-
Σας ακούγονται τα φρένα στα πρώτα 3-4 φρεναρίσματα μετά από ακινησία αυτές τις ημέρες;
Διάβασα ότι μπορεί να οφείλεται σε σκουριά που αναπτύσσεται, λόγω αυξημένης υγρασίας, επάνω στους δίσκους και ότι δεν ειναι ανησυχητικό. Στέκει;
SUZUKI SX4 SCROSS