-
Όχι φίλε μου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τραγικό ήταν Πάνο!'Tα ηλεκτρονικά όργανα κατέγραψαν χρόνο
15,2'' για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, 7,8'' για την επιτάχυνση με τρίτη σχέση από
50-80 χλμ./ώρα, 13,5'' με τέταρτη σχέση από 80-110 χλμ./ώρα, ενώ πραγματικά πολύ μεγάλος
ήταν ο χρόνος των 23,6'' για την επιτάχυνση από 80-110 χλμ./ώρα με πέμπτη ταχύτητα.'
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/articl ... number=457Το κατέστρεψαν στις επιδόσεις με αυτά τα κιβώτια....Δηλαδή αν είχες μέσα τέσσερα άτομα...
-
Το 1400, στο οποίο αναφέρεται το άρθρο, είχε πιο κοντό κιβώτιο από τα 1600-1800. Ο κινητήρας με τα 75 μουλάρια ήταν το πρόβλημα.
-
Οφφτοπικ!
-
Έχει κανείς το νέο Focus με τον 1.5 Ecoboost; Εντυπώσεις;
-
Δεν το εχω, αλλα μπορω να πω ετσι γενικα και αοριστα.
Αυτοκινηταρα ειναι ιδιαιτερα και με το αυτοματο κιβωτιο.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δεν το εχω, αλλα μπορω να πω ετσι γενικα και αοριστα.
Αυτοκινηταρα ειναι ιδιαιτερα και με το αυτοματο κιβωτιο.Τόσο καλό θεωρείς το **6F15—6-speed transaxle **(designed for use with the 1.0 Ecoboost to replace the DPS6 Powershift transmission), όπως το δίνει η wiki.;
(designed for use with the 1.0 Ecoboost to replace the DPS6 Powershift transmission)
https://en.wikipedia.org/wiki/GM-Ford_6 ... ansmission -
Το φοκους εχει πλεον 8 ταχυτο αυτοματο με μετατροπεα ροπης.
Το παλιο με διπλους συμπλεκτες ηταν μια αποτυχια. Χαλια μαυρα.Το νεο δεν εχει χιλιομετρα στην πλατη του, αλλα φαινεται στα χαρτια πολυ καλη προταση.
Δηλαδη εκτος απο το τεχνικο κομματι, ταξιδευεις με την 8η ταχυτητα με απολυτη ησυχια και στις στροφες εχει πολλες πυκνες ταχυτητες για να εχεις παντα δυναμη.
Συν ολα τα αλλα του φοκους ειναι φοβερο πακετο και επιτελους πολυ κομψο και σικ. -
και να μην ξεχνάμε ότι συνεχίζει να έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, παρά την υποβάθμιση της πίσω ανάρτησης στις μικρές εκδόσεις ...μπράβο φορντ !!!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το φοκους εχει πλεον 8 ταχυτο αυτοματο με μετατροπεα ροπης.
Το παλιο με διπλους συμπλεκτες ηταν μια αποτυχια. Χαλια μαυρα.Το νεο δεν εχει χιλιομετρα στην πλατη του, αλλα φαινεται στα χαρτια πολυ καλη προταση.
Δηλαδη εκτος απο το τεχνικο κομματι, ταξιδευεις με την 8η ταχυτητα με απολυτη ησυχια και στις στροφες εχει πολλες πυκνες ταχυτητες για να εχεις παντα δυναμη.
Συν ολα τα αλλα του φοκους ειναι φοβερο πακετο και επιτελους πολυ κομψο και σικ.Τα πρώτα reviews για το 8άρι δεν τα λες και διθυραμβικά πάντως...
-
Το Focus ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ δυστυχώς εξαιρετική επιλογή για ζευγάρι....αλλά όχι για οικογένειες....Ακόμα και τώρα έχει μικρό χώρο αποσκευών.
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
και να μην ξεχνάμε ότι συνεχίζει να έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, παρά την υποβάθμιση της πίσω ανάρτησης στις μικρές εκδόσεις ...μπράβο φορντ !!!+1
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Το Focus ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ δυστυχώς εξαιρετική επιλογή για ζευγάρι....αλλά όχι για οικογένειες....Ακόμα και τώρα έχει μικρό χώρο αποσκευών.Τα χατσμπακ εξ ορισμού δεν είναι εξαιρετικές επιλογές για οικογένειες.
Τα μόνα χατσμπακ που μπορούν να καλύψουν ανάγκες οικογένειας είναι το civic και το tipo. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το Focus ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ δυστυχώς εξαιρετική επιλογή για ζευγάρι....αλλά όχι για οικογένειες....Ακόμα και τώρα έχει μικρό χώρο αποσκευών.
Τα χατσμπακ εξ ορισμού δεν είναι εξαιρετικές επιλογές για οικογένειες.
Τα μόνα χατσμπακ που μπορούν να καλύψουν ανάγκες οικογένειας είναι το civic και το tipo.Συμφωνώ απλά αναφέρω έμμεσα και το λόγο που το απερριψα από τα αποδυτήρια.
-
Ενταξει ρε παιδια, 365 λιτρα πορτπαγκαζ εχει. Τοσο εχει ενα μπαλενο αλλα οκ σηκωνεις λιγο την εταζερα και βαζεις καποιον σακο σε μεγαλη αναγκη και παει κοντα στα 400 λιτρα. Δεν ειναι και τοσο χαλια. Ποσο μαλλον οταν οι πισω χωροι ειναι εξαιρετικοι και μετριου αναστηματος ανθρωποι καθονται σταυροποδι
-
Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι και τόσο χάλια, για αυτό είπα ότι γενικά αν μείνεις σε χατσμπακ κατηγορία κανείς παραχαρωρησεις όσο αφορά τους χώρους και τον οικογενειακό προσανατολισμό.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ενταξει ρε παιδια, 365 λιτρα πορτπαγκαζ εχει. Τοσο εχει ενα μπαλενο αλλα οκ σηκωνεις λιγο την εταζερα και βαζεις καποιον σακο σε μεγαλη αναγκη και παει κοντα στα 400 λιτρα. Δεν ειναι και τοσο χαλια. Ποσο μαλλον οταν οι πισω χωροι ειναι εξαιρετικοι και μετριου αναστηματος ανθρωποι καθονται σταυροποδιΣυμφωνούμε αλλά το baleno σου ζητάει χοντρικά 15.000 για να έχεις αυτό το χώρο αποσκευών ενώ το Focus ξεκινάει από τα 18.000. Δεν τα συγκρίνω σαν αυτοκίνητα μην παρεξηγηθεί ..αλλά εγώ που πήγαινα για το 1,5 και μου έβγαινε σχεδόν 22.500 και να έχω τέτοιο χώρο αποσκευών δεν.....Ήταν μεγάλος συμβιβασμός για τα λεφτά του.Στο baleno λες....Έλα μωρέ 14000 -15000 έδωσα...
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Το Focus ήταν και ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ δυστυχώς εξαιρετική επιλογή για ζευγάρι....αλλά όχι για οικογένειες....Ακόμα και τώρα έχει μικρό χώρο αποσκευών.Ζευγάρι παίρνει ένα Fiesta (που προσεγγίζει σε διαστάσεις το 1ο Focus) και είναι μια χαρά. Τι κουβαλάτε πια και δεν σας φτάνει ένα μικρομεσαίο;
-
Με καναδυο κουτσούβελα οι ανάγκες μεγαλώνουν επικίνδυνα.
Τόσο κακό ήταν το διπλού συμπλέκτη της Ford; Γιατί ακριβώς;
Της Alfa Romeo τί λέει; Είναι καλό σαν το DSG;
-
Ήταν αργό (όχι στις αλλαγές, αλλά στις αποφάσεις για το πότε να ανεβοκατεβάσει) το διπλοσύμπλεκτο της Ford.
Της Alfa είναι εξαιρετικό.
Ford Focus MK4