Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορά καινούριου μικρού 13-14.000€
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορά καινούριου μικρού 13-14.000€
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    51
    423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marvin last edited by

      Ευχαριστώ πολύ παιδιά για όλες τις γνώμες! Σήμερα πάμε στη suzuki, για Swift και Baleno!

      Sent from my SM-N910C using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • E
        emminad last edited by

        Εγώ πάλι θα προτείνω να ρίξετε και μια ματια και στο ignis!Εμενα προσωπικά μ αρέσει πολύ αυτό suvοειδες σχήμα του..Ελαφρύ κι ευέλικτο για μέσα στην πόλη και καβαλάει και κανα πεζοδρόμιο μικρό...

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          marvin last edited by

          Απόψε πήγαμε στη Suzuki. Δυστυχώς δεν υπήρχε Baleno για να δούμε, παρότι ήμασταν ήδη σκεπτικοί για την αγορά δεύτερου οικογενειακού (εγώ οδηγώ ένα Auris diesel του 2014). Είδαμε και οδηγήσαμε το Swift, το οποίο ήταν τρομερά ευκολοδήγητο (όπως έγραφε κάποιο παιδί, σαν να το οδηγούσες χρόνια), είχε πολύ καλύτερους χώρους από το Fiesta, αλλά νομίζω ότι το Swift μας άρεσε, ενώ το Fiesta μας είχε πραγματικά ενθουσιάσει. Επίσης, σχεδόν η ίδια τιμή (μείναμε στην έκδοση GL+, αφού η οδηγός προτιμάει τον turbo κινητήρα από τον ατμοσφαιρικό), με πολύ λιγότερα προσφερόμενα (πχ όχι ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, start & stop, cruise control, led κά).

          Συνέχεια μάλλον με μια βόλτα από Toyota για Yaris (και ίσως Aygo;). Ενδεχομένως και στη Renault για το Clio, που μας προτείνατε.

          Και πάλι, ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!

          Sent from my SM-N910C using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • N
            nontaskatsaras last edited by

            Προσωπικά δε θα περνούσα καν από Toyota στη θέση σου. Θα έβλεπα Clio και C3 και θα έπαιρνα το Fiesta!

            Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              marvin last edited by

              Πολύ πιθανό 🙂

              Sent from my SM-N910C using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Εφοσον εχετε οικογενειακο αγοραστε αυτο με το πιο πλουσιο ταπεραμεντο. Αν η οδηγηση ειναι μια ωραια διαδικασια και οπου μπορειτε πιεζετε το αυτοκινητο τοτε λογικη επιλογη ειναι να επιλεξετε αυτοκινητα με οδηγικο ταπεραμεντο.

                Αυτα ειναι τα σουιφτ, κλιο, 208, ιμπιζα και πρωτο το φιεστα.

                Απο αυτα το κλιο εχει μονο 4 αεροσακους ενω ολα τα αλλα εχουν 6 οι οποιοι μπορουν να προστατεψουν και το κεφαλι των πισω επιβατων. Θεωρω πως ειναι μεγιστο μειον το γεγονος αυτο.

                Στα πιο μικρα αν κοιτατε βγαινει και το κια πικαντο με χιλιαρι τουρμπατο το οποιο ειναι πολυ καλο οδηγικα και εχει πολυ δυνατο κινητηρα για το αμαξωμα και την κατηγορια του.
                Στο πικαντο υπαρχει εξτρα πακετο ασφαλειας καπου στα 1000 € αν θυμαμαι σωστα, το οποιο προσφερει αυτοματο φρεναρισμα (ΑΕΒ) και εξτρα αεροσακο γονατων του οδηγου. Δηλαδη συνολο 7 αεροσακοι, εξαιρετικη επιλογη απο τη κια και για τη κατηγορια του αλλα και για τους επιβατες του.

                Το μπαλενο θυμιζει σε αισθηση το σουιφτ στο πιο μαλακο του και ειναι εξαιρετικη προταση οταν παιζει τον ρολο του βασικου οικογενειακου αυτοκινητου.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • K
                  kkostask last edited by

                  Το swift πολύ καλύτερους χώρους από το fiesta? Είστε σίγουροι? Περίεργο μου φαίνεται.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • N
                    nontaskatsaras last edited by

                    Κι όμως.

                    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Οι χώροι για επιβάτες μπροστινούς και πίσω στο swift είναι όντως μεγαλύτεροι παρόλο που το fiesta είναι 20 πόντους μακρύτερο. Λόγω σχήματος οροφής μπορούν να καθίσουν και ψηλοί χωρίς το ταβάνι να είναι 3 εκατοστά απ το κεφάλι τους. Και οι πίσω έχουν αρκετό περισσότερο χώρο για τους ώμους. Μόνη ένσταση ο χώρος αποσκευών που είναι μικρός. Τετράγωνος όμως αρκετά οπότε σουπερμάρκετ, σάκοι γυμναστηρίου και μικροπράγματα ικεα βολεύονται εύκολα. Αν το πηγαίνεις όμως για διακοπές οικογένειας πάνω από σαββατοκύριακο μια μπαγαζιέρα οροφής χρειάζεται.
                      Μάρβιν έχε κατά νου ότι clio και 208 μέσα στο '19 αλλάζουν, όχι μόνο facelift. Πατώματα, κινητήρες, ίσως εξοπλισμός κτλ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        marvin last edited by

                        Για τους χώρους πήρα ακριβώς την εικόνα που περιγράφει ο Jorge_greek. Είμαι κοντά 1.90 και στο πίσω κάθισμα του Fiesta 'ξύνω' την οροφή, ενώ η αίσθηση στο μπροστινό του συνοδηγού είναι σχετικά οκ, αν και ολίγο κλειστοφοβική όπως έγραφε ο Lap. Αντίθετα στο Swift ένιωθα σαν να κάθομαι σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

                        Sent from my SM-N910C using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexm last edited by

                          Πάντως επειδή και γω ήμουν πέρυσι σε διαδικασία αλλαγής αμαξιού στην ίδια κατηγορία, θεωρώ ότι το ibiza με τα 115 αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.

                          Αρκετά πιο φθηνό από το fiesta και εξίσου καλό

                          Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            terry308 last edited by

                            Ο χρήστης alexm έγραψε:
                            Πάντως επειδή και γω ήμουν πέρυσι σε διαδικασία αλλαγής αμαξιού στην ίδια κατηγορία, θεωρώ ότι το ibiza με τα 115 αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.

                            +1 στο ibiza
                            Θα έγραφα και για την έκδοση με το φυσικο αεριο λόγω της επιδότησης που τρέχει ακόμα.. αλλά.... τα 8000χλμ/έτος ίσως είναι λίγα για επένδυση σε φ. α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              https://www.km77.com/coches/suzuki/bale ... es-propias

                              Εδω φαινεται πως οταν ρυθμιζεις το καθισμα του οδηγου στο ενα μετρο απο το πενταλ του φρενου το μπαλενο εχει το μεγαλυτερο χωρο απο ολα στη δευτερη σειρα καθισματων.

                              Οι χωροι του για τα γονατα ειναι ισοι με το αουντι α6 αβαντ και με μηκος μονο 3,99μ και χωρις να ειναι πολυμορφικο και ψηλο. Για αυτο τονιζω πως για οικογενεια με καθισματακια και πραγματακια ειναι σχεδον μονοδρομος, υπολογιζοντας το μικρο κοστος κινησης, αγορας και επισκευης, τη κινηση στα στενα της πολης, την καλη οδηγικη συμπεριφορα οχι κορυφαιας σαν του φιεατα αλλα γενικα πολυ καλης, τις καλες επιδοσεις και τα πακετα ενεργητικης ασφαλειας που διαθετει με 14 χιλ ευρω.
                              https://www.km77.com/coches/skoda/super ... es-propias

                              Ακομα και τα 3 με 4 εκ διαφορα δινουν εντονη αισθηση ευρυχωριας για τα γονατα και ωμους.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                marvin last edited by

                                Χτες είδαμε τελικά και το Yaris 1.5 με τον καινούριο ατμοσφαιρικό VVT-i, και ενώ αρχικά ήμασταν εντελώς χλιαροί νομίζω ότι τελικά την οδηγό την ψήνουν κάποιο από τα Fiesta και Yaris. Η προσωπική μου εντύπωση (και παρότι οδηγός Auris και ενίοτε και του παλιού μας Starlet) το Yaris οδηγικά παραμένει βαρετό σαν μια μέρα στο γραφείο, ενώ με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφεραν να κάνουν ακόμα πιο αδιάφορη την κονσόλα, με ένα laggy infotainment που δεν έχει ούτε τα βασικά mirrorlink και android auto. Πλην όμως, η Active έκδοση έχει χαρακτηριστικά ασφαλείας που μας λείπουν από την έκδοση Business του Fiesta (πχ pre-collision assist), οι άνετοι εσωτερικοί χώροι μου ξαναθύμισαν το σχόλιο του Lap περί κλειστοφοβικού Fiesta, και η αλήθεια είναι ότι μια παραπάνω οικειότητα και αξιοπιστία μας τη βγάζει (που μπορεί φυσικά να είναι απλά ο φόβος της αλλαγής σε άγνωστη μάρκα).

                                Τις υπόλοιπες προτάσεις τις κοιτάξαμε (Clio, C3, Ibiza κλπ), αλλά νομίζω θα διαλέξουμε μεταξύ Fiesta 1.0 και Yaris 1.5 (το ξέρω, εντελώς διαφορετικά, αλλά άβυσσος η ψυχή των απλών οδηγών που είμαστε [emoji14] ). Αν υπάρχει καμία ψήφος, φυσικά ευπρόσδεκτη!

                                Sent from my SM-N910C using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ignantios last edited by

                                  Πάντως ένας συνάδελφος που έψαχνε για το γιό του αυτοκίνητο είχαμε κάνει Test Drive τα fiesta 125 ,swift boosterjet, και είχε εντυπωσιάσει και με τα δύο.Βεβαια τα πιέσαμε τα στρίψαμε κλπ....Όταν πήγαμε να δει το Yaris το βάλαμε μπροστά το πάτησε το έστριψε το κάναμε μια βόλτα στο τετράγωνο και το γυρίσαμε πίσω τόσο γρήγορα που ούτε εμείς δεν το πιστεύαμε.Καμια σχέση με τα άλλα δύο... Αδιάφορο τελείως!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Σωστη παρατηρηση για τα στανταρτ συστηματα αυτοματου φρεναριαματος. Μια φορα να χρησιμοποιηθουν εβγαλαν τα χρηματα τους. Το γιαρις εχει αεροσακο γονατων, δηλαδη 7 αεροσακοι. Σοβαρο συν στον εξοπλισμο του και για τα ποδια σε περιπτωση ατυχηματος.
                                    Το γιαρις ειναι στο δευτερο φεις λιφτ του, δηλαδη εχει βελτιωθει οπου μπορουσε. Για παραδειγμα στο πρωτο φεις λιφτ θυμαμαι ειχαν προσθεσει 250 ή και παραπανω πρεσαρισματα και δεσιματα σε σημεια κλειδια του αμαξωματος το οποιο προσθετει ακαμψια και μια πιο στιβαρη αισθηση. Στο δευτερο φειςλιφτ διορθωσαν κυριως την αισθητικη και προσθεσαν συγχρονα συατηματα και τον νεο κινητηρα ο οποιος στηριζεται σε αυτον των υβριδικων μοντελων της.

                                    Το ιμπιζα ομως μπορει να ταιριαζει στα θελω σας. Εχει χωρους, σπορτιφ αισθηση, καλο κινητηρα και καλη τιμη. Με εξτραδακι παιρνεις μεχρι και ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ χωρις να φευγει πολυ η τιμη του. Δηλαδη στην εκδοση style με τα 90 αλογα και τα συστηματα AEB (αυτοματο φρεναρισμα και ανταπτιβ κρουιζ) να βγαινει χοντρικα 14 και κατι χιλ ευρω. Στα συγκεκριμενα αλογα ειναι πολυ ευκινητο, δεν χρειαζονται τα παραπανω αλογα μεσα στην πολη, διοτι τραβαει απο πολυ χαμηλα και με δυναμη που ικανοποιει.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Το Yaris στην υβριδική έκδοση - και μόνο - είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης. Οικονομικό, ευκολοδήγητο, αρκετά αξιόπιστο, άχρωμο, άοσμο...ένας εξαιρετικός ανθρωπομεταφορέας με χαμηλό κόστος, δεν είναι αυτοκίνητο για συγκινήσεις. Για την καθημερινή μου μετακίνηση σπίτι-γραφείο στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα θα ήταν η 1η μου επιλογή.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        marvin last edited by

                                        ignantios, Lap και Fanis75 ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες!

                                        Sent from my SM-N910C using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nontaskatsaras last edited by

                                          Δεν πας να δεις κ κανένα 208, να ευχαριστηθεί βόλτες;

                                          Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alejandro last edited by

                                            Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                            Σωστη παρατηρηση για τα στανταρτ συστηματα αυτοματου φρεναριαματος.

                                            Της Σουζουκι ειναι απλά χάλια, απαράδεκτο και θα έλεγα επικίνδυνο. Πρόσφατα εγινε θέμα με το νεο Τζιμνι που το ΑΕΒ τρελένεται δίπλα σε μπαριερες σε κλειστές στροφές. Μου συνέβη και εμέναμε το Σουιφτ. Το απενεργοποιώ πάντα.
                                            Το περίεργο ειναι ειναι οτι μια φορα το έιχα ξεχασει ανοιχτο, χαζευα στη κινηση, ο μπροστα είχε σταματήσει και εγω τελευταια στιγμή τσαρούχωσα φρένο... το συστημα αν και ενεργο...
                                            Οπότε ο παραπάνω εξοπλισμός της Σουζουκι ειναι απλά άχρηστος.
                                            Για Ιαπωνία, το Γιαρις ειναι μονόδρομος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr