-
Σε απλες εκδοσεις θα δειχνει αρκετα ασχημο και αρτσουμπαλο,δεν μ'αρεσει και τα φωτα του ειναι μαπα.
-
Αφού δεν είναι σουβ δεν θα πουλήσει. Ο κόσμος θεκει ψηλά
-
Το Golf είναι σταθερά πρώτο σε πωλήσεις και το 1ο εξάμηνο του 2018, παρά το γεγονός πως το 1/3 των αυτοκινήτων που πωλούνται είναι SUV, με το 1ο SUV (VW Tiguan) να είναι μόλις 4ο με μεγάλη διαφορά από το Golf.
Αν καταφέρει να τραβήξει κόσμο από το Golf, μια χαρά θα τα πάει το Scala. Σκεφτόμουν πως από θέμα χώρων πρέπει λογικά να είναι καλύτερο από το QQ (σε χώρο αποσκευών σίγουρα). -
https://www.largus.fr/actualite-automob ... hotos.html
Απο χωρους φαινεται κορυφαιο.
Βαλε τωρα την τεραστια πανοραμικη οροφη, τις μεγαλες οθονες, τους 9 αεροσακους και την τιμη στο 20 αρι για τον 150αρι (τοσο το υπολογιζω για ολα μεσα) και τα υπολοιπα σε βενζινη για γρηγορα ταξιδια, θα δελεασει πολλους οικογενειαρχες.
Ως εκδοση φυσικου αεριου, πιστευω θα γεμισει ο τοπος με τη μορφη των ταξι.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/skoda-scala-2019-premier-essai-de-la-golf-de-skoda-9441395-11421343-photos.htmlΑπο χωρους φαινεται κορυφαιο.
Βαλε τωρα την τεραστια πανοραμικη οροφη, τις μεγαλες οθονες, τους 9 αεροσακους και την τιμη στο 20 αρι για τον 150αρι (τοσο το υπολογιζω για ολα μεσα) και τα υπολοιπα σε βενζινη για γρηγορα ταξιδια, θα δελεασει πολλους οικογενειαρχες.
Ως εκδοση φυσικου αεριου, πιστευω θα γεμισει ο τοπος με τη μορφη των ταξι.
Lap,πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω.
Το Hyundai Kona το 1000άρη,με ηλιοροφή,led φώτα,σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας κ.τ.λ. φτάνει τα 20.000.
Για το Scala με τον εξοπλισμό που λες και 1.5,εγώ το βλέπω τουλάχιστον 3-4000 ευρώ παραπάνω. -
Θα το παιξω μπακαλης.
Ετσι λοιπον εχουμε το σεατ λεον με τον 150αρι στην πλουσια (αντε καλα μεσαια) εκδοση εχει 17 χιλ.Το σκαλα οντας μικροτερης κατηγοριας, βασιζεται στο πατωμα του πολο, ιμπιζα, στα 17 χιλ θα εχει η πλουσια εκδοση.
Βαζοντας σε αυτην τις οθονες παμε στα 18 χιλ
Βαζοντας την πανοραμικη παμε στα 19 χιλ.
Βαζοντας τα συστηματα ΑΕΒ και τους 9 αεροσακους παμε στα 20, αντε και λιγο ο φορος παμε το πολυ στα 21 χιλ.Δεν βρισκω λογω για παραπανω.
Λες να παει κοντα στα 25 χιλ;
-
Γιατί είναι μικρότερη κατηγορία το Scala από το Leon;
-
Ειναι βασισμενο στην πλατφορμα των σουπερμινι και οχι των μικρομεσαιων παρα τις εξωτερικες διαστασεις του.
Ενα σκαλοπατι κατω δηλαδη.Ειναι δηλαδη βασισμενο στην mqb A0 πλατφορμα. Το ιδιο και στο ραπιντ στην τοτε πλατφορμα του ομιλου.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Θα το παιξω μπακαλης.
Ετσι λοιπον εχουμε το σεατ λεον με τον 150αρι στην πλουσια (αντε καλα μεσαια) εκδοση εχει 17 χιλ.Το σκαλα οντας μικροτερης κατηγοριας, βασιζεται στο πατωμα του πολο, ιμπιζα, στα 17 χιλ θα εχει η πλουσια εκδοση.
Βαζοντας σε αυτην τις οθονες παμε στα 18 χιλ
Βαζοντας την πανοραμικη παμε στα 19 χιλ.
