-
Κλιματισμός είναι η λύση. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να λειτουργεί ο κλιματισμός με το νεογέννητο, εκτός εάν έχει κάποια μορφή άσθματος.
-
Ok δηλαδή Φανη και εσυ θεωρείς φυσιολογικό το τόσο εύκολο θάμπωμα. Στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο (polo) δεν είχε θολώσει ποτε σχεδόν μέσα στην πόλη το παρμπρίζ (ούτε λόγος για τα υπόλοιπα) και για αυτό μου έκανε εντύπωση και ρωτάω .
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις !Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο θάμπωμα, αλλά από την άλλη πάντα έχω τον εξαερισμό ανοιχτό. Παίζουν πολλοί παράγοντες, εσωτερική / εξωτερική υγρασία, πόσα άτομα είναι μέσα κτλ. Δεν βρισκω όμως κάποιο λόγο να θαμπώνει περισσότερο η λιγότερο.
Μπορείς να δοκιμάσεις και κάποιο προϊόν αντιθαμπωτικό, σαν αυτό που βάζουν και οι δύτες στην μάσκα.
-
Καλή χρόνια σε όλους με υγεία!
Όπως απάντησαν και τα άλλα παιδιά η καλύτερη λύση για το ξεθάμπωμα είναι ο κλιματισμός. Στο δικό μου πάντως το παρμπρίζ ίσως θολώσει καμιά φορά, τα πλαϊνά ποτέ. Και συνήθως δουλεύω το καλοριφέρ, όχι τον κλιματισμό. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι μένω στην Καλαμάτα όπου ουσιαστικά χειμώνα καταλάβαμε τις τελευταίες 2 μέρες.
Ο χρήστης skous έγραψε:
Ερώτηση (δεν θυμάμαι αν την έχω ξανακάνει)
Υπάρχει κάποιος που να έχει ξηλώσει το sync (οποιαδήποτε έκδοση) και να έχει πάει σε aftermaket λύση;
Sent from my iPhone using TapatalkΓιατί να το κάνει κάποιος αυτό? Τουλάχιστον το sync3 λειτουργεί αρκετά καλά.
Κλουζω συμφωνούμε 100%.
Και για να ευθυμησουμε λιγάκι μέρα που είναι αλλά και να αυτοσαρκαστω , να πω ότι καλα τα στροφιλικια και οι ευθυβολιες, αλλά σήμερα που τα παιδικά καθίσματα φύγαν από το SUV έπεσε βλαστημια. Και το χειρότερο είναι ότι προσπαθώντας να τα κουμπωσω, έκλεισα τις πίσω πόρτες γιατί είχε κ κωλοκρυο, αλλά ξέχασα ότι οι πόρτες είχαν παιδικές ασφάλειες οπότε δεν μπορούσα να βγω μετά... Και κάλεσα την οδική (βλ. γυναίκα να με απεγκλωβισεί!)
Άντε καλή χρονιά σε όλους με υγεία πάνω από όλα και μακάρι τα σοβαρότερα θέματα που να μας απασχολούν να είναι τα σίδερα!
Ρε φίλε έπαθες τέτοιο χουνέρι?
Η αλήθεια είναι ότι με μικρά παιδιά εκτιμάς πολύ το ύψος των suv. Εμένα με είχε χτυπήσει η μέση μου με τον άσο. Πολλές φορές πρέπει να τα βγάλεις κοιμισμένα αγκαλιά, αυτό το σκύψε και τράβα είναι ότι χειρότερο. Όπως και το βάλε βγάλε της ζώνης αν δεν έχεις καθίσματα με isofix. Βέβαια για πολλούς (δυστυχώς) αυτές είναι λεπτομέρειες και απλά πετάνε τα παιδιά στο πίσω κάθισμα όπως γινόταν το 1980.
Επίσης στο πορτ μπαγκάζ φορτώνεις ποδηλατάκια, μπάλες, τσάντες κλπ χωρίς να παίζεις tetris. -
Ο χρήστης konmax01 έγραψε:
Ok δηλαδή Φανη και εσυ θεωρείς φυσιολογικό το τόσο εύκολο θάμπωμα. Στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο (polo) δεν είχε θολώσει ποτε σχεδόν μέσα στην πόλη το παρμπρίζ (ούτε λόγος για τα υπόλοιπα) και για αυτό μου έκανε εντύπωση και ρωτάω .Τι να πώ...εμένα σε όλα μου τα αυτοκίνητα τα τζάμια θόλωναν πολύ εύκολα όταν είχε πολύ υγρασία. Οπότε πάντα χρησιμοποιούσα το Air Cοndition και στο Kuga είναι απίστευτα χρήσιμη και η αντίσταση στο εμπρός παρ-μπρίζ.
-
Μια καλή λύση είναι να βαλεις ανεμοθραυστες στα μπροστινά πλαϊνά παράθυρα (ή και στα πίσω αν θες) ακόμα και να βρέχει θα ανοίγεις λίγο πάνω πάνω το παράθυρο και δεν θα θολώνει τίποτα.
-
Οι ανεμοθραύστες δεν αποτελούν πηγή αεροδυναμικών θορύβων σε ταχύτητες εθνικής? Τους έβαζαν παλιά πολλοί ταρίφες που κάπνιζαν και ήθελαν να σκάνε το παράθυρο όταν βρέχει. Και επίσης δεν στροβιλιζόταν ο καπνός εντός του αυτοκινήτου ανεξέλεγκτα. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα (ούτε καπνίζω ούτε ανοίγω παράθυρο όταν βρέχει).
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Οι ανεμοθραύστες δεν αποτελούν πηγή αεροδυναμικών θορύβων σε ταχύτητες εθνικής? Τους έβαζαν παλιά πολλοί ταρίφες που κάπνιζαν και ήθελαν να σκάνε το παράθυρο όταν βρέχει. Και επίσης δεν στροβιλιζόταν ο καπνός εντός του αυτοκινήτου ανεξέλεγκτα. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα (ούτε καπνίζω ούτε ανοίγω παράθυρο όταν βρέχει).Σωστα
-
Παιδιά έχετε να προτείνετε κάποιο καλό συνεργείο στην Αθήνα? Σε λίγες μέρες πρέπει να κάνω το δεύτερο ετήσιο service (χιλιόμετρα έχει 20.500). Λογικά λάδια-φίλτρα-τυπικοί έλεγχοι. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο, θέλω να έχω τη δυνατότητα να είμαι παρόν κατά τη διάρκεια του service (αυτό έκανα πάντα και θα συνεχίσω να το κάνω με όλα μου τα αυτοκίνητα). Έχω ακούσει καλά λόγια για τον Καρανικόλα (car center), το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί από τον Σφακιανάκη στο Περιστέρι (Λ. Κηφισού).
Η σύζυγος χτες το βράδυ (σε ένα κ$@στενο που της έχω πει να μην μπαίνει ) πήρε την στροφή πολύ κλειστά και η πίσω δεξιά ρόδα χτύπησε και καβάλησε το πεζοδρόμιο. Με ελάχιστα χιλιόμετρα προφανώς αλλά μου είπε ότι αναπήδησε το αυτοκίνητο λίγο 'άτσαλα' και τραντάχτηκε αρκετά . Οπτικά βλέπω μόνο τα σημάδια των εκδορών στο λάστιχο, η ζάντα δεν έχει γρατζουνιά. Υπάρχει περίπτωση να την άκουσε καμιά ανάρτηση - ψαλίδι - ακρόμπαρο? Το λάστιχο θα το παρακολουθήσω, μην πετάξει κανένα βυζάκι.
Επίσης σε μια εκδρομή που ακολουθούσε από πίσω φίλος με το δικό του αυτοκίνητο μου είπε ότι σε μια γρήγορη εκκίνηση που έκανα (βασικά έσπασα πρώτη-δευτέρα-τρίτη) είδε στιγμιαία ελάχιστο καπνό να 'σκάει' από την δεξιά εξάτμιση (έχει δύο το kuga). Να ανησυχώ για το dpf? Όσο είναι στα χέρια μου μια φορά την εβδομάδα τουλάχιστον το σκίζω για 15 λεπτά και βάζω πάντα avin best action από συγκεκριμένο (και χιλιοτσεκαρισμένο) πρατήριο. Δεν έχω αντιληφθεί ποτέ αναγέννηση ούτε έχω διαπιστώσει θέματα με την απόδοση. -
Εγώ έχω κλείσει ραντεβού την παρασκευή στον Σφακιανάκη - Βουλιαγμένης. (20.000 & 2 ετη). Το 1ο το έκανα car center, δεν μπορώ να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την δουλειά τους. Γενικά στα εξουσιοδοτημένα δεν σε αφήνουν να είσαι από πάνω τους, και με το δίκιο τους.
Όσων αφορά τον καπνό από την εξάτμιση, δε νομίζω ότι λέει κάτι. Λογικό είναι όταν το σκίζεις στην αλλαγή επάνω να βγάλει κάτι.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Παιδιά έχετε να προτείνετε κάποιο καλό συνεργείο στην Αθήνα?2 φορές έχω πάει, μια για σερβις και μια για φρένα, οπότε δνε έχω και μεγάλη εμεπιρία, αλλά από την Βελμάρ στο Μαρούσι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Σε αφήνουν να είσαι εκεί εαν θες, στα αναλύουν όλα με κάθε λεπτομέρεια και φάνηκε να κάνουν ΟΚ δουλειά, αλλά επειδή ήταν ενα απλό σερβις, δεν λέει και πολλά...αλλοίμονο να έκαναν μ@λακία και σε αυτό! Για εμένα θετικά μέτρησε (ψυχολογικά κυρίως) και το ότι ο τεχνικός διευθυντής και ο τεχνικός σύμβουλος προέρχονται από την Μάζντα.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Εγώ έχω κλείσει ραντεβού την παρασκευή στον Σφακιανάκη - Βουλιαγμένης. (20.000 & 2 ετη). Το 1ο το έκανα car center, δεν μπορώ να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την δουλειά τους. Γενικά στα εξουσιοδοτημένα δεν σε αφήνουν να είσαι από πάνω τους, και με το δίκιο τους.Όσων αφορά τον καπνό από την εξάτμιση, δε νομίζω ότι λέει κάτι. Λογικό είναι όταν το σκίζεις στην αλλαγή επάνω να βγάλει κάτι.
Θα περιμένω γνώμη, το ίδιο service θα κάνω και εγώ (είναι λογικά το 'μεγάλο'). Γνώμη μου είναι ότι αν είσαι μπροστά στο service είναι σίγουρα πιο προσεκτικοί σε όλες τους τις κινήσεις. Θα δεις πόσο σχολαστικός είναι ο μάστορας, πόση διάθεση έχει να ακούσει για τυχόν προβλήματα και γενικά πόσο επαγγελματίας είναι. Δεν καταλαβαίνω γιατί η παρουσία μου σε μια άκρη του συνεργείου δημιουργεί πρόβλημα. Προφανώς υπάρχουν και οι περίεργοι, οι πρήχτες, οι ξερόλες κλπ. Αλλά από την στιγμή που πληρώνω έχω το δικαίωμα να ξέρω τι κάνουν στο αυτοκίνητό μου. Μου έχει τύχει σε αντιπροσωπεία της bmw (για καλό το έκαναν τα παιδιά) να πάρουν το αυτοκίνητο να το πλύνουν μετά το service με μια ΣΚΟΥΠΑ στα 5 λεπτά που πήγα να πληρώσω στο ταμείο. Όταν εγώ το έπλενα ΜΟΝΟ στο χέρι και δεν είχε ίχνος αράχνης. Εγκεφαλικό
Και εγώ έτσι πιστεύω για τον καπνό, προφανώς πάνω σε κάποια αλλαγή το έγινε. Αλλιώς θα ντουμάνιαζε συνέχεια. Θα τους πω να ρίξουν μια ματιά στο service.2 φορές έχω πάει, μια για σερβις και μια για φρένα, οπότε δνε έχω και μεγάλη εμεπιρία, αλλά από την Βελμάρ στο Μαρούσι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Σε αφήνουν να είσαι εκεί εαν θες, στα αναλύουν όλα με κάθε λεπτομέρεια και φάνηκε να κάνουν ΟΚ δουλειά, αλλά επειδή ήταν ενα απλό σερβις, δεν λέει και πολλά...αλλοίμονο να έκαναν μ@λακία και σε αυτό! Για εμένα θετικά μέτρησε (ψυχολογικά κυρίως) και το ότι ο τεχνικός διευθυντής και ο τεχνικός σύμβουλος προέρχονται από την Μάζντα.
Μου αρέσει το review σου Φάνη, έβαλαν σοβαρή υποψηφιότητα
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί η παρουσία μου σε μια άκρη του συνεργείου δημιουργεί πρόβλημα. Προφανώς υπάρχουν και οι περίεργοι, οι πρήχτες, οι ξερόλες κλπ. Αλλά από την στιγμή που πληρώνω έχω το δικαίωμα να ξέρω τι κάνουν στο αυτοκίνητό μου.Ένα δίκιο το έχεις, αλλά δεν είναι τοσο απλό όσο φαίνεται. Μερικοί λόγοι που δεν αφήνουν:
-
Ευθύνη! Εαν συμβεί ένα ατύχημα σε εσένα από κάποιο εργαλείο ή μηχάνημα, έχουν τεράστια ευθύνη (γιατί νομικά ΔΕΝ επιτρέπεται να είναι ο πελάτης στο συνεργείο και δεν καλύπτει και η ασφαλιστική το ατύχημα για τους με έχοντες εργασία) και θα τους κοστίσει πάρα πολλά χρήματα.
-
Πρκατικότητα. Σκέψου σε ένα συνεργέιο που έχει 5 ράμπες, 2 διαγνωστικά και άλλα 3-4 σημεία ελέγχου (στο Σπανό αυτά είναι επί 2 σχεδόν!), δηλαδή ταυτόχρονα τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα και 10 (τουλάχιστον) τεχνικούς, να υπάρχουν και 10 πελάτες! Και ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του, την απροσεξία του κλπ.
-
Αποσπά την προσοχή του μάστορα και αυξάνει τον χρόνο επισκευής. Εαν εγώ ρωτάω συνέχεια τον τεχνικό να μου εξηγήσει τι κάνει και ταυτόχρονα ο τεχνικός έχει και το νου του σε εμένα μην κάνω καμια μ@λακία ή χτυπήσω τότε π.χ. η αλλαγή φρένων θα χρειαστεί 40' αντί για 30', αυτό σημαίνει κόστος σε χρόνο και χρήμα για το συνεργείο.
-
Τα περισσότερ συνεργεία σου δείχνουν το αυτοκίνητο στην ράμπα και τι προβλήματ έχει και σε ενημερώνουν και στο τέλος.
Πορσωπικά ενω θέλω να είμαι παρόν (βασικά παλιά ήθελα, πλέον δεν με απασχολεί, ειδικά με το Kuga), καταννοώ και καταλαβαίνω απόλυτα αυτή την πολιτική. Δικαίωμα έχεις να ξέρεις φυσικά, αλλά για αυτό είναι ο Τεχνικός Σύμβουλος, για να σε ενημερώσει για το τι εργασίες έγινα και για να βεβαιώσει αυτός ότι έγιναν σωστά. Εκεί είναι καθαρά θέμα εμπιστοσύνης του τεχνικού συμβούλου (στον Σπανό που πλέον είναι και φίλος, τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια...στην Ford ακόμα είναι υπό έλεγχο!).
-
-
Εγω βρισκω μαστορες που εχουν ορεξη για να κανουν και μαθημα και οποτε παω μαθαινω νεα πραγματα, τις περισσοτερες φορες πιανουμε κουβεντα και τους ενημερωνω και εγω για νεες τεχνολογικες εξελιξεις που βρισκω στο διαδυκτιο και περνα η ωρα αφανταστα γρηγορα.
Γενικα μ αρεσει αυτο το ειδος συνεργειου. Στα αλλα κοιτω την εκθεση και βαριεμαι.
-
Σωστά Lap, αλλά αυτό γίνεται σε μικρά συνεργεία όπου συνήθως ο μάστορας είναι και ο ιδιοκτήτης (π.χ. Δημητρίου για Αλφίστι), αλλά στο εξουσιοδοτημένο με τους 20-30 τεχνίτες είναι αρκετά πιο δύσκολο.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Οι ανεμοθραύστες δεν αποτελούν πηγή αεροδυναμικών θορύβων σε ταχύτητες εθνικής? Τους έβαζαν παλιά πολλοί ταρίφες που κάπνιζαν και ήθελαν να σκάνε το παράθυρο όταν βρέχει. Και επίσης δεν στροβιλιζόταν ο καπνός εντός του αυτοκινήτου ανεξέλεγκτα. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα (ούτε καπνίζω ούτε ανοίγω παράθυρο όταν βρέχει).Αν δεν δοκιμάσεις τους νέους θα είσαι πάντα με την εικόνα του ταρίφα και των δήθεν αεροδυναμικων θορυβων.
Γενικά για τεχνολογικής κατεύθυνσης φόρουμ με νέους ανθρώπους ως μέλη υπάρχει συχνά από όλους μας μια εντελώς συντηρητική προσέγγιση για διάφορα πράγματα.
Οι σύγχρονοι ανεμοθράυστες είναι χωνευτοι, δεν δημιουργούν θέματα περισσότερου αεροδυναμικου θορύβου και πραγματικά σε γλυτώνουν από θαμπωματα, φρεσκαροντας και τον αέρα.
Πιο πολύ θα μπορούσε να ανησυχήσει κάποιος για τη σωστή εφαρμογή ή τυχόν πιτσικαρισμα του σημείου που χωνευονται πάρα για αλλά.
Προσωπικά μετά από 10 χρόνια χρήσης σε 6 αυτοκίνητα δεν τους αλλάζω με τίποτα. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οι ανεμοθραύστες δεν αποτελούν πηγή αεροδυναμικών θορύβων σε ταχύτητες εθνικής? Τους έβαζαν παλιά πολλοί ταρίφες που κάπνιζαν και ήθελαν να σκάνε το παράθυρο όταν βρέχει. Και επίσης δεν στροβιλιζόταν ο καπνός εντός του αυτοκινήτου ανεξέλεγκτα. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα (ούτε καπνίζω ούτε ανοίγω παράθυρο όταν βρέχει).
Αν δεν δοκιμάσεις τους νέους θα είσαι πάντα με την εικόνα του ταρίφα και των δήθεν αεροδυναμικων θορυβων.
Γενικά για τεχνολογικής κατεύθυνσης φόρουμ με νέους ανθρώπους ως μέλη υπάρχει συχνά από όλους μας μια εντελώς συντηρητική προσέγγιση για διάφορα πράγματα.
Οι σύγχρονοι ανεμοθράυστες είναι χωνευτοι, δεν δημιουργούν θέματα περισσότερου αεροδυναμικου θορύβου και πραγματικά σε γλυτώνουν από θαμπωματα, φρεσκαροντας και τον αέρα.
Πιο πολύ θα μπορούσε να ανησυχήσει κάποιος για τη σωστή εφαρμογή ή τυχόν πιτσικαρισμα του σημείου που χωνευονται πάρα για αλλά.
Προσωπικά μετά από 10 χρόνια χρήσης σε 6 αυτοκίνητα δεν τους αλλάζω με τίποτα.Οι νεοι ποιοι ειναι?
Εγω εβαλα heko και εκανε περισσοτερο θορυβο -
Οι ανεμοθράυστες είναι χρυσάφι αλλά ότι ανεβάζουν το επίπεδο του θορύβου, είναι γεγονός αναμφισβητητο.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ που είμαι και ευαίσθητος στα αυτιά δεν έχω καταλάβει να αυξάνουν τον αεροδυναμικό θορυβο ειδικά suv. Να διευκρινίσω ότι μιλάω πάντα για κλειστά παράθυρα σε ταχύτητες ταξιδιού, όχι με ανοιχτά πλην μικρών διαστηματων για να ξεθαμπωσει.... Με ανοιχτά και τρέχοντας προφανώς υπάρχει θόρυβος όπως υπάρχει και χωρίς ανεμοθράυστες.
Η μεγάλη χρησιμότητα είναι εντός πόλης για εμένα -
Εγω έχω της climair και έχω διαπιστώσει αύξηση θορύβου. Η αλήθεια είναι ότι πλέον δε θυμάμαι πως είναι ο θόρυβος χωρίς αυτούς. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα τους έβγαζα με τίποτα. Φθηνό αξεσουάρ που αξίζει κάθε ευρώ.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Kuga