-
Η καμπύλη απόδοσης, ο θόρυβος, οι κραδασμοί κλπ.
Όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο δεν κοιτάμε μόνο κατανάλωση (οκ, κάποιοι μόνο αυτό κοιτάζουν), αλλά και το πως νιώθουμε το αυτοκίνητο στον δρόμο. -
Οδηγησα και τα δύο ήδη κινητήρα αλλά δυστυχώς για λίγο. Και τα 2 μου φάνηκαν πολύ καλά χωρίς θόρυβο στην καμπίνα ακόμη και ο diesel δεν ακουγόταν καθόλου. Στον δρόμο είναι πολύ ομαλό. Απορροφάει κραδασμούς.
-
Άμα σου φάνηκαν και τα δύο πολύ καλά, πάρε το πετρέλαιο τότε. Θα έχεις κέρδος την οικονομία, και το λιγότερο άγχος για βλάβη στα τούρμπα.
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Φιλε μου παρηγγειλα το καινουργιο facelift tucson 1.6 με 115ps εκδοση comfort που σε σχεση με την style δεν διαφερει σχεδον σε τιποτα εκτος απο την υπαρξη του cruise control στην δευτερη μαζι με την δυνατοτητα να δωσεις αλλα 700 ευρω για να βαλεις το safety pack (που εκτος απο το αυτ.φρεναρισμα δεν δινει κατι αλλο ιδιαιτερο).....η διαφορα των δυο εκδοσεων μαζι με τις πινακιδες στο χερι εγκειται κοντα στo 5χιλιαρο....ο αντιπροσωπος ειναι οικογενειακος φιλος και μου λεει οτι εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και ραγες οροφης η εταιρια τους εχει βαλει απαγορευσεις στο να προσθεσουν ακομη και απλο 'cruise control'..... Τη να πω???....το αμαξι ειναι πληρεστατο και απλως για να μπορεσουν να γλυτωσουν δασμους και φορολογια εναντι των αλλων ανταγωνιστικων αυτοκινητων της κατηγοριας κοβουν τα πιο απιστευτα πραγματα...οπως το cruise control, τους αισθητηρες παρκαρισματος, ραγες οροφης, την μη δυνατοτητα να βαλεις το safety pack after sale, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εξωτερικους καθρεφτες με φλας κτλ.......αλλα να σου απαγορευει η εταιρια να βαλεις αfter sale αναβαθμισεις και να σου πουλαει το φουμαρο μεσω πωλητη οτι ο εγκεφαλος ερχεται με χειρουργικη ακριβεια και δεν επιδεχεται μεταγενεστερες μεταβολες και αναβαθμισεις ειναι....μεγαλη μπουρδα την στιγμη που γνωστος μου εχει το προ facelift του 2017 και το εχει παει σε συνεργειο και του αναβαθμισαν τον εγκεφαλο ακομη και στους ιππους του αμαξιου....Είμαστε πλέον 2 εδώ μέσα..
CC, αισθητήρες, μπάρες μπαίνουν και μετά.https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p3274310
-
Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.
-
Ο χρήστης gezas έγραψε:
Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.Είναι γεγονός.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Και όλα αυτά που ακούγονται για τα diesel. Από καύσιμο από φίλτρο dpf, Μύκητες κλπ. Απλά. Ακούγονται η είναι και γεγονός.
Είναι γεγονός.
Ας πούμε καλύτερα ότι είναι ένα πιθανό πρόβλημα, το οποίο όμως στη χώρα της υπερβολής (για την Ελλάδα μιλάω) έχει πάρει υπερβολικές διαστάσεις.
Όπως περίπου πριν 30 χρόνια ακούγαμε για τα καταλυτικά, που θα χρειάζονταν καταλύτες στα 70-80.000 Km με κόστος 200.000 δρχ τότε (5-10% της αξίας ενός μικρομεσαίου της εποχής). Τελικά αποδείχτηκε ότι και πολύ μεγαλύτερη ζωή είχε ο μέσος καταλύτης και πολύ μικρότερο κόστος αντικατάστασης...
Εγώ θα έλεγα (και βάσει προσωπικής εμπειρίας) ότι με ανεφοδιασμό από αξιόπιστο πρατήριο και νορμάλ χρήση, οι πιθανότητες είναι ότι ούτε οι μύκητες ούτε το DPF θα αποτελέσουν πρόβλημα.
-
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... undai-nexo
Το εντυπωσιακό είναι το δώρο!!!!!! -
Καλησπέρα και χρόνια πολλα
Θα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και βλέπω οι περισσότεροι είστε πολύ εμπειροι
Τι θα μου λέγατε λοιπόν για τα παρακατω:
https://www.car.gr/19331170-hyundai-i-10
https://www.car.gr/18563350-hyundai-i-10-1-1-abs-a-c
Ευχαριστω πολύ ολους
ΥΓ ήμουν γι αυτό (με μικρό δάνειο)
https://www.car.gr/18874162-hyundai-i-10-5-gl
αλλά έχει κλεισει -
Ο χρήστης vanillaice έγραψε:
Καλησπέρα και χρόνια πολλαΘα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια σας μιας και βλέπω οι περισσότεροι είστε πολύ εμπειροι
Τι θα μου λέγατε λοιπόν για τα παρακατω:
https://www.car.gr/19331170-hyundai-i-10
https://www.car.gr/18563350-hyundai-i-10-1-1-abs-a-c
Ευχαριστω πολύ ολους
ΥΓ ήμουν γι αυτό (με μικρό δάνειο)
https://www.car.gr/18874162-hyundai-i-10-5-gl
αλλά έχει κλεισειΤο 1ο εχει λαθος τα κυβικα και τους ιππους.
Πιθανον να ειναι 1100 με 69. Ουτε αυτις δε ξερει τι πουλαει. Επισης δεν εχει esp.
Καλυτερα να κοιταζεις τα 1250 κυβικα που εχουν καδενα καθως ειναι πιο οικονομικα με περισσοτερη δυναμη
Το 2ο δεν εχει σωστη ιπποδυναμη.
Δε βγαζεις ακρη.
Το 3ο ειναι πιο καινουριο και καλυτερο -
Το 3ο δυστυχώς ήταν χαρτί αλλά είχε κλειστει
Το θέμα είναι πόσα είδα στα 5000-5400 ήταν από ενοικιάσεις και ταλαιπωρημενα ενώ και πολλά με ύποπτα χλμ
Δεν γνωρίζω τις διαφορές των κινήτρων απλά τα συγκεκριμένα ήταν τα μόνα φαινομενικά τουλάχιστον προσεγμένα και από ιδιώτες ιδιοκτητες -
Όταν δεν βλέπετε λογότυπα στο πίσω μέρος ή λογότυπα διαφορετικού χρώματος μπροστά να θεωρείτε ότι μπορεί να έχει μπει φανοποιείο το αυτοκίνητο π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα. Και το πρόβλημα είναι ότι αν έχει μπει φανοποιείο μπορεί να έχει γίνει βάψιμο της πλάκας, ίσα-ίσα για να πουληθεί το αυτοκίνητο.
Το δεύτερο i10 του Μαρινάκη μπορεί να είναι μία τέτοια περίπτωση.
-
πραγματι με παραξενεψε η απουσια των logos
'Φαινεται' 'ομως πως τα εβγαλε ο κατοχος (αν δεις και σε zoom στη φωτο ειναι αμφανη τα ιχνη τους)
τις γριλιες στη μασκα και το 'κουμπι' στο πορτ μπαγκαζ οντως ειναι βαμμενα μαυρα στο χρωμα του αμαξωματος
το θεμα ειναι πως ψαχνω εδω κι ενα μηνα για καποιο i10 ειμαι πολυ απογοητευμενος kai μονο αυτα βρηκα στο budget μου σε σοβαρη κατασταση για περαιτερω βημα
Ολα τα υπολοιπα σε τιμες 5000-5500 δεν ήταν σε τετοια κατασταση χλμ κτλ που να 'δικαιολογουσαν' την τιμη -
Ναι πράγματι τα ίχνη από τα λογότυπα φαίνονται. Πάντως έλεγχος πρέπει να γίνει στο αυτοκίνητο.
Επίσης έχε το νου σου ότι πολλά τέτοια μικρά αυτοκίνητα παρόλο που τα έχουν/είχαν ιδιώτες μπορεί να τα έχουν πάρει από μάντρες και να είναι εισαγόμενα. Οπότε παίζει πολύ το σενάριο τα χιλιόμετρα να είναι πολύ περισσότερα.
Τα καλά μεταχειρισμένα μικρά είναι δυσεύρετα.
Για αυτό και οι μάντρες έχουν γεμίσει με εισαγόμενα 'πειραγμένα' και σε κακή κατάσταση.
Τα οποία και πουλιούνται φυσικά σε ανυποψίαστους ιδιώτες. -
Storm εχεις δικαιο σε αυτα που γραφεις
Ο έλεγχος ειναι απαραιτητος αν και οχι 100% ασφαλής
Τα συγκεκριμενα φαινονται στις αδειες ελληνικα παντως χωρις αυτο να αποκλειει φυσικα τα ευκολα πλεον γυρισματα των χιλιμοετρων
Δεν εχουν παντως 'ταλαιπωρειες' περισσοτερων χιλιμοτερων ΟΠΤΙΚΑ -
Προτίμησε τα 1.2 καθότι εκτός των επιδόσεων,σε ανοιχτό δρόμο έχει καλύτερη κατανάλωση από τα 1.0 και αποφεύγεις σε μεγάλο ποσοστό να είναι από κανά νησί νοικιαρικο.
-
προτιμαω αλλα ειναι χρεπια
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όταν δεν βλέπετε λογότυπα στο πίσω μέρος ή λογότυπα διαφορετικού χρώματος μπροστά να θεωρείτε ότι μπορεί να έχει μπει φανοποιείο το αυτοκίνητο π.χ. μετά από ένα τρακάρισμα. Και το πρόβλημα είναι ότι αν έχει μπει φανοποιείο μπορεί να έχει γίνει βάψιμο της πλάκας, ίσα-ίσα για να πουληθεί το αυτοκίνητο.Εγώ πάντως στα τελευταία μου αυτοκίνητα κάνω debadging στην πίσω πόρτα, γιατί μου αρέσουν οι πιο καθαρές γραμμές. Σίγουρα και κάποιοι άλλοι ιδιώτες το κάνουν, χωρίς να έχουν τρακάρει.
-
Υπάρχει και αυτή η περίπτωση και το κάνουν πολλοί.
Όπως υπάρχουν και αρκετοί που βάζουν άλλα λογότυπα.
Έπρεπε να σε είχα σε συναντήσεις του Hyundai Coupe Club που ερχόντουσαν οι κουπεδιές με λογότυπα Tuscani ή Tiburon...Το δικό μου πάντως επέμενε στο λογότυπο Coupe FX...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όπως υπάρχουν και αρκετοί που βάζουν άλλα λογότυπα.
Έπρεπε να σε είχα σε συναντήσεις του Hyundai Coupe Club που ερχόντουσαν οι κουπεδιές με λογότυπα Tuscani ή Tiburon...Υπάρχουν και συμπλέγματα...
Εγώ από την άλλη, όταν πήρα το A3 2.0T, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αφαιρέσω το σηματάκι 2.0Τ. Κυρίως γιατί δεν με αντιπροσώπευε ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο (ναι, ξέρω... και αυτό ίσως είναι σύμπλεγμα, αλλά δυστυχώς πολύς κόσμος κρίνει τους άλλους βάσει του αυτοκινήτου που έχουν), το οποίο το είχα αγοράσει μόνο λόγω ειδικών συνθηκών (ουσιαστικά καινούριο, σε τιμή που δεν θα κόστιζε ούτε το ταπεινό 1400άρι με τον εξοπλισμό του).
HYUNDAI FORUM