Βαζοντας τα συστηματα ΑΕΒ και τους 9 αεροσακους παμε στα 20, αντε και λιγο ο φορος παμε το πολυ στα 21 χιλ.Δεν βρισκω λογω για παραπανω.
Λες να παει κοντα στα 25 χιλ;
Το Leon με τον 150άρη κινητήρα εισάγεται αποκλειστικά στις εκδόσεις FR & Xcellence με κόστος 19.200€ και για τις δύο. Το επόμενο Leon θα είναι λίγο ακριβότερο αφού θα έχει στο βασικό εξοπλισμό πράγματα που τώρα είναι έξτρα (π.χ. lane assist, blind spot detection, κ.α.).
Εγώ πάντως θεωρώ δύσκολο το Scala να έχει 17.000€ με 150ps και μάλιστα στην πλούσια έκδοση με το σκεπτικό ότι κοστίζει φθηνότερα στη Skoda/βασίζεται σε μικρότερη πλατφόρμα. Μέχρι τώρα τα Skoda δεν ήταν φθηνότερα από τα αντίστοιχα Seat, παρότι κόστιζαν φθηνότερα, τώρα που η Skoda λανσάρει τη 'νέα εποχή', την 'αναβάθμιση' της εταιρείας και όλα αυτά τα γραφικά θα ρίξει τις τιμές; Χλωμό. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η εταιρία το προωθεί σαν αμάξι κατηγορίας C ανεξάρτητα από την πλατφόρμα. Κάπου 19.000-20.000 υπολογίζω την τιμή της συγκεκριμένης (πλούσιας) έκδοσης των 150ps και το πλεονάζον κέρδος, λόγω και των φθηνότερων εργατικών στην Τσεχία, θα το 'παντελονιάσει' η εταιρεία στην υγειά μας ρε παιδιά... -
Γιατί πολλά είναι τα 19-20Κ για πλούσια έκδοση c segment 150bhp?
-
Σωατα δεν ειδα καλα τα νουμερα. Τα 130 αλογα κοστιζουν 17000 ευρω στο λεον στη μεσαια εκδοση.
Δεν νομιζω να το πλασαρει ως c segment η σκοντα. Συνεχιζει τη πορεια του ραπιντ, το οποιο ηταν στις ιδιες διαστασεις.
Εκτος αν κατι δημοσιευματα που διαβαζα πως η σκοντα θα αποκτησει και αυτη ενα αλα γκολφ μοντελο, εννοουσαν αυτο.
Αλλωστε υπηρξε εστω ως σενταν το αντιστοιχο ραπιντ στη σεατ, δηλαδη το τολεντο, παραλληλα με το λεον.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δεν νομιζω να το πλασαρει ως c segment η σκοντα. Συνεχιζει τη πορεια του ραπιντ, το οποιο ηταν στις ιδιες διαστασεις.
Εκτος αν κατι δημοσιευματα που διαβαζα πως η σκοντα θα αποκτησει και αυτη ενα αλα γκολφ μοντελο, εννοουσαν αυτο.
Αυτό ακριβώς εννοούσαν.
-
-
Το καινούργιο Scala που έρχεται μέχρι το καλοκαίρι πως το βλέπετε???
Γράφω εδώ μιας και δεν υπάρχει topic.
ΕυχαριστώΣτάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχει θέμα και μεταφέρθηκε σε αυτό το ερώτημά σας. [Admin]
-
Από τις φωτογραφίες η εξωτερική σχεδίαση εμένα δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα. Ειδικά η πίσω σχεδίαση. Νομίζω ότι είναι μία κακή αντιγραφή του ομολογουμένως όμορφου Leon.
Από εκεί και πέρα εσωτερικά είναι μια χαρά και ως SKODA θα κουβαλά και τα θετικά που έχει ως κατασκευαστής.
-
Ενα απο τα θετικα της σκοντα ειναι που εχει στο πελατολογιο της τον καταιγιδα
-
Ναι, συγκινήθηκε ιδιαίτερα η SKODA.
Ειδικά η Κοσμοκάρ από την συγκίνηση έβαλε τα κλάματα και πάνω στον πανικό της, κατά λάθος ξέσκισε και το δίκτυο εξυπηρέτησης.Εγώ πάντως υπό αυτές τις συνθήκες SKODA σήμερα δεν θα αγόραζα.
-
Υπό ποιες συνθήκες?
-
Άστο γιατί η κουβέντα θα πάει αλλού πάλι.
Εδώ έχω γράψει περί του θέματος: https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3271053
-
Ξέρουμε πότε έρχεται Ελλάδα;
Skoda Scala