-
Κρίμα να μην μπορείς να τα κάνεις με φυσικό αέριο. 3+ Χ 30 = ένα κατοστάρικο. Θα είχες άλλα 150 ευρώ στην τσέπη.
Και κρίμα που δεν έχουμε ακόμα υποδομές, ώστε να τα έκανες με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα σου έμενε άλλο ένα πενηντάρικο, δηλαδή 200 κάτω από το πετρέλαιο. -
Και που θα φουλαρω φυσικο αεριο απο Αλεξανδρουπολη Πυργο που θα παω?
Και ποσο θα περιμενα αν ειχαμε υποδομες να φορτισει το αμαξι?
Με τα αν κ τα θα χτιζουμε ουρανοξυστες,τωρα που μιλαμε συμφερει μονο πετρελαιο για καποιον που γυριζει ολη την Ελλαδα.
Επισης το φυσικο αεριο θα ειναι ταφος απο επιδοσεις θα πρεπει να βαλω αυγο κατω απο το γκαζι για να ειναι οντως τοσο οικονομικο,εγω δεν μπορω να πηγαινω με 100χλμ θα αποκοιμηθω στο τιμονι.
Οι μπαταριες επισης αν το πας ταπα θα αδειαζουν πιο γρηγορα αρα αν ξεμεινεις κατα λαθος τι κανεις. -
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, από Αλεξανδρούπολη μέχρι Θεσσαλονίκη θα κινηθείς με βενζίνη. 6 Χ 3 Χ 1.6 = 30 ευρώ χοντρικά. Άλλα τόσα θα ήθελες και για το Πύργος-Αθήνα στην επιστροφή.
Όλα τα υπόλοιπα γίνονται με φυσικό αέριο.
Άρα 30+30+(24Χ3,3)=140. Κέρδος 110 ευρώ.Αναφορικά με τα ηλεκτρικά, εξαρτάται από τις διαδρομές σου. Αν κάνεις τα χιλιόμετρα αλά Γερμανός τουρίστας με τροχόσπιτο, δηλαδή 3.000:15=200 την ημέρα, φορτίζεις όπου διανυκτερεύεις και δε χάνεις ούτε δευτερόλεπτο μέσα στη μέρα.
Αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις, υπολόγιζε ένα 45λεπτο κάθε 300 χιλιόμετρα. Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα, αν ήμαστε σε μια χώρα της δυτικής Ευρώπης. Η Ψωροκώσταινα έχει φορτιστές μόνο στα Polis Park και κάτι ελάχιστους σε άσχετα σημεία (βλέπε Λαύριο).Το να ξεμείνεις κατά λάθος δεν υφίσταται για ενήλικα με σώας τας φρένας. Όπως δεν μπορείς να ξεμείνεις κατά λάθος από βενζίνη. Στα δε ηλεκτρικά είναι ακόμα πιο δύσκολο το κατά λάθος. Γιατί πες ότι πρατήριο δεν υπάρχει παντού. Πρίζα σούκο όμως υπάρχει και στο τελευταίο ξεχασμένο χωριό.
-
https://www.autoblog.gr/2018/10/21/ta-d ... ilektrika/
-
Επειδη ειμαι κ λιγο petrolhead τα ηλεκτρικα σιγουρα τωρα δεν μου κανουν οπως κ ενας ταφος 1.4 με 100 αλογα φυσικο αεριο.
Θα μου πεις ουτε τα ντιζελ βαζουν φωτια στο δρομο αν κ ενα πχ civic idtec 1.6 με προγραμμα 150+ αλογα θα κινειτε αξιοπρεπεστατα.
Απλα ξεφευγουμε απο το αρχικο ποστ βενζινη η ντιζελ.
Αν καποιος κινειται πολυ σε εθνικους οδους κ θελει ταχυτητες 130-140+χλμ/ω καλυτερα να επιλεξει πετρελαιο για να εχει σχετικα καλη οικονομια απο οτι με βενζινη. -
Αυτό το βιντεακι το απόλαυσα πάντως!
Επίσης πάρα τα πλακωματα που του κάνει δεν βλέπω το range να μειώνεται πολύ.
