-
Εξαιρετική αγορά το 1.8 FR. Καλοτάξιδο!!!
-
Ναι, αλλά οχι και ετοιμοπαραδοτο...
-
Καλοτάξιδο, πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Καλά κι ασφαλή χιλιόμετρα, ειδικά τώρα που θα είναι μέσα ο μπέμπης.
Πού έφθασε η αξιοπιστία του Ομίλου; Να θεωρείσαι τυχερός που είχες μόνο μία βλάβη σε 80 χιλιάδες χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Εξαιρετική αγορά το 1.8 FR. Καλοτάξιδο!!!Σ’ ευχαριστω πολύ, ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπο
-
Πολυ ωραια επιλογη, πολυ ωραιο αυτοκινητο. Μπραβο.
Απο το φοβερο σιροκο, ερωτας γαρ, στο εκπληκτικο 1,8 fr.
Καταραμενε ντουνια ενα πραγμα.
Να το χαιρεσαι και αυτο παρεα με τον μπεμπη σου.Στα του κιβωτιου για δες πρωτα το πατακι και μετεφερε το πιο πισω για να τερματιζει ο συμπλεκτης,
και θα σου φανει αστειο, αλλαξε θεση στην πλατη του καθισματος σε πιο καθετη γωνια, διοτι ακομα και αν νομιζεις οτι το πατας τερμα το πιδαλι, μετα απο λιγο αν εισαι ξαπλωμενος κανεις καποια χιλ ή εκ πιο πισω το ποδι και δεν τερματιζει ο συμπλεκτης και νιωθεις τα δοντακια του κιβωτιου. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πολυ ωραια επιλογη, πολυ ωραιο αυτοκινητο. Μπραβο.Απο το φοβερο σιροκο, ερωτας γαρ, στο εκπληκτικο 1,8 fr.
Καταραμενε ντουνια ενα πραγμα.
Να το χαιρεσαι και αυτο παρεα με τον μπεμπη σου.Στα του κιβωτιου για δες πρωτα το πατακι και μετεφερε το πιο πισω για να τερματιζει ο συμπλεκτης,
και θα σου φανει αστειο, αλλαξε θεση στην πλατη του καθισματος σε πιο καθετη γωνια, διοτι ακομα και αν νομιζεις οτι το πατας τερμα το πιδαλι, μετα απο λιγο αν εισαι ξαπλωμενος κανεις καποια χιλ ή εκ πιο πισω το ποδι και δεν τερματιζει ο συμπλεκτης και νιωθεις τα δοντακια του κιβωτιου.Καλή χρονιά σ' ευχαριστώ πολύ, μακάρι ν' αποδειχθεί λίρα 100, θα φανεί σε βάθος χρόνου όπως όλοι και όλα...
Πρόβλημα με πατάκι δεν παίζει, έχω προσπαθήσει και με αλλαγή θέσης στο κάθισμα αρκετές φορές αλλά ο συμπλέκτης κατά τη γνώμη μου είναι σκληρός (είχα καλομάθει φαίνεται στο Rocco). Αυτό που έχω αλλάξει είναι ο τρόπος που πατάω τον συμπλέκτη. Γενικώς πρέπει να είσαι περισσότερο 'παρών' στον τρόπο που οδηγείς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αισίως είμαι στα 1100 χλμ και η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά σίγουρα είναι κάτι που θα κοιτάξω κατά την αλλαγή λαδιών στα 1500 χλμ.
Κρίμα πάντως για το συγκεκριμένο μοντέλο που κόπηκε λόγω WLTP, στάνταρ δεν προμοταρίστηκε όσο θα έπρεπε από τη SEAT στην Ελλάδα. Νομίζω ότι τον συγκεκριμένο κινητήρα φορούσαν κάποια μοντέλα της Audi.
Θα ποστάρω κάτι πιο ολοκληρωμένο όταν θα έχω περισσότερο χρόνο.
-
Ο κινητήρας είναι 100% Audi. Όχι ότι αυτό λέει κάτι ιδιαίτερο καθώς είναι ομιλικός κι αυτός, απλά δεν τον έβαλε σε πολλά μοντέλα το γκρουπ όπως πχ τον 1.5 που τον φοράνε σε ότι βγάζουν κάτω 30-40Κ.
Εμένα το 'παράπονό' μου από το συγκεκριμένο αμάξι είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου. Πολύ μακριές σχέσεις που κάπως το χαντακώνουν. Σίγουρα με ένα προγραμμάτακι θα βελτιώνεται η κατάσταση γιατί τα 25κ ροπής είναι πολύ detuned για να μην καβαλήσουν τα 2λτ. 32-33κ ροπής είναι ευκολάκι για το μοτέρ με ένα πολύ safe προγραμμα για 95αρα βενζίνη.
-
Στη εκδοση με το dsg, εχει πιο κοντες σχεσεις
-
Ισχύει αλλά εκεί χάνεις αρκετά από το vmf της συγκεκριμένης επιλογής.
-
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι την αγορά του Leon FR Plus 1.5 150hp. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή αρκετά ετοιμοπαράδοτα και βγαίνει γύρω στα 20-21Κ. Νομίζω είναι μια καλή επιλογή αν το συγκρίνει κανείς με τα υπόλοιπα της κατηγορίας (308, Astra, Focus) όσον αφορά τα δυο πιο σημαντικά κριτήρια για μένα: πρακτικότητα (οικογένεια με δυο παιδιά) και απόλαυση οδήγησης.
Ποιά είναι η γνώμη σας για το αμάξι;
Διαβάζω σε forums για τα T-Roc και Karoq για το γνωστό θέμα του 1.5 tsi (kangaroo effect) και με προβληματίζει λίγο.
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Ίσως ένα κλικ κάτω από το Focus στην οδηγική απόλαυση (πάντως στα 3-4 καλύτερα της κατηγορίας), αλλά πιο ευρύχωρο και φτηνότερο από το Ford.
ΥΓ: Τι είναι το kangaroo effect? Χοροπηδάει στην εκκίνηση;
-
Ναι, το περιγράφουν εδώ πολλοί χρήστες:
https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=266
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... ear-issue/ -
Με τόσα λεφτά παίρνεις το 1.8 που είναι κλάσεις ανώτερο από το 1.5 και ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία βασικά...
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Με τόσα λεφτά παίρνεις το 1.8 που είναι κλάσεις ανώτερο από το 1.5 και ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία βασικά...Έχει καταργηθεί. Μόνο αν βρει κάποιο σε στοκ.
-
Ναι για στοκ μιλούσα. Υπάρχουν ακόμα.
-
Ο χρήστης sledgehammer έγραψε:
Καλησπέρα,Σκέφτομαι την αγορά του Leon FR Plus 1.5 150hp. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή αρκετά ετοιμοπαράδοτα και βγαίνει γύρω στα 20-21Κ. Νομίζω είναι μια καλή επιλογή αν το συγκρίνει κανείς με τα υπόλοιπα της κατηγορίας (308, Astra, Focus) όσον αφορά τα δυο πιο σημαντικά κριτήρια για μένα: πρακτικότητα (οικογένεια με δυο παιδιά) και απόλαυση οδήγησης.
Ποιά είναι η γνώμη σας για το αμάξι;
Διαβάζω σε forums για τα T-Roc και Karoq για το γνωστό θέμα του 1.5 tsi (kangaroo effect) και με προβληματίζει λίγο.
Είναι εντελώς λάθος να πας για το 1.5 όταν έχει τόσο μικρή διαφορά με το 1.8. Είναι σε άλλη κλάση τα δύο αυτοκίνητα και ξέρω ότι σίγουρα υπάρχουν στοκαρισμένα 1.8 FR plus.
Για την ιστορία και παρόλο που δεν έχει ακουστεί ακόμα τίποτα ιδιαίτερο για το εν λόγω μοτέρ, προχθές Golf 1.5 με 10Κ χλμ μου ζήτησε λάδια. Με την προϊστορία του ομίλου ψιλοτρόμαξα να πω την αλήθεια.
-
Αν σε θέλγουν τα παραπάνω γκάζια του 1.8, είναι λάθος να πας στον 1.5. Αλλιώς είναι λάθος να πας στο 1.8 και στην ίδια τιμή να στο δίνουν, ο 1.5 είναι απόλυτα επαρκής, πιο οικονομικός και πιο ευπώλητος 'αύριο', διάβαζε πιο ξεφορτώσιμος.
-
Επίσης ο 1.8 έχει και έμμεσο ψεκασμό, εκτός από άμεσο, που δουλεύει παράλληλα, με ότι καλό συνεπάγεται αυτό για τις βαλβίδες και την αποφυγή των βλαβερών επικαθήσεων άνθρακα. Λογικά, θα είναι πολύ πιο αξιόπιστο μοτέρ και παρ ότι θα καίει λίγο παραπάνω (μόνο αν το πατήσεις) θα κάνεις απόσβεση άνετα λόγω λιγότερων/μικρότερων βλαβών σε βάθος χρόνου και μάλλον 'συλλεκτικού' μοτέρ-πύραυλου που θα έχει ζήτηση ως μεταχειρισμένο γιατί δεν πρόκειται να ξαναβγεί (αποφάσισαν στο γκρουπ να παράγεται μόνο η δίλιτρη έκδοσή του πλέον, δηλαδή θάνατος για την Ελλάδα).
-
Υπάρχει καμία μελέτη γύρω από την αξιοπιστία του 1.5? Κατά τα άλλα, ο μέσος Φίτσουλας που θα το πάρει ως μετάχειρο μετά από π.χ. 10 χρόνια, μάλλον τα κυβικά θα κοιτάξει και όχι πόσα χρόνια έπαιξε στην αγορά, εκτός φυσικά αν του έχει βγει εντελώς το όνομα από βλάβες. Συνεχίζω να μην βλέπω σοβαρό λόγο να προτιμήσει κάποιος το 1.8, αν του φτάνουν τα γκάζια του 1.5, όλες οι υπόλοιπες παράμετροι είναι εναντίον του.
-
O 1.5 δεν έχει έμμεσο ψεκασμό όμως. Τεράστιο μείον κατά τη γνώμη μου (σίγουρες επικαθίσεις στις βαλβίδες).
SEAT León Mk3 (2013-2020)