-
Το μεγάλο στοίχημα είναι με ποιόν τρόπο θα τιμωρηθούν τα «παλιότερα» και πιο «βρώμικα» κατά WLTP, αλλά και ποιά θα είναι όλη η αντιμετώπιση μετά την πλήρη εφαρμογή του WLTP, χωρίς NEDC correlated.
Αυτό το κράτος δεν μπορεί κανείς να το εμπιστευτεί, τί θα τού κατεβάσει.
-
Μάλλον δεν θα γίνει τίποτα, όπως δεν έγινε για τα παλαιότερα του 2010, που όταν άρχισαν τα καινούρια να πληρώνουν τέλη βάσει ρύπων, τα παλαιά παρέμειναν στον παλαιό τρόπο υπολογισμού βάσει κυβικών.
-
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
pelek δεν το κοιταξα απο κατω ακομα δεν ξερω...Και να το κοιτάξεις Δεν θα καταλάβεις πολλά.Μονο αν φύγει από τη θέση του θα το καταλάβεις. Πριν 10 ημέρες που έκανα το service των 40000 και τους ζήτησα να δουν γιατί νιώθω κάτι να χτυπάει μετά τα 120 στο πατάκι του οδηγού,δεν βρήκαν τίποτα.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
καλησπέρα σε όλους
Γνωρίζει κάνεις αν (και πόσο) είναι χαμηλότερες οι πραγματικές χρεώσεις έξτρα εξοπλισμού σε σχέση με τις αρχικές που υπάρχουν στο Configurator? Στο περίπου φυσικά γιατί υπάρχουν πολλές αντιπροσωπείες κλπ
Ρωτάω γιατί γινόταν της κακομοίρας εκεί που πήγα και δεν μπόρεσα να λάβω προσφορά (έπρεπε να φύγω)
Ευχαριστώ
-
Οι τιμιες ιδιες ειναι, δεν υπαρχει εκπτωση στις τιμες του εξτρα εξοπλισμου. Στο configurator ειναι ΛΤΠΦ.
-
Ο χρήστης velis13 έγραψε:
Καλησπερα ειμαι ενα βημα πριν αγορασω το 1.5 120 ps st line diesel θελω να μου πείτε απόψεις-εμπειρίες σε θεμετα ανεσης οδηγηκης συμπεριφορας γενικα οτι μπορει ο καθένας. Αν είναι κ κατοχις του συγκεκριμένου μοντελου ακομα καλύτεραΑπο δυναμη μην περιμενεις πολλα πραγματα ειδικα πανω απο τα 70χλμ
Η οδηγικη του συμπεριφορα ειναι μια χαρα αν αναλογιστεις τον ογκο του,το μονο θεμα ειναι η υποστροφη στις χαμηλες στροφες οταν τουρμπιζει
Καταναλωση εγω ειμαι στο 7.6 αλλα γενικα τα πιεζω τα αυτοκινητα.
Το δυνατο του σημειο ειναι εθνικη οδος αλλα οχι πανω απο 120 γιατι απο κει και πανω καιειSent from my iPhone using Tapatalk
-
Η δυναμη δε με ενδιαφερει και τοσο πολυ(δεν ειπαμε να σερνεται)πιο πολυ με ενδιαφερει η πρακτικότητα και α ανεση τωρα για την εθνικη ετσι κι αλλιως δεν παω πανω απο 130(λόγω οικογενειας). Βενζηνη ηθελα αλλα ειναι αποτρεπτική λογω σηματος και καταναλωσης δεδομενου οτι θα το κρατησω μαι 10ετια plus>Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
Καλησπερα ειμαι ενα βημα πριν αγορασω το 1.5 120 ps st line diesel θελω να μου πείτε απόψεις-εμπειρίες σε θεμετα ανεσης οδηγηκης συμπεριφορας γενικα οτι μπορει ο καθένας. Αν είναι κ κατοχις του συγκεκριμένου μοντελου ακομα καλύτερα
Απο δυναμη μην περιμενεις πολλα πραγματα ειδικα πανω απο τα 70χλμ
Η οδηγικη του συμπεριφορα ειναι μια χαρα αν αναλογιστεις τον ογκο του,το μονο θεμα ειναι η υποστροφη στις χαμηλες στροφες οταν τουρμπιζει
Καταναλωση εγω ειμαι στο 7.6 αλλα γενικα τα πιεζω τα αυτοκινητα.
Το δυνατο του σημειο ειναι εθνικη οδος αλλα οχι πανω απο 120 γιατι απο κει και πανω καιειSent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
12.7 έχει 0-100....
Test drive έχεις κάνει?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Δεν εχω κανει ακομα απο βδομάδα το εχω κανονισει απλα μου αρέσει παρα πολυ σαν αμαξι που δεν το έχω πολυψαξει για αλλα της κατηγορίας >Ο χρήστης ursus έγραψε:
12.7 έχει 0-100....
Test drive έχεις κάνει?
Sent from my iPad using Tapatalk
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα σε όλους, θεωρώ πως τα θέματα που αντιμετωπίζω σίγουρα τα έχετε λύσει σχετικά με χάρτες, συνδεσιμότητα κτλ. και θα ήθελα την βοήθεια σας. Το αμάξι είναι αγορασμένο τον 7/2018.
- Δεν μπορώ να βάλω Ελληνικά στο navigation.
- Έχω κατεβάσει εφαρμογές όπως το Sygic, Spotify στο android αλλά δεν τις βρίσκει το sync.
- Έκανα το τελευταίο update αλλά η τελευταία έκδοση στους χάρτες παραμένει η ίδια.
Θα ήθελα την καθοδήγηση σας, ευχαριστώ
-
Ο χρήστης belis_stefanou έγραψε:
Η δυναμη δε με ενδιαφερει και τοσο πολυ(δεν ειπαμε να σερνεται)πιο πολυ με ενδιαφερει η πρακτικότητα και α ανεση τωρα για την εθνικη ετσι κι αλλιως δεν παω πανω απο 130(λόγω οικογενειας). Βενζηνη ηθελα αλλα ειναι αποτρεπτική λογω σηματος και καταναλωσης δεδομενου οτι θα το κρατησω μαι 10ετια plus>>Καλησπερα ειμαι ενα βημα πριν αγορασω το 1.5 120 ps st line diesel θελω να μου πείτε απόψεις-εμπειρίες σε θεμετα ανεσης οδηγηκης συμπεριφορας γενικα οτι μπορει ο καθένας. Αν είναι κ κατοχις του συγκεκριμένου μοντελου ακομα καλύτεραΑπο δυναμη μην περιμενεις πολλα πραγματα ειδικα πανω απο τα 70χλμ
Η οδηγικη του συμπεριφορα ειναι μια χαρα αν αναλογιστεις τον ογκο του,το μονο θεμα ειναι η υποστροφη στις χαμηλες στροφες οταν τουρμπιζει
Καταναλωση εγω ειμαι στο 7.6 αλλα γενικα τα πιεζω τα αυτοκινητα.
Το δυνατο του σημειο ειναι εθνικη οδος αλλα οχι πανω απο 120 γιατι απο κει και πανω καιειSent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μετα απο σχεδον 1,5 χρονο και 19000 1,5 D powershift
θετικα : πολυ ωραιο πατημα (καλη ρυθμιση αναρτησης δεν κοπαναει παρολο τα 235/50R18) και δεν γερνει περιμενα να ειναι βαρκα μετα απο Cupra...αλλα οσες φορες το εχω πιεσει ειναι τρενο!
ο συνδυασμος κιβωτιο και μοτερ ειναι υπεροχος!ομαλοτατο,και σε πορεια η καταναλωση ειναι 5,8
το μοτερακι ειναι πολιτισμενο (τραβαει απο χαμηλα λογο πετρελαιου και 8βαλβιδης αρχιτεκτονικης) η δυναμη του ειναι στο μεσο ορο της κατηγοριας...(απλα δεν φαινεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα λογο του βαρους του αμαξωματος)
οι χωροι για τους επιβατες ειναι πολλοι καλοι (μου ειχε κανει εντυπωση μια φορα ειχα ταξιδευψει με αλλα 3 ατομα 4συνολικα,και ο κοντυτεροτερος ημουν εγω 1,85 οι αλλοι τρεις κυμαινοντουσαν απο 1,90 μεχρι 2,03 ! και ειμασταν πολυ ανετα)
ο εξοπλισμος του ειναι πραγματικα φουλ! εχεις τα παντα!!
εχεις μια καλη εγγυηση 8 ετων η 100000(πολυ σημαντικο στις μερες μας)
και κατι τελευταιο και πολυ ανεβαστικο... η εμφανιση !! ο συνδιασμος st line με το χρωμα μαγνετικ το κανει τουμπανο !!σε αυτο βοηθανε πολυ και οι 18αρες που ταιριαζουν γαντι στην συγκεκριμενη εκδοση(στην δουλεια που το εχω παρκαρισμενο καθημερινα ακουω πολλα θετικα σχολια για την εμφανιση του απο πελατες )
αρνητικα : πρωτο και σημαντικοτερο ισως... : το βαρος!! αν ηταν 150 κιλα βαρυτερο πιστευω θα ηταν σιγουρα σε ολα 1 με 2 κλικ καλυτερο (δυναμη μοτερ καταναλωση οδικη συμπεριφορα φρενα)
δευτερον :το πορπαγκαζ....οκ δεν ειναι μικρο (μεγαλυτερο αν δεν κανω λαθος πχ απο ενα κασκαι ) αλλα για το μεγεθος του αυτοκινητου ειναι μικρο!(βεβαια λενε οτι κλεβει χωρο η ανεξαρτητη αναρτηση.. που την προτιμω απο ενα ημιακαμπτο)
τριτον :θα ηθελα τα πλαστικα στις πισω πορτες να ειναι οπως στις μπροστα (μπροστα ειναι απο πχ τιτανιουμ και πισω απο την βασικη ...)
τεταρτο: το vfm πιστευω δεν υσχυει για τις εκδοσεις πετρελαιου ειδικα τις καλα εξοπλισμενες( με powershift και ηλιοροφη φευγεις απο τα 30....31 για την ακριβεια) -
Το ότι καίει είναι αρκετά αποτρεπτικός παράγοντας για μένα, γιατί αισθητικά και από χώρους είναι μέσα στις 3-4 προτιμήσεις μου. Αξιοπρόσεκτο μοντέλο πάντως.
-
Ο χρήστης xpistos.d έγραψε:
Καλημέρα σε όλους, θεωρώ πως τα θέματα που αντιμετωπίζω σίγουρα τα έχετε λύσει σχετικά με χάρτες, συνδεσιμότητα κτλ. και θα ήθελα την βοήθεια σας. Το αμάξι είναι αγορασμένο τον 7/2018.- Δεν μπορώ να βάλω Ελληνικά στο navigation.
- Έχω κατεβάσει εφαρμογές όπως το Sygic, Spotify στο android αλλά δεν τις βρίσκει το sync.
- Έκανα το τελευταίο update αλλά η τελευταία έκδοση στους χάρτες παραμένει η ίδια.
Θα ήθελα την καθοδήγηση σας, ευχαριστώ
- Δεν έχει ελληνική εκφώνηση, μόνο ελληνική αναζήτηση. Δεν έχει ελληνικό μενού
- Το sygic θέλει το car navigation, υπάρχει και άλλο navigation στο playstore από την sygic. Θέλει sync v3 και android
- Το Spotify το κόψανε από sync app μόνο από android auto
- Δες την έκδοση χαρτών, πρέπει να είναι f7.1 είναι η τελευταία
Άλλο update η αναβάθμιση του sync, άλλο των χαρτών
-
Έκανα ένα σύντομο test drive το kuga st line 1.5 diesel (manual). Εξωτερικά στο magnetic είναι όντως εντυπωσιακό. Άρεσε αρκετά και στη σύζυγο. Μπαίνοντας μέσα οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται. Ποιότητα κατασκευής είναι μια χαρά, σχεδιαστικά δεν τρελάθηκα αλλά δεν εντόπισα και σοβαρά εργονομικά λάθη. Θέση οδήγησης αρκετά καλή (είμαι 1.87), υπερυψωμένη βέβαια αλλά τυπική για την κατηγορία, βολεύτηκα πολύ γρήγορα. Ορατότητα οκ αν και οι φαρδιές εμπρός κολώνες δε βοηθάνε. Στο θέμα χώροι περίμενα κάτι περισσότερο. Το αυτοκίνητο θα το χαρακτήριζα ένα πολύ άνετο τετραθέσιο, ο μεσαίος πίσω σίγουρα δεν θα νιώθει άνετα. Επίσης η βάση του πίσω καθίσματος είναι κοντή. Θα ήθελα να είχε καμιά 50αρια λίτρα επιπλέον χώρο αποσκευών. Από εξοπλισμό έχει νομίζω σχεδόν τα πάντα.
Οδηγώντας καταλαβαίνεις αμέσως το σφιχτό setup της ανάρτησης και σε συνδυασμό με τα 50ρια λάστιχα διαβάζει το δρόμο περισσότερο από το αναμενόμενο. Οκ δεν κοπανάει αλλά η άνεση δεν είναι αυτή που θα ήθελα από ένα suv του είδους. Με 17αρες θα είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα. Τιμόνι-κιβώτιο-συμπλέκτης κλασικά για ford πολύ καλά. Ευχάριστο στην οδήγηση και οι 3 πρώτες σχέσεις αρκετά κοντές του προσδίδουν λίγο νεύρο από φανάρι σε φανάρι και ακολουθάς την κίνηση εύκολα και άκοπα. Ιδιαίτερο lag χαμηλά δεν διαπίστωσα, από τις 1500 που ροπιάζει τραβάει καλά. Δεν το έστριψα αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ καλό. Ηχομόνωση-ποιότητα κύλισης πραγματικά σε πολύ υψηλά επίπεδα, δεν ακούγεται ούτε μοτέρ ούτε άλλοι θόρυβοι μέχρι τα 120 που το άνοιξα. Το st line έχει νομίζω και διπλά τζάμια οπότε βοηθάει και αυτό.
Αυτό που με ξενέρωσε είναι ότι έτριζε το ταμπλό στο σημείο πάνω από την οθόνη όταν ο δρόμος ήταν 'σαγρέ'. Και είναι κρίμα γιατί δεν ακούς κάτι άλλο μέσα. Το αυτοκίνητο είχε μόλις 9.000 χλμ. Δηλαδή μετά από 3-4 χρόνια θα γίνει κουδουνίστρα? Το mondeo (MY2002) που είχε ο πατέρας μου ακόμα και μετά τα 200.000 χλμ ήταν αρκετά ήσυχο από τριγμούς.Τελική τιμή με μεταλλικό και έξοδα βγαίνει στα 27.300 με δώρο συναγερμό και επέκταση εγγύησης στα 8 χρόνια.
Επειδή τυχαίνει να έχεις ένας γνωστός ένα ίδιο (manual-diesel-st line) με 20 κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα (μοντέλο 02/2017) και θα το δώσει για να πάρει το kodiaq (περιμένει και τέταρτο παιδί!) ποια θεωρείται ότι είναι μια 'τίμια' τιμή? Το αυτοκίνητο είναι αγρατζούνιστο, α΄χέρι και σε άψογη κατάσταση. Αγγελία δεν έχει βάλει ακόμα στο car και γενικά δεν έχει το χρόνο να το ψάξει. Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να πέσει η τιμή τουλάχιστον ένα 20% από την τωρινή τιμή του καινούριου (δεν μας ενδιαφέρει πόσο το πήρε τότε). -
Το πλαστικό καπάκι λόγω σκληρότητας τρίζει, είναι το αδύναμο σημείο του και δεν αντικατοπτρίζει την γενική εικόνα. Το θέμα λύνεται δε απλά λόγω της ευκολίας με την οποία βγαίνει το συγκεκριμένο κομμάτι
-
Δηλαδή πρέπει να μπει κάποια ταινία ή κάποιου είδους μόνωση? Γιατί όπως έγραψα πιο πάνω δεν άκουσα κάτι άλλο από τριγμούς-θορύβους παρότι η σφιχτή ανάρτηση και οι 18αρες ζάντες δε βοηθάνε καθόλου. Ήταν το μόνο μελανό σημείο που διαπίστωσα γιατί κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο σκοράρει ψηλά στους περισσότερους τομείς.
-
Καλησπερα παιδια!!!
Νεος στο φορουμ και νεος κατοχος ford kuga stline diesel 1.5!
Μια ερωτηση γιατι το αμαξι δεν το γνωριζω καθολου.
Κατα την αλλαγη απο 1η σε 2α και απο 2α σε 3η με λιγα χλμ (εντος πολης) παρατηρησα κατι οταν οδηγω σε στενο δρομο οπου μπορω και ακουω το αμαξι με το παραθυρο ανοιχτο. Μολις παταω το συμπλεκτη ακουω ενα χαρακτηριστικο 'κλακ', κατι σαν μεταλλικο θορυβο. Το παρατηρησα μονο σε αυτες τις δυο αλλαγες...
Ειναι κατι νορμαλ? Η να κανω επισκεψη στον εμπορο? -
24000 μια τίμια τιμη @mrclouzo
-
@aris d.@ Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα! Αυτό που περιγράφεις δε νομίζω ότι πρέπει να σε ανησυχεί.
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
24000 μια τίμια τιμη @mrclouzoΠολλά θεωρώ ότι είναι. Αν φτάσω εκεί το παίρνω καινούριο. Όσο άψογο και να είναι ένα αυτοκίνητο δεν παύει να θεωρείται μεταχειρισμένο μόλις βγει στο δρόμο. Θα ξεκινήσω τη διαπραγμάτευση από τα 22 χιλιάρικα και βλέπουμε.
-
Ναι, μετά από 20.000 δεν ακούγεται κάτι άλλο σε εμένα. Μόνο ένα μικρό Τσικ Τσικ από το πλαστικό καπέλο. πιστεύω ότι με λίγη ταινία στα κατάλληλα σημεία μπορείς να το εξαλείψεις. Το καπάκι αυτό από ότι έχω δεί στο internet βγαίνει πιέζοντας προς τα πάνω χωρίς να ξεβιδωσεις η ξεκουμπωσεις κάτι άλλο>Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δηλαδή πρέπει να μπει κάποια ταινία ή κάποιου είδους μόνωση? Γιατί όπως έγραψα πιο πάνω δεν άκουσα κάτι άλλο από τριγμούς-θορύβους παρότι η σφιχτή ανάρτηση και οι 18αρες ζάντες δε βοηθάνε καθόλου. Ήταν το μόνο μελανό σημείο που διαπίστωσα γιατί κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο σκοράρει ψηλά στους περισσότερους τομείς.
Ford Kuga