-
Οταν λες ενεργητικες αναγεννησεις, εννοεις σε συνεργειο ή απο μονο του το αυτοκινητο εν κινησει;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οταν λες ενεργητικες αναγεννησεις, εννοεις σε συνεργειο ή απο μονο του το αυτοκινητο εν κινηση;Μαλλον το δευτερο...εν κινηση
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εν κινησει. Οι δυο προπερσι κα περισυ σε τοπο διακοπων οταν οντως έκανα κάθε μέρα πολλές μικρές διαδρομές του πενταλεπτου
-
Αν οντως ειναι τοσο λιγες, μου φαινεται αδιανοητο το νουμερο, τοτε γινεται ξεκαθαρο πως τα ντιζελ ειναι για ανοιχτο δρομο και μονο. Και μιας και κινηται εκτος πολης, τοτε δεν υπαρχει κανενα πρακτικο προβλημα στην υπαρξη τους.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αν οντως ειναι τοσο λιγες, μου φαινεται αδιανοητο το νουμερο, τοτε γινεται ξεκαθαρο πως τα ντιζελ ειναι για ανοιχτο δρομο και μονο. Και μιας και κινηται εκτος πολης, τοτε δεν υπαρχει κανενα πρακτικο προβλημα στην υπαρξη τους.Μα για αυτο τα θελουμε φιλε μου...για αυτους που μενουν εκτος πολης ...στην πολη θα μπουμε μια φορα την βδομαδα για μερικες ωριτσες για μικροδουλιες ή ψωνια ...το μεγαλυτερο κομματι θα το βγαλουμε ή σε επαρχιακο δρομο....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κάθε μέρα όλος ο Κηφισός με μποτιλιάρισμα και μετα όλη την ΑΟ και το ανάποδο. Δεν είναι όλο τόσο ροδινο λοιπόν, μόνο το μισο. Τώρα αν είσαι αποκλειστικά εντός πόλης σε μικρές διαδρομές εκει μάλλον θα έχεις θέμα.
-
Και τις φορες που εκανε ενεργηρικη αναγεννηση πως το καταλαβες; απο συνδεση ο μπι ντι;
-
Εννοώ ότι άναψε η ένδειξη dpf για να οδηγήσω μέχρι να σβήσει. Περίπου ένα 10λεπτο με ψηλές στροφές. Για να σε προλάβω, δεν έχω βρεθεί σε κατάσταση που το αμάξι κρατάει μόνο του ψηλές στροφές για ώρα, δείγμα ότι κάνει αναγέννηση μόνο του.
-
Οι τιμές που αναφέρετε είναι για φίλτρα για παλιά diesel.
Στην WLTP εποχή, που έχουν φτάσει τα βενζινοκίνητα να φέρουν ειδικό φίλτρο καυσαερίων, τα specs έχουν αλλάξει ... και ειδικά τα φίλτρα καυσαερίων των diesel, είναι ακόμα πιο περίπλοκα και ακριβά για να μπορέσουν να συγκρατήσουν τους ρύπους και να επιτευχθούν τα νέα αυστηρά όρια του WLTP.
Καλώς ήρθαμε στη νέα εποχή.
Δεν είμαστε εδώ για να τσακωθούμε λες και είμαστε φανατικοί του ενός ή του άλλου καυσίμου.
Απλά στη συζήτηση ως τώρα, δεν είχαν αναφερθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ παράμετροι που είναι ήδη σε ισχύ για τα νέα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο και πρέπει οι υποψήφιοι αγοραστές να γνωρίζουν για να σταθμίζουν την επιλογή τους.
Θα το αφήσω στη φαντασία του καθενός, να μαντέψει γιατί οι βιομηχανίες δεν αναφέρονται λεπτομερώς στα νέα εξαρτήματα των παλιών τεχνολογιών κινητήρων, ώστε να καταστούν compliant κατά WLTP.
Δεν λέω: «μην αγοράζετε diesel καθόλου».
Λέω: «ενημερωθείτε για τη νέα καταστάση προδιαγραφών, μάθετε όλες τις τεχνικές παραμέτρους των νέων fault points των diesel solutions κατά WLTP και σταθμίστε αν σάς συμφέρει».Η νέα εξίσωση οδηγεί παρά πολύ λιγότερους στο diesel, από ό,τι πριν λίγα χρόνια πριν που δεν είχαν επιταχυνθεί όλες αυτές οι εξελίξεις.
-
https://www.autoblog.gr/2018/10/21/ta-d ... ilektrika/ .... Δεν μιλαω εγω αλλα η ερευνα....κατσε να το παρει το ελλ.κρατος να προετοιμασει το πολυνομοσχεδιο να το κοτσαρει μολις τα ηλεκτρικα αποκτησουν ενα ικανοποιητικο ποσο στην αγορα....με τις υγειες μας
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με τα φίλτρα dpf λέγονται οι ίδιες ανακρίβειες με αυτά που ακούγαμε το ΄90 με τους καταλύτες, μη πάρεις καταλυτικό ξέρεις πόσο εχει ενας καταλύτης στα 50.000 χλμ θα θέλεις 500.000 δρχ για να τον αλλάξεις ,ασε το άλλο ...είναι ραδιενεργός
'Ετσι και τώρα το dpf έχει 2500 € ναι καλά, στο 1/10 εχει πέσει η επισκευή στα ειδικά συνεργεία με άριστα αποτελέσματα, 300-600 € βρίσκεις απο μεταχειρισμένο ή aftermarket , ακόμα και σε ακριβή αντιπροσωπεία να πας στο 1000 θα είσαι στη χειρότερη ...αν σου χαλάσει και αν είσαι εκτός εγγύησης στην πράξη όσους άτυχους εχω γνωρίσει που το πλήρωσαν είχαν μεταχειρισμένα εισαγωγής πολλών εκατοντάδων χιλιάδων χλμ , όταν φτάσει και το δικό μου 400.000 χλμ , χαλάλι ας πληρώσω και ένα dpf!
-
Έχω καταλάβει ότι χρεώνουν όσα θέλουν στο dpf. Πρέπει να το χα ξαναγράψει παλαιότερα, σε επίσημη citroen της Θεσσαλονίκης μας είπαν για 700€ ανακατασκευασμένο και 900 για καινούργιο, μετά από μια βδομάδα μπήκε φίλτρο καινούργιο από επίσημη των Γιαννιτσών με 400€.
Στη VW έχω ακούσει να χρεώνουν κάτι 2χίλιαρα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. -
Μόνο η κυρία Λουκά ου 6 6 6 δεν έχει γράψει ακόμα για τα καταραμένα φίλτρα που χαλάνε με το που τα κοιτάξεις.
Μου θυμίζει τις συζητήσεις, μην πάρεις diesel γιατί τα καύσιμα είναι τόσο χάλια στην Ελλάδα που θα χαλάσουν αμέσως τα πάντα.
Καμπούλ έχει γίνει η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη από τις εκρήξεις των χαλασμένων diesel.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Με τα φίλτρα dpf λέγονται οι ίδιες ανακρίβειες με αυτά που ακούγαμε το ΄90 με τους καταλύτες, μη πάρεις καταλυτικό ξέρεις πόσο εχει ενας καταλύτης στα 50.000 χλμ θα θέλεις 500.000 δρχ για να τον αλλάξεις ,ασε το άλλο ...είναι ραδιενεργός'Ετσι και τώρα το dpf έχει 2500 € ναι καλά, στο 1/10 εχει πέσει η επισκευή στα ειδικά συνεργεία με άριστα αποτελέσματα, 300-600 € βρίσκεις απο μεταχειρισμένο ή aftermarket , ακόμα και σε ακριβή αντιπροσωπεία να πας στο 1000 θα είσαι στη χειρότερη ...αν σου χαλάσει και αν είσαι εκτός εγγύησης στην πράξη όσους άτυχους εχω γνωρίσει που το πλήρωσαν είχαν μεταχειρισμένα εισαγωγής πολλών εκατοντάδων χιλιάδων χλμ , όταν φτάσει και το δικό μου 400.000 χλμ , χαλάλι ας πληρώσω και ένα dpf!
Συμφωνώ απόλυτα! Τα ίδια έχω γράψει κι εγώ εδώ μέσα. Η ιστορία με τα DPF είναι copy - paste ότι ακούγαμε όταν πρωτοήρθαν τα καταλυτικά στην Ελλάδα...
-
Και θα ξαναγούσουμε τέτοιες ιστορίες για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών, και μετά από μερικές δεκαετίες για τις δεξαμενές υδρογόνου στα fuel cells.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και θα ξαναγούσουμε τέτοιες ιστορίες για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών, και μετά από μερικές δεκαετίες για τις δεξαμενές υδρογόνου στα fuel cells.Βεβαιότατα! Γιατί ο έλληνας: α) ψοφάει για θεωρίες συνωμοσίας, β) εμπιστεύεται περισσότερο το μαστρο-Μήτσο που 'ξερει' από το εργοστάσιο και γ) αυτός ξέρει!
-
Αν με 500-600 ευρώ κόστος φίλτρου καυσαερίων diesel, έχουμε τόσο μεγάλο ποσοστό ολικής αφαίρεσης φίλτρου και όχι αντικατάστασης από τους έλληνες οδηγούς ... ας φανταστούμε τί έχει να γίνει με τα πολύ ακριβότερα φίλτρα που θα φέρουν τα νέα οχήματα με το WLTP.
Όσοι δηλώνετε ότι «μετά από χρόνια ας αντικαταστήσω και ένα ακριβό φίλτρο dpf», να δούμε τί θα συμβεί όταν φτάσετε σε αυτή τη στιγμή και μπορεί το φίλτρο να κάνει όσο η απομένουσα αξία όλου του οχήματος.
Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Ο μέσος έλληνας δεν θέλει να τηρεί τις προδιαγραφές, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσει μεγάλα ποσά για αντικατάσταση ενός και μόνου εξαρτήματος.
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
https://www.autoblog.gr/2018/10/21/ta-diesel-katharotera-apo-ta-ilektrika/ .... Δεν μιλαω εγω αλλα η ερευνα....κατσε να το παρει το ελλ.κρατος να προετοιμασει το πολυνομοσχεδιο να το κοτσαρει μολις τα ηλεκτρικα αποκτησουν ενα ικανοποιητικο ποσο στην αγορα....με τις υγειες μαςΑν διαβάζουμε τους τίτλους και δεν πάμε να αφιερώσουμε χρόνο να κατανοήσουμε σε βάθος το περιεχόμενο μιας μελέτης, αυτές τις βιαστικές εκτιμήσεις κάνουμε. Ο καθένας με την αντίληψή του.
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Αν με 500-600 ευρώ κόστος φίλτρου καυσαερίων diesel, έχουμε τόσο μεγάλο ποσοστό ολικής αφαίρεσης φίλτρου και όχι αντικατάστασης από τους έλληνες οδηγούς ... ας φανταστούμε τί έχει να γίνει με τα πολύ ακριβότερα φίλτρα που θα φέρουν τα νέα οχήματα με το WLTP.Πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσοστό;
Είναι καταγεγραμμένο σε κάποια έρευνα ή απλώς υποθέτουμε ότι είναι μεγάλο;
Γνωρίζετε εσείς κάποιον που το έχει αφαιρέσει (πλην ταξιτζήδων για ευνόητους λόγους); -
Γνωρίζω ανθρώπους που το έχουν βγάλει, προσωπικά, σε τουλάχιστον 30 πόλεις της χώρας, όπως και γνωρίζω στενά τον κλάδο των ΙΚΤΕΟ και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο και μού μεταφέρουν την πραγματική κατάσταση των οχημάτων και όχι αυτή που γράφεται στα χαρτιά.
Αν υπήρχε ένας τρόπος να εφαρμοστεί η νομοθεσία αύριο το πρωί, πάνω από τα μισά προ-Euro6 diesel της χώρας θα κόβονταν άκλαυτα.
Βενζίνη ή diesel