-
Στη μετατροπή, η δεξαμενή βρίσκεται μέσα στο πορτ μπαγκάζ. Εκεί δεν την πιάνει φοβερά καμιά!
-
Bρήκα κάτι περίεργο για το Panda CNG
Στο site της Fiat Hellas: https://www.fiat.gr/panda/panda-configurator/#/version [0.9 Twinair 80hp CNG]Στη Fiat Ιταλίας: https://www.fiat.it/panda/configuratore-panda/#/version [0.9 TwinAir 70CV Natural Power]
Τι έγινε; Έχασε συνδυαστική ιπποδύναμη λόγω των νέων ρύπων; (που μάλλον στο ελλην. site δεν υπήρξε ενημέρωση);
Bέβαια οι ρύποι Co2 παραμένουν 97g/Km και στα τεχν.χαρακτηριστικά και σε Ελλάδα κι Ιταλία παραμένει για 85cv σε λειτουργία βενζίνης και 80cv σε φ.α. -
PANDA LOUNGE
Potenza Max (CV)
85 BZ / 70 NP
Potenza Max (KW)
62 BZ / 52 NPPANDA EASY
Potenza Max (CV)
85 BZ / 80 NP
Potenza Max (KW)
62 BZ / 52 NPκάποιος Ιταλός τα έκανε σαλάτα
-
52 Kw = 69,7 HP (metric) για το φ.α.
62 Kw = 83,1 HP (metric) για την βενζίνα
Αυτά είναι τα σωστά
-
Άρα δηλαδή, το Panda CNG βγάζει 70 άλογα με φυσικό αέριο και 80+ με βενζίνη. Έχει λογική, εφόσον στο φυσικό αέριο υπάρχει απώλεια δύναμης. Ευτυχώς όμως, στο Panda υπάρχει διακόπτης επιλογής καυσίμου. Σε μια προσπέραση ή παρατεταμένη ανηφόρα, το γυρνάς για λίγο στη βενζίνη. Τέτοιος διακόπτης ΔΕΝ υπάρχει στα Βαγκ, εκεί κινείσαι αναγκαστικά με φυσικό αέριο μέχρι να τελειώσει.
-
Προφανώς και ΔΕ βγάζει τα ίδια άλογα, απλώς δεν το ανακοινώνει. Μπροστά στα διάφορα φίδια που έχει κάνει κατά καιρούς το Βαγκ, αυτό είναι ψήγμα.
Αν δεις παλιότερη δοκιμή του Drive, υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις με τα δύο καύσιμα:
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... ural-power
-
Αυτό που ζητάς δεν υπάρχει. Γιατί στα Βαγκ βγάζουν λίγη λιγότερη δύναμη από τα βενζίνης, ενώ έχουν και μεγαλύτερο βάρος λόγω των δεξαμενών. Δηλαδή αν είχαμε επιδόσεις του Arona CNG των 90 ίππων και του Arona βενζίνης των 95 ίππων, με το δεύτερο να είναι και λίγο πιο ελαφρύ, θα ήταν αναμενόμενα πιο γρήγορο.
Αν εννοείς να μετρήσει επιδόσεις ένα περιοδικό με φυσικό αέριο, να περιμένει να τελειώσει ώστε να γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη και να μετρήσει ξανά, μου φαίνεται δύσκολο να το έχει κάνει κάποιος.
Για αυτό σου λέω, το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα είναι οι δοκιμές των Fiat. Ορίστε, η ρεπρίζ 80-110 με 4η διαρκεί 2,1' κάτω με βενζίνη.
-
Οπ, σωστός, δεν είχα ιδέα. Μπράβο στο Βαγκ αν το έχει ρυθμίσει έτσι. Που βέβαια σημαίνει ότι μακροπρόθεσμα, η αξιοπιστία θα είναι ένα κλικ υποδεέστερη από τα μοντέλα βενζίνης, αφού θα δουλεύει σε υψηλότερη πίεση.
Θα πεις βέβαια ότι κανείς δεν αγοράζει το φυσικό αέριο για να πηγαίνει τάπα, αλλά για να κάνει οικονομία. Οπότε δεν το πατάει τέρμα εκτός από τις περιπτώσεις που όντως χρειάζεται. -
Για το κουμπί εναλλαγής καυσίμου που δεν έχουν τα αυτοκίνητα του γκρουπ..
Έχει γραφτεί στο ιταλικό φόρουμ..και με μια μικρή συζήτηση που είχα με τον εγκαταστατη μου του φυσικού αερίου στο σιβικ..μπαίνει πολύ εύκολα ένας τέτοιος διακόπτης..
