Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 160
    • 189
    • 190
    • 158 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    3784
    70325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κάθε κινητήρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gezas last edited by

        Δλδ? Τι εννοείς?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Η καμπύλη απόδοσης, ο θόρυβος, οι κραδασμοί κλπ.
          Όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο δεν κοιτάμε μόνο κατανάλωση (οκ, κάποιοι μόνο αυτό κοιτάζουν), αλλά και το πως νιώθουμε το αυτοκίνητο στον δρόμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gezas last edited by

            Οδηγησα και τα δύο ήδη κινητήρα αλλά δυστυχώς για λίγο. Και τα 2 μου φάνηκαν πολύ καλά χωρίς θόρυβο στην καμπίνα ακόμη και ο diesel δεν ακουγόταν καθόλου. Στον δρόμο είναι πολύ ομαλό. Απορροφάει κραδασμούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dstou last edited by

              Άμα σου φάνηκαν και τα δύο πολύ καλά, πάρε το πετρέλαιο τότε. Θα έχεις κέρδος την οικονομία, και το λιγότερο άγχος για βλάβη στα τούρμπα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xplicit last edited by

                Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
                Φιλε μου παρηγγειλα το καινουργιο facelift tucson 1.6 με 115ps εκδοση comfort που σε σχεση με την style δεν διαφερει σχεδον σε τιποτα εκτος απο την υπαρξη του cruise control στην δευτερη μαζι με την δυνατοτητα να δωσεις αλλα 700 ευρω για να βαλεις το safety pack (που εκτος απο το αυτ.φρεναρισμα δεν δινει κατι αλλο ιδιαιτερο).....η διαφορα των δυο εκδοσεων μαζι με τις πινακιδες στο χερι εγκειται κοντα στo 5χιλιαρο....ο αντιπροσωπος ειναι οικογενειακος φιλος και μου λεει οτι εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και ραγες οροφης η εταιρια τους εχει βαλει απαγορευσεις στο να προσθεσουν ακομη και απλο 'cruise control'..... Τη να πω???....το αμαξι ειναι πληρεστατο και απλως για να μπορεσουν να γλυτωσουν δασμους και φορολογια εναντι των αλλων ανταγωνιστικων αυτοκινητων της κατηγοριας κοβουν τα πιο απιστευτα πραγματα...οπως το cruise control, τους αισθητηρες παρκαρισματος, ραγες οροφης, την μη δυνατοτητα να βαλεις το safety pack after sale, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εξωτερικους καθρεφτες με φλας κτλ.......αλλα να σου απαγορευει η εταιρια να βαλεις αfter sale αναβαθμισεις και να σου πουλαει το φουμαρο μεσω πωλητη οτι ο εγκεφαλος ερχεται με χειρουργικη ακριβεια και δεν επιδεχεται μεταγενεστερες μεταβολες και αναβαθμισεις ειναι....μεγαλη μπουρδα την στιγμη που γνωστος μου εχει το προ facelift του 2017 και το εχει παει σε συνεργειο και του αναβαθμισαν τον εγκεφαλο ακομη και στους ιππους του αμαξιου....

                Είμαστε πλέον 2 εδώ μέσα..
                CC, αισθητήρες, μπάρες μπαίνουν και μετά.

                https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3274310

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gezas last edited by

                  Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Ο χρήστης gezas έγραψε:
                    Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.

                    Είναι γεγονός.

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                      Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.

                      Είναι γεγονός.

                      Ας πούμε καλύτερα ότι είναι ένα πιθανό πρόβλημα, το οποίο όμως στη χώρα της υπερβολής (για την Ελλάδα μιλάω) έχει πάρει υπερβολικές διαστάσεις.

                      Όπως περίπου πριν 30 χρόνια ακούγαμε για τα καταλυτικά, που θα χρειάζονταν καταλύτες στα 70-80.000 Km με κόστος 200.000 δρχ τότε (5-10% της αξίας ενός μικρομεσαίου της εποχής). Τελικά αποδείχτηκε ότι και πολύ μεγαλύτερη ζωή είχε ο μέσος καταλύτης και πολύ μικρότερο κόστος αντικατάστασης...

                      Εγώ θα έλεγα (και βάσει προσωπικής εμπειρίας) ότι με ανεφοδιασμό από αξιόπιστο πρατήριο και νορμάλ χρήση, οι πιθανότητες είναι ότι ούτε οι μύκητες ούτε το DPF θα αποτελέσουν πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        ggab last edited by

                        https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... undai-nexo
                        Το εντυπωσιακό είναι το δώρο!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vanillaice last edited by

                          Καλησπέρα και χρόνια πολλα

                          Θα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και βλέπω οι περισσότεροι είστε πολύ εμπειροι

                          Τι θα μου λέγατε λοιπόν για τα παρακατω:

                          https://www.car.gr/19331170-hyundai-i-10

                          https://www.car.gr/18563350-hyundai-i-10-1-1-abs-a-c

                          Ευχαριστω πολύ ολους

                          ΥΓ ήμουν γι αυτό (με μικρό δάνειο)
                          https://www.car.gr/18874162-hyundai-i-10-5-gl
                          αλλά έχει κλεισει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf last edited by

                            Ο χρήστης vanillaice έγραψε:
                            Καλησπέρα και χρόνια πολλα

                            Θα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και βλέπω οι περισσότεροι είστε πολύ εμπειροι

                            Τι θα μου λέγατε λοιπόν για τα παρακατω:

                            https://www.car.gr/19331170-hyundai-i-10

                            https://www.car.gr/18563350-hyundai-i-10-1-1-abs-a-c

                            Ευχαριστω πολύ ολους

                            ΥΓ ήμουν γι αυτό (με μικρό δάνειο)
                            https://www.car.gr/18874162-hyundai-i-10-5-gl
                            αλλά έχει κλεισει

                            Το 1ο εχει λαθος τα κυβικα και τους ιππους.
                            Πιθανον να ειναι 1100 με 69. Ουτε αυτις δε ξερει τι πουλαει. Επισης δεν εχει esp.
                            Καλυτερα να κοιταζεις τα 1250 κυβικα που εχουν καδενα καθως ειναι πιο οικονομικα με περισσοτερη δυναμη
                            Το 2ο δεν εχει σωστη ιπποδυναμη.
                            Δε βγαζεις ακρη.
                            Το 3ο ειναι πιο καινουριο και καλυτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vanillaice last edited by

                              Το 3ο δυστυχώς ήταν χαρτί αλλά είχε κλειστει
                              Το θέμα είναι πόσα είδα στα 5000-5400 ήταν από ενοικιάσεις και ταλαιπωρημενα ενώ και πολλά με ύποπτα χλμ
                              Δεν γνωρίζω τις διαφορές των κινήτρων απλά τα συγκεκριμένα ήταν τα μόνα φαινομενικά τουλάχιστον προσεγμένα και από ιδιώτες ιδιοκτητες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Όταν δεν βλέπετε λογότυπα στο πίσω μέρος ή λογότυπα διαφορετικού χρώματος μπροστά να θεωρείτε ότι μπορεί να έχει μπει φανοποιείο το αυτοκίνητο π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα. Και το πρόβλημα είναι ότι αν έχει μπει φανοποιείο μπορεί να έχει γίνει βάψιμο της πλάκας, ίσα-ίσα για να πουληθεί το αυτοκίνητο.

                                Το δεύτερο i10 του Μαρινάκη μπορεί να είναι μία τέτοια περίπτωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vanillaice last edited by

                                  πραγματι με παραξενεψε η απουσια των logos
                                  'Φαινεται' 'ομως πως τα εβγαλε ο κατοχος (αν δεις και σε zoom στη φωτο ειναι αμφανη τα ιχνη τους)
                                  τις γριλιες στη μασκα και το 'κουμπι' στο πορτ μπαγκαζ οντως ειναι βαμμενα μαυρα στο χρωμα του αμαξωματος
                                  το θεμα ειναι πως ψαχνω εδω κι ενα μηνα για καποιο i10 ειμαι πολυ απογοητευμενος kai μονο αυτα βρηκα στο budget μου σε σοβαρη κατασταση για περαιτερω βημα
                                  Ολα τα υπολοιπα σε τιμες 5000-5500 δεν ήταν σε τετοια κατασταση χλμ κτλ που να 'δικαιολογουσαν' την τιμη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ναι πράγματι τα ίχνη από τα λογότυπα φαίνονται. Πάντως έλεγχος πρέπει να γίνει στο αυτοκίνητο.

                                    Επίσης έχε το νου σου ότι πολλά τέτοια μικρά αυτοκίνητα παρόλο που τα έχουν/είχαν ιδιώτες μπορεί να τα έχουν πάρει από μάντρες και να είναι εισαγόμενα. Οπότε παίζει πολύ το σενάριο τα χιλιόμετρα να είναι πολύ περισσότερα.

                                    Τα καλά μεταχειρισμένα μικρά είναι δυσεύρετα.
                                    Για αυτό και οι μάντρες έχουν γεμίσει με εισαγόμενα 'πειραγμένα' και σε κακή κατάσταση.
                                    Τα οποία και πουλιούνται φυσικά σε ανυποψίαστους ιδιώτες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vanillaice last edited by

                                      Storm εχεις δικαιο σε αυτα που γραφεις
                                      Ο έλεγχος ειναι απαραιτητος αν και οχι 100% ασφαλής
                                      Τα συγκεκριμενα φαινονται στις αδειες ελληνικα παντως χωρις αυτο να αποκλειει φυσικα τα ευκολα πλεον γυρισματα των χιλιμοετρων
                                      Δεν εχουν παντως 'ταλαιπωρειες' περισσοτερων χιλιμοτερων ΟΠΤΙΚΑ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Προτίμησε τα 1.2 καθότι εκτός των επιδόσεων,σε ανοιχτό δρόμο έχει καλύτερη κατανάλωση από τα 1.0 και αποφεύγεις σε μεγάλο ποσοστό να είναι από κανά νησί νοικιαρικο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vanillaice last edited by

                                          προτιμαω αλλα ειναι χρεπια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            Όταν δεν βλέπετε λογότυπα στο πίσω μέρος ή λογότυπα διαφορετικού χρώματος μπροστά να θεωρείτε ότι μπορεί να έχει μπει φανοποιείο το αυτοκίνητο π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα. Και το πρόβλημα είναι ότι αν έχει μπει φανοποιείο μπορεί να έχει γίνει βάψιμο της πλάκας, ίσα-ίσα για να πουληθεί το αυτοκίνητο.

                                            Εγώ πάντως στα τελευταία μου αυτοκίνητα κάνω debadging στην πίσω πόρτα, γιατί μου αρέσουν οι πιο καθαρές γραμμές. Σίγουρα και κάποιοι άλλοι ιδιώτες το κάνουν, χωρίς να έχουν τρακάρει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 158 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr