Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 93
    • 94
    • 80 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fidelio last edited by

      Λιακόπουλος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tkin73 last edited by

        Ο χρήστης louis k έγραψε:
        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/aytokinito-toy-2019-gia-tin-ellada-skoda-karoq

        Χίλια μπράβο, ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ μοντέλο.

        Πώς γίνεται στα υποψήφια μοντέλα να μπαίνουν αμάξια που κυκλοφορούν από το 2017 μέχρι αμάξια που δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει βλέπε φοκους αυτά είναι από τα γνωστά άκυρα ελληνικών διαγωνισμών...

        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • T
          theonik last edited by

          Καλημέρα. Σε περίπτωση που αλλαχτούν οι 16άρες ζάντες του Ambition με τις 17άρες τότε θα προκύψει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου?

          Οι 16αρες είναι 16Jx16 και οι 17άρες είναι 17Jx17. Ξέρουμε αν αλλάζει η εξωτερική διάμετρος του ελαστικού?

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • H
            harisma23 last edited by

            Το σωστό είναι 6Jx16 και 7Jx17 (το πρώτο νούμερο είναι το πλάτος της ζάντας σε ίντσες). Θα επιλέξεις τη σωστή διάσταση ελαστικών ώστε να διατηρηθεί η διάμετρος σταθερή. Επί παραδείγματι (χωρίς να ξέρω τις διαστάσεις του Karoq) από 205/55/16 πάμε σε 205/50/17 ή 225/45/17.

            Αν φαρδύνουν τα ελαστικά θα έχεις κάποια μικρή επιβάρυνση σε κατανάλωση και επιδόσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • U
              urubambak last edited by

              Γεια σας και καλή χρονιά
              Προσανατολίζομαι προς την αγορά του Karoq 1.0 με το αυτόματο κιβώτιο. Ο πωλητής υποστηρίζει ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας του DSG έχουν λυθεί από το 2015 και μετά. Υπάρχουν αναφορές σχετικά με την αξιοπιστία των νέων αυτών κιβωτίων; Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας μεταφέρει την εμπειρία του;
              Η χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκίνητο είναι κυρίως αστική (Χανιά) και τα Σ/Κ περιαστική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skynet last edited by

                Ο χρήστης urubambak έγραψε:
                Γεια σας και καλή χρονιά
                Προσανατολίζομαι προς την αγορά του Karoq 1.0 με το αυτόματο κιβώτιο. Ο πωλητής υποστηρίζει ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας του DSG έχουν λυθεί από το 2015 και μετά. Υπάρχουν αναφορές σχετικά με την αξιοπιστία των νέων αυτών κιβωτίων; Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας μεταφέρει την εμπειρία του;
                Η χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκίνητο είναι κυρίως αστική (Χανιά) και τα Σ/Κ περιαστική.

                Έχει ακουστεί (με επιφυλάξεις πάντα) ότι όντως τα νέα μοντέλα του DQ200 είναι πιο αξιόπιστα. Σε κάθε περίπτωση είναι τόσο μεγάλη η οδηγική διαφορά του DSG προς το καλύτερο που θεωρώ ότι αξίζει. Κάνε και μια επέκταση εγγύησης και θα είσαι μια χαρά.

                Sent from my iPad using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • T
                  theonik last edited by

                  Καλημέρα και καλή χρονιά!

                  Έκανα τελικά και εγώ με την σειρά μου παραγγελία για ένα Skoda Karoq 1.0, 6Μ με μερικά extra ώστε να μείνω κάτω από τις 17.000 σε ΛΤΠΦ. Δυστυχώς βέβαια το αυτοκίνητο πήρε μια αύξηση της τάξεως των 350 ευρώ οπότε αναγκάστηκα να αφαιρέσω εξοπλισμό ώστε να μείνω κάτω από το όριο της αλλαγής κλίμακας των τελών ταξινόμησης!

                  Ουσιαστικά αφαίρεσα την κάμερα οπισθοπορείας η οποία μπορεί να παραγγελθεί μετά σαν ανταλλακτικό αλλά με προβλημάτισε αυτό που μου είπε ο πωλητής: ότι η καλωδίωση στο αυτοκίνητο υπάρχει και ότι ουσιαστικά τοποθετούνε
                  μόνο την κάμερα και την κουμπώνουν σε φίσα που υπάρχει έτοιμη μέσα στην πινακίδα. Έχει κανείς άποψη για αυτό.

                  Ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου 3 μήνες και το χρώμα Candy White. Το Cappuccino καταργήθηκε!

                  Επίσης δεν μπαίνουν με τίποτα άλλες ζάντες πέρα από τις 16άρες λόγω CO2.

                  Αλλάζουν δυστυχώς πολλά πράγματα στην αυτοκίνηση προς χάριν του περιβάλλοντος ειδικά τον τελευταίο
                  καιρό και εκτιμώ ότι η επόμενη 5ετία θα είναι γεμάτη εξελίξεις! Όπως αναφέρθηκε και σε σχετικό άρθρο στον
                  ειδικό τύπο το 2018 ήταν η τελυταία χρονιά αύξησης των πωλήσεων των κινητήρων εσωτερικής καύσης!

                  Χρόνια πολλά σε όλες / όλους!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης theonik έγραψε:

                    Ουσιαστικά αφαίρεσα την κάμερα οπισθοπορείας η οποία μπορεί να παραγγελθεί μετά σαν ανταλλακτικό αλλά με προβλημάτισε αυτό που μου είπε ο πωλητής: ότι η καλωδίωση στο αυτοκίνητο υπάρχει και ότι ουσιαστικά τοποθετούνε
                    μόνο την κάμερα και την κουμπώνουν σε φίσα που υπάρχει έτοιμη μέσα στην πινακίδα. Έχει κανείς άποψη για αυτό.

                    Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό. Δεν υπάρχει καμία υφιστάμενη καλωδίωση-αναμονή για κάμερα. Ότι μπαίνει μετά είναι το μόνο σίγουρο αλλά όχι έτσι όπως το αφήνει να εννοηθεί ο πωλητής. Κατά πάσα πιθανότητα πάει να σου πασάρει aftermarket camera γιατί ως γνωστόν ΚΑΜΙΑ αντιπροσωπεία δεν ασχολείται με retrofits.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      theonik last edited by

                      Μου αναφέρανε ότι μέχρι προ λίγων μηνών όντως μόνο after market κάμερα μπορούσαν να μου παραγγείλουν αλλά
                      πλέον μπορεί να έρθει σαν κωδικός ανταλλακτικού.

                      Εγώ αυτό δεν το θεωρρώ απίθανο. Το απίθανο είναι να είναι προεγκατεστημένη η καλωδίωση. Εκτός αν η καλωδίωση είναι κοινή (πχ ένα καλώδιο κοινό για τα πάντα (φώτα, κάμερα, ηλεκτρικό άνοιγμα του πορτ παγκαζ) όπως πχ ένα 12x1,0mm με μια κοινή φίσσα με πολλές εισόδους και αντίστοιχα να μπαίνουν σαν modules τα extra...Δεν ξέρω τι να πω. Το θέμα είναι πώς μπορώ να το τσεκάρω. Μόνο αν είμαι επί τόπου κατά την εγκατάστασή της...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Σαν original ανταλλακτικό προφανώς και μπορεί να γίνει παραγγελία. Καλωδίωση έτοιμη ούτε μία στο 1.000.000. Δεν αφήνουν αναμονές στα αυτοκίνητα του Group.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          theonik last edited by

                          Thanks Στέφανε. Το ξένο χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θέλω αν αν είναι προσεκτικός νομίζω ότι
                          είναι μια έξυπνη κίνηση προκειμένου να μην επιβαρυνθώ λόγω αλαγής κλίμακας....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Σίγουρα το retrofit είναι η πιο έξυπνη κίνηση για να ντριπλάρεις το ηλίθιο φορολογικό μας.

                            Εγώ θα ψώνιζα από εδώ: https://www.carsystems.eu/karoq-nu7,c279.html

                            Μόνο την καλωδίωση και κάμερα απ' το ebay. Όλα μαζί ζήτημα να πάνε 150-160€. Το θέμα είναι να βρεις άνθρωπο να στο φτιάξει, εάν όχι μόνος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              fidelio last edited by

                              Επειδή το έχω ψάξει το θέμα. Η κάμερα σαν ανταλλακτικό έχει 165 Ε με το ΦΠΑ και για εργασία μου ζήτησαν 260 ο ένας αντιπρόσωπος και 125 ο δεύτερος. Τιμές με ΦΠΑ. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 1ου πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένη διαδρομή γαι την καλωδίωση (όπως επιβάλει το εργοστάσιο) και χρειάζεται αρκετό ξήλωμα και μια μέρα μέσα. Ο δεύτερος πιο φθηνός και 4--5 ώρες τοποθέτηση. Αυτά με την εγγύηση της Skoda.
                              Έτσι από περιέργεια σε ποια αντιπροσωπεία σου είπαν πως υπάρχει η καλωδίωση;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • H
                                harrysvr last edited by

                                Δεν αξιζει να σου ανοιξουν απο πισω προς οθονη ολα τα πλαστικα και να σου περασουν καλώδια...
                                Ποτε χερι after factory αν εισαι σχολαστικος (σαν και μενα ...απλα σκεφτομαι τι θα ακουω μετα απο τετοιες επεμβασεις...)
                                Αν θέλεις μπορεις να βάλεις parking sensors afer market, απλα θα σου βγάλει τον προφυλακτηρα και θα τρυπήσει στις προκαθορισμενες θέσεις που υπάρχουν (ετσι μου ειπε ο ηλεκτρολογος ) καλωδιο στο φως της οπισθεν και θα βαλει το μπιπερ στο πορτ μπαγκαζ .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Τίποτα δε θα ακούς αν αυτός που βάλει χέρι είναι στοιχειωδώς προσεκτικός και έχει τα κατάλληλα εργαλεία. Έχω ξηλώσει το μισό αμάξι για να κάνω τέτοιες δουλειές και δεν ακούγεται το παραμικρό που να έχει προκληθεί από εμένα. Απλά φροντίζεις για κάθε πλαστικό ή πάνελ που αποσυναρμολογείς να του αντικαθιστάς τα κλιπς γιατί πάνω στο ξήλωμα όσο ευγενικός και να είσαι θα προκληθούν ανοχές στα παλιά. Το κόστος τους είναι αστείο εξάλλου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harrysvr last edited by

                                    Εισαι σιγουρος οτι αυτος που θα το ανοιξει θα βαλει καινουρια κλιπς?
                                    Μην ξεχνας οτι ειναι ενος χρονου αυτοκινητο , οπου το πιο πιθανο ειναι να πειραματιστουν πάνω στο δικο σου για την οποια εγκατασταση....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Αν το ζητήσεις γιατί να μην το κάνουν? Ένα σακουλάκι με καμιά 20αρια κλιπς δεν πρέπει να μου είχε κοστίσει πάνω από 15€ στην αντιπροσωπεία. Δεν είναι επιπλέον κόπος γι' αυτούς ίσα ίσα θα πάρουν και τα 15€ παραπάνω.

                                      Κατά τα άλλα μην τρελαίνεσαι. Κι εγώ έτσι έκανα μέχρι να αποφασίσω να βάλω χέρι ο ίδιος στο αμάξι και είδα εκ των έσω τι παίζει. Γι' αυτούς είναι ρουτίνα. Επίσης επειδή μιλάμε για αμάξι του γνωστού γκρουπ να ξέρεις ότι οι πρακτικές συναρμογής είναι παρόμοιες από Up μέχρι Urus. Τα υλικά αλλάζουν. Δες τα ανάλογα βιντεάκια στο youtube για να καταλάβεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Όπως τα λέει ο Στέφαν!! Εαν δείτε πως συναρμολογούνται ή είστε μπροστά στο 'ξήλωμα' θα δείτε ότι δεν είναι τίποτα πυρηνική φυσική, απλούστατο είναι και όλα 'ψεύτικα' είναι. Κουμπωτα και πατητά.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                          Όπως τα λέει ο Στέφαν!! Εαν δείτε πως συναρμολογούνται ή είστε μπροστά στο 'ξήλωμα' θα δείτε ότι δεν είναι τίποτα πυρηνική φυσική, απλούστατο είναι και όλα 'ψεύτικα' είναι. Κουμπωτα και πατητά.

                                          Εξαρτάται και από την εταιρία. Σε Focus mk2 τα clips ήταν σχεδόν μιας χρήσης (πολλά έσπαγαν με την πρώτη φορά). Σε Audi A3 8P και 5 φορές να τα έβγαζες, δεν πάθαιναν τίποτα. Τουλάχιστον όσο ήταν νέα αμφότερα.

                                          Σε κάθε περίπτωση, για να μη μου μπαίνουν ιδέες σε κάθε τριγμό που θα άκουγα, εγώ μάλλον θα αγόραζα ένα σακουλάκι με clips και θα τα άλλαζα όλα όσα έβγαζα. Δεν είναι και κάτι ακριβό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • X
                                            xplicit last edited by

                                            Η aftermarket κάμερα θα έχει δυναμικές γραμμές?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 80 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr