Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 30
    • 31
    • 20 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    15090
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Και εμενα μ αρεσει το ιγκνις.
      Ειναι αρκετα καλο, ιδιαιτερο αισθητικα, θυμιζει καρτουν με τρανσφορμερ μαζι, ειναι τζαπαν και το δειχνει και εχει στοιχεια ενος κεϋ καρ αλλα με πολλα αλογα για τη κατηγορια του.
      Δηλαδη ιδιαιτερη προταση με εντονο χαρακτηρα.

      Ακριβουτσικο ομως.

      Στην συζητηση ηρθε το θεμα της τετρακινησης ή του αυτοματου κιβωτιου.

      Η λογικη λεει αυτοκινητο πολης=αυτοματο κιβωτιο.

      Ειναι πιθανοτατα της μαγκνετι μαρελι, εχει αντλια, 2 σελενοιντς ecu, μοτερακι κτλ.

      Ολα αυτα ειναι αξιοπιστα σε ενα κιβωτιο που ειναι τοσο φθηνο;

      1. Σε όλα αυτά τα θετικά που είπες, να προσθέσω την απίστευτα χαμηλή κατανάλωση (σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του), ακόμα και στο μη hybrid.

      2. Δεν θα το έλεγα ακριβό, με τον εξοπλισμό που έχει (και μπορείς να το πάρεις 2WD, 4WD, αυτόματο, χειροκίνητο, mild hybrid...έχεις πάρα πολλές επιλογές!). Μέχρι και Full LED φώτα έχει η GLX, το μοναδικό της κατηγορίας του με τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού!

      3. αυτοκίνητο πόλης καλύτερο το αυτόματο και η 4κίνηση θα έλεγα όχι σε κάθε περίπτωση (ακόμα και χειροκίνητο να το πάρει), γιατί προσθέτει βάρος και κατανάλωση χωρίς λόγο.

      4. Πολύ πιθανόν να είναι της Μαρέλι...ίσως και το ίδιο με του Panda, ένεκα της συνεργασίας των 2 εταιρειών.

      5. Έχω την αίσθηση ότι πλέον αυτά τα κιβώτια είναι όντως φτηνά, οπότε δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας λόγω τιμής (είδαμε και τα πανάκριβα DSG πόσο αξιόπιστα είναι). Απλά, όντως έχουν ακουστεί θεματάκια με αυτά τα κιβώτια σε Panda (εάν είναι ίδια)...θέλουν καλή υντήρηση και γενικά να μην τα ζορίσεις.

      Δες και αυτό, έχει ενδιαφέρον: https://www.gocar.gr/test-drives/test/2 ... IGNIS.html

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lap last edited by

        Τα εχει ολα μαζεμενα.
        Ωραιο. Θενξ ε λοτ

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • K
          kostas-chania last edited by

          Ένα πολύ επιτυχημένο κατά τη γνώμη μου είναι το Jazz της Honda. Με ένα σμπάρο 3 περιπτώσεις.

          1. Ή το αφήνεις στο CVT όπου έχεις να επιλέξεις μεταξύ D,S,L. Η πρώτη D όπου και πετυχαίνεις τη μέγιστη οικονομία όπου με μαλακό πόδι επιταχύνει μέχρι τα 70 κολλημένο στις 1500 σαλ. Στα 90 έχεις μόνο 2000σαλ. Σε επαρχιακό καταναλώνει 4,8 λίτρα βενζίνης.
            Στο S γίνεται ποιο γρήγορο, ενώ η L είναι για πολύ έντονες κλίσεις.
          2. Πατάς κουμπάκι 7speed mode το οποίο δουλεύει σαν ένα κλασικό 7άρι και επιλέγει αυτό πότε θα ανεβοκατεβάσει.
          3. Με πατημένο το παραπάνω κουμπί αλλάζεις τις 7 σχέσεις εσύ από τα χειριστήρια στο τιμόνι.
          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • L
            lap last edited by

            https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJj ... 426061.jpg

            Δειτε εδω, νεο cvt απο τη daihatsu με 7,3:1 λογο και δυο κιβωτια στην ουσια. Ενα γραναζιων και ενα cvt. Mpμετα απο καποια ταχυτητα η ροπη περνα στο γραναζιων

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • F
              futurist last edited by

              Καθώς είμαστε αρκετοί που δεν κατέχουμε σε βάθος το θέμα των κιβωτίων, υπάρχει κανένα ωραίο βιντεάκι ή τεχνικό άρθρο που παρουσιάζει τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα όλων των τύπων αυτόματων;

              Προσωπικά, έχοντας ακούσει ιστορίες προβλημάτων από φίλους και γνωστούς, θα ήμουν διστακτικός να πάρω κάτι που μπορεί σε μια εκκίνηση στη μέση του πουθενά, να μην αφήνει τον κινητήρα να ξεκινήσει λόγω εμφάνισης error.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                panormus772 last edited by

                Έχει 3 καλά βιντεάκια για τα αυτόματα,αλλά είναι στα ιταλικά:

                Youtube Video

                Youtube Video

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • F
                  futurist last edited by

                  Θα προσπαθήσω να τα δω αυτές τις μέρες, ευχαριστώ πολύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • J
                    jimniko @lap last edited by

                    Παιδιά γεια σας μία ερώτηση θέλω να κάνω ,το αυτόματο κιβώτιο του Citroen c5 aircross είναι πλανητικό σύστημα με μετατροπέα ροπής; Και από θέμα αξιοπιστίας είναι στην κορυφή των αυτόματων, αλλά με αυξημένη κατανάλωση και όχι τόσο γρήγορο;>

                    Το κριπινγκ εφεκτ σε αυτα χωρις μετατροπεα ροπης ειναι αποτελεσμα λογισμικου. Δηλαδη το λογισμικο πατα μονο του γκαζακι και συμπλεκτη και δινει αυτο το αποτελεσμα, απλα οταν το κανει φθηρει τους συμπλεκτες σαν σε χειροκινητο οταν πατας γκαζι και συμπλεκτη μαζι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @jimniko last edited by

                      Παιδιά γεια σας μία ερώτηση θέλω να κάνω ,το αυτόματο κιβώτιο του Citroen c5 aircross είναι πλανητικό σύστημα με μετατροπέα ροπής; Και από θέμα αξιοπιστίας είναι στην κορυφή των αυτόματων, αλλά με αυξημένη κατανάλωση και όχι τόσο γρήγορο;

                      Ναι πλανητικό με μετατροπέα της Aisin, πολύ αξιόπιστο (εφόσον συντηρείται σωστά), αρκετά γρήγορο (μόνο της ZF είναι πιο γρήγορο από όσο ξέρω) και ναι όπως όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής, αυξάνει ελαφρώς την κατανάλωση (όχι φυσικά όσο παλιά).

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap @jimniko last edited by

                        Παιδιά γεια σας μία ερώτηση θέλω να κάνω ,το αυτόματο κιβώτιο του Citroen c5 aircross είναι πλανητικό σύστημα με μετατροπέα ροπής; Και από θέμα αξιοπιστίας είναι στην κορυφή των αυτόματων, αλλά με αυξημένη κατανάλωση και όχι τόσο γρήγορο;

                        Lap wrote:

                        Το κριπινγκ εφεκτ σε αυτα χωρις μετατροπεα ροπης ειναι αποτελεσμα λογισμικου. Δηλαδη το λογισμικο πατα μονο του γκαζακι και συμπλεκτη και δινει αυτο το αποτελεσμα, απλα οταν το κανει φθηρει τους συμπλεκτες σαν σε χειροκινητο οταν πατας γκαζι και συμπλεκτη μαζι.

                        Ναι σε όλα

                        Υ.γ Πάντα ήθελα να νιώσω σαν τους πολιτικούς.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • Q
                          que2 @lap last edited by

                          Φάνη υπερβάλεις σε βαθμό κακουργήματος! Με το 'κατάπτυστο' DSG7 παρκάρεις μια χαρά χωρίς πατινάρισμα και μυρωδιές σε έντονη κλίση, ξεκινάς πολύ εύκολα σε ανηφορική ράμπα, τις αλλαγές σχέσεων τις καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο εκτός και αν κανείς απότομο  kick down. Το τελευταίο αυτόματο tc που δοκίμασα είναι το 6αρι του Mazda3 το οποίο ήταν σαφώς λιγότερο ραφιναρισμένο και καθυστερούσε πολύ στο κατέβασμα. Το μόνο σημείο που υπερτερούσε ήταν η σαφώς ομαλότερη εκκίνηση σε συνδυασμό με το ss.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • F
                            famas @que2 last edited by

                            Με το 'κατάπτυστο' DSG7 παρκάρεις μια χαρά χωρίς πατινάρισμα και μυρωδιές σε έντονη κλίση, ξεκινάς πολύ εύκολα σε ανηφορική ράμπα, τις αλλαγές σχέσεων τις καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο εκτός και αν κανείς απότομο  kick down.

                            ΝΑ ρωτήσω, μπορείς να ανεβαίνεις σιγά σιγά μια 10% ανηφόρα μέσα στη πόλη, να σταματάς στην κορυφή, να στρίβεις δεξιά αφότου σταμάτησες, να αφήνεις να σε πάρει λίγο πίσω γιατί ο άλλος έχει παρκάρει στη γωνία και δεν σε παίρνει, στη συνέχεια να κατεβαίνεις τη κατηφόρα και να παρκάρεις με την όπισθεν(δλδ ανηφορικά) καβαλώντας παράλληλα το μικρό κράσπεδο του πεζοδρομίου; Γίνεται δλδ αυτό με το dsg 7;

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • F
                              famas @que2 last edited by

                              Με το 'κατάπτυστο' DSG7 παρκάρεις μια χαρά χωρίς πατινάρισμα και μυρωδιές σε έντονη κλίση, ξεκινάς πολύ εύκολα σε ανηφορική ράμπα, τις αλλαγές σχέσεων τις καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο εκτός και αν κανείς απότομο  kick down.

                              ΝΑ ρωτήσω, μπορείς να ανεβαίνεις σιγά σιγά μια 10% ανηφόρα μέσα στη πόλη, να σταματάς στην κορυφή, να στρίβεις δεξιά αφότου σταμάτησες, να αφήνεις να σε πάρει λίγο πίσω γιατί ο άλλος έχει παρκάρει στη γωνία και δεν σε παίρνει, στη συνέχεια να κατεβαίνεις τη κατηφόρα και να παρκάρεις με την όπισθεν(δλδ ανηφορικά) καβαλώντας παράλληλα το μικρό κράσπεδο του πεζοδρομίου; Γίνεται δλδ αυτό με το dsg 7;

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap @famas last edited by

                                Γιατι να μην γινεται; απλα θα μυρισει ο συμπλεκτης οπως και στα χειροκινητα

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • F
                                  famas @lap last edited by

                                  ΜΙλάμε τώρα για πολύ απαλές κινήσεις, ουσιαστικά δλδ το αμάξι να σέρνεται και δεν ξέρω αν πχ το dsg έχει τέτοια ευαισθησία.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap @famas last edited by

                                    Εχει τςτοια ευαισθησία, ισχυει, αλλα μονο αν το κανεις καθε μερα σε καθε φαναρι. Αν το κανεις μια στο τοσο δεν θα παθει και κατι.

                                    Οσο εχω ψαξει το κολπο ειναι να ξεκινας αποφασίστηκα ωστε να μην πατιναρουν οι δισκοι με creeping και ανεβαζουν θερμοκρασία . Αν οδηγεις με αυτον τον τροπο λογικα δεν θα παθει τιποτα.

