Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 391
    • 392
    • 1 / 392
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    202
    7821
    388830
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Παρισιού η νέα Toyota Corolla που αντικαθιστά το Auris.Οι Ιάπωνες τη λανσάρουν στην Ευρώπη με δύο τύπους αμαξωμάτων, ως 5θυρο hatch και ως wagon τα οποία πατάνε στην πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota (TNGA-Toyota New Global Architecture), που έχει χαμηλωμένο κέντρο βάρους επιτρέποντας έτσι καλύτερη οδηγική εμπειρία, κράτημα και σταθερότητα. Αυτό δεν συνέβαινε στο Auris όπου κάθε έκδοση πατούσε και σε άλλη πλατφόρμα. Στη station εκδοχή της, η νέα Corolla είναι 58mm μεγαλύτερη σε σχέση με το αντίστοιχο Auris και με μεγαλύτερο κατά 100mm μεταξόνιο, υποσχόμενη τους καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες στην κατηγορία. Αξιοσημείωτες είναι και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών που φτάνουν τα 598 lt. Η Corolla θα προσφέρεται με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα είναι ένας υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.2 lt που αποδίδει 116 PS. Στις υβριδικές επιλογές, τα αυτοφορτιζόμενα σύνολα συνεργάζονται είτε με 1800άρη κινητήρα απόδοσης 122 PS και ροπής της τάξης των 142 Nm, είτε με δίλιτρο των 180 PS με ροπή της τάξης των 192 Nm. Προφανώς ο πρώτος (που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που συνεισφέρει 72 PS και 163 Nm ροπής) με έμφαση στην οικονομία και ο δεύτερος προσφέροντας μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Παρισιού η νέα Toyota Corolla που αντικαθιστά το Auris.Οι Ιάπωνες τη λανσάρουν στην Ευρώπη με δύο τύπους αμαξωμάτων, ως 5θυρο hatch και ως wagon τα οποία πατάνε στην πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota (TNGA-Toyota New Global Architecture), που έχει χαμηλωμένο κέντρο βάρους επιτρέποντας έτσι καλύτερη οδηγική εμπειρία, κράτημα και σταθερότητα. Αυτό δεν συνέβαινε στο Auris όπου κάθε έκδοση πατούσε και σε άλλη πλατφόρμα. Στη station εκδοχή της, η νέα Corolla είναι 58mm μεγαλύτερη σε σχέση με το αντίστοιχο Auris και με μεγαλύτερο κατά 100mm μεταξόνιο, υποσχόμενη τους καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες στην κατηγορία. Αξιοσημείωτες είναι και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών που φτάνουν τα 598 lt. Η Corolla θα προσφέρεται με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα είναι ένας υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.2 lt που αποδίδει 116 PS. Στις υβριδικές επιλογές, τα αυτοφορτιζόμενα σύνολα συνεργάζονται είτε με 1800άρη κινητήρα απόδοσης 122 PS και ροπής της τάξης των 142 Nm, είτε με δίλιτρο των 180 PS με ροπή της τάξης των 192 Nm. Προφανώς ο πρώτος (που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που συνεισφέρει 72 PS και 163 Nm ροπής) με έμφαση στην οικονομία και ο δεύτερος προσφέροντας μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Πηγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Παρισιού η νέα Toyota Corolla που αντικαθιστά το Auris.Οι Ιάπωνες τη λανσάρουν στην Ευρώπη με δύο τύπους αμαξωμάτων, ως 5θυρο hatch και ως wagon τα οποία πατάνε στην πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota (TNGA-Toyota New Global Architecture), που έχει χαμηλωμένο κέντρο βάρους επιτρέποντας έτσι καλύτερη οδηγική εμπειρία, κράτημα και σταθερότητα. Αυτό δεν συνέβαινε στο Auris όπου κάθε έκδοση πατούσε και σε άλλη πλατφόρμα.
          Στη station εκδοχή της, η νέα Corolla είναι 58mm μεγαλύτερη σε σχέση με το αντίστοιχο Auris και με μεγαλύτερο κατά 100mm μεταξόνιο, υποσχόμενη τους καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες στην κατηγορία. Αξιοσημείωτες είναι και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών που φτάνουν τα 598 lt.

          Η Corolla θα προσφέρεται με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα είναι ένας υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.2 lt που αποδίδει 116 PS.

          Στις υβριδικές επιλογές, τα αυτοφορτιζόμενα σύνολα συνεργάζονται είτε με 1800άρη κινητήρα απόδοσης 122 PS και ροπής της τάξης των 142 Nm, είτε με δίλιτρο των 180 PS με ροπή της τάξης των 192 Nm.

          Προφανώς ο πρώτος (που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που συνεισφέρει 72 PS και 163 Nm ροπής) με έμφαση στην οικονομία και ο δεύτερος προσφέροντας μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.*

          Πηγή





          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • nickthetrib
            nickthetrib last edited by

            Είμαι περίεργος ή το station δένει πιο αρμονικά πίσω από το hatch???

            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Δεν εκφέρω άποψη, δεν είμαι αντικειμενικός κριτής...δε συμπαθώ τα s.wagons!

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 19
              • C
                cosneo last edited by

                Το hatchback πολύ όμορφο σε διχρωμο.
                Το SW σε υβριδικό θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό ταξί αν το δώσουν σε καλή τιμή. Αλλιώς αδιάφορο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 26
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Εάν συνεχίσει έτσι αισθητικά η τογιότα κινδυνεύει να εκτοπίσει τη suzuki (μαζί με mahindra και ssangyong) από την πρωτιά της ασχημότερης γκάμας μοντέλων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Κονταροχτυπιέται με το fiat multipla σε ασχήμια.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • D
                      dstou last edited by

                      Τι οβιδιακή μεταμόρφωση είναι αυτή? Kορόλα λέγανε το σεντάν και θα δώσει το όνομά του σε δύο χατσμπάκ, το δε σεντάν καταργείται τώρα που πουλάνε του σκοτωμού?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 26
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        ... το δε σεντάν καταργείται τώρα που πουλάνε του σκοτωμού?

                        Η Toyota μάλλον άλλη γνώμη έχει. Στην Ευρώπη σε sedan μόνο το μεγάλο υβριδικό Camry θα έχει και άκυρο σε 4θυρη Corolla και Avensis.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Τι έγινε ρε παιδιά ? Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο, τι μουλτιπλα και μαχιντρα λέτε ?
                          Τα σεντάν πουλάνε του σκοτωμού?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 25
                          • G
                            ggab last edited by

                            Σχεδιαστικά άλματα έκαναν σε σχέση με τα σημερινά απρόσωπα και γεροντιστικα μοντέλα. Μόνο η Skoda δεν αλλάζει τελικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • V
                              vagg31 last edited by

                              Πανέμορφο είναι άλλα 4,3μ αυτοκίνητο με 350λτ χώρος αποσκευών ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • F
                                futurist last edited by

                                Υπάρχει και μια φήμη για Corolla σε crossover εκδοχή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • B
                                  bill971 last edited by

                                  Το wagon μου αρέσει πολύ!
                                  Αυτό που με χαλάει -οπως σε πολλά νέα αυτοκίνητα- είναι αυτό το tablet επάνω στο ταμπλό.
                                  Το προτιμώ πιο χαμηλά. Όπως στο Civic πχ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Το θέμα όμως είναι ότι όσο πιο ψηλά είναι τοποθετημένη η οθόνη, τόσο πιο εργονομική είναι. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib last edited by

                                      Δυστυχώς σε αυτό έχεις ένα δίκιο, μπορείς να δεις στην οθόνη χωρίς να πάρεις το βλέμμα από το δρόμο, αλλά υπάρχει και το θέμα ότι κόβει ορατότητα μπροστά δεξιά.
                                      Λίγο πιο κάτω να μην εξέχει τόσο, προσωπικά θεωρώ ότι είναι καλύτερος συμβιβασμός σε όλους τους τομείς.

                                      Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 26
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Στα 26-27 χιλιάρικα που θα έρθει μια μεσαία εξοπλισμένη έκδοση με τον υβριδικό 1.8 122άλογα, θα προτιμήσεις την κορόλλα ή Civic/Focus/Golf/Ceed?
                                        Νομίζω ότι ο ανταγωνισμός προσφέρει κατάτι περισσότερο, ο καθένας στον τομέα του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Το τωρινό 1.8 hybrid auris πάει από 20 έως 24Κ γιατί υπολογίζεις τόσο ακριβότερο το καινούργιο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                            Δυστυχώς σε αυτό έχεις ένα δίκιο, μπορείς να δεις στην οθόνη χωρίς να πάρεις το βλέμμα από το δρόμο, αλλά υπάρχει και το θέμα ότι κόβει ορατότητα μπροστά δεξιά.

                                            Καμία ορατότητα δεν κόβει από το δρόμο, εκτός ίσως αν είσαι 1,60 και βγάλε. Αντε να προβάλλεται πάνω στο καπώ του αυτοκινήτου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 1 / 392
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr