Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 209
    • 351
    • 352
    • 207 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216655
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geobal last edited by

      Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:

      TO 55αρι ειναι οκ 60αρι δεν εχω δει δεν νομιζω να βρισκεις αλλα πηγαινε και σε καποιον λαστιχα που εμπιστευεσαι να σου πει γνωμη, αντιπροσωπεια μην ρωτας οτι και να σου πουν στην τυχη θα ειναι...

      Ρωτησα αντιπροσωπεια στο σερβις τους και μου ειπαν (αυστηρα..) πως δεν 'παιζουμε με αυτα τα πραγματα' και να μεινω σ οτι εχει ηδη....(ασχολιαστο)

      Βασει του κανονα '3 τοις εκατο' ως προς την υπάρχουσα διάσταση 215/55/17, με καλύπτει το 215/60/17 αλλα επειδη διαβαζοντας εδω ειδα πως καποιοι έχουν πειραματιστει με διαφορετικές διαστάσεις είπα να ρωτήσω ...

      Σε 17αρα πρέπει να πας σε 205/60/17 : +1.4%
      Αλλιώς σε 16αρα: 215/60/R16 : - 0.6%
      Το 3% θεωρείται πολύ με ιδανικό 1% και λιγότερο... Αυτά γνωρίζω εγώ..

      Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ignantios last edited by

        Ο χρήστης geobal έγραψε:

        Αλλιώς σε 16αρα: 215/60/R16 : - 0.6%
        Το 3% θεωρείται πολύ με ιδανικό 1% και λιγότερο... Αυτά γνωρίζω εγώ..

        Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

        Αυτό γράφει και στο ταμπελακι του αυτοκινήτου σαν εναλλακτική ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lpat2001 last edited by

          Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ignantios last edited by

            Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
            Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...

            Τι σε χαλάει στο 55/17?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lpat2001 last edited by

              Ο χρήστης ignantios έγραψε:

              Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...

              Τι σε χαλάει στο 55/17?

              Η παραπάνω άνεση και σιγουριά στις Λακκούβες..... Αλλά και κάτι ακριβές αλυσίδες χιονιού που είχα στο QASHQAI και που δεν θέλω να άχρηστεψω... Nα μου μεινουν εστω και στην επομενη αλλαγη των μαμα ελαστικων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                steve1978gr last edited by

                Ρε παιδιά γιατί δεν απαντάει κανείς σε ότι ρωτάω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Τι να σου πω ρε φίλε θα πρέπει να το κοιτάξει αυτό που λες κάποιος να κάνει το τεστ με στρίψιμο του τιμονιού εν στάση και να υπολογίσει το στρίψιμο. Εσύ πως το διαπίστωσες αυτό;

                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ignantios last edited by

                    Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:

                    Άρα το 215/60/17 το ξεχνάω...

                    Τι σε χαλάει στο 55/17?

                    Η παραπάνω άνεση και σιγουριά στις Λακκούβες..... Αλλά και κάτι ακριβές αλυσίδες χιονιού που είχα στο QASHQAI και που δεν θέλω να άχρηστεψω... Nα μου μεινουν εστω και στην επομενη αλλαγη των μαμα ελαστικων

                    Σε σχέση με το Qashqai τι λέει το SX4?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lpat2001 last edited by

                      Ελαφρώς καλύτερη αίσθηση στον δρόμο και δεν κοπανάει στις λακκουβες οσο το QQ, εξαιρετικός ο 1.4Τ.....και δεν καίει....Απο ποιότητα κατασκευής μάλλον τα ίδια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        japanese1 last edited by

                        Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
                        Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
                        Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου!

                        https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ignantios last edited by

                          Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
                          Ερώτηση. Με το αμάξι σταματημένο και σε λειτουργία αν στρίψετε τέρμα αριστερά και τέρμα δεξιά, το τιμόνι παίρνει την ίδια γωνία. Πχ εμένα από ουδέτερο και τέρμα δεξιά παίρνει λίγο παραπάνω από ότι τέρμα αριστερά.

                          Sorry το ξεχασα τελειως θα σου απαντήσω σε δυο μερες...υπομονή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ignantios last edited by

                            Youtube Video

                            Στο 0.11 και1.12 φαίνεται η ποδιά που πουλιέται σαν αξεσουάρ....για πείτε καμιά γνώμη like or not?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              steve1978gr last edited by

                              Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                              Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
                              Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
                              Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου!

                              Όχι κανείς δεν το πείραξε. Απλά μου ήρθε έτσι να το δω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Από τα χιόνια στην Θεσσαλονίκη!

                                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  luckies last edited by

                                  Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτονα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lemouz75 last edited by

                                    Ο χρήστης luckies έγραψε:
                                    Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτονα

                                    Εγω πριν παω σε 55 προφιλ (εβαλα τα MICHELIN Primacy 4) ειχα περιπου 5.6λιτ. μετα ημουν στα 5.8 λιτ και τωρα με τα κρυα στα 6 λιτ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ektoras
                                      ektoras last edited by

                                      Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:

                                      Stevve, το πείραξε κάποιος το αυτοκίνητο; Αν δεν το πείραξε κανείς, και πάει καλά στο δρόμο,μην ασχολείσαι αδερφέ.
                                      Το αμάξι είναι βαρετά τέλειο, και με πιάνει και μένα που και που να ψάχνω διάφορα στο αμάξι,από υαλοκαθαριστήρες μυστήριους μέχρι αμορτισέρ εκτός KYB και άλλα πολλά.
                                      Μην ασχολείσαι,να χαίρεσαι το αμάξι σου!

                                      Όχι κανείς δεν το πείραξε. Απλά μου ήρθε έτσι να το δω.

                                      Η κολόνα του τιμονιού δεν είναι στο κέντρο της κρεμαγιέρας, οπότε το δεξιά αριστερά βλέποντας την στεφάνη του τιμονιού να μην σε προβληματίζει, είναι θέμα το πώς την σχεδίασαν οι μηχανικοί, τίς μοίρες που στρίβουν οι τροχοί όμως, μπορείς να τις ελέγξεις στο ειδικό μηχάνημα.
                                      Ανισομεγέθη είναι και τα ημιαξόνια μπροστά (σε εγκάρσιο κινητήρα), αλλά και πίσω (όπως στα δικά μας 4κινητα) αλλά δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα

                                      Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ektoras
                                        ektoras last edited by

                                        Ο χρήστης luckies έγραψε:
                                        Επανέρχομαι στο θέμα του οδομετρου με την εκτίμηση ότι τα προ fl έχουν καλιμπραριστει στη βασική διάσταση ελαστικών (205/60/16) οπότε οι κατεχοντες 205/50/17 δεν διενυαν πραγματικα τα χιλιομετρα που έγραφαν και σχεδόν ισόποσα 'πετυχαιναν' χαμηλότερη κατανάλωση από την πραγματική (πρέπει να το είχε αναφέρει και ο εκτωρας αυτο). Έχοντας αλλάξει σε 205/55/17 παρατήρησα μια εκτόξευση της κατανάλωσης (10%) η οποία μου φαινόταν τραβηγμένη ακόμη και στη βάση του χειρότερου δείκτη οικονομιας (c από b). Σήμερα λοιπόν που έγραψα χλμ αρκετά, παρατήρησα ότι το οδομετρο γράφει λιγότερα (1%) σε σχέση με gps και maps με τη διαφορά αυτή να ισούται με την αντίστοιχη της διαμέτρου του νέου ελαστικού σε σχέση με του βασικού ενώ η άνοδος της πραγματικής ταχύτητας κατά 3,5% σε σχέση με το 2055017 ισούται με τη διαφορά των δύο αντίστοιχων διαμετρων αλλά και των στροφών ανά χλμ, μέγεθος το οποίο πιθανότατα μετρούν και τα δύο όργανα. Έτσι ο τελικός λογαριασμός της αλλαγής ελαστικού για εμέ υπολογίζεται σε περίπου 7% υψηλότερη κατανάλωση με τις 350 μονάδες βάσης (3,5%) να αποδίδονται στην αλλαγή κλάσης από b σε c. Ίσως να το χάνω κάπου βέβαια γιατί από A σε G η κατανάλωση ανεβαίνει 8.2%, by the book πάντα, όλο και όλο αλλά ο συλλογισμός Ίσως να φανεί χρήσιμος ειδικά σε αυτούς που άλλαξαν διάσταση και την ψάχνουν στο καύσιμο..γείτονα

                                        Ο συλλογισμός σου είναι σωστός, ο αισθητήρας ταχύμετρου - οδόμετρου είναι επάνω στο διαφορικό, οπότε μετράει την τελική περιστροφή, χωρίς να γνωρίζει την αλλαγή της διαμέτρου των τροχών όταν την κάνουμε.
                                        Στην διάσταση 205/50 παρουσίαζε χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση ο υπολογιστής του αυτοκινήτου από την πραγματική, αφού το αυτοκίνητο διένυε λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα, με την διάσταση που έβαλες 205/55 είσαι πιο κοντά στην σχετική πραγματικότητα που μπορεί να υπολογίσει το αυτοκίνητο, βγάζοντας πάντα εκτός την ποιότητα του ελαστικού, αλλά υπολογίζοντας μόνο την περιφέρεια του

                                        Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lemouz75 last edited by

                                          Είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ.... Respect...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alnotas last edited by

                                            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                            Από τα χιόνια στην Θεσσαλονίκη!
                                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            'Τα βλέπω...'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 207 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr