Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 224
    • 225
    • 123 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    4499
    73631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xplicit last edited by

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
      Έχεις λάθος άποψη. Δύο αυτοκίνητα diesel και βενζίνης με ίδια ιπποδύναμη θα δώσουν παρόμοια τελική. Το φάσμα των στροφών δεν θα παίξει κανένα ρόλο γιατί το καθένα θα έχει κιβώτιο με τις σχέσεις που ταιριάζουν στο συγκεκριμένο κινητήρα.

      Το περισσότερο το έγραψα για τους χρόνους και τις επιδόσεις γενικότερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Ο χρήστης xplicit έγραψε:

        Έχεις λάθος άποψη. Δύο αυτοκίνητα diesel και βενζίνης με ίδια ιπποδύναμη θα δώσουν παρόμοια τελική. Το φάσμα των στροφών δεν θα παίξει κανένα ρόλο γιατί το καθένα θα έχει κιβώτιο με τις σχέσεις που ταιριάζουν στο συγκεκριμένο κινητήρα.

        Το περισσότερο το έγραψα για τους χρόνους και τις επιδόσεις γενικότερα

        Και πάλι, λάθος έχεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

          Όπως και να χει όμως η βενζίνη δίνει περισσότερο και προφανώς λόγω του μεγαλύτερου φάσμα στροφών.

          Έχεις λάθος άποψη. Δύο αυτοκίνητα diesel και βενζίνης με ίδια ιπποδύναμη θα δώσουν παρόμοια τελική. Το φάσμα των στροφών δεν θα παίξει κανένα ρόλο γιατί το καθένα θα έχει κιβώτιο με τις σχέσεις που ταιριάζουν στο συγκεκριμένο κινητήρα.

          Καταρχήν για να έχουν ίδια ιπποδύναμη βενζίνη και πετρέλαιο θα έχουν διαφορα στα κυβικά.

          Με τέτοια διαφορα στα κυβικά μπορεί όντως να πετύχουν παρόμοιες τελικές με τον κανόνα παντως να είναι στη βενζίνη για τελικές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 last edited by

            Ο χρήστης xplicit έγραψε:

            Δες παρακάτω ποσο ακόμα έχει να δώσει το βενζινης που κοροϊδεύεις

            Δε θα το λεγα.. Είσαι με 6η (overdrive)?

            Με το scirocco 1.4 122ps, τελική έπιανα ψηλά στην πέμπτη στις υψηλές στροφές και μόλις έβαζα 6η κρέμαγε και το πολύ να πήγαινε λίγο παραπάνω από τα δικά σου χλμ..

            Όπως και να χει όμως η βενζίνη δίνει περισσότερο και προφανώς λόγω του μεγαλύτερου φάσμα στροφών.

            Μολις είχε μπει η 6η στο αυτόματο.
            Στη συγκεκριμένη φάση ήμουν και σε normal mode κιβωτίου καθως και comfort mode αμαξιού.
            Με αμφότερα σε σπορ θα ήμουνα ακόμα παρακάνω και η 6η θα είχε μπει παραπάνω (το έχω δοκιμάσει και πιάσει κοντέρ και 210 αλλά δεν αναφέρω περισσότερα γιατί θα κατέβω και άλλο ηλικιακά [emoji6]. )
            Εγώ ένα παράδειγμα εύρους ισχύος θέλησα να δώσω και στην κουβέντα βγήκαν ανωριμότητες, κουβάδες κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xplicit last edited by

              Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
              Και πάλι, λάθος έχεις.

              Καταρχήν για να έχουν ίδια ιπποδύναμη βενζίνη και πετρέλαιο θα έχουν διαφορα στα κυβικά.

              Με τέτοια διαφορα στα κυβικά μπορεί όντως να πετύχουν παρόμοιες τελικές με τον κανόνα παντως να είναι στη βενζίνη για τελικές.

              Youtube Video

              Μολις είχε μπει η 6η στο αυτόματο.
              Στη συγκεκριμένη φάση ήμουν και σε normal mode κιβωτίου καθως και comfort mode αμαξιού.
              Με αμφότερα σε σπορ θα ήμουνα ακόμα παρακάνω και η 6η θα είχε μπει παραπάνω (το έχω δοκιμάσει και πιάσει κοντέρ και 210 αλλά δεν αναφέρω περισσότερα γιατί θα κατέβω και άλλο ηλικιακά . )
              Εγώ ένα παράδειγμα εύρους ισχύος θέλησα να δώσω και στην κουβέντα βγήκαν ανωριμότητες, κουβάδες κλπ.

              Εν μέρει καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, άσε που μερικοί γαβγίζουμε και βγάζουμε την ουρά μας απ'έξω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                Καταρχήν για να έχουν ίδια ιπποδύναμη βενζίνη και πετρέλαιο θα έχουν διαφορα στα κυβικά.

                Με τέτοια διαφορα στα κυβικά μπορεί όντως να πετύχουν παρόμοιες τελικές με τον κανόνα παντως να είναι στη βενζίνη για τελικές.

                Τα κυβικά δεν μπαίνουν στην κουβέντα. Γιατί αντίστοιχα θα έπρεπε να μπει στην κουβέντα και το μεγαλύτερο βάρος ενός κινητήρα diesel μεγαλύτερου κυβισμού...

                Είπαμε για παρόμοια ιπποδύναμη, γιατί μόνο έτσι έχει νόημα η σύγκριση. Και παρόμοια ιπποδύναμη = παρόμοιες επιδόσεις. Μην σου πω ότι αν πρέπει να βρούμε διάφορες, συχνά έχουν και μικρό προβάδισμα τα diesel λόγω μεγαλύτερης ροπής.

                Χαρακτηριστική περίπτωση η σύγκριση μεταξύ κινητήρων της Ford, όπου ο 1.5 TDCi των 120 ίππων γενικά προσφέρει ίδιες ή καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τον 1.0 Ecoboost των 125 ίππων!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Ναι βρε συ δεν τα βάζω αλλά στη Χ1 πχ που ξέρω στα 1500 ο βενζινης βγάζει 140 και ο diesel 116. Ο πρώτος έχει κανα 30αρι περισσότερη τελική.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                    Εγώ ένα παράδειγμα εύρους ισχύος θέλησα να δώσω και στην κουβέντα βγήκαν ανωριμότητες, κουβάδες κλπ.

                    Εγώ πάλι θυμάμαι και κάτι αλεπούδες με τα κρεμασταρια τους για επιχειρήματα ...

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                      Εγώ ένα παράδειγμα εύρους ισχύος θέλησα να δώσω και στην κουβέντα βγήκαν ανωριμότητες, κουβάδες κλπ.

                      Εγώ πάλι θυμάμαι και κάτι αλεπούδες με τα κρεμασταρια τους για επιχειρήματα ...

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Ως αντεπιχειρήματα στους κουβάδες έχω κι αλλα, αν θες [emoji6]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        ρε συ άις, επατησες? πολυ? μυγακια και σκονη? εδω βαζεις τα παιδια ξυπολητα...
                        ...και μετα λες γιατι εβγηκε ο συριζα...

                        ΑρΕς
                        τι τρωγεστε ωρε με τα 200? σγα, τα πιανς μια φορα και βγαζεις φωτο. μετα τη δειχνεις και τη κανεις και μπακ απ να μην τη χασεις. δεν θα τα ξαναπιασεις.
                        τα νοξ, εχουν πραγματι μια αισθηση ωραια οτι θα τα κανουν ολα και γρηγορα. αλλα πανω που αρχιζει το μπαλαμουτι, ξεψυχανε. τα σι-οου-δυο ειναι πιο γουσταριστα, εχουνε καλυτερο φορπλέι.
                        τα σαλονια τα βαρια βεβαια, μοιαζουν σαν τα μαρμαρα που εβαζαμε στις κατηφορες. γλυστρανε καλα, αλλα μετα ειναι βαρια στο ανεβασμα...
                        γενικως οτιδηποτες με πανω απο δεκακιλο στο πονυ, δεν πα να πιανει και τρακοσια, θελει διαδρομο απογειωσης...

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                          Ως αντεπιχειρήματα στους κουβάδες έχω κι αλλα, αν θες [emoji6]

                          2436 ποστ έγραψες το φοβερό επιχείρημα για το ότι ζηλεύουμε την επιλογή σου με την φοβερή παροιμία της αλεπούς...και ποστ 2438 έγραψα για τον κουβά...
                          Από την ευκολία που διαστρεβλωνεις τόσο φανερά γραπτά που τα βλέπουμε ολοι καταλαβαίνω πόσα ακόμα έχει να δώσει η χ1 στα 185 , ότι καίει 7.5 και το κασκαι 7!!!

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andreas61971 last edited by

                            Τόσα χρήματα για να βλέπεις αυτο το καντράν. Το 106 rallye που είχα πάρει πρίν 18 χρόνια ειναι αξεπέραστο μπροστα σε αυτο. (έχει ακόμη θερμοκρασία νερου,λαδιού).
                            Το οικονομόμετρο έχει περίπου 15/100. Προσωπικά με αυτοκίνητο diesel 3000 κυβικά ( τα διπλά ) 300 άλογα (τα διπλά) 6 κύλινδροι ( οι διπλοί) για ροπη έχω 70 κιλά (μπορει και εδω να είμαι στα διπλά κιλά και παραπάνω) κάνω το Αθήνα - Λονδίνο με λιγότερα λίτρα. Ειδικά στην Γερμανία που δεν έχει όρια είμαι στα 180 και πάνω για αρκετή ώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Ελα μη χαλιεστε. Ενα καφενειο ειμαστε ολοι παρεουλα.

                              Ασχετο, ολο εκτος θεματος ειμαι αλλα ο.κ ζητω συγνωμη προκαταβολικα.

                              Το μαζντα που αναφερθηκε το ξερω διοτι εκανα καποια ταξιδακια με αυτο. Αυτοκινηταρα το ατιμο. Δεν σου γεμιζει το ματι το εσωτερικο, αν και εχει εξαιρετικη ποιοτητα. Αλλα ηταν αυτοκινηταρα.

                              Μου εκανε εντυπωση το ποσο φλατ ηταν σε ανοιχτες καμπες παρα το υψος του. Στα ταξιδια φουλ φορτωμενο με 140 150 στο δεκαρι η καταναλωση. Μια χαρα δηλαδη για το βαρος τα αλογα και την αεροδυναμικη του.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                Μην σου πω ότι αν πρέπει να βρούμε διάφορες, συχνά έχουν και μικρό προβάδισμα τα diesel λόγω μεγαλύτερης ροπής

                                Σε καμία περίπτωση. Αυτό που μετράει είναι η ροπή που φτάνει στις ρόδες και 9 στις 10 φορές τα βενζινοκίνητα υπερτερούν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Στο εσωτερικό του μαζντα 7 χρόνια δεν ακούστηκε κιχ. Έστριβε πολύ ομαλά για τον όγκο του. Κατανάλωση όμως 10-11 είχε ως τα 110-120 . Στα 140-150 και φορτωμένο τσιμπούσε.
                                  Το αμάξι ήταν απόλαυση όταν στα 140 από 5η κατεβαζες 4η σηκωνόταν σούζα έπιανε τα 180 σε 5 δευτερόλεπτα!...απλά τα 1100 που ήθελε κάθε χρόνο σε τέλη και φόρους με κούρασαν, όπως και το χαμόγελο του βενζινα οπότε με έβλεπε... κατά τα άλλα ούτε λάμπα δεν ζήτησε το καημένο...
                                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Δεν αντιλεγω, εχουν περασει χρονια. Θυμαμαι σιγουρα το δεκαρι. Δεν ξεχνιεται αυτο.

                                    Οντως, εκρυβε αριστοτεχνικα τα χιλιομετρα που ταξιδευε και ηταν τοσο γρηγορο που ντροπιαζε μικρα επιδοξα gti

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                                      Ως αντεπιχειρήματα στους κουβάδες έχω κι αλλα, αν θες [emoji6]

                                      2436 ποστ έγραψες το φοβερό επιχείρημα για το ότι ζηλεύουμε την επιλογή σου με την φοβερή παροιμία της αλεπούς...και ποστ 2438 έγραψα για τον κουβά...
                                      Από την ευκολία που διαστρεβλωνεις τόσο φανερά γραπτά που τα βλέπουμε ολοι καταλαβαίνω πόσα ακόμα έχει να δώσει η χ1 στα 185 , ότι καίει 7.5 και το κασκαι 7!!!

                                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      Ζηλεύει κάποιος ή μη δεν είναι το θέμα και σκοτιστηκα προσωπικα.
                                      Άλλωστε η παροιμία πήγαινε γενικά στις μαλακιες που γράφονται. Παραπάνω όσων λες είχαν γραφτεί για κατηφορες καθώς και αλλα ηλιθια ή κακοπροαιρετα σχόλια.

                                      Ξέρεις πραγματικά δεν έκατσα να προσέξω ποιος έγραψε ποια μαλακια ακριβώς.... για να απαντήσω και πιο προσωπικά. Άσε που μια χαρά συμφώνησες και εσύ στα παραπάνω περί κατηφόρας. Και άσε τα περί διαστρευβλωσης γιατί μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια που μας παραπέμπεις και σε ποστς κιόλας....

                                      Σε κάθε περίπτωσης απάντησα απλά στο ίδιο μοτίβο. Ξέρεις μια κουβέντα ξεφεύγει εύκολα αν δεν προσέχεις πως γράφεις...... αλλά μην περιμένεις μόνο τη μια πλευρά να είναι με το σταυρο στο χέρι.

                                      Τώρα για τις καταναλωσεις που γράφω είναι απλά διαπιστωμένο από εμένα προσωπικά στην ίδια διαδρομή και με το ίδιο φορτίο και το καταγράφω. Δεν θες να με πιστέψεις, μην το κάνεις...
                                      Εγώ το είδα με τα μάτια μου πάντως. Και γενικά με τον 1,5 στο QQ αυτά τα φανταστικά νούμερα με 4 λίτρα δεν τα είχα δει ποτε σε ταξίδι.
                                      Η γενική κατανάλωση ήταν για 14000 χλμ στα 6 κολλημενη οπότε ναι με ζόρι σε υψηλές ταχύτητες, κλιμα και επιβάτες το 7 στο οικονομομετρο το έπιανε άνετα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris_335 last edited by

                                        Καλησπέρα,
                                        θα ήθελα οι ιδιοκτήτες να μου πουν την εμπειρία τους με το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος front assist. Αν φρενάρει συχνά και χωρίς αιτία το αυτοκίνητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Μην σου πω ότι αν πρέπει να βρούμε διάφορες, συχνά έχουν και μικρό προβάδισμα τα diesel λόγω μεγαλύτερης ροπής

                                          Σε καμία περίπτωση. Αυτό που μετράει είναι η ροπή που φτάνει στις ρόδες και 9 στις 10 φορές τα βενζινοκίνητα υπερτερούν.

                                          Εντάξει, είναι γνωστή η εμμονή σου, που φτάνει σε σημείο να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα... 9 στις 10 φορές, για να μην πω 99 στις 100, το diesel έχει μεγαλύτερη ροπή (στο στρόφαλο, στις ρόδες ή όπου αλλού θέλεις) από το αντίστοιχης ιπποδυναμης βενζίνη.

                                          Κάνε ένα κόπο να δεις το παράδειγμα που έφερα με 1.5 TDCi (120 ίπποι και 27 κιλά ροπής) και 1.0 Ecoboost (125 ίπποι και 17 κιλά).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Έχεις πλάκα όταν με κατηγορείς για εμμονές. Δες απλά τα νούμερα του V-Box!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 123 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr