-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έτσι είναι όσο και κάποιοι θέλουν να το εμφανίζουν το αμάξι ως δυνατό vfm με σχεδόν πλήρης βασικές εκδόσεις λείπουν πολλά και μόλις επιχειρείς να τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται
Και +31 χιλιάρικα για να πάρεις μια μάρκα που δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της είναι λίγο ρίσκο για εμένα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤο μονο που λειπει απο τα 28 ειναι τα λεντ και αναδιπλουμενοι.
Πηγαινε δες το πρωτα και θα δεις και συ οτι ειναι vfm και παιζει μονο του με το 3008 και απο πανω η x1 q3. Περσι στην ασφαλεια ηταν πρωτο -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Το μονο που λειπει απο τα 28 ειναι τα λεντ και αναδιπλουμενοι.Καλά, μην το παρατραβάς και εσύ...έχει πολύ καλό εξοπλισμό αλλά δεν λείπουν μόνο αυτά (εκτός εάν εννοείς για εσένα)...λείπουν ένα σωρό πράγματα. Εκτός εάν μιλάς συγκριτικά με τα υπόλοιπα.
-
Καλα νταξει για την αξιοπιστια της vw μη τα παραλεμε...Οντως δε με εχει αφησει (ευτυχως να λεω) ποτε αλλα το αμαροκ το τσιμπαει το λαδακι απο τα πρωτα χλμ και η απαντηση της αντιπροσωπειας ε λογικο ειναι να καιει λιγο το λεει κ στο μανουαλ...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μιλαω για το diedel
-
Μήπως μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος για κάτι; O καθρέφτης δεξιά δείχνει αυτόματα με την όπισθεν προς το πεζοδρόμιο μόνο στους ηλεκτρικά αναδιπλώμενους ή και στους απλούς;
-
Απ'ότι θυμάμαι που το είχα ψάξει αυτό μπορεί να γίνει μόνο στους ηλεκτρικά αναδιπλουμενους.
Νομίζω υπάρχει τρόπος μέσω obd να γίνει και στους απλούς αλλά δεν δουλεύει πάντα. Αυτά θυμάμαι στο όταν το είχα ψάξει σε fora.>Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:Μήπως μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος για κάτι; O καθρέφτης δεξιά δείχνει αυτόματα με την όπισθεν προς το πεζοδρόμιο μόνο στους ηλεκτρικά αναδιπλώμενους ή και στους απλούς;
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Μήπως μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος για κάτι; O καθρέφτης δεξιά δείχνει αυτόματα με την όπισθεν προς το πεζοδρόμιο μόνο στους ηλεκτρικά αναδιπλώμενους ή και στους απλούς;εγω έχω ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και το κάνει κανονικά
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ που έχω απλούς το ενεργοποίησα με το obd11.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Εγώ που έχω απλούς το ενεργοποίησα με το obd11.Ενδιαφέρον. Μάλλον με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη λειτουργία και απορώ πως αφού γινόταν γιατί δεν το ειχαν ρυθμισμένο εξ αρχής
-
Καλημέρα γνωρίζει καποιος για τον 1.4-125ps στα ποσά χλμ κάνει το πρώτο service και τι περιελάμβανει αυτό ;σε ερώτηση που είχα κάνει όταν το πήρα μου είχαν πει πρώτο service 20000χλμ. σύμφωνα με τη ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Καλημέρα γνωρίζει καποιος για τον 1.4-125ps στα ποσά χλμ κάνει το πρώτο service και τι περιελάμβανει αυτό ;σε ερώτηση που είχα κάνει όταν το πήρα μου είχαν πει πρώτο service 20000χλμ. σύμφωνα με τη ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού .Sent from my iPhone using Tapatalk
Λαδια φιλτρο. Τι αλλο να εχει? Στα 15 η χρονο
-
Fanis75 έγραψε:
Φώτα Full LED... Εφόσον είναι διαθέσιμα ως έξτρα, τα θεωρώ το πιο σημαντικό στοιχείο ασφαλείας στους Ελληνικούς υπο-φωτισμένους δρόμους.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα ξανά αυτοκίνητο με φώτα αλογόνου, εφόσον υπήρχε διαθέσιμη άλλη επιλογή.Μιλάς για μέσα στην πόλη, ή επαρχιακούς δρόμους ? Για βράδυ σε εθνικές οδούς το καταλαβαίνω, αλλά για την πόλη δεν ξέρω.
Προσωπικά θεωρούσα πιο σημαντικό την παρουσία συστημάτων υποβοήθησης/emergency brake μέσα στην πόλη, που οι ταχύτητες είναι χαμηλές (και άρα ενεργοποιούνται) για προστασία. -
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Μιλάς για μέσα στην πόλη, ή επαρχιακούς δρόμους ? Για βράδυ σε εθνικές οδούς το καταλαβαίνω, αλλά για την πόλη δεν ξέρω.
Προσωπικά θεωρούσα πιο σημαντικό την παρουσία συστημάτων υποβοήθησης/emergency brake μέσα στην πόλη, που οι ταχύτητες είναι χαμηλές (και άρα ενεργοποιούνται) για προστασία.Κυρίως για επαρχιακό δίκτυο (και Εθνική Οδό όταν δεν έχει φωτισμό), όπου είναι δύσκολοι δρόμοι, πολλές φορές με σβησμένη την διαχωριστική γραμμή και καθόλου φωτισμό. Μέσα στην πόλη δεν έχει διαφορά και όντως τα συστήματα υποβοήθησης είναι πολύ σημαντικά για την κίνηση εντός πόλης.
Είχα κάνει την ίδια διαδρομή (προς Καρπενήσι) με την Ζ4 με τα φώτα αλογόνου και μετά όταν έβαλα τα εργοστασιακά Xenon και η διαφορά ήταν χαοτική! Πολύ πιο ξεκούραστη και ασφαλής η διαδρομή.
-
Καθώς δεν υπάρχει στον διαμορφωτή καθόλου το 1.6 ντίζελ γνωρίζει κανείς η έκδοση advance προσθέτοντας απλά φώτα led τους αναδιπλουμενους καθρέφτες και το adaptive cruise control το οποίο το έχει με αστερίσκο στην έκδοση ως στάνταρ (τι σημαίνει άραγε είναι ή όχι στην έκδοση?) πόσο βγαίνει; Μένει κάτω από τα 30000?
Επίσης ντίζελ 1.6 και αυτόματο το ξεχνάμε;Edit: βλέποντας τον υπολογισμό από άλλη έκδοση μου βγαίνει με ΛΤΠΦ 19500+2085 τα έξτρα ότι πιάνει 32000.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από όσο γνωρίζω το adaptive cruise control είναι standard, τουλάχιστον από τη advance και πάνω (δεν έχω ιδέα τι ισχύει για τη active). Αλλάζουν πράγματα στο σάιτ και το έχουν διαλύσει
Αυτό με τον αστερισκο στο ACC που το είδες;>Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καθώς δεν υπάρχει στον διαμορφωτή καθόλου το 1.6 ντίζελ γνωρίζει κανείς η έκδοση advance προσθέτοντας απλά φώτα led τους αναδιπλουμενους καθρέφτες και το adaptive cruise control το οποίο το έχει με αστερίσκο στην έκδοση ως στάνταρ (τι σημαίνει άραγε είναι ή όχι στην έκδοση?) πόσο βγαίνει; Μένει κάτω από τα 30000?
Επίσης ντίζελ 1.6 και αυτόματο το ξεχνάμε;Edit: βλέποντας τον υπολογισμό από άλλη έκδοση μου βγαίνει με ΛΤΠΦ 19500+2085 τα έξτρα ότι πιάνει 32000.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Καθώς δεν υπάρχει στον διαμορφωτή καθόλου το 1.6 ντίζελ γνωρίζει κανείς η έκδοση advance προσθέτοντας απλά φώτα led τους αναδιπλουμενους καθρέφτες και το adaptive cruise control το οποίο το έχει με αστερίσκο στην έκδοση ως στάνταρ (τι σημαίνει άραγε είναι ή όχι στην έκδοση?) πόσο βγαίνει; Μένει κάτω από τα 30000?
Επίσης ντίζελ 1.6 και αυτόματο το ξεχνάμε;Edit: βλέποντας τον υπολογισμό από άλλη έκδοση μου βγαίνει με ΛΤΠΦ 19500+2085 τα έξτρα ότι πιάνει 32000.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οι αναδιπλουμενοι καθρεφτες χρεωνονται 145 προ φορων και το acc ειναι standard (οπως ειπα, απο οσο γνωριζω) στην advance.
Φανταζομαι εχουν κατεβασει τον τιμοκαταλογο, αναμενοντας να τον διορθωσουν βασει των νεων τελων κυκλοφοριας. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Από όσο γνωρίζω το adaptive cruise control είναι standard, τουλάχιστον από τη advance και πάνω (δεν έχω ιδέα τι ισχύει για τη active). Αλλάζουν πράγματα στο σάιτ και το έχουν διαλύσειΑυτό με τον αστερισκο στο ACC που το είδες;>Καθώς δεν υπάρχει στον διαμορφωτή καθόλου το 1.6 ντίζελ γνωρίζει κανείς η έκδοση advance προσθέτοντας απλά φώτα led τους αναδιπλουμενους καθρέφτες και το adaptive cruise control το οποίο το έχει με αστερίσκο στην έκδοση ως στάνταρ (τι σημαίνει άραγε είναι ή όχι στην έκδοση?) πόσο βγαίνει; Μένει κάτω από τα 30000?
Επίσης ντίζελ 1.6 και αυτόματο το ξεχνάμε;
Edit: βλέποντας τον υπολογισμό από άλλη έκδοση μου βγαίνει με ΛΤΠΦ 19500+2085 τα έξτρα ότι πιάνει 32000.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε εναν τιμοκατάλογο που είχα καταβεσει προ μηνών το είχε με αστερισκο
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Από όσο γνωρίζω το adaptive cruise control είναι standard, τουλάχιστον από τη advance και πάνω (δεν έχω ιδέα τι ισχύει για τη active). Αλλάζουν πράγματα στο σάιτ και το έχουν διαλύσει
Αυτό με τον αστερισκο στο ACC που το είδες;>Καθώς δεν υπάρχει στον διαμορφωτή καθόλου το 1.6 ντίζελ γνωρίζει κανείς η έκδοση advance προσθέτοντας απλά φώτα led τους αναδιπλουμενους καθρέφτες και το adaptive cruise control το οποίο το έχει με αστερίσκο στην έκδοση ως στάνταρ (τι σημαίνει άραγε είναι ή όχι στην έκδοση?) πόσο βγαίνει; Μένει κάτω από τα 30000?
Επίσης ντίζελ 1.6 και αυτόματο το ξεχνάμε;
Edit: βλέποντας τον υπολογισμό από άλλη έκδοση μου βγαίνει με ΛΤΠΦ 19500+2085 τα έξτρα ότι πιάνει 32000.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε εναν τιμοκατάλογο που είχα καταβεσει προ μηνών το είχε με αστερισκο
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ok, καταλαβα τι λες. Το βλεπω εδω
https://www.volkswagen.gr/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/gr/pricelists/september2018/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ & ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ_ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ_(Tiguan_AD1).pdf/jcr_content/renditions/original./%CE%A4%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%A3%20&%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%95%CE%9E%CE%9F%CE%A0%CE%9B%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3_(Tiguan_AD1).pdf
Ο αστερισκος γενικα σημαινει 'απο μια συγκεκριμενη εβδομαδα παραγωγης και μετα', μονο που δεν γραφει ποια εβδομαδα ειναι. Αν δεις στον configurator παντως θα δεις οτι δεν υπαρχει η δυνατοτητα αγορας του ACC το οποιο συμφωνει με αυτο που ξερω εγω, οτι δηλαδη ειναι standard. Οπως ειπα, δεν εχω ιδεα τι γινεται στην εκδοση active
-
Ειναι στανταρ στην advance
-
Ολα αυτά τα βοηθήματα τα έχω πάντα κλειστά...... με ενοχλούν αφάνταστα την οδήγηση
VW Tiguan 2016