Αλλά ας ερθουν τα αυτοκίνητα πρώτα με το 6αρι σασμαν και βλέπουμε.. -
Αυτή η παράγραφο super@T από που την εχεις πάρει; ;;
The torque/output graph is identical in both operating modes. To achieve this, the supercharger is activated for longer in natural gas mode than in petrol operation. Furthermore the boost pressure is approx. 0.3 bar higher.
-
Αυριο παραλαμβάνω το καινουριο μου Pandaκι CNG . Ερε χιλιόμετρα που θα ρίξει......
-
Να τος, σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνετε. Αν κι οι Aronaίοι αναμένονται με τα κόκκινα αυγά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Να τος, σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνετε. Αν κι οι Aronaίοι αναμένονται με τα κόκκινα αυγά.Ibiza ή arona θα επαιρνα αν ειχε ετοιμοπαραδοτα σήμερα. Οι 5 μήνες όμως αναμονης θα μου κόστιζαν 3000 επιπλέον σε βενζίνη. Κανω 150χλμ την ημερα με bravo 150hp
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Αυριο παραλαμβάνω το καινουριο μου Pandaκι CNG . Ερε χιλιόμετρα που θα ρίξει......Welcome to the cng club!
Καλοτάξιδο
Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Στα άλλα ευχάριστα νέα της ημέρας, Δευτέρα πρωί με 6 βαθμούς Κελσίου, πήρα από άδειος, 11. 7 κιλά... -
Θα το ευχαριστηθεις δεοντως.
Εγω ημουν προκατειλημμενος απεμαντι στα παντα, μ αρεσαν τα κοαλα.
Βασικα δεν το θεωρουσα σοβαρο αυτοκινητο. Αμ δε, ειναι εκπληκτικο. Απιστευτα ξεκουραστη θεση οδηγησης, μια χαρα κρατημα, τελεια ορατοτητα, φοβερη αποσβεση των κακοτεχνιων του οδοστρωματος.
Ειναι το πρωτο αυτοκινητο της κατηγοριας με βραχιωνες των μπροστινων αναρτησεων απο χαλυβα υπερυψηλης αντοχης. Λεπτομερεια, αλλα εκει ισως βρισκεται η πολυ καλη απορροφητικοτητα των δονησεων και των συχνοτητων απο την αναρτηση. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Θα το ευχαριστηθεις δεοντως.
Εγω ημουν προκατειλημμενος απεμαντι στα παντα, μ αρεσαν τα κοαλα.
Βασικα δεν το θεωρουσα σοβαρο αυτοκινητο. Αμ δε, ειναι εκπληκτικο. Απιστευτα ξεκουραστη θεση οδηγησης, μια χαρα κρατημα, τελεια ορατοτητα, φοβερη αποσβεση των κακοτεχνιων του οδοστρωματος.Και εγώ το ίδιο, μέχρι που αγόρασα μεταχειρισμένο το ΜκΙΙ....απίστευτο αυτοκινητάκι. Πολύ άνετο, ευάερο, ευήλιο και ταξιδεύει και αξιοπρεπώς. Πραγματικός εργάτης με αστείο κόστος συντήρησης και σχετικά οικονομικό.
-
Έχει ακούσει κανείς κάποιο νεότερο για το Ateca CNG;
-
Καλησπέρα και από εμένα!
Έχουμε κάπως δυνατότητα να ενημερωθούμε σε τι φάση βρίσκεται η καμπάνια της δεπα?
Περνάνε αιτήσεις ή εξαντλήθηκαν?Γιατι να πας να το πάρεις κ μετά να φας 800 ευρώ άκυρο είναι μια κρυάδα
Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης gvoi έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα!
Έχουμε κάπως δυνατότητα να ενημερωθούμε σε τι φάση βρίσκεται η καμπάνια της δεπα?
Περνάνε αιτήσεις ή εξαντλήθηκαν?Χτές μου είπε ο πωλητής στην Seat Velmar ότι εάν θέλω να κάνω παραγγελία, οριακά θα προλάβω σήμερα την αίτηση, έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Μπορεί βέβαια να το έλεγε για να με πιέσει. Στο Site πάντως ακόμα φαίνονται ανοιχτές οι αιτήσεις.
-
η προσφορα της σεατ για το αρονα ληγει 30/11/18 μετα παιρνει 2000 πανω, ομως δεν παιρνει αυτοματο με τιποτε το αεριο δεν το επιτρεπει η σεατ, ετσι λεει ο πωλητης σεατ μακρης
ο φιλος με τη μετροπη σε φυσικο αεριο στο σιβικ δεν εχασε 35% της ιπποδυναμης τους; γιατι ετσι λεν αυτοι που κανουν τη μετατροπη ενας δηλαδη ειναι στην παιανια που εχει κανει κανα δυο, οι αλλοι θα μαθουν πανω σου. καμια φωτο με τις δεξαμενες στο πορτμπαγκαζ μπορει να μας ανεβασει;
Αεριοκίνηση , CNG vehicles