200 άλογα, σχεδόν 400 ροπή, απλά σανιδωνεις το γκάζι και δίνει, ούτε αλλαγές ταχύτητας και προσπάθεια για revmatching, πιο ομαλό ακόμη και από το πιο τέλειο αυτόματο, και αν συνηθίσεις και ρυθμίσεις καταλληλα την αντίσταση στο αφημα του πεντάλ γκαζιού δεν θα χρειάζεται ούτε φρένο από στροφή σε στροφή.
Πρέπει να έχει απίστευτη πλάκα σε στροφοδιαδρομη, PlayStation, μόνο τιμόνι και γκάζι, απόλυτο αγχολυτικό, ούτε ήχος και κομπιασματα στους κοφτές, και δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η κατανάλωση!!!!
Αφήστε από την άλλη το παιχνίδι και σε απλές και ηρεμες διαδρομές πως σε κάθε κατηφόρα ή φρενάρισμα να ανεβάζεις το range, ακόμη και αργά να πηγαίνεις έχεις με κάτι να ασχοληθείς.
Και το κυριότερο μιλάμε για απλό καθημερινό αυτοκίνητο όπως και το Niro, καμία σχέση με τα και καλά φουτουριστικα prius, ή σύμβολα του μάρκετινγκ tesla.
Δεν ξέρω τι παίζει με αυτά σε κίνηση με υψηλές ταχύτητες για αρκετή ώρα. Πχ 180+ χλμ συνέχεια σε εθνική, ζεσταίνονται οι μπαταρίες τους; Επιβαρύνεις αρκετά την διάρκεια τους μακροχρόνια;
Youtube VideoΣτάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτο το φρεναρισμα με το αφημα του γκαζιου και η αμεση επιταγχυνση αμεσως μετα οντας παντα στην καλυτερη μπαντα της ροπης θα κανει μετριοτατους οδηγους, αγωνιαριδες.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αυτο το φρεναρισμα με το αφημα του γκαζιου και η αμεση επιταγχυνση αμεσως μετα οντας παντα στην καλυτερη μπαντα της ροπης θα κανει μετριοτατους οδηγους, αγωνιαριδες.Ε καλά, τώρα εσύ μετέτρεψες ένα πανθομολογούμενο μειονέκτημα των ηλεκτρικών σε πλεονέκτημα! Την περίεργη ως κακή αίσθηση των φρένων των ηλεκτρικών και την έλλειψη προοδευτικότητας την έχουν επισημάνει οι πάντες. Εσύ όντως πιστεύεις ότι θα κάνουν καλύτερους οδηγούς;
-
Δεν ξέρω τι παίζει με αυτά σε κίνηση με υψηλές ταχύτητες για αρκετή ώρα. Πχ 180+ χλμ συνέχεια σε εθνική, ζεσταίνονται οι μπαταρίες τους; Επιβαρύνεις αρκετά την διάρκεια τους μακροχρόνια;
Παίζει ξελίγωμα της μπαταρίας με πολύ γρήγορο ρυθμό. Δεν πάει βέβαια 180+, έχει τελική μόλις 165 χαω. Αυτό είναι ένα θεματάκι με τα ηλεκτρικά, έχουν επιτάχυνση χαμηλά και μεσαία, αλλά όχι τελική. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα. Μπορώ να έχω ένα αυτοκίνητο που κάνει τα 0-160 σε 2.5''? Και ας έχει τελική 165, είμαι οκ.
Γενικά η αύξηση στην κατανάλωση είναι πιο έντονη σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο ή ένα πετρέλαιο. Στα 120 μπορεί να καις πάνω από το διπλό ρεύμα σε σχέση με τα 60, ενώ σε ένα συμβατικό ΙΧ μόνο ένα π.χ. +30%.
Έβαλες κλιματιστικό ή θέρμανση, έχεις και στέρεο και είναι και νύχτα? Καις πολύ ρεύμα, πρόσεχε μη μείνεις στο δρόμο. Περιμένεις στο φανάρι ή έτυχες σε μποτιλιάρισμα? Κλείστο καλύτερα, σώσε γραμμμούλες από τη μπαταρία, θα το βρεις μπροστά σου.
Ξέχασες αναμένα τα φώτα όλο το βράδυ? Κάνε τον άρρωστο στη δουλειά και ξαναεμφανίσου μετά τις 12.Οι δε μπαταρίες, ανάλογα με τον τύπο τους, έχουν συγκεκριμένο προφίλ βέλτιστης φόρτισης-αποφόρτισης. Το συνήθως χειρότερο από όλα είναι να τις συνδέεις με την μπρίζα όταν έχουν ξελιγωθεί εντελώς, και να τις γεμίζεις τίγκα.
Ξεμένω από μπαταρία στα ηλεκτρικά σημαίνει: μένω στον τόπο για ώρες.+_
Και περιμεεεεεένεις να σε μαζέψει ο μπόγιας και να σε πάει κάπου με φορτιστή, για να φορτίσεις κάμποση ώρα, ή και ώρες. Μετά μπορείς να ξεκινήσεις και πάλι, ξέχνα το παγουράκι με τη βενζίνα στο πορτπαγκάζ. -
Στα γρηγορα κομματια οπως και στα γρηγορα εσσακια σε στροφιλικια, το αφημα του γκαζιου θα σημαινει φρεναρισμα, οπως στα ηλεκτροκινητα συγκρουομενα στα λουνα παρκ.
Θα πλασσαρεται η μουρη και το τερν ιν θα ειναι ευκολο.
Ετσι εκει που εως τωρα απαιτειται τσιμπημα φρενου με αριστερο ποδι για πλασσαρισμα, τωρα με το αφημα του γκαζιου θα ειναι πανευκολο. Εκει που ηθελε πολυ εξασκηση σε πιστες για να αποκτηθει αυτη η δυνατοτητα, ενας απλος οδηγος που θα εχει μαθει το αυτοκινητο του θα του ειναι ευκολο.
Επειτα στην γραμμη εξοδου παντα η ροπη θα ειναι η σωστη και δεν θα κρεμαει ουτε θα το κρατουσε ο κοφτης αν κατεβαζες πριν την εισοδο.
Εδω ενα παραδειγμα.
Youtube VideoΑν ομως φτασεις στο σημειο να πατησεις φρενο, μεχρι σημερα οντως, ολοι λενε για την κακη τους αισθηση.
-
Φαίνεται ότι κερδίζει ακόμα και τους αυστηρότερους κριτές.
Στο προηγούμενο βίντεο, είναι εντυπωσιακό ότι οδηγούσε σαν τον κάγκουρα κι η κατανάλωση ήταν στις 16.3 kWh, ήτοι μπορεί να βγάλει 400 χιλιόμετρα με αυτό το ρυθμό. Εν τω μεταξύ, κοιτάω στο λογαριασμό της Elpedison και βλέπω ότι με 6.6 λεπτά την kWh στη νυχτερινή χρέωση, αυτό αντιστοιχεί σε λιγότερο από 1.1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Δεν ξέρω όμως αν αυτή η τιμή είναι με ή χωρίς ΦΠΑ. Το ότι μπορείς να έχεις τόσο γκάζι, τόσο οικονομικά ΚΑΙ να είναι κι ευχάριστο οδηγικά, δείχνει πολλά για το μέλλον της αυτοκίνησης. Να κοτσάρεις κι ένα φωτοβολταϊκό στη στέγη σου και να φορτίζεις χωρίς κόστος (ούτε οικολογικό ούτε στην τσέπη σου) είναι επίσης πολύ εντυπωσιακό.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φαίνεται ότι κερδίζει ακόμα και τους αυστηρότερους κριτές.Στο προηγούμενο βίντεο, είναι εντυπωσιακό ότι οδηγούσε σαν τον κάγκουρα κι η κατανάλωση ήταν στις 16.3 kWh, ήτοι μπορεί να βγάλει 400 χιλιόμετρα με αυτό το ρυθμό. Εν τω μεταξύ, κοιτάω στο λογαριασμό της Elpedison και βλέπω ότι με 6.6 λεπτά την kWh στη νυχτερινή χρέωση, αυτό αντιστοιχεί σε λιγότερο από 1.1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Δεν ξέρω όμως αν αυτή η τιμή είναι με ή χωρίς ΦΠΑ. Το ότι μπορείς να έχεις τόσο γκάζι, τόσο οικονομικά ΚΑΙ να είναι κι ευχάριστο οδηγικά, δείχνει πολλά για το μέλλον της αυτοκίνησης. Να κοτσάρεις κι ένα φωτοβολταϊκό στη στέγη σου και να φορτίζεις χωρίς κόστος (ούτε οικολογικό ούτε στην τσέπη σου) είναι επίσης πολύ εντυπωσιακό.
Φιλε μου εχεις δικιο....αλλα να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου.....πιστευεις οτι θα αφησουν τοσο ανεξελεγκτα τα πραγματα με σχεδον μηδενικη καταναλωση και σχεδον απεριοριστη αυτονομια και σουπερ γκατζεταρικες αυτοκινηταρες να της οδηγουμε ανεξαρτητοι και ελευθεροι.....αυτοι βγαζουν απο την μυγα ξυγκι πριν βγαλουν κατι στην αγορα και το χιλιοδενουν απο παντου για να σε εχουν ελεγχομενο.....μου θυμιζει παλαιοτερες εποχες με τις 'φυτειες' με τα πανελ που προμονταριζαν με παραγωγη δικου σου ρευματος στην δεη(συστημα) ανεξαρτητος και ωραιος χωρις να εχεις αναγκη κανεναν.....βαλανε δικαιως πολλους σε αυτο το πολλα υποσχομενο λουκι εδω στα χωρια....και τωρα ολοι τραβανε τα μαλλια τους και μητε να ξαναματαδουνε στην ζωη τους δεν θελουν...το ηλιακο πανελ εδω στα χωρια μας σημαινει φοροκαταιγιδα!!!!!!.....ε! κατι τετοιο που εγινε με την βενζινη και το πετρελαιο κατι τετοιο θα γινει και με το ρευμα ...πετανε την πετονια με τις δυνατοτητες και τις προοπτικες του προιοντος και μολις μπουνε στο λουκι να το αποκτησουν αρκετοι αρχιζουν να τραβανε την πετονια σε πετανε στημ στερια και μετα σαν τον ψαρα καθονται και σε βλεπουν να σπαρταρας και να αγκωμαχας να επιβιωσεις.....για αυτο σε λεω ο καθενας να παρει αυτο που τον καλυπτει αυτην την στιγμη και να κοιταξει σαφως και λιγο μακροπροθεσμα αλλα να μην την ξεχειλωσει την κατασταση γιατι στις οφθαλμαπατες και στους ψευτοοραματισμους των εταιριων και των κρατων παντα θα υποβοσκει η εκμεταλευση και το μαντρωμα του απλου κοσμακη...η ιστορια απλα θα επαναληφθει....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το σχόλιό μου είχε μια οικουμενική διάσταση. Δε θα μπορούσε να είναι αυστηρά ελληνικό, αφού εδώ δεν έχουμε τις υποδομές που θα καθιστούσαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατάλληλο για ταξίδια.
Αν και προσωπικά, σκέφτομαι ότι τα δύο εξοχικά (λίμνη Πλαστήρα και Κεφαλονιά) είναι εφικτά με ένα Kona. Με προσοχή όμως, ειδικά από τη στιγμή που φορτώνω καγιάκ στην οροφή και ποδήλατα πίσω και του ρημάζω την αεροδυναμική. -
Αυτό το kona το ηλεκτρικό το λάτρεψα απο τη στιγμή που το είδα, όσο το βλέπω τόσο πιο πολυ μαρεσει .
Είμαι στο Τσακ να αρχίσω να εχω αμφιβολίες αν έπρεπε να πάρω κανα τέτοιο αλλά με σώζει το οτι δεν υπάρχουν ακόμα πολλές επιλογές σε μεγέθη και χώρους (υβριδικά nope )
Κατανάλωση δε με ενδιαφέρει ας καίει σαν βενζινα αλλά με τρελαίνει η γκάτζετιαση και το φουλ ηλεκτρικό παιχνίδι , το excitement με τη φόρτιση της μπαταρίας , μένω μου φτάνει κτλ -
Εκεί που σε καθυστερούσαν από την Peugeot κι είχες γράψει ότι κοιτούσες το Kona Electric, είχα νιώσει πεταλούδες στο στομάχι χαχαχα!
-
Ειχα μπει στο τρυπακι να κοιτάζω τα σπεκς του αλλά ρε γμτ δε βόλευε απο μέγεθος συν οτι ειχα σκαλώσει με το εσωτερικό του πεζουλα .
Απολαμβανω τα fossil fuels ξέροντας οτι ειναι η τελευταία φορά για μενα. -
Ενα φιλαρακι μεσω εμου που παρακολουθει το νημα θελει να θεσει ερωτησουλα....σε γειτονικο χωριο...κεφαλοχωρι για την ακριβεια θα παρει το νισσαν λιφ.....ηλεκτροκινητο αμαξι αλλα υπαρχει προβλημα...το σπιτι του ειναι σε κεντρικο σημειο του χωριου αλλα επειδη ειναι αναπαλαιωμενο δεν εχει χωρο σταθμευσης δικο του μεν αλλα ταυτοχρονα εχει ανοιχτωσια τεραστια μπροστα απο το σπιτι του και μπορει να αφησει το αμαξι ωπου θελει....το προβλημα τωρα ειναι οτι στο χωριο κυκλοφορουν ελαχιστα νεα αμαξια και φοβαται που θα τον βλεπουνε με συγχρονα καλωδια να φορτιζει ενα καινουργιο αμαξι σαν να βγηκε απο το διαστημα...οποτε το βραδακι η ανοιχτωσια μετατρεπεται σε σκοτεινη ψιλοερημια λογω ανυπαρκτης φωταγωγησης και θα αναγκαζεται να εχει αφημενο το αμαξι του σε ενα τοσο ριψοκινδυνο μερος και εκτεθειμενο στις διαθεσεις του οποιουδηποτε συντοπιτη του που απο ζηλεια ή απο κακια θελει να το χαρακωσει ή να του σπασει τα φαναρια και οτιδηποτε αλλο μπορει να φανταστει ενας αρρωστημενος νους.....η ερωτηση του λοιπον εγκειται στο εξης συμπερασμα....αξιζει να παρει το καινουργιο ηλεκτροκινητο της νισσαν με ολα τα συχρονα οφελη και να το ρισκαρει ή να καταφυγει σε μεταχειρο ντιζελ ευρο 5 και να γλυτωσει μεν απο τον φοβο μην του το μαγαρησουνε αλλα να μην εχει αυτο που γουσταρει και που ικανοποιει τις αναγκες αυτου και της οικογενειας του..... Εγω προσωπικα του ειπα να το παρει αφου του αρεσει και τον καλυπτει και να μην κολωσει...το πολυ πολυ να του το χαρακωσουν ή να του σπασουν κανα φαναρι αλλα ως εκει.....θελω τις αποψεις σας πανω στο θεμα????
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως να σου δώσουμε απάντηση σε αυτό το θέμα;
-
αξιζει να παρει το καινουργιο ηλεκτροκινητο της νισσαν με ολα τα συχρονα οφελη και να το ρισκαρει
Προφανώς όχι.
-
Στο νταχαου ζει ο φιλος σου?λιγο υπερβολικα μου φαινονται αυτα περι ζημιων στο αμαξι,οκ οτι μπορει να υπαρχει ζηλεια αυτο ειναι συχνο φαινομενο σε οποιοδηποτε μερος αλλα δεν σημαινει οτι σωνει κ καλα θα του κανουν κακο.
Να παρει κ να κανει αυτο που του αρεσει ο κοσμος ετσι κ αλλιως θα σχολιασει ειτε με καινουργιο ηλεκτρικο ειτε με μεταχειρισμενο ντιζελ.
Βενζίνη ή diesel