                                    Τα προηγουμενα dsg που χαλούσαν δεν ειχαν ειδικο λαδι μεσα και τα έπαιζε το μεκατρονικ. Πλεον βαζουν dctf λαδια..Με συγκεκριμενες προδιαγραφές, πριν δεν ειχαν αναπτυχθει τετοια λαδια και ετσι οτι αλλο εβαζαν δεν εκανε δουλειά διοτι δεν καλυπταν ολες τις απαιτοθμενες προδιαγραφες ιδιαιτερα σε χωρες με υψηλη θερμοκρασια και υγρασια. Οποτε ολο και εξαφανίζεται το φαινομενο των μεγαλων προβλημάτων.

                                    Το ιδιο ισχυει και στα ημιαυτόματα μονου συμπλεκτη.

                                    Στο hybrid kona δεν υπαρχει το προβλημα αυτο με το dct του. Καθως απο σταση κινει ο ηλεκτροκινητηρας και οι δισκοι δεν 'λειτουργούν,' δηλαδη εχει εξτρα εναν ακομα συμπλεκτη που ανοιγει και απομονώνει το κιβωτιο.

                                    Τα dsg ειναι ηλεκτρουδραυλικά, τα dct της hyundai ηλεκτρομηχανικα. Της ford θα το ψαξω

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • Q
                                      que2 @lap last edited by

                                      Famas τώρα είδα το σχόλιό σου. Ναι μπορείς να το κάνεις, για να κυλίσει λίγο προς τα πίσω θα πρέπει πρώτα να απελευθερώσει το φρένο το hill assist. Αν θέλεις να το αφήσεις να κυλίσει αρκετά προς τα πίσω καλύτερα βέβαια να βάλεις όπισθεν. Πριν το αγοράσω το αυτοκίνητο είχα κι εγώ την ίδια απορία με σένα κατά πόσο είναι ευαίσθητο στο πάτημα του γκαζιού σε ανηφορικό παρκάρισμα με όπισθεν. Όντως το δοκίμασα και ανταποκρίθηκε πολύ ομαλά χωρίς δράματα γιατί με απασχολούσε το θέμα αυτό αφού πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης (polo). Μετά από 17Κ χλμ προς το παρών δεν έχω μυρίσει υλικό τριβής του συμπλέκτη, είμαι βέβαια προσεκτικός γιατί γνωρίζω τις ιδιοτροπίες της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Όσο τουλάχιστον δεν παρουσιάζει φθορά το DSG είναι απολαυστικό στην οδήγηση είτε καθημερινή είτε γρήγορη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • F
                                        famas @que2 last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ** Lap** και que2

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Εξαιρετικά ενδιαφέροντα νέα...ο μετατροπέας αντεπιτίθεται. Επιτέλους, να ησυχάσουμε από τις μπούρδες. 

                                          https://www.drive.gr/news/tehnologia/i-antepithesi-ton-kibotion-me-metatropea-ropis-paradeigma-ton-bmw-m3m4

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Πήγα σήμερα στα Τζουμέρκα εκδρομή και το αυτόματο 5ταχυτο κιβώτιο της w202 μου έσπασε τα νεύρα. Στις ανηφόρες ενώ το αμάξι είναι με 3η και πάει κανονικά από χαζές ανωμαλίες τύπου 'εκατσε ο δρόμος και το τεχνικό έμεινε στη θέση του και εξεχει' μου πετάει 2α και αν δν αλλάξει σημαντικά η κλίση του δρόμου ή δεν γεμίσω +500σαλ τη 2α και αφήσω γκάζι σχετικά δεν θα βάλει ξανά 3η.Θεωρωντας ότι σε όλες τίς άλλες περιπτώσεις το σασμάν φαίνεται να δουλεύει σωστά , υπάρχει περίπτωση όλο αυτό να οφείλεται στη διαφορά ύψους μπροστά πίσω?πίσω είναι πιο χαμηλό κατά 4εκ περίπου.Το ύψος πρέπει να ρθει μπροστά πίσω ίδιο ή να είναι ελάχιστα πιο χαμηλό μπροστά?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 20 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr