-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εγω παντως να κρατησω απο ολη αυτην την ιστορια, οτι αν βγει αδεια κυκλοφοριας καινουριου αγορασμενου αυτοκινητου εως 31/8/2019 ΔΕΝ θα πληρωσω τελη κυκλοφοριας βασει WLTP;
Δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει. Όμως φαίνεται ότι πιθανότατα θα γίνει αυτό που λες. Όταν σταματήσουν να αναγράφονται στις άδειες οι τιμές NEDC2.0 αλλά μόνο οι WLTP, εκτιμώ ότι θα πρέπει (δεν ξέρω αν θα γίνει όμως) να βγει νέος πίνακας με νέες κλίμακες για τέλη, ο οποίος θα ισχύει για αυτοκίνητα που θα ταξινομήθούν μετά από μια ημερομηνία.
Σε ένα σωστό κράτος, αν η πλήρης μετάβαση σε WLTP στις άδειες κυκλοφορίας είναι προγραμματισμένη πχ για 1.9.2019, τότε θα ανακοινωνόταν η νέα κλίμακα σημαντικά νωρίτερα (πχ 1.6.2019) και θα έλεγαν: ταξινομήσεις μετά την 1.9.2019 θα χρεώνονται με τέλη με βάση τον νέο πίνακα. Τα προηγούμενα, ως έχουν.
Έτσι, ο καταναλωτής (ο οποίος θεωρητικά από 1.1.2019 θα πρέπει ήδη να βλέπει στα προωθητικά φυλλάδια κλπ και τις τιμές WLTP (μαζί με αυτές για NEDC2.) για τα μοντέλα που τον ενδιαφέρουν), θα είναι προετοιμασμένος. Κάτι σαν τη μετάβαση δραχμή -> ευρώ (κλείδωμα ισοτιμίας αρκετό καιρό πριν, μεταβατική περίοδος με διπλή αναγραφή τιμών και αποδοχή και των 2 νομισμάτων, τελική μετάβαση).Στη χώρα μας, όμως, που φημίζεται για τους μακροχρόνιους σχεδιασμούς της και τις ομαλές μεταβάσεις, εκείνη την περίοδο θα είμαστε επιπλέον και σε προ(μετ)εκλογική περίοδο. Με άλλα λόγια, ο Θεός να μας φυλάει...
-
Ωραίος! Με κάλυψες!
-
Νομίζω ήταν η πληρέστερη πληροφόρηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Εννοείται ότι δεν είναι σίγουρο αν τελικά θα ισχύσουν όλα αυτά στην χώρα μας αυτή τη σειρά μιας και εδώ είναι η χώρα του 'ότι να ναι'.
Τουλάχιστον πήρα γιατί άκουσα συγκεκριμένα πράγματα από πωλητές. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Νομίζω ήταν η πληρέστερη πληροφόρηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Εννοείται ότι δεν είναι σίγουρο αν τελικά θα ισχύσουν όλα αυτά στην χώρα μας αυτή τη σειρά μιας και εδώ είναι η χώρα του 'ότι να ναι'.
Τουλάχιστον πήρα γιατί άκουσα συγκεκριμένα πράγματα από πωλητές.+1
Όσον αφορά τους πωλητές,αρκετοί -υπάρχουν κι οι ελάχιστες εξαιρέσεις- θα ήταν χρήσιμο να μπαίνουν σε κανένα αυτοκινητιστικό φόρουμ να ακούν κάποια νέα και γνώμες γενικά (κι όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα).
Είναι λογικό στη δουλειά σου κάτι να μην το γνωρίζεις πλήρως και να πεις 'θα το κοιτάξω και θα σας ενημερώσω',παρά να επιμένεις χωρίς λόγο (εκτός αν γνωρίζουν και δεν λένε για άλλους λόγους).
Πάντως, να δεις που πάλι όταν έρθει η ώρα των νέων ρύπων οι ψαγμένοι πελάτες θα ξέρουν περισσότερα,από κάποιους πωλητές. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Όσον αφορά τους πωλητές[...]
Είναι λογικό στη δουλειά σου κάτι να μην το γνωρίζεις πλήρως και να πεις 'θα το κοιτάξω και θα σας ενημερώσω',παρά να επιμένεις χωρίς λόγο (εκτός αν γνωρίζουν και δεν λένε για άλλους λόγους).
Πάντως, να δεις που πάλι όταν έρθει η ώρα των νέων ρύπων οι ψαγμένοι πελάτες θα ξέρουν περισσότερα,από κάποιους πωλητές.να πω κατι που μου εκανε πολυ αρνητικη εντυπωση στον πωλητη του μακρη. Αρχισαμε να μιλαμε για τελη κυκλοφοριας και, κυριως, μιας και εκει φοβομουν τα μεγαλυτερα προβληματα, τελος ταξινομησης συναρτήσει των ρυπων. Του ελεγα 'ειδα στον γερμανικο configurator οτι ο 1.5 κινητηρας στο karoq εχει Χ ρυπους, το οποιο σημαινει Υ για τελος ταξινομησης'. Η απαντηση ηταν 'δεν με ενδιαφερει τι λεει ο γερμανικος configurator. Εμεις εχουμε τον δικο μας τιμοκαταλογο' Κατι το οποιο τελικα μπορει και να ειναι σωστο, δηλαδη οτι ισχυουν οι συγκεκριμενες τιμες και τελος, αλλα ρε φιλε, πες μου ΓΙΑΤΙ ισχυουν οι συγκεκριμενες τιμες. Οταν εγω εχω πιο πολλες πληροφοριες απο εσενα, πως ειναι δυνατον να ερθω να σου ακουμπησω 35χιλιαρικα;
Βεβαιως τελικα αποδειχτηκε οτι ο τυπος δεν την πολυπαλευε και, αν και ευγενεστατος και με εξαιρετικη παρουσια, μου εβγαλε μια τιμη 3 χιλιαρικα κατω απο την πραγματικη -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Βεβαιως τελικα αποδειχτηκε οτι ο τυπος δεν την πολυπαλευε και, αν και ευγενεστατος και με εξαιρετικη παρουσια, μου εβγαλε μια τιμη 3 χιλιαρικα κατω απο την πραγματικηΚαι δεν είχες 3 κατοστάρικα πάνω σου να το κλείσεις επιτόπου; Και μετά 'αφήστε τους να αναρρωτιώνται'...
-
δεν νομιζω οτι θα επιανε το κολπο
θα προτιμουσαν να επιστρεψουν την προκαταβολη απο να μπουνε τοσο μεσα -
Κατ' αρχήν πολύ χρήσιμες πληροφορίες, τουλάχιστον έχουμε ένα μπούσουλα το τι συμβαίνει και τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Μένει να δούμε τι απ' ολα αυτά θα εφαρμόσει η Ελληνική πολιτεία (sic). Και πότε...
-
Επανέρχομαι στο θέμα Karoq 1.5 Ambition petrol που με καίει:
Με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει οι παραγγελίες μέχρι νεοτέρας, αρχίζει και μπαίνει το δίλημμα: Μήπως να στραφώ σε 1.0; Υπάρχει εμπειρία από κατόχους 1.0 σε ταξίδια, εκτός πόλης κτλ;
Το έχω οδηγήσει σε test drive, μια χαρά μου φάνηκε αλλά σαν κάτι να μου λείπει από δύναμη. To 1.5 φαντάζομαι θα πετάει..
-
Χιλιαρης κινητήρας και να μην του λείπει δύναμη σε αμάξι 1.5 τόνου δεν υπάρχει!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το Καρόκ δε ξέρω να σου πω, άλλα σε Ατέκα φίλου που μπήκα με 1000 κινητήρα ήταν. Αξιοπρεπέστατη η κίνηση για τον όγκο του αυτοκινήτου. Σίγουρα σε σχέση με τον 1.5 μικροδιαφορές θα υπάρχουν. Το θέμα είναι κατά πόσο σε ενδιαφέρουν αυτές στην οδηγική σου συμπεριφορά και κατά δεύτερον ποσό βιάζεσαι στην αγορά σου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Η αδυναμία αυτή των μοτέρ δεν φαίνεται στην πόλη και στα λίγα χιλιόμετρα.Εκει που ξεγυμνωνονται είναι σε ανοιχτό δρόμο.Εκει δυστυχώς η διαφορά είναι μεγαλη
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Η αδυναμία αυτή των μοτέρ δεν φαίνεται στην πόλη και στα λίγα χιλιόμετρα.Εκει που ξεγυμνωνονται είναι σε ανοιχτό δρόμο.Εκει δυστυχώς η διαφορά είναι μεγαληΑκριβως στις μεγαλες ταχυτητες ακομη και τα τρικυλινδρα 1500 αγκομαχουν φαντασου δλδ το 1000αρι...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης sledgehammer έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα Karoq 1.5 Ambition petrol που με καίει:Με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει οι παραγγελίες μέχρι νεοτέρας, αρχίζει και μπαίνει το δίλημμα: Μήπως να στραφώ σε 1.0; Υπάρχει εμπειρία από κατόχους 1.0 σε ταξίδια, εκτός πόλης κτλ;
Το έχω οδηγήσει σε test drive, μια χαρά μου φάνηκε αλλά σαν κάτι να μου λείπει από δύναμη. To 1.5 φαντάζομαι θα πετάει..
Εχει συζητηθει το σχετικο ζητημα πριν μερικους μηνες στο ιδιο τοπικο. Μπορεις να διαβασεις αν θες καποιες εντυπωσεις απο χρηστη που το οδηγησε, εδω:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3247126Tυχαινει να το εχω οδηγησει και εγω στην εκδοση 1.0 Tsi και εχω αναφερθει για αυτο εδω:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3229122 -
Στo 1000άρι πάντως ανέβασαν τιμή και πέρασε τα 17Κ με το dsg.
-
@ Κίκιζας Γρηγόρης, ευχαριστώ για τα links, επιβεβαιώνουν το σκεπτικό μου.
Σε σχέση με το Karoq πώς είδες το Ateca στο δρόμο;
Ενώ έχουν σταματήσει να δέχονται παραγγελίες για το Karoq 1.5, το Ateca με τον ίδιο κινητήρα μπορείς να τον παραγγείλεις. Αν μιλάμε για 'αδελφά' αυτοκίνητα, ίσως το Ateca με τον 1.5 είναι καλή εναλλακτική...
-
Το Ateca είναι παραπλήσιο αυτοκίνητο με χειρότερη ηχομόνωση και λίγο πιο άβολη ανάρτηση
από όσο έχω διαβάσει σε κριτικές. Για την ανάρτηση μου το έχει πει και ένας ιδιοκτήτης του Seat
(γείτονάς μου). -
Η ανάρτηση του Ateca είναι ολόιδια σε αίσθηση με την ανάρτηση του Karoq.
Είμαι απόλυτος σε αυτό. Έχω οδηγήσει πολλές ώρες και τα 2 αυτοκίνητα.
Επίσης και η ηχομόνωση είναι ίδια και στα 2 αυτοκίνητα. Θα την έλεγα ικανοποιητική σε γενικές γραμμές.
Σίγουρα πάντως δεν ειναι το δυνατό τους σημείο η ηχομόνωση. -
Gratipa, αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο και για τόση ώρα τότε έχει μεγάλυ βαρύτητα η άποψή σου! Το Ateca δεν το έχω οδηγήσει. Το Karoq μου έκανε καλή εντύπωση στο θέμα της άνεσης και στο θέμα της ηχομόνωσης θεωρώ ότι είναι πολύ καλό με εξαίρεση τον θόρυβο από τους εξωτερικούς καθρέφτες.
Πάντως στο παρακάτω βίντεο ο φίλος μας λέει ότι το Karoq είναι leader στο τομέα της ηχομόνωσης για το Segment του.
Αλλά σίγουρα η άποψή σου μάλλον είναι αρκετά πιο αμερόληπτη!
-
Εγώ που το έχω το Kαroq σου λέω πως η ανάρτηση είναι 'όντως σκληρή στα σαμαράκια του δρόμου αλλά σε αποζημιώνει στην Εθνική γτ το κάνει πολύ σταθερό. Για το Ateca απλά έχω διαβάσει πως είναι πιο σκληρά στημένο κάτι που μου κάνει εντύπωση. Δεν το έχω οδηγήσει όμως.
Αναφορικά με την ηχομόνωση, δεν ξέρω πως είναι στο Ateca, στο Karoq είναι πολύ πολύ καλή!
Skoda Karoq