-
Σημαντική διαφορά τα €7.000, σαφώς καλύτερο VFM το Tig.
@ fidelio: Αυτό με τον υποχρεωτικό εξοπλισμό ανεβάζει πολύ την τιμή, είναι αλήθεια!
-
Απ' την άλλη δεν πρόκειται να δώσω τόσα λεφτά για αμάξι. Προτιμώ τα ημι-premium και να τα αλλάζω και πιο συχνά.
Πολλά τα λεφτά για τις εποχές που ζούμε και θα ζήσουμε. Πάνε οι εποχές των Cayen. -
Βάζοντάς του ότι έχω στο Q5 (δηλ χωρίς τα πολύ φρέσκα κόλπα) βγαίνει 48Κ. Και όλα αυτά για 150 ψωράλογα.
Και για να ξέρουμε τι λέμε...τεμπέλης πίσω-εξτρα, αισθητήρες παρκαρίσματος (έστω πίσω)-εξτρα, θερμαινόμενοι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες (για αντιθαμβωτικοί ούτε λόγος)-εξτρα, το standard virtual cockpit είναι περιορισμένων λειτουργιών, τα πίσω φώτα δεν είναι τα full led, μονοζωνικό το κλίμα κτλ κτλ.
Επομένως και όπως είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο σε επίπεδο εξοπλισμού από τα ευθέως ανταγωνιστικά του.
-
Συμφωνώ και κρίμα. Γιατί είναι πολύ όμορφο. Αλλά αυτή η κατάρα με τα premium Γερμανικά να πληρώνεις και τα πιο βασικά πράγματα που θα χαρακτήριζαν ΄κάτι premium
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επομένως και όπως είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο σε επίπεδο εξοπλισμού από τα ευθέως ανταγωνιστικά του.
Γενικά τα Audi δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από τον ανταγωνισμό...αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Βάζοντάς του ότι έχω στο Q5 (δηλ χωρίς τα πολύ φρέσκα κόλπα) βγαίνει 48Κ. Και όλα αυτά για 150 ψωράλογα.Και για να ξέρουμε τι λέμε...τεμπέλης πίσω-εξτρα, αισθητήρες παρκαρίσματος (έστω πίσω)-εξτρα, θερμαινόμενοι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες (για αντιθαμβωτικοί ούτε λόγος)-εξτρα, το standard virtual cockpit είναι περιορισμένων λειτουργιών, τα πίσω φώτα δεν είναι τα full led, μονοζωνικό το κλίμα κτλ κτλ.
Επομένως και όπως είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο σε επίπεδο εξοπλισμού από τα ευθέως ανταγωνιστικά του.
Αν βάλεις πακετο comfort εχεις αλλη τιμή
-
Big fuckin deal. Γλιτώνεις το 1.5Κ και πάλι έχεις ελλειπέστατο αυτοκίνητο για τα στάνταρ της εποχής.
Γενικώς αυτή η κατηγορία είναι πλέον ότι ήταν η επόμενη πριν 10 χρόνια. Τα X3/Q5/GLK προ 10ετιας με σχετικά καλό εξοπλισμό είχαν τόσο. Τώρα τα premium mid sized έχουν πάει στα 75-80Κ και τα premium μικρά στα 50-60Κ. To ερώτημα είναι εάν και κατά πόσο αξίζουν αυτό το καπέλο στην τιμή. Ή για να το θέσω αλλιώς είναι κατά 15Κ καλύτερο αυτοκίνητο ένα Q3 1.5 s-tronic fully loaded των 60Κ από ένα 3008 1.6 180hp EAT8 GT-line των 45Κ? Έχω τις αμφιβολίες μου...
-
από dettol » 14 Νοέμ 2018 12:51
35 και κάτι ψιλά
Φιλε Dettol μηπως θα μπορουσες να μας πει εστω και σε προσωπικο μηνυμα τι extra εχεις βαλει στο Tiguan και πηγε 35k€ ετσι απο περιεργεια γιατι και εγω εβαλα στο configurator για το Q3 τα extra που εγω θεωρησα σημαντικα και πηγε στην τιμη που αναφερεις και εσυ...ετσι για να συγκρινω αν αναφερομαστε στα ιδια extras.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επομένως και όπως είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο σε επίπεδο εξοπλισμού από τα ευθέως ανταγωνιστικά του.
Γενικά τα Audi δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από τον ανταγωνισμό...αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα!
Ενω μια bmw προσφερει πολλα παραπανω....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Big fuckin deal. Γλιτώνεις το 1.5Κ και πάλι έχεις ελλειπέστατο αυτοκίνητο για τα στάνταρ της εποχής.Γενικώς αυτή η κατηγορία είναι πλέον ότι ήταν η επόμενη πριν 10 χρόνια.
Έτσι είναι. Βέβαια από την άλλη και η κατηγορία έχει μεγαλώσει πολύ (δλδ. το σημερινό Q3 είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις το Mk1 Q5), κάθε νέα γενιά είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, μέχρι και φτάνουμε στο σημείο τα σημερινά μεσαία να είναι αντίστοιχα των μεγάλων πριν 15-20 χρόνια. Για παράδειγμα η νέα 3αρα είναι σε μέγεθος 5αρας E39.
-
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
από dettol » 14 Νοέμ 2018 12:51
35 και κάτι ψιλά
Φιλε Dettol μηπως θα μπορουσες να μας πει εστω και σε προσωπικο μηνυμα τι extra εχεις βαλει στο Tiguan και πηγε 35k€ ετσι απο περιεργεια γιατι και εγω εβαλα στο configurator για το Q3 τα extra που εγω θεωρησα σημαντικα και πηγε στην τιμη που αναφερεις και εσυ...ετσι για να συγκρινω αν αναφερομαστε στα ιδια extras.
Δεν είναι μυστικό. Τα έχω αναφέρει σε προηγούμενο ποστ μου.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, area view, basic led και ηλεκτρικό Πορτ μπαγαζ μαζί με keyless entry -
Προσωπική άποψη:
Ένα Q3 είναι σαφώς ομορφότερο τόσο στο εσωτερικό του όσο και στο εξωτερικό του και καλύτερο (πιο σπορ) οδηγικά από ένα Χ1. Αν λοιπόν στα ίδια λεφτά που έχει να διαθέσει κάποιος μπορεί να πάρει Q3 τότε κερδισμένος βγαίνει.
Το πρόβλημά μου εμένα είναι πως στη βασική έκδοση που θα μπορούσαν οι κοινοί θνητοί να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο (μαξ 40Κ) δεν παίρνεις αυτοκίνητο που να αντανακλά τα χρήματά του. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Big fuckin deal. Γλιτώνεις το 1.5Κ και πάλι έχεις ελλειπέστατο αυτοκίνητο για τα στάνταρ της εποχής.Γενικώς αυτή η κατηγορία είναι πλέον ότι ήταν η επόμενη πριν 10 χρόνια. Τα X3/Q5/GLK προ 10ετιας με σχετικά καλό εξοπλισμό είχαν τόσο. Τώρα τα premium mid sized έχουν πάει στα 75-80Κ και τα premium μικρά στα 50-60Κ. To ερώτημα είναι εάν και κατά πόσο αξίζουν αυτό το καπέλο στην τιμή. Ή για να το θέσω αλλιώς είναι κατά 15Κ καλύτερο αυτοκίνητο ένα Q3 1.5 s-tronic fully loaded των 60Κ από ένα 3008 1.6 180hp EAT8 GT-line των 45Κ? Έχω τις αμφιβολίες μου...
Προφανώς από ένα σημείο και πάνω ισχύει ο law of diminishing returns και απλά ο καθένας πληρώνει κάτι επειδή το γουστάρει. Δεν νομίζω ότι κάποιος που έχει το 50αρικο στην τσέπη ΚΑΙ είναι έτοιμος να το δώσει για αυτοκίνητο θα μπει στο δίλημμα q3 ή 3008 βάσει οικονομικών παραγόντων και τι του πρόσφερει το κάθε αμάξι.
Ίσως να μπει στο δίλημμα φορτωμένο q3 ή λιτό q5.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Προσωπική άποψη:
Ένα Q3 είναι σαφώς ομορφότερο τόσο στο εσωτερικό του όσο και στο εξωτερικό του και καλύτερο (πιο σπορ) οδηγικά από ένα Χ1. Αν λοιπόν στα ίδια λεφτά που έχει να διαθέσει κάποιος μπορεί να πάρει Q3 τότε κερδισμένος βγαίνει.
Το πρόβλημά μου εμένα είναι πως στη βασική έκδοση που θα μπορούσαν οι κοινοί θνητοί να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο (μαξ 40Κ) δεν παίρνεις αυτοκίνητο που να αντανακλά τα χρήματά του.Θεωρώ ότι είναι λάθος να γενικευεις καταστάσεις που ισχύουν για εσένα (και εμένα). Άλλοι δίνουν για πλάκα 70-80 χιλιάρικα για αυτοκίνητο. Ίσως όχι μετρητά, ίσως με leasing ή δόσεις. Μπορούν και τα δίνουν όμως . Άλλοι ζοριζονται να βρουν ένα δεκαπενταρι να αγοράσουν έστω και μεταχειρισμένο ώστε να χωρέσει το 2ο παιδάκι τους. Γενικά στην Ελλάδα πλέον δεν υπάρχει 'μέσος όρος' και δυστυχώς οι οικονομικές τάξεις απομακρύνονται η μία από την άλλη .
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Γενικά τα Audi δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από τον ανταγωνισμό...αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα!
Ενω μια bmw προσφερει πολλα παραπανω....
Σαφέστατα! Στο μόνο που υπερτερεί ένα Audi από την αντίστοιχη BMW είναι οι χώροι (ελέω πίσω κίνησης)....στα υπόλοιπα μόνο υστερεί. Τα Audi είναι απλά VW με πιο ακριβό σήμα και πιο ωραίο εσωτερικό. Είναι αστείο να πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά και να βλέπεις τα ανταλλακτικά να έχουν επάνω το σήμα της Seat και της Skoda, όπως είναι αστείο να χρεώνεται το ίδιο έξτρα (με τον ίδιο ακριβώς μηχανισμό) 3πλα λεφτά επειδή το σήμα έχει κύκλους αντί για γράμματα.
Ένα Q3 είναι σαφώς ομορφότερο τόσο στο εσωτερικό του όσο και στο εξωτερικό του και καλύτερο (πιο σπορ) οδηγικά από ένα Χ1.
Το 1ο είναι υποκειμενικό και το δέχομαι σαν άποψη.
Το 2ο όμως με τίποτα δεν ισχύει...ακριβώς το αντίθετο τα έλεγα! -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Προσωπική άποψη:
καλύτερο (πιο σπορ) οδηγικά από ένα Χ1.Αυτό πόθενες προκύπτει? ΟΚ προσωπική άποψη μεν αλλά κάπου πρέπει να στηρίζεται.
Η ιστορία πάντως δεν ευνοεί καμία τέτοια πρόβλεψη και δε βλέπω το λόγο να αλλάξει κάτι. Ειδικά το προηγούμενο Q3 ήταν πολύ κακό αυτοκίνητο. Μόνο η GLA κατάφερε να είναι χειρότερη.
-
Το 2ο όμως με τίποτα δεν ισχύει...ακριβώς το αντίθετο τα έλεγα!
Προσωπική σου άποψη! -
@Stefan. Εσύ που στηρίζεις πως η Χ1 είναι καλύτερη από το Q3, εκτός απο την προσωπική σου άποψη;
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Το 2ο όμως με τίποτα δεν ισχύει...ακριβώς το αντίθετο τα έλεγα!
Προσωπική σου άποψη!Ναι προσωπική μου, αρκετών μελών εδώ μέσα (stefan147, Διας κλπ)...και σύσσωμου του ειδικού τύπου φυσικά!
-
Αν εκπροσωπείς και τον ειδικό τύπο, πάω πάσο!
Audi Q3 2018