-
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αυτά που περιγράφεις και σε ποιό βαθμό.
Ένα είναι σίγουρο. Έχουν πολύ λιγότερο εξοπλισμό στις αντίστοιχες εκδόσεις του Ευρωπαικού Βορά. -
Δεν μίλησα για πρώτο σέρβις. Είπα για κάποιον που του ζήτησαν πολλά και είχε και άκρες υποτίθεται. Περισσότερο σαφής δεν μπορώ να γίνω
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Επειδή συχνά μαζί με το τυράκι υπάρχει και η φάκα , για ρωτήστε όσοι ενδιαφέρεστε τι κόστος θα έχει το σέρβις σε αυτά τα αυτοκίνητα , γιατί άκουσα για κάποιον που το είχε πάρει και μετά το πρώτο σέρβις το πούλησε , γιατί ζορίστηκε να μαζέψει τα λεφτά για να το πληρώσει .Οπότε καλό είναι όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν αν ισχύει κάτι τέτοιο .
Εδώ πάντως λες ότι το πούλησε μετά το πρώτο σέρβις. Ακόμα και το Α5 να είχε, το ακριβότερο φυσικό αέριο, το ποσό είναι αφύσικα υψηλό.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ άκουσα για κάτι του ίδιου ομίλου , που μαζί με τακάκια και σέρβις πήγε στα 1200...Polo 1.0 cng της γυναίκας μου κόστισε το 1ο service 110 ευρω. Λίγο πολυ τυποποιημένα ειναι. Τόσο το 1ο τόσο το 2ο, εκτός και προκύψει κάτι άλλο το οποίο όμως καλύπτεται απο εγγγύηση πρός το παρων και μην αρχίσουμε συζήτηση για δίσκο-πλατώ και τέτοια. Εμένα ο φόβος μου ήταν μην μου βγει φριτέζα αλλά δεν εκαψε σταγόνα λαδι μέχρι το service. Ασφάλεια χαμηλή λόγω 1000 κυβικών, τελη ανύπαρκτα, τεκμηριο το ίδιο, και 15000 χλμ με 450 ευρω καυσιμα. Τι άλλο να ζητήσεις απο ένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν μίλησα για πρώτο σέρβις. Είπα για κάποιον που του ζήτησαν πολλά και είχε και άκρες υποτίθεται. Περισσότερο σαφής δεν μπορώ να γίνωΜιλάς με γρίφους γέροντα... >Επειδή συχνά μαζί με το τυράκι υπάρχει και η φάκα , για ρωτήστε όσοι ενδιαφέρεστε τι κόστος θα έχει το σέρβις σε αυτά τα αυτοκίνητα , γιατί άκουσα για κάποιον που το είχε πάρει και μετά το πρώτο σέρβις το πούλησε , γιατί ζορίστηκε να μαζέψει τα λεφτά για να το πληρώσει .
Οπότε καλό είναι όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν αν ισχύει κάτι τέτοιο .
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δεν μίλησα για πρώτο σέρβις. Είπα για κάποιον που του ζήτησαν πολλά και είχε και άκρες υποτίθεται. Περισσότερο σαφής δεν μπορώ να γίνω
Μιλάς με γρίφους γέροντα... [emoji38] >Επειδή συχνά μαζί με το τυράκι υπάρχει και η φάκα , για ρωτήστε όσοι ενδιαφέρεστε τι κόστος θα έχει το σέρβις σε αυτά τα αυτοκίνητα , γιατί άκουσα για κάποιον που το είχε πάρει και μετά το πρώτο σέρβις το πούλησε , γιατί ζορίστηκε να μαζέψει τα λεφτά για να το πληρώσει .
Οπότε καλό είναι όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν αν ισχύει κάτι τέτοιο .
Αστο δε βγαζεις ακρη.
Απλα επρεπε να πει κατι
[emoji23][emoji23][emoji23] -
Αντε να το διευκρινίσουμε . Αρχικά είπα να ρωτήσετε τι παίζει με τα σέρβις . Η έκφραση πρώτο σέρβις ήταν λανθασμένη .
Αυτό που μου είπαν είναι ότι κάποιος που πήρε τέτοιο σε σέρβις που έκανε μαζί με τακάκια και κάτι ακόμα έφαγε σύνολο 1200 και του είπαν ότι ευθύνεται το σέρβις του αερίου . Ο τύπος είχε επαφές με τον όμιλο λόγω στενού συγγενούς του που δουλεύει εκεί και δεν κατάφερε να κατεβάσει την τιμή , οπότε πλήρωσε , τσαντίστηκε και το πούλησε .
Περισσότερο σαφής δεν μπορώ να γίνω όπως καταλαβαίνετε .
Η ουσία είναι η εξής : Πόσο κάνουν αυτά τα σέρβις του ΦΑ σε βάθος τριετίας ας πούμε . Γιατί όπως έχουμε ζητήματα με το υγραέριο , που φίλος το έβαλε και είχε θέματα και μέχρι να του το φτιάξουν , τώρα το ξαναπήρε , έμεινε 10 μέρες χωρίς αμάξι , έτσι θα πρέπει να ψαχνόμαστε .
Αυτά και τέλος το συγκεκριμένο θέμα . Δεν αποτρέπω κανένα , απλά του ζητάω να ψάξει , γιατί αυτή η τεχνολογία δεν είναι τόσο κοινή όσο η βενζίνη και το ντίζελ .
-
Φίλε Κριού η τελευταία σου παράγραφος είναι 'όλα τα λεφτά' και συμφωνούμε. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι σχεδόν αδοκίμαστη σε ευρύ φάσμα εφαρμογών και στα ολίγα δείγματα δεν είναι λίγες οι χείριστες κριτικές για δαυτη. Από το ντίζελ με συνετή οδήγηση, καλή συντήρηση και συνθήκες δρόμων, κίνησης κλπ ξέρουμε πια τι να περιμένουμε. Παρόμοια και στην βενζίνη.
-
Κριου με τα σου παν μου πες δε βγαζεις ακρη.
Επισης μη μπερδευεις το υγραεριο με το φυσικο.
Οι περισσοτεροι που βαζουν υγραεριο ειτε απο λαθος εγκαταστατη ειτε απο σωστο στο τελος εχουν προβληματα με τις βαλβιδες κ.λ.π. και σωζονται απο το φτηνοτερο κοστος χρησης κανωντας επισκευη. Αλλοι το πουλανε πριν βγαλει προβληματα
Οντως στο φυσικο ειναι λιγο αδοκιμαστο τουλαχισυον στην ελλαδα αλλα ρε φιλε με 3 ευρω τα 100χλμ μιλαμε ειναι τσαμπα. Ακομα και 1000 η 2000 να εδινες σε μια αλλαγη δεξαμενων εδω σου βγαινει το αμαξι τζαμπα τι ν αλεμε -
Πάντως εμένα Νικ εκτός της αξιοπιστίας για την οποια κρατω επιφυλάξεις, δεν το κρύβω πως αυτά τα οχήματα τα φοβάμαι και ως προς την ασφάλεια (παθητική) δεδομένου πως όλα εξαρτώνται από μια βαλβίδα εκτόνωσης (να το πω χονδρικά).
-
Σωστο.
Η αληθεια ειναι δε το μελετησει το θεμα.
Τα θεωρω βεβαια ασφαλεστερα απο κατι ταξι με μπουκαλες στο πορτμπαγκαζ που εβλεπα παλια
[emoji23][emoji23][emoji23] -
-
Εχουν διπλες βαλβιδες, απο την αλλη οι δεξαμενες εχουν τετοια δυνατοτητα αντιστασης σε χτυπηματα που το αυτοκινητο θα μπορουσε να γινει χαλκομανια αλλα η δεξαμενη να μεινει σχεδον ανεπαφη.
Δηλαδη ο σκελετος των αυτοκινητων ειναι υποπολλαπλασια ακαμπτος συγκριτικα με τις δεξαμενες.
Εγω παλι ομως φοβαμαι τις σκουροες τους.Δηλαση σκεψου τρακαρισμα με σκουριασμενες δεξαμενες.
-
Lap απολαμβάνεις το σεβασμό πολλών εδώ μέσα (και εμού του ιδιου ) γιατί μπορείς πάντα να δεις το αυτοκίνητο και εκτός βιτρίνας, πίσω από τα βερνίκια και τα αλκαντάρα. Ενα ασφαλέστατο σήμερα καινούργιο τέτοιο αυτοκίνητο, μετά από δέκα χρόνια σκληρής χρήσης ή ελλειπούς συντήρησης ή κακών συνθηκών ή ότι άλλο... μπορεί να γίνει ένα πρώτης τάξης εργαλείο τζιχαντιστών!
-
Μόλις με πήρε τηλ αντιπρόσωπος της SEAT και μου είπε οτι ανακοινώθηκε η έκπτωση της ΔΕΠΑ για αρονα και ιμπιζα ΦΑ και ότι είναι 1150 ευρω.
Επίσης με ενημέρωσε οτι οι 2 από τις 3 δεξαμενές θα είναι με ανθρακονημα και η 3η μεταλλική. -
Ο χρήστης sugaros έγραψε:
Μόλις με πήρε τηλ αντιπρόσωπος της SEAT και μου είπε οτι ανακοινώθηκε η έκπτωση της ΔΕΠΑ για αρονα και ιμπιζα ΦΑ και ότι είναι 1150 ευρω.
Επίσης με ενημέρωσε οτι οι 2 από τις 3 δεξαμενές θα είναι με ανθρακονημα και η 3η μεταλλική.'Τελική' τιμή σου είπε ; θα είναι έξτρα αυτή η έκπτωση στη τιμή που έχουν ήδη ; πχ το arona 16500€ , θα πάει 15400€ ;;
-
Μόλις ανεβηκε στο Facebook http://www.fisikon.gr/epidotisi/?fbclid ... 2xBoGRydvg
-
Δεν εχει να κάνει με την τιμη του αυτοκινήτου. Εσυ κανεις την αίτηση για την επιδότηση μεσα απο το σαιτ της φυσικον κανεις την παραγγελία σου και τα λεφτά τα παίρνεις απο την φυσικον οταν παρεις πινακίδες. Η ΣΕΑΤ δεν μεσολαβεί στην επιχορήγηση. Αυτο που ειδα βέβαια στο σαιτ ειναι οτι πρέπει να βαλεις και αυτοκόλλητο στο αμαξι της φυσικον, πόσο μεγάλο θα ειναι αυτο και που θα μπει? φαντάσου να μπει καμιά γκουμουτσα στην πόρτα.
-
Έχω δει κάτι Panda με αυτό το αυτοκόλλητο...είναι αρκετά μεγάλο και μπαίνει στις πλαϊνές πόρτες.
-
300 ευρώ κάτω στην Κοζάνη:
Seat Arona 2017