Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρικύλινδρος ή TSI ? Grandland ή Tiguan ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τρικύλινδρος ή TSI ? Grandland ή Tiguan ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    106
    584
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      Ο χρήστης famas έγραψε:

      Και τα δυο ειναι αμεσου ψεκασμου γεγονος που θα χρειαστει να τα καθαρισεις ιδιαιτερα στις βαλβιδες εισαγωγης καποια στιγμη.

      Lap, νομίζω έχε ιβελτιώθει η κατάσταση στα καινούρια αμέσου ψεκασμού, είτε με την προσθήκη έμεσου, είτε με το έξτρα μπεκάκι που ψεκάζει.

      Ποιο είναι το έξτρα μπεκάκι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol last edited by

        Ο χρήστης bill971 έγραψε:
        Καλησπέρα!
        Απ' ότι καταλαβαίνω σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία.
        Νομίζω ότι το hrv κουμπώνει σε αυτά που ζητάς.
        Τώρα αν αλλάξουν τα τέλη σε σχέση με τους ρύπους & πληρώνεις & κανένα 100σταρι € παραπάνω το χρόνο δε νομίζω ότι είναι τόσο σημαντικό.
        Θα έχεις φοβερό ατμοσφαιρικό μοτέρ, αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση & αξία μεταπώλησης.
        Εγώ θα το ξανακοίταξα.
        Φιλικά πάντα!

        δυο παρατηρησεις για το hrv
        α. θεωρω οτι ειναι λιγο μικρο για 'οικογενειακο' ειδικα αν μιλαμε για εκδρομες με αποσκευες κτλπ
        β. με ενοχλησε η ελλειψη αεραγωγου για τους πισω επιβατες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsotsos last edited by

          Μετά από 1,5 χρόνο με το Tiguan έχω την αίσθηση ότι οδηγώ αυτοκίνητο ακριβότερο από τα λεφτά που έδωσα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος.Ξεκίνησα να πάρω 3008 το οποίο με εντυπωσίασε μόλις παρουσιάστηκε αλλά το βρήκα ιδιαίτερα ακριβό και πήγα στο Tiguan. Σήμερα το 3008 δεν μου αρέσει καθόλου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ils last edited by

            Ο χρήστης Beholder έγραψε:
            Καλημέρα, εδώ και καιρό σκέφτομαι την αγορά ενός SUV. Εχω δει τα πάντα από κοντά... και έχω οδηγήσει αρκετά.
            Αν δεν υπήρχαν τα εκτοξευμένα τέλη του 2018 μάλλον θα έπαιρνα το Sportage ή το Tucson, ή το HRV.

            Ωστόσο, δεν θέλω να δίνω 500αρικα για τέλη λόγω κυβικών και πολλαπλασιαστή ρύπων (από 160 CO2 και πάνω @@$@$ το σύμπαν με το 1.80 κατά WLTP), και αυτό με έχει οδηγήσει στο νέο **Tiguan **και Grandland
            (ενημερωτικά, δεν μ'αρέσει το 3008, το οποίο μοιράζεται πολλά με το Grandland), με δεδομένο τα χαμηλά τέλη (βενζίνη, δεν κάνω χιλιόμετρα). Για μέσα στην πόλη το θέλω βασικά.

            • Το Grandland μου αρέσει περισσότερο ως μορφή, αλλά με προβληματίζει ο τρικύλινδρος και η αντοχή του στο χρόνο.
            • Τη VW δεν την πάω καθόλου (βλέπετε 'απάτες' και βλάβες κινητήρων), αλλά το Tiguan το θεωρώ μια 'λογική' λύση (έχει και πολύ καλύτερους χώρους επιβατών και πορτ-παγκάζ). Το κυρίως όμως είναι ότι φοβάμαι το TSI και υπάρχει και το πρόβλημα των βλαβών και της γρήγορης απώλειας της αξίας ως VW και η 4ετής εγγύηση με επέκταση (σε σύγκριση με την 5ετή Opel κα). Τέλη 160 + 260 περίπου μου είπαν αναλόγως κινητήρα (135 vs 150).

            Θα εκτιμούσα τη βοήθεια των πιο ενημερωμένων στο θέμα.
            Ευχαριστώ

            φίλε μου και εγώ ημουν στην αναζήτησή πριν μερικούς μήνες .Μπηκα σε πάρα πολλά αυτοκινητα .Ομως τη vw και γενικά τον όμιλο VAG τα είχα βγάλει από τα πλάνα μου για τους δικούς μου λόγους .Μια τριάδα είχα ξεχωρίσει το crv-3008-x1.Το Kuga ένα test drive που είχα κάνει μου έδειξε καταναλωση ένα 10αρι χαλαρά και το είδα πολύ ογκωδες σε σχέση με το χωρο αποσκευών που προσφέρει .Ολα έφαγαν ένα χ γιατί η τιμή τους σε σχέση με αυτά που πρόσφεραν ήταν υψηλή .Επισης το 3008-χ1 στις μικρές εκδόσεις τους ,θεωρώ πολλά τα λεφτά για 3κυλινδρο .Τελικά μετα από μεγάλη έρευνα αγοράς που έκανα πήρα tiguan .Η επιλογή μου ήταν τυχαία γιατί τυχαία μπηκα σε μια αντιπροσωπεία της vw για να δω το t roc που ενδιαφέρονταν ένα γνωστός μου .Η τιμή που το πήρα 1.4-125ps λευκο με αναδιπλούμενους καθρεπτες έκδοση advance στα 25500 τελική με το κλειδί στο χέρι ετοιμοπαράδοτο και με αυτοκίνητο της εταιριας για όσο διάστημα ημουν χωριςόχημα (1 εβδομάδα )ήταν κάτι που δεν μου τα πρόσφεραν οι άλλοι .Μετα από 7 μήνες και 10000χλμ βλέπω μια κορυφαία ποιότητα κατασκευής-συναρμολογησης και οδικής συμπεριφοράς στο δρόμο .Οικονομικο σε σχέση νε τον όγκο του από 5,8 εως 6,2 έχω δει εκτος και μέσα Αθήνα 7-7,5 το πολύ .Κορυφαίο για τη κατηγορία του επίπεδο εξοπλισμού που μεταξύ των άλλων διαθέτει τριζωνικο κλιματισμό χειριζόμενο ανεξάρτητα από τους πίσω επιβάτες .Οπως και τραπεζάκια αεροπορικού τύπου .Αυτα τα δυο τα αναφέρω γιατί μου έκαναν εντύπωση σε σχέση με όλα όσα είχα δει .Χωρος αποσκευών ,υπαρχει η δυνατότητα χωρίς να πέσουν τα πίσω καθίσματα να μετακινηθούν μπροστά και έτσι ο χώρος αποσκευών φτάνει πάνω από 500λιτρα .Ο χώρος των επιβατών πίσω είναι μεγαλύτερος από το 3008.Εγω με 1,78 ύψος κάθομαι πισω σταυροπόδι .Λαδια που λένε ότι καίνε τα tsi στην ίδια στάθμη που το πήρα εκεί τα βρίσκω .Καδενες που λένε ότι είχαν θέματα τις έχουν βγάλει και έχουν αντικατασταθεί από λουριά -ιμάντες .Διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάτι που δεν είχε το 3008.Ακομα και η ποιο στραβή να τύχει και θέλεις να το δωσεις θα φύγει εύκολα .Σαν παλιος κάτοχος 2 γερμανικών αυτοκινήτων polo και Audi a3.αυτο που έχω να πω είναι ότι μπορεί να λένε χίλια δυο για τη vw αλλά και για την Audi αλλά πουλάνε αρκετά έχουν υψηλή αξία μεταπώλησης και φεύγουν εύκολα .Τα κορεάτικα που κάπου έγραψες είναι παρα πολύ καλα έχουν όμως και αυτά τα θεματάκια τους κυριως σε ποιότητα αλλά το σημαντικότερο όταν αποφασίσεις να το δωσεις θα δυσκολευτείς παρα πολύ .Ένας φίλος ήθελε να πουλήσει sportage προηγούμενης γενιάς,εντός εγγυησης ) που το θεωρώ ποιο ομορφο από το τωρινή έκδοση (τουλάχιστον μπροστά )Μετα από καιρό αποφάσισε να το κρατήσει γιατί δεν είχε ζήτηση και όσοι τον έπαιρναν τηλέφωνο ηθελαν μάλλον να του το χαρίσει παρα να το πουλήσει .Ισως ο Έλληνας έχει κόμπλεξ με το σηματακι δεν ξέρω .Επισης 20-30 sportage πουλάνε το μήνα .Το Hrv που ανέφερε καποιος αλλος απο τότε που βγήκε το να πουλήσει όσο το sportage θα θεωρηθεί επιτυχία ,πανάκριβο αυτοκίνητο μικροί χώροι φτωχός εξοπλισμός πολύ ασκημο μέσα .Το Jeep πέρασα από εκεί μια βόλτα ζήτησα τα extra της έκδοσης advance και απλά δεν υπηρχε Η τιμή που λένε στα 25-26 είναι πολύ φτωχή .Οπως μου είπε ο πωλητης made in Italy με τεχνογνωσία αμερικανική .Τωρα αν βγάζει θέματα το tiguan ποιο αυτοκίνητο σήμερα δεν βγάζει θέματα ;αυτά που λέγανε παλιά Ιάπωνας και δεν έχω αλλάξει λάμπα δεν νομίζω ότι ισχύουν σήμερα .Το θέμα βλαβών σε ένα αυτοκίνητο είναι πλεων και θέμα τύχης .Οπως και οι εκθέσεις που βγαίνουν κατα καιρούς περι αξιοπιστιας των εταιριών άραγε λαμβάνουν υπόψη τους και τις πωλησεις κάθε εταιρίας ;Όταν ένας πουλάει 100αυτοκινητα και ο άλλος 10 από θέμα στατιστικής και μόνο δεν είναι ποιο πιθανό αυτός που παράγει 100 να βγάλει ποιο πολλά προβληματα Από το 2016 ο όμιλος VAG είναι πρώτη εταιρεία σε πωλησεις .Ξεπεραςε ακόμα και την toyota .Την οποία τη εκτιμώ παρα πολύ αλλά δεν είναι ποιότητα αυτή που έχει βάλει μέσα στο chr αλλά θεωρω και απαράδεκτο να μπαίνω σε Yaris ενός έτους και να τρίζουν τα πλαστικά .

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              harisma23 last edited by

              Αυτό που έχει γίνει με το Tiguan, να θεωρείται vfm για την κατηγορία του, μάλλον δεν έχει ξανασυμβεί στη VW!

              Και μάλλον αποδεικνύει πόσο υπερτιμημένα είναι τα περισσότερα SUV...

              Κατά τ' άλλα, αν ψώνιζα αυτοκίνητο με τα δικά μου λεφτά στην κατηγορία (C-SUV με μικρό κινητήρα βενζίνης) μάλλον θα ήταν η επιλογή μου. Αν πλήρωνε η εταιρία, μάλλον δεν θα ήταν η επιλογή μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ils last edited by

                Για πες μου ένα suv value for money με αντίστοιχο εξοπλισμό tiguan μεσαίας έκδοσης .Εγω όσο και αν έψαξα δεν βρήκα μετά από το tiguan πήγαινα σε sportage και kuga διαφορά τιμής 3000e κάτω αλλά αισθητά λιγότερο εξοπλισμό .Ακομα και το Tucson για ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό ήθελες πάνω από 25000e.Αν λέμε υπερεκτιμημένο το tiguan τι να πούμε για 3008.Η τιμή του tiguan σε σχέση με εξοπλισμό και ανταγωνισμό είναι παρα πολύ καλή .Υπαρχουν αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές της x1 και του 3008 που πήγαν σε tiguan λόγω τιμής -εξοπλισμού

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης ils έγραψε:
                  Για πες μου ένα suv value for money με αντίστοιχο εξοπλισμό tiguan μεσαίας έκδοσης .Εγω όσο και αν έψαξα δεν βρήκα μετά από το tiguan πήγαινα σε sportage και kuga διαφορά τιμής 3000e κάτω αλλά αισθητά λιγότερο εξοπλισμό .Ακομα και το Tucson για ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό ήθελες πάνω από 25000e.Αν λέμε υπερεκτιμημένο το tiguan τι να πούμε για 3008.Η τιμή του tiguan σε σχέση με εξοπλισμό και ανταγωνισμό είναι παρα πολύ καλή .Υπαρχουν αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές της x1 και του 3008 που πήγαν σε tiguan λόγω τιμής -εξοπλισμού

                  Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά τι έγραψα και θα καταλάβεις ότι δεν διαφωνούμε...

                  Τα ξαναγράφω λοιπόν, γιατί φαίνεται ότι δεν καταλαβες την ουσία του προηγούμενου ποστ μου: Το Tiguan προσφέρει vfm, όντας από μια εταιρία που δεν διακρίνεται για το vfm των προϊόντων της. Πως γίνεται αυτό; Γίνεται γιατί είναι έντιμα τιμολογημένο σε μια κατηγορία που σχεδόν όλα είναι υπερτιμολογημένα, καθώς είναι η πιο trendy κατηγορία αυτή την περίοδο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ils last edited by

                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                    Για πες μου ένα suv value for money με αντίστοιχο εξοπλισμό tiguan μεσαίας έκδοσης .Εγω όσο και αν έψαξα δεν βρήκα μετά από το tiguan πήγαινα σε sportage και kuga διαφορά τιμής 3000e κάτω αλλά αισθητά λιγότερο εξοπλισμό .Ακομα και το Tucson για ένα αξιοπρεπή εξοπλισμό ήθελες πάνω από 25000e.Αν λέμε υπερεκτιμημένο το tiguan τι να πούμε για 3008.Η τιμή του tiguan σε σχέση με εξοπλισμό και ανταγωνισμό είναι παρα πολύ καλή .Υπαρχουν αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές της x1 και του 3008 που πήγαν σε tiguan λόγω τιμής -εξοπλισμού

                    Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά τι έγραψα και θα καταλάβεις ότι δεν διαφωνούμε...

                    Τα ξαναγράφω λοιπόν : Το Tiguan προσφέρει vfm, όντας από μια εταιρία που δεν διακρίνεται για το vfm των προϊόντων της. Πως γίνεται αυτό; Γίνεται γιατί είναι έντιμα τιμολογημένο σε μια κατηγορία που σχεδόν όλα είναι υπερτιμολογημένα, καθώς είναι η πιο trendy κατηγορία αυτή την περίοδο.

                    το πρόσεξα αλλά δεν είχα προλάβει να ακυρώσω το post .Οντως είναι υπερεκτιμημένα .Οταν πας και καλα Black Friday και μου ρίχνεις 2000e κάτω το 3008 το οποίο το έχουν κάνει και άλλη φορά μέσα στο τελευταίο χρόνο δείχνει καθαρά τι πουλάνε και τι περιθώρια προς τα κάτω έχουν .Ακομα και σήμερα όταν λέω πήρα tiguan και μου λένε ακριβό όταν τους αναφέρω τι εξοπλισμό πήρα και τι έδιναν οι άλλοι μένουν με το στόμα ανοικτό .Ακόμα και οι Κορεάτες έχουν ξυπνήσει ,είναι μύθος ότι πουλάνε φτηνά .

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis3011 last edited by

                      https://www.autoblog.gr/2018/12/11/h-vo ... ia-xronia/
                      Ακομη μια απατη αυτης της εταιριας...και αντε μετα να την εμπιστευτεις και να πεις οτι ναι οντως ειναι value for money...

                      Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Οφείλω και εγώ να πω ότι αν και δεν τη πολυσυμπαθώ σαν εταιρία, εντούτοις θα διάλεγα το Tiguan αν ήθελα αμάξι της κατηγορίας! Μου φαίνεται το 'πιο πολύ αμάξι' μέσα έξω για τα λεφτά που δίνεις.
                        Το Grandland το θεωρώ πολύ όμορφο αλλά μου βγάζει μια φτήνια μέσα η καμπίνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
                          https://www.autoblog.gr/2018/12/11/h-volkswagen-poulouse-autokinhta-pro-paragwghs-gia-xronia/
                          Ακομη μια απατη αυτης της εταιριας...και αντε μετα να την εμπιστευτεις και να πεις οτι ναι οντως ειναι value for money

                          Και τα δύο μπορεί να συμβαίνουν ταυτόχρονα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            silversurfergr last edited by

                            tiguan μεταξύ των δυο, αν και δεν έχω τιμές για να συγκρίνω και επίπεδα εξοπλισμού.
                            Και στα δυο μπήκα μέσα αλλά δεν τα οδήγησα.

                            Κατέληξα στο 3008 λόγω εμφάνισης και συνδιασμό κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.
                            Στο tiguan αυτόματο έβγαινε μόνο σε 2000 cc και δεν με ενδιέφερε τόσο μεγάλος κινητήρας.
                            Επίσης το Tiguan έχει μικρό πορτμπαγκαζ . 420 λίτρα όταν το golf έχει 380 και το t-roc 405.
                            Πάρε ένα 520 στο 3008 να γουστάρεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Τα περί μεταπώλησης των γερμανικών είναι παραμυθάκια για μικρά παιδιά . Αρκεί να τα δείτε λίγο στο καρ πόσο πουλάνε τα 5ετίας . Παίρνεις το γερμανικό των 28000 και το μη γερμανικό των 20000 και στην 5ετία η διαφροά τους είναι στα 1000-2000 € . Αρα για ποιά μεταπώληση μιλάμε . Για μεγάλη χασούρα σίγουρα. Οσο για τις βλάβες , όχι παιδιά . Δεν βγάζουν όλοι βλάβες . Τουλάχιστον δεν βγάζουν τα πρώτα 5-6-7 χρόνια , για αυτό δίνουν και εγγυήσεις .

                              Τώρα επί της ουσίας το κύριο χαρακτηριστικό είναι ότι αρέσει στον καθένα . Οσο για το τιγκουάν , είναι πράγματι το ομορφότερο τιγκουάν που έχει βγάλει η εταιρεία .
                              Υπεριμημένη είναι όλη η κατηγορία των σουβ , αλλά σιγά σιγά βγάζουν εκδόσεις σε λογικές τιμές .
                              Στα 27-28 μπορείς να βρείς πολλά σε διαφορετικές εκδόσεις , οπότε είναι θέμα επιλογής μόνο .
                              Για τους κινητήρες , γενικά θεωρούνται καλοί και οι δύο .

                              Αλλά εγώ θα έπαιρνα ντίζελ όταν μιλάμε για περίπτερο .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Βασίλη, βγάλε τα τρικολόρ γυαλιά σου!
                                Δικαίως ή αδίκως, τα VW έχουν πολύ καλύτερη μεταπώληση από το μέσο όρο και σίγουρα απείρως καλύτερη από Peugeot και Citroen. Και όταν λέμε μεταπώληση, δεν εννοούμε μόνο το ποσοστό απαξίωσης αλλά και την ευκολία μεταπώλησης! Έχεις δοκιμάσει να πουλήσεις π. χ. ένα Peugeot 308; Γιατί εγώ το έχω περάσει...

                                Καλώς ή κακώς VW και Toyota ανήκουν στα πλέον ευπώλητα αυτοκίνητα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ils last edited by

                                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                  Βασίλη, βγάλε τα τρικολόρ γυαλιά σου!
                                  Δικαίως ή αδίκως, τα VW έχουν πολύ καλύτερη μεταπώληση από το μέσο όρο και σίγουρα απείρως καλύτερη από Peugeot και Citroen. Και όταν λέμε μεταπώληση, δεν εννοούμε μόνο το ποσοστό απαξίωσης αλλά και την ευκολία μεταπώλησης! Έχεις δοκιμάσει να πουλήσεις π. χ. ένα Peugeot 308; Γιατί εγώ το έχω περάσει...

                                  Καλώς ή κακώς VW και Toyota ανήκουν στα πλέον ευπώλητα αυτοκίνητα!

                                  τα ειπα ποιο πριν με το παράδειγμα που έδωσα για το sportage φίλου αλλά Δυστυχως δεν το πρόσεξε ο φιλος .Μεταπωληση δεν είναι μόνο ποσό πουλάς αλλά αν το πουλάς .

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ils last edited by

                                    Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
                                    tiguan μεταξύ των δυο, αν και δεν έχω τιμές για να συγκρίνω και επίπεδα εξοπλισμού.
                                    Και στα δυο μπήκα μέσα αλλά δεν τα οδήγησα.

                                    Κατέληξα στο 3008 λόγω εμφάνισης και συνδιασμό κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο.
                                    Στο tiguan αυτόματο έβγαινε μόνο σε 2000 cc και δεν με ενδιέφερε τόσο μεγάλος κινητήρας.
                                    Επίσης το Tiguan έχει μικρό πορτμπαγκαζ . 420 λίτρα όταν το golf έχει 380 και το t-roc 405.
                                    Πάρε ένα 520 στο 3008 να γουστάρεις.

                                    φιλε μου πριν 7 μήνες έκανα την αγορά .Ειχα ρωτήσει για αυτοματο και έβγαινε στην έκδοση advance 1.4-150ps αυτοματο 4κινητο στα 32000e.Ειχα μπει στο πειρασμό να το παρω και ο λογος που δεν το έκανα ήταν γιατί δεν ήθελα να βάλω δοσεις .Ο χωρος αποσκευών είναι μικρότερος με τη μετακίνηση όμως των καθισμάτων μπροστά φτάνει πάνω από 500lit .Επισης μη ξεχνάς ότι ο χώρος των επιβατών πίσω είναι αισθητά ποιο μεγάλος σε σχέση με το 3008.Εγω το πρόσεξα από τη πρώτη στιγμή απλά έχουν κλέψει χώρο από τη καμπίνα επιβατών για να μεγαλώσουν το χώρο αποσκευών .Αντιθετα το Tiguan σου δίνει μια μεγάλη καμπίνα που τη διαμορφώνεις ανάλογα με για ανάγκες σου .

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      giannis3011 last edited by

                                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                      https://www.autoblog.gr/2018/12/11/h-volkswagen-poulouse-autokinhta-pro-paragwghs-gia-xronia/
                                      Ακομη μια απατη αυτης της εταιριας...και αντε μετα να την εμπιστευτεις και να πεις οτι ναι οντως ειναι value for money

                                      Και τα δύο μπορεί να συμβαίνουν ταυτόχρονα.

                                      Συμφωνω αυτο ακριβως εννοουσα...
                                      Μετα απο τοσες απατες με ρυπους κλπ εγω δε θα την εμπιστευομουν πλεον οσο vfm και να ηταν...

                                      Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δείτε για παράδειγμα πόσο πουλάνε οι έμποροι και όχι οι ιδιώτες τα Α3 και γκόλφ 4-5 ετών και πόσο πουλάνε οι ίδιοι οι έμποροι που προφανώς ΔΕΝ είναι ανόητοι τα υπόλοιπα , φόκους , γαλλικά , γιαπωνέζικα , κορεάτικα και συγκρίνετε τις τιμές αγοράς όλων αυτών με τις τιμές πώλησης .

                                        Οπότε δεν λέω εγώ κάτι . Οι στατιστικές του κάρ λένε και αυτά που λένε είναι συντριπτικά .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Παιδιά άλλο ή Peugeot , Citroen και Kia πριν 10 χρόνια και άλλο τώρα.
                                          Ειδικα τα 3008 και 5008 αν αποδειχτούν και αξιόπιστα θα πουλιούνται με το που ανεβαζεις την αγγελία, με 60.000-80.000 χλμ σε συμφέρουσες τιμες θα γίνουν ανάρπαστα , θα είναι και θα φαίνονται πιο μοντέρνα και συγχρονα απο οποιοδήποτε tiguan ή X1 σε 5-7 χρόνια.
                                          Το ίδιο και ή Kia πχ με το σύγχρονο Sportage που έχει και το πλεονέκτημα της κορυφαίας φήμης αξιοπιστίας που τα συνοδεύει.
                                          Καλά για τα opel δεν το συζητάμε , δεν υπαρχουν πιο εμπορικά αυτοκίνητα σε μτχ.
                                          Σχετικα με το θέμα εδώ εγώ θεωρώ πως πρεπει να επιλέξεις το αυτοκίνητο με τον πλουσιότερο εξοπλισμό στα χρήματα που διαθέτεις. Λογικά το opel θα κερδιζει στον τομέα αυτό.

                                          Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
                                            Παιδιά άλλο ή Peugeot , Citroen και Kia πριν 10 χρόνια και άλλο τώρα.
                                            Ειδικα τα 3008 και 5008 αν αποδειχτούν και αξιόπιστα θα πουλιούνται με το που ανεβαζεις την αγγελία, με 60.000-80.000 χλμ σε συμφέρουσες τιμες θα γίνουν ανάρπαστα , θα είναι και θα φαίνονται πιο μοντέρνα και συγχρονα απο οποιοδήποτε tiguan ή X1 σε 5-7 χρόνια.
                                            Το ίδιο και ή Kia πχ με το σύγχρονο Sportage που έχει και το πλεονέκτημα της κορυφαίας φήμης αξιοπιστίας που τα συνοδεύει.
                                            Καλά για τα opel δεν το συζητάμε , δεν υπαρχουν πιο εμπορικά αυτοκίνητα σε μτχ.
                                            Σχετικα με το θέμα εδώ εγώ θεωρώ πως πρεπει να επιλέξεις το αυτοκίνητο με τον πλουσιότερο εξοπλισμό στα χρήματα που διαθέτεις. Λογικά το opel θα κερδιζει στον τομέα αυτό.

                                            Κατ' αρχάς το πως θα είναι η εμπορικότητα κάποιων εταιριών σε 5 χρόνια δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Μπορούμε μόνο να κρινουμε την παρούσα εμπορικότητα, καθώς και του προσφάτου παρελθόντος. Και εδώ Peugeot και Citroen χωλαίνουν...

                                            Αυτό με τα Opel το πιστεύεις πραγματικά; Τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα; Τύφλα νά 'χει δηλαδή το Yaris (το πλέον εμπορικό όλων κατά την άποψη μου) ή το Golf...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr