-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
TO 55αρι ειναι οκ 60αρι δεν εχω δει δεν νομιζω να βρισκεις αλλα πηγαινε και σε καποιον λαστιχα που εμπιστευεσαι να σου πει γνωμη, αντιπροσωπεια μην ρωτας οτι και να σου πουν στην τυχη θα ειναι...
Ρωτησα αντιπροσωπεια στο σερβις τους και μου ειπαν (αυστηρα..) πως δεν 'παιζουμε με αυτα τα πραγματα' και να μεινω σ οτι εχει ηδη....(ασχολιαστο)
Βασει του κανονα '3 τοις εκατο' ως προς την υπάρχουσα διάσταση 215/55/17, με καλύπτει το 215/60/17 αλλα επειδη διαβαζοντας εδω ειδα πως καποιοι έχουν πειραματιστει με διαφορετικές διαστάσεις είπα να ρωτήσω ...
Σε 17αρα πρέπει να πας σε 205/60/17 : +1.4%
Αλλιώς σε 16αρα: 215/60/R16 : - 0.6%
Το 3% θεωρείται πολύ με ιδανικό 1% και λιγότερο... Αυτά γνωρίζω εγώ..Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Ο χρήστης geobal έγραψε:
Αλλιώς σε 16αρα: 215/60/R16 : - 0.6%
Το 3% θεωρείται πολύ με ιδανικό 1% και λιγότερο... Αυτά γνωρίζω εγώ..Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
Αυτό γράφει και στο ταμπελακι του αυτοκινήτου σαν εναλλακτική ...
-
Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...Τι σε χαλάει στο 55/17?
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...
Τι σε χαλάει στο 55/17?
Η παραπάνω άνεση και σιγουριά στις Λακκούβες..... Αλλά και κάτι ακριβές αλυσίδες χιονιού που είχα στο QASHQAI και που δεν θέλω να άχρηστεψω... Nα μου μεινουν εστω και στην επομενη αλλαγη των μαμα ελαστικων
-
Ρε παιδιά γιατί δεν απαντάει κανείς σε ότι ρωτάω?
-
Τι να σου πω ρε φίλε θα πρέπει να το κοιτάξει αυτό που λες κάποιος να κάνει το τεστ με στρίψιμο του τιμονιού εν στάση και να υπολογίσει το στρίψιμο. Εσύ πως το διαπίστωσες αυτό;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...
Τι σε χαλάει στο 55/17?
Η παραπάνω άνεση και σιγουριά στις Λακκούβες..... Αλλά και κάτι ακριβές αλυσίδες χιονιού που είχα στο QASHQAI και που δεν θέλω να άχρηστεψω... Nα μου μεινουν εστω και στην επομενη αλλαγη των μαμα ελαστικων
Σε σχέση με το Qashqai τι λέει το SX4?
-
Ελαφρώς καλύτερη αίσθηση στον δρόμο και δεν κοπανάει στις λακκουβες οσο το QQ, εξαιρετικός ο 1.4Τ.....και δεν καίει....Απο ποιότητα κατασκευής μάλλον τα ίδια.
-
Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου! -
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Ερώτηση. Με το αμάξι σταματημένο και σε λειτουργία αν στρίψετε τέρμα αριστερά και τέρμα δεξιά, το τιμόνι παίρνει την ίδια γωνία. Πχ εμένα από ουδέτερο και τέρμα δεξιά παίρνει λίγο παραπάνω από ότι τέρμα αριστερά.Sorry το ξεχασα τελειως θα σου απαντήσω σε δυο μερες...υπομονή
-
Στο 0.11 και1.12 φαίνεται η ποδιά που πουλιέται σαν αξεσουάρ....για πείτε καμιά γνώμη like or not?
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου!Όχι κανείς δεν το πείραξε. Απλά μου ήρθε έτσι να το δω.
-
Από τα χιόνια στην Θεσσαλονίκη!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτονα
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτοναΕγω πριν παω σε 55 προφιλ (εβαλα τα MICHELIN Primacy 4) ειχα περιπου 5.6λιτ. μετα ημουν στα 5.8 λιτ και τωρα με τα κρυα στα 6 λιτ....
-
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου!Όχι κανείς δεν το πείραξε. Απλά μου ήρθε έτσι να το δω.
Η κολόνα του τιμονιού δεν είναι στο κέντρο της κρεμαγιέρας, οπότε το δεξιά αριστερά βλέποντας την στεφάνη του τιμονιού να μην σε προβληματίζει, είναι θέμα το πώς την σχεδίασαν οι μηχανικοί, τίς μοίρες που στρίβουν οι τροχοί όμως, μπορείς να τις ελέγξεις στο ειδικό μηχάνημα.
Ανισομεγέθη είναι και τα ημιαξόνια μπροστά (σε εγκάρσιο κινητήρα), αλλά και πίσω (όπως στα δικά μας 4κινητα) αλλά δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτοναΟ συλλογισμός σου είναι σωστός, ο αισθητήρας ταχύμετρου - οδόμετρου είναι επάνω στο διαφορικό, οπότε μετράει την τελική περιστροφή, χωρίς να γνωρίζει την αλλαγή της διαμέτρου των τροχών όταν την κάνουμε.
Στην διάσταση 205/50 παρουσίαζε χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση ο υπολογιστής του αυτοκινήτου από την πραγματική, αφού το αυτοκίνητο διένυε λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα, με την διάσταση που έβαλες 205/55 είσαι πιο κοντά στην σχετική πραγματικότητα που μπορεί να υπολογίσει το αυτοκίνητο, βγάζοντας πάντα εκτός την ποιότητα του ελαστικού, αλλά υπολογίζοντας μόνο την περιφέρεια τουΣτάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ.... Respect...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Από τα χιόνια στην Θεσσαλονίκη!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk'Τα βλέπω...'
SUZUKI SX4 SCROSS