Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 93
    • 94
    • 78 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19314
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dtzgr last edited by

      Ο χρήστης dettol έγραψε:

      Εγω παντως να κρατησω απο ολη αυτην την ιστορια, οτι αν βγει αδεια κυκλοφοριας καινουριου αγορασμενου αυτοκινητου εως 31/8/2019 ΔΕΝ θα πληρωσω τελη κυκλοφοριας βασει WLTP;

      Δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει. Όμως φαίνεται ότι πιθανότατα θα γίνει αυτό που λες. Όταν σταματήσουν να αναγράφονται στις άδειες οι τιμές NEDC2.0 αλλά μόνο οι WLTP, εκτιμώ ότι θα πρέπει (δεν ξέρω αν θα γίνει όμως) να βγει νέος πίνακας με νέες κλίμακες για τέλη, ο οποίος θα ισχύει για αυτοκίνητα που θα ταξινομήθούν μετά από μια ημερομηνία.

      Σε ένα σωστό κράτος, αν η πλήρης μετάβαση σε WLTP στις άδειες κυκλοφορίας είναι προγραμματισμένη πχ για 1.9.2019, τότε θα ανακοινωνόταν η νέα κλίμακα σημαντικά νωρίτερα (πχ 1.6.2019) και θα έλεγαν: ταξινομήσεις μετά την 1.9.2019 θα χρεώνονται με τέλη με βάση τον νέο πίνακα. Τα προηγούμενα, ως έχουν.
      Έτσι, ο καταναλωτής (ο οποίος θεωρητικά από 1.1.2019 θα πρέπει ήδη να βλέπει στα προωθητικά φυλλάδια κλπ και τις τιμές WLTP (μαζί με αυτές για NEDC2.) για τα μοντέλα που τον ενδιαφέρουν), θα είναι προετοιμασμένος. Κάτι σαν τη μετάβαση δραχμή -> ευρώ (κλείδωμα ισοτιμίας αρκετό καιρό πριν, μεταβατική περίοδος με διπλή αναγραφή τιμών και αποδοχή και των 2 νομισμάτων, τελική μετάβαση).

      Στη χώρα μας, όμως, που φημίζεται για τους μακροχρόνιους σχεδιασμούς της και τις ομαλές μεταβάσεις, εκείνη την περίοδο θα είμαστε επιπλέον και σε προ(μετ)εκλογική περίοδο. Με άλλα λόγια, ο Θεός να μας φυλάει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by

        @dtzgr

        Ωραίος! Με κάλυψες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol last edited by

          Νομίζω ήταν η πληρέστερη πληροφόρηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Εννοείται ότι δεν είναι σίγουρο αν τελικά θα ισχύσουν όλα αυτά στην χώρα μας αυτή τη σειρά μιας και εδώ είναι η χώρα του 'ότι να ναι'.
          Τουλάχιστον πήρα γιατί άκουσα συγκεκριμένα πράγματα από πωλητές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panormus772 last edited by

            Ο χρήστης dettol έγραψε:
            Νομίζω ήταν η πληρέστερη πληροφόρηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Εννοείται ότι δεν είναι σίγουρο αν τελικά θα ισχύσουν όλα αυτά στην χώρα μας αυτή τη σειρά μιας και εδώ είναι η χώρα του 'ότι να ναι'.
            Τουλάχιστον πήρα γιατί άκουσα συγκεκριμένα πράγματα από πωλητές.

            +1
            Όσον αφορά τους πωλητές,αρκετοί -υπάρχουν κι οι ελάχιστες εξαιρέσεις- θα ήταν χρήσιμο να μπαίνουν σε κανένα αυτοκινητιστικό φόρουμ να ακούν κάποια νέα και γνώμες γενικά (κι όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα).
            Είναι λογικό στη δουλειά σου κάτι να μην το γνωρίζεις πλήρως και να πεις 'θα το κοιτάξω και θα σας ενημερώσω',παρά να επιμένεις χωρίς λόγο (εκτός αν γνωρίζουν και δεν λένε για άλλους λόγους).
            Πάντως, να δεις που πάλι όταν έρθει η ώρα των νέων ρύπων οι ψαγμένοι πελάτες θα ξέρουν περισσότερα,από κάποιους πωλητές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dettol last edited by

              Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
              Όσον αφορά τους πωλητές[...]
              Είναι λογικό στη δουλειά σου κάτι να μην το γνωρίζεις πλήρως και να πεις 'θα το κοιτάξω και θα σας ενημερώσω',παρά να επιμένεις χωρίς λόγο (εκτός αν γνωρίζουν και δεν λένε για άλλους λόγους).
              Πάντως, να δεις που πάλι όταν έρθει η ώρα των νέων ρύπων οι ψαγμένοι πελάτες θα ξέρουν περισσότερα,από κάποιους πωλητές.

              να πω κατι που μου εκανε πολυ αρνητικη εντυπωση στον πωλητη του μακρη. Αρχισαμε να μιλαμε για τελη κυκλοφοριας και, κυριως, μιας και εκει φοβομουν τα μεγαλυτερα προβληματα, τελος ταξινομησης συναρτήσει των ρυπων. Του ελεγα 'ειδα στον γερμανικο configurator οτι ο 1.5 κινητηρας στο karoq εχει Χ ρυπους, το οποιο σημαινει Υ για τελος ταξινομησης'. Η απαντηση ηταν 'δεν με ενδιαφερει τι λεει ο γερμανικος configurator. Εμεις εχουμε τον δικο μας τιμοκαταλογο' Κατι το οποιο τελικα μπορει και να ειναι σωστο, δηλαδη οτι ισχυουν οι συγκεκριμενες τιμες και τελος, αλλα ρε φιλε, πες μου ΓΙΑΤΙ ισχυουν οι συγκεκριμενες τιμες. Οταν εγω εχω πιο πολλες πληροφοριες απο εσενα, πως ειναι δυνατον να ερθω να σου ακουμπησω 35χιλιαρικα;
              Βεβαιως τελικα αποδειχτηκε οτι ο τυπος δεν την πολυπαλευε και, αν και ευγενεστατος και με εξαιρετικη παρουσια, μου εβγαλε μια τιμη 3 χιλιαρικα κατω απο την πραγματικη

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης dettol έγραψε:
                Βεβαιως τελικα αποδειχτηκε οτι ο τυπος δεν την πολυπαλευε και, αν και ευγενεστατος και με εξαιρετικη παρουσια, μου εβγαλε μια τιμη 3 χιλιαρικα κατω απο την πραγματικη

                Και δεν είχες 3 κατοστάρικα πάνω σου να το κλείσεις επιτόπου; Και μετά 'αφήστε τους να αναρρωτιώνται'...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol last edited by

                  δεν νομιζω οτι θα επιανε το κολπο
                  θα προτιμουσαν να επιστρεψουν την προκαταβολη απο να μπουνε τοσο μεσα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    louis-k last edited by

                    Κατ' αρχήν πολύ χρήσιμες πληροφορίες, τουλάχιστον έχουμε ένα μπούσουλα το τι συμβαίνει και τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Μένει να δούμε τι απ' ολα αυτά θα εφαρμόσει η Ελληνική πολιτεία (sic). Και πότε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sledgehammer last edited by

                      Επανέρχομαι στο θέμα Karoq 1.5 Ambition petrol που με καίει:

                      Με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει οι παραγγελίες μέχρι νεοτέρας, αρχίζει και μπαίνει το δίλημμα: Μήπως να στραφώ σε 1.0; Υπάρχει εμπειρία από κατόχους 1.0 σε ταξίδια, εκτός πόλης κτλ;

                      Το έχω οδηγήσει σε test drive, μια χαρά μου φάνηκε αλλά σαν κάτι να μου λείπει από δύναμη. To 1.5 φαντάζομαι θα πετάει..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Χιλιαρης κινητήρας και να μην του λείπει δύναμη σε αμάξι 1.5 τόνου δεν υπάρχει!

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmak last edited by

                          Για το Καρόκ δε ξέρω να σου πω, άλλα σε Ατέκα φίλου που μπήκα με 1000 κινητήρα ήταν. Αξιοπρεπέστατη η κίνηση για τον όγκο του αυτοκινήτου. Σίγουρα σε σχέση με τον 1.5 μικροδιαφορές θα υπάρχουν. Το θέμα είναι κατά πόσο σε ενδιαφέρουν αυτές στην οδηγική σου συμπεριφορά και κατά δεύτερον ποσό βιάζεσαι στην αγορά σου.

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ignantios last edited by

                            Η αδυναμία αυτή των μοτέρ δεν φαίνεται στην πόλη και στα λίγα χιλιόμετρα.Εκει που ξεγυμνωνονται είναι σε ανοιχτό δρόμο.Εκει δυστυχώς η διαφορά είναι μεγαλη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              giannis3011 last edited by

                              Ο χρήστης ignantios έγραψε:
                              Η αδυναμία αυτή των μοτέρ δεν φαίνεται στην πόλη και στα λίγα χιλιόμετρα.Εκει που ξεγυμνωνονται είναι σε ανοιχτό δρόμο.Εκει δυστυχώς η διαφορά είναι μεγαλη

                              Ακριβως στις μεγαλες ταχυτητες ακομη και τα τρικυλινδρα 1500 αγκομαχουν φαντασου δλδ το 1000αρι...

                              Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης sledgehammer έγραψε:
                                Επανέρχομαι στο θέμα Karoq 1.5 Ambition petrol που με καίει:

                                Με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει οι παραγγελίες μέχρι νεοτέρας, αρχίζει και μπαίνει το δίλημμα: Μήπως να στραφώ σε 1.0; Υπάρχει εμπειρία από κατόχους 1.0 σε ταξίδια, εκτός πόλης κτλ;

                                Το έχω οδηγήσει σε test drive, μια χαρά μου φάνηκε αλλά σαν κάτι να μου λείπει από δύναμη. To 1.5 φαντάζομαι θα πετάει..

                                Εχει συζητηθει το σχετικο ζητημα πριν μερικους μηνες στο ιδιο τοπικο. Μπορεις να διαβασεις αν θες καποιες εντυπωσεις απο χρηστη που το οδηγησε, εδω:
                                https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3247126

                                Tυχαινει να το εχω οδηγησει και εγω στην εκδοση 1.0 Tsi και εχω αναφερθει για αυτο εδω:
                                https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p3229122

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Στo 1000άρι πάντως ανέβασαν τιμή και πέρασε τα 17Κ με το dsg.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sledgehammer last edited by

                                    @ Κίκιζας Γρηγόρης, ευχαριστώ για τα links, επιβεβαιώνουν το σκεπτικό μου.

                                    Σε σχέση με το Karoq πώς είδες το Ateca στο δρόμο;

                                    Ενώ έχουν σταματήσει να δέχονται παραγγελίες για το Karoq 1.5, το Ateca με τον ίδιο κινητήρα μπορείς να τον παραγγείλεις. Αν μιλάμε για 'αδελφά' αυτοκίνητα, ίσως το Ateca με τον 1.5 είναι καλή εναλλακτική...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      theonik last edited by

                                      Το Ateca είναι παραπλήσιο αυτοκίνητο με χειρότερη ηχομόνωση και λίγο πιο άβολη ανάρτηση
                                      από όσο έχω διαβάσει σε κριτικές. Για την ανάρτηση μου το έχει πει και ένας ιδιοκτήτης του Seat
                                      (γείτονάς μου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gratipa last edited by

                                        Η ανάρτηση του Ateca είναι ολόιδια σε αίσθηση με την ανάρτηση του Karoq.
                                        Είμαι απόλυτος σε αυτό. Έχω οδηγήσει πολλές ώρες και τα 2 αυτοκίνητα.
                                        Επίσης και η ηχομόνωση είναι ίδια και στα 2 αυτοκίνητα. Θα την έλεγα ικανοποιητική σε γενικές γραμμές.
                                        Σίγουρα πάντως δεν ειναι το δυνατό τους σημείο η ηχομόνωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theonik last edited by

                                          Gratipa, αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο και για τόση ώρα τότε έχει μεγάλυ βαρύτητα η άποψή σου! Το Ateca δεν το έχω οδηγήσει. Το Karoq μου έκανε καλή εντύπωση στο θέμα της άνεσης και στο θέμα της ηχομόνωσης θεωρώ ότι είναι πολύ καλό με εξαίρεση τον θόρυβο από τους εξωτερικούς καθρέφτες.

                                          Πάντως στο παρακάτω βίντεο ο φίλος μας λέει ότι το Karoq είναι leader στο τομέα της ηχομόνωσης για το Segment του.

                                          Youtube Video

                                          Αλλά σίγουρα η άποψή σου μάλλον είναι αρκετά πιο αμερόληπτη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • F
                                            fidelio last edited by

                                            Εγώ που το έχω το Kαroq σου λέω πως η ανάρτηση είναι 'όντως σκληρή στα σαμαράκια του δρόμου αλλά σε αποζημιώνει στην Εθνική γτ το κάνει πολύ σταθερό. Για το Ateca απλά έχω διαβάσει πως είναι πιο σκληρά στημένο κάτι που μου κάνει εντύπωση. Δεν το έχω οδηγήσει όμως.
                                            Αναφορικά με την ηχομόνωση, δεν ξέρω πως είναι στο Ateca, στο Karoq είναι πολύ πολύ καλή!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 78 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr