-
Ο PM του Σ είναι εγκληματίας.
comfort (ελλάδος) 33640 αντιστοιχη έκδοση στην Ισπανια 28500 (με μεταλλικό χρώμα)
και πριν μας παπαριάσουν για το διαφορετικό φορολογικό καθεστώς, το civic 5d sport έχει 25800 στην ελλάδα και 27000+ στην Ισπανία.
Άρα είναι επιλογή της εισαγωγικής να το έχει σε λιανική τιμή πφ 22.000,
Τα ίδια και στην elegance.
To μεγαλύτερο έγκλημα είναι η τετρακίνητη έκδοση Lifestyle η λιανική τιμή 41550 σημαίνει οτι η εισαγωγική έχει επιλέξει για λτπφ 25100. Και ξαναλέω για 100 κέρδος είναι δυνατόν να στέλνεις την τιμή του προιόντος +3000. Εισαι εγκληματίας και άσχετος ,όταν όλος ο ανταγωνισμός προσπαθεί να φέρει τα μοντέλα στις 24999.
-
Όταν η πεζω ζητάει για το 3008 στη βασ. έκδοση
1.6 PureTech 180 S&S ΕΑΤ8 ACTIVE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.598 131 35.900 €
εμένα το crv δεν μου φαίνεται ακριβό -
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
Όταν η πεζω ζητάει για το 3008 στη βασ. έκδοση
1.6 PureTech 180 S&S ΕΑΤ8 ACTIVE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.598 131 35.900 €
εμένα το crv δεν μου φαίνεται ακριβόΑκόμη και αυτό είναι 3000 κάτω από το αντίστοιχο CRV με αυτόματο. To οποιο επειδή το έχουν κάτω από τα 25000 λτπφ έχει πιο φυσιολογική τιμή σε σχέση με τις υπολοιπες εκδόσεις CRV.
-
george1977 εγραψε:Τι εννοείς να ανάψεις;
Ξεκάπνισμα μπορεί να χρειαστείς έαν κάνεις μικρές διαδρομές και δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αυτήν την περίπτωση ενδεχομένως να χρειάζεται μια φορά κάθε 15/20 ημέρες να κάνεις μια πιο μακρινή διαδρομή στην όποια ο κινητήρας θα είναι είναι για ικανο χρονικό διάστημα πάνω από τι 2000 στροφές. Με θερμοκρασία λειτουργίας και κανονική τροφοδότηση το φίλτρο καθαρίζεται. Έαν δεν συμβεί αυτό και συνεχίζει το φίλτρο να μαζεύει κάπνα , τότε ενδεχομένως να γίνει αυτόματη αναγέννηση , στην όποια δεν πρέπει να σβήσει ο κινητήρας.George 'να αναψω' εννοω να τον ζεστανω οσο πρεπει ωστε να καψει τα καταλοιπα στο DPF. Η ερωτηση μου ηταν αν 'οι στροφες' που θα το δουλεψω (για 20 min) ειναι που φερνουν το αποτελεσμα και οχι η ταχυτητα, (κατι για 60χλμ/ωρα) οπως διαβασα σε προηγουμενο post. Αν το παω δηλ με 5η η με 6η στην Εγνατια με 2000+ στροφες για 20min θα πετυχω το αποτελεσμα που πρεπει?
ThanksΔιαβαζοντας τα σχολια σας για τις υπερβολικες τιμες του 'Σ' οδηγουμαι στο εξης συμπερασμα. Δεν ειναι οτι με αυξημενες τιμες θα πουλησει λιγοτερα κομματια με ψηλοτερη τιμη και θα εισπραξει τα ιδια (αυτο ειναι αποκλειστικη Ελληνικη ανακαλυψη), αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ με αυτες τις τιμες, απλα, δεν θα πουλησει !! Ειδικα αν το αυτοκινητο εχει αλλαξει κατηγορια και στα Τ/Κ δεν προκειται να κινηθει. Ο κοσμος θα πεσει στα Nissan, στα SSanyong, Renault, Hyundai, Kia κλπ οσον αφορα τα 'ανωδυνα', ακομα και στα 'απαγορευμενα' (οι 'θαρραλεοι) προκειμενου να μην παρει ενα αυτοκινητο υπερκοστολογημενο. Κανενας δεν θελει πλεον να αισθανεται κοροιδο..
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
george1977 εγραψε:Τι εννοείς να ανάψεις;
Ξεκάπνισμα μπορεί να χρειαστείς έαν κάνεις μικρές διαδρομές και δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Σε αυτήν την περίπτωση ενδεχομένως να χρειάζεται μια φορά κάθε 15/20 ημέρες να κάνεις μια πιο μακρινή διαδρομή στην όποια ο κινητήρας θα είναι είναι για ικανο χρονικό διάστημα πάνω από τι 2000 στροφές. Με θερμοκρασία λειτουργίας και κανονική τροφοδότηση το φίλτρο καθαρίζεται. Έαν δεν συμβεί αυτό και συνεχίζει το φίλτρο να μαζεύει κάπνα , τότε ενδεχομένως να γίνει αυτόματη αναγέννηση , στην όποια δεν πρέπει να σβήσει ο κινητήρας.George 'να αναψω' εννοω να τον ζεστανω οσο πρεπει ωστε να καψει τα καταλοιπα στο DPF. Η ερωτηση μου ηταν αν 'οι στροφες' που θα το δουλεψω (για 20 min) ειναι που φερνουν το αποτελεσμα και οχι η ταχυτητα, (κατι για 60χλμ/ωρα) οπως διαβασα σε προηγουμενο post. Αν το παω δηλ με 5η η με 6η στην Εγνατια με 2000+ στροφες για 20min θα πετυχω το αποτελεσμα που πρεπει?
ThanksΔιαβαζοντας τα σχολια σας για τις υπερβολικες τιμες του 'Σ' οδηγουμαι στο εξης συμπερασμα. Δεν ειναι οτι με αυξημενες τιμες θα πουλησει λιγοτερα κομματια με ψηλοτερη τιμη και θα εισπραξει τα ιδια (αυτο ειναι αποκλειστικη Ελληνικη ανακαλυψη), αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ με αυτες τις τιμες, απλα, δεν θα πουλησει !! Ειδικα αν το αυτοκινητο εχει αλλαξει κατηγορια και στα Τ/Κ δεν προκειται να κινηθει. Ο κοσμος θα πεσει στα Nissan, στα SSanyong, Renault, Hyundai, Kia κλπ οσον αφορα τα 'ανωδυνα', ακομα και στα 'απαγορευμενα' (οι 'θαρραλεοι) προκειμενου να μην παρει ενα αυτοκινητο υπερκοστολογημενο. Κανενας δεν θελει πλεον να αισθανεται κοροιδο..
Και οι στροφές παίζουν ρόλο (να είναι στην ωφέλιμη περιοχή 2000 και πάνω) και να είναι σε περιββάλον σταθερής ή αυξανόμενης ταχύτητας (πχ ΕΟ χωρίς φανάρια).
-
dimitrioskosmas έγραψε:
Όταν η πεζω ζητάει για το 3008 στη βασ. έκδοση
1.6 PureTech 180 S&S ΕΑΤ8 ACTIVE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.598 131 35.900 €
εμένα το crv δεν μου φαίνεται ακριβόΟταν λεμε ACTIVE GRIP σημαινει AWD?
-
τιμες από τα 80ς με τους τρελλους φορους τοτε
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
dimitrioskosmas έγραψε:
Όταν η πεζω ζητάει για το 3008 στη βασ. έκδοση
1.6 PureTech 180 S&S ΕΑΤ8 ACTIVE GRIP €6.2 Βενζίνη 1.598 131 35.900 €
εμένα το crv δεν μου φαίνεται ακριβόΟταν λεμε ACTIVE GRIP σημαινει AWD?
Δεν είναι τετρακίνητο το 3008.
Έχει ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ισχύος και M+S ελαστικά ώστε να έχει καλύτερη πρόσφυση σε χιόνι ή αλλα περιββάλοντα μειωμένης πρόσφυσης. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Καλημερα συνονοματε και ευχαριστω για τις (απογοητευτικες) πληροφοριες, Παντως στο αλλο μου αυτοκινητο το USB ειναι καρφωμενο μονιμα και το βλεπει μονιμα χωρις κανενα προβλημα. Αυτο εδω ειναι το προβληματικο. Οσο για τα 8Ε δεν δινω ουτε 1 οταν πρεπει να το κανω κατω απο συνθηκες 'εκβιασμου'..
Διαπιστωσα οτι ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ, οταν προσπαθω να μπω στα settings του Android και αρνειται εμφανιζοντας το Error λογω κινησης του οχηματος, (τοτε που φαινεται και η επιλογη του task manager), πατωντας power-menu-brightness σβηνει και κανει κατι σαν reset. Δειχνει το logo της Honda για αρκετη ωρα και μετα ξεκιναει. Τι' ν' τουτο?
Απογοητευτικοτατη η λειτουργια του συστηματος και για αυτον τον λογο μονον μετανοιωσα για την επιλογη του συγκεκριμενου αυτοκινητου και κανω αποτροπαιες σκεψεις..Για λόγους προστασίας απαγορεύεται να παίζεις με το android εν κινήσει. Μπορείς να το παρακάμψεις βγάζοντας off to vsp αλλά θα πρέπει να είσαι προσεκτικός στην οδήγηση
Δεν είναι εκβιασμός ένας καλλιτέχνης να παίρνει κάτι για αμοιβή όταν ακούμε τα τραγούδια του. Όπως μια εταιρία λογισμικού πρέπει να αμοιβέται για τις εφαρμογές της , το ίδο πρέπει και ο καλλιτέχνης.
Για να ανέβει το ηθίκο σου έαν σου αρέσουν οι sci-fi σειρές να δεις το Salvation.
Eίναι ενδιαφέρον το έργο αλλά το απογειώνει η κοκκινομάλλα Τζενιφερ Φιννιγκαν ή όποια οδηγεί και ένα Honda CRV χωρίς honda connect
Φοβερή σειρά! Τη ρούφηξα κυριολεκτικά
-
Για να κανω 'τον δικηγορο του διαβολου' λεω εγω τωρα..δεν μπορει στον υπολογισμο της ΛΤΠΦ να πεφτει καποιος 'τριτος' δακτυλος ωστε να αλλαζει κατηγορια το CRV και να μην ειναι δελεαστικο εναντι του ανταγωνισμου? Η να πιεζεται ο εισαγωγεας για καποιους λογους που δεν υποπτευομαστε εμεις οι απ εξω για να δηλωνει τοσο ψηλη ΛΤΠΦ? λεω εγω τωρα..
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Για να κανω 'τον δικηγορο του διαβολου' λεω εγω τωρα..δεν μπορει στον υπολογισμο της ΛΤΠΦ να πεφτει καποιος 'τριτος' δακτυλος ωστε να αλλαζει κατηγορια το CRV και να μην ειναι δελεαστικο εναντι του ανταγωνισμου? Η να πιεζεται ο εισαγωγεας για καποιους λογους που δεν υποπτευομαστε εμεις οι απ εξω για να δηλωνει τοσο ψηλη ΛΤΠΦ? λεω εγω τωρα..To πιθαντότερο είναι να θέλει να στοκάρει πχ τετρακίνητη elegance χειροκίνητη και αυτόματη και τα υπολοιπα να τα έχει κατόπιν παραγγελίας ώστε να διώχνει πιο εύκολα την πραμάτεια του. Το 25100 είναι να γελάς.
-
George 1977 εγραψε:To μεγαλύτερο έγκλημα είναι η τετρακίνητη έκδοση Lifestyle η λιανική τιμή 41550 σημαίνει οτι η εισαγωγική έχει επιλέξει για λτπφ 25100. Και ξαναλέω για 100 κέρδος είναι δυνατόν να στέλνεις την τιμή του προιόντος +3000. Εισαι εγκληματίας και άσχετος ,όταν όλος ο ανταγωνισμός προσπαθεί να φέρει τα μοντέλα στις 24999.
Οσον αφορα τους νομους ναι, για +100Ε μπορει να παρει 3 χαρτια επανω. Τωρα αν ειναι στο χερι του το κατοσταρικο, χμμμ..Εστω και αν δεν το καταλαβαινει ο ιδιος, δεν θα υπηρχε εστω και ενας εκει μεσα να του το πει? Δεν νομιζω..
Θα πω ομως και κατι αλλο. Δεδομενου οτι εχω φερει στο παρελθον (μεταχειρισμενα) αυτοκινητα για προσωπικη μου χρηση κανοντας την εισαγωγη τους μονος μου, ναι μεν τις λιστες με τις ΛΤΠΦ τις δινουν οι εταιρειες, αλλα ομως δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσον οι τελικες τιμες πωλησης ειναι ανεξαρτητες και ανεπηρεαστες απο το τελωνειο. Συγκεκριμενα οταν πριν λιγους μηνες 'ψαχνομουν' για SUV ειχα βρει οτι η ΛΤΠΦ του CRV elegance AWD ηταν κατα δηλωση της εταιρειας 25000Ε. Σε επικοινωνια μου με ΔΥΟ εκτελωνιστες ελαβα την ιδια απαντηση, οτι δηλ δεν υπαρχει περιπτωση στο τελωνειο να μην χρεωσουν κατι παραπανω απο 25000, εστω και +1Ε, οπότε στην περιπτωση αυτη αλλαζει δασμολογητεα κατηγορια με αποτελεσμα η τελικη τιμη πωλησης να αλλαζει δραματικα. Υποψιαζομαι οτι κατι τετοιο γινεται και στην περιπτωση του 'Σ' και εχουν τα CRV ψηλη ΛΤΠΦ.. -
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
George 1977 εγραψε:To μεγαλύτερο έγκλημα είναι η τετρακίνητη έκδοση Lifestyle η λιανική τιμή 41550 σημαίνει οτι η εισαγωγική έχει επιλέξει για λτπφ 25100. Και ξαναλέω για 100 κέρδος είναι δυνατόν να στέλνεις την τιμή του προιόντος +3000. Εισαι εγκληματίας και άσχετος ,όταν όλος ο ανταγωνισμός προσπαθεί να φέρει τα μοντέλα στις 24999.
Οσον αφορα τους νομους ναι, για +100Ε μπορει να παρει 3 χαρτια επανω. Τωρα αν ειναι στο χερι του το κατοσταρικο, χμμμ..Εστω και αν δεν το καταλαβαινει ο ιδιος, δεν θα υπηρχε εστω και ενας εκει μεσα να του το πει? Δεν νομιζω..
Θα πω ομως και κατι αλλο. Δεδομενου οτι εχω φερει στο παρελθον (μεταχειρισμενα) αυτοκινητα για προσωπικη μου χρηση κανοντας την εισαγωγη τους μονος μου, ναι μεν τις λιστες με τις ΛΤΠΦ τις δινουν οι εταιρειες, αλλα ομως δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσον οι τελικες τιμες πωλησης ειναι ανεξαρτητες και ανεπηρεαστες απο το τελωνειο. Συγκεκριμενα οταν πριν λιγους μηνες 'ψαχνομουν' για SUV ειχα βρει οτι η ΛΤΠΦ του CRV elegance AWD ηταν κατα δηλωση της εταιρειας 25000Ε. Σε επικοινωνια μου με ΔΥΟ εκτελωνιστες ελαβα την ιδια απαντηση, οτι δηλ δεν υπαρχει περιπτωση στο τελωνειο να μην χρεωσουν κατι παραπανω απο 25000, εστω και +1Ε, οπότε στην περιπτωση αυτη αλλαζει δασμολογητεα κατηγορια με αποτελεσμα η τελικη τιμη πωλησης να αλλαζει δραματικα. Υποψιαζομαι οτι κατι τετοιο γινεται και στην περιπτωση του 'Σ' και εχουν τα CRV ψηλη ΛΤΠΦ..την ΛΤΠΦ την ορίζει ο εισαγωγέας. Εδώ βλέπεις κατασκευαστής να τυποποιούν εκδόσεις ώστε να μπορεί να δηλωθεί 24950 λτπφ και να μην αλλάξει κατηγορία.
Το πιθανότερο είναι να έχει αποφασίσει να την πιστολιάσει την έκδοση όποτε απλά να αδιαφορεί. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ο PM του Σ είναι εγκληματίας.comfort (ελλάδος) 33640 αντιστοιχη έκδοση στην Ισπανια 28500 (με μεταλλικό χρώμα)
και πριν μας παπαριάσουν για το διαφορετικό φορολογικό καθεστώς, το civic 5d sport έχει 25800 στην ελλάδα και 27000+ στην Ισπανία.
Άρα είναι επιλογή της εισαγωγικής να το έχει σε λιανική τιμή πφ 22.000,
Τα ίδια και στην elegance.
To μεγαλύτερο έγκλημα είναι η τετρακίνητη έκδοση Lifestyle η λιανική τιμή 41550 σημαίνει οτι η εισαγωγική έχει επιλέξει για λτπφ 25100. Και ξαναλέω για 100 κέρδος είναι δυνατόν να στέλνεις την τιμή του προιόντος +3000. Εισαι εγκληματίας και άσχετος ,όταν όλος ο ανταγωνισμός προσπαθεί να φέρει τα μοντέλα στις 24999.
Θα συμφωνήσω σε αρκετά σημεία (όπως π.χ ότι για €100, εκτινάζει τον φόρο, αυτά είναι αμέλειες ή απλά αδιαφορία...τραγικό και απαράδεκτο). Θα κάνω όμως και τον συνήγορο του διαβόλου και θα θέσω άλλες 2 παραμέτρους.
-
Το CRV πλέον κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, άρα τρώει επιπλέον 10% φόρο και 24% ΦΠΑ πάνω στον φόρο (ναι είναι τρελό, αλλά έτσι το έχει κάνει το πάνσοφο φορολογικό μας σύστημα), σε αντίθεση με το Σιβίκ που κατασκευάζεται Αγγλία και δεν επιβαρύνεται με αυτό τον φόρο. Το 12.4% επιπλέον φόρος στις €18.000 για παράδειγμα είναι €2.000
-
Κάθε εισαγωγέας πετυχαίνει κάποιες συμφωνίες με το εργοστάσιο για ευνοϊκή τιμολόγηση σε κάποια μοντέλα (όποια θεωρεί εμπορικά στην χώρα του), σπάνια να μπορεί να το κάνει για όλα. Ειδικά με τους Ιάπωνες αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Οπότε ίσως ο Σ. να έκανε ειδική συμφωνία για το Σιβικ και το CRV (ίσως και λόγο παρελθόντος που πούλαγε σχεδόν μηδέν) απλά να είναι εκτός συμφωνίας.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ο PM του Σ είναι εγκληματίας.
comfort (ελλάδος) 33640 αντιστοιχη έκδοση στην Ισπανια 28500 (με μεταλλικό χρώμα)
και πριν μας παπαριάσουν για το διαφορετικό φορολογικό καθεστώς, το civic 5d sport έχει 25800 στην ελλάδα και 27000+ στην Ισπανία.
Άρα είναι επιλογή της εισαγωγικής να το έχει σε λιανική τιμή πφ 22.000,
Τα ίδια και στην elegance.
To μεγαλύτερο έγκλημα είναι η τετρακίνητη έκδοση Lifestyle η λιανική τιμή 41550 σημαίνει οτι η εισαγωγική έχει επιλέξει για λτπφ 25100. Και ξαναλέω για 100 κέρδος είναι δυνατόν να στέλνεις την τιμή του προιόντος +3000. Εισαι εγκληματίας και άσχετος ,όταν όλος ο ανταγωνισμός προσπαθεί να φέρει τα μοντέλα στις 24999.
Θα συμφωνήσω σε αρκετά σημεία (όπως π.χ ότι για €100, εκτινάζει τον φόρο, αυτά είναι αμέλειες ή απλά αδιαφορία...τραγικό και απαράδεκτο). Θα κάνω όμως και τον συνήγορο του διαβόλου και θα θέσω άλλες 2 παραμέτρους.
-
Το CRV πλέον κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, άρα τρώει επιπλέον 10% φόρο και 24% ΦΠΑ πάνω στον φόρο (ναι είναι τρελό, αλλά έτσι το έχει κάνει το πάνσοφο φορολογικό μας σύστημα), σε αντίθεση με το Σιβίκ που κατασκευάζεται Αγγλία και δεν επιβαρύνεται με αυτό τον φόρο. Το 12.4% επιπλέον φόρος στις €18.000 για παράδειγμα είναι €2.000
-
Κάθε εισαγωγέας πετυχαίνει κάποιες συμφωνίες με το εργοστάσιο για ευνοϊκή τιμολόγηση σε κάποια μοντέλα (όποια θεωρεί εμπορικά στην χώρα του), σπάνια να μπορεί να το κάνει για όλα. Ειδικά με τους Ιάπωνες αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Οπότε ίσως ο Σ. να έκανε ειδική συμφωνία για το Σιβικ και το CRV (ίσως και λόγο παρελθόντος που πούλαγε σχεδόν μηδέν) απλά να είναι εκτός συμφωνίας.
Σωστά και τα 2 και είναι τα μόνα που μπορούν να εξηγήσουν τα ανεξήγητα.
Βέβαια ο φορος στα Ιαπωνέζικα σταδιακά θα μηδενιστεί ήδη έχει ξεκινήσει η μείωση
και το 25100 εξηγείται έαν δεν θέλει να το στοκάρει τώρα και να το φέρεις με καλύτερη τιμή την επόμενη χρονιά.
-
-
Και κάτι **πολύ σημαντικό **που ξέχασα να αναφέρω (είναι απίστευτα ηλίθιο που το κάνει αυτό το φορολογικό μας σύστημα):
Το 10% του δασμού, υπολογίζεται στην ΛΤΠΦ!!!
Οπότε τα €25.100 περιλαμβάνουν τον επιπλέον 10% δασμό.
Τουλάχιστον αυτά μου είπαν από την Subaru.Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Βέβαια ο φορος στα Ιαπωνέζικα σταδιακά θα μηδενιστεί ήδη έχει ξεκινήσει η μείωσηΣτα χαρτιά μόνο δυστυχώς.
Έμπρακτα θα γίνει από το 2019 και έχουν αναφέρει ότι θα είναι σταδιακή μείωση σε βάθος 5ετίας...δηλαδή άστα βράστα!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Και κάτι **πολύ σημαντικό **που ξέχασα να αναφέρω (είναι απίστευτα ηλίθιο που το κάνει αυτό το φορολογικό μας σύστημα):Το 10% του δασμού, υπολογίζεται στην ΛΤΠΦ!!!
Οπότε τα €25.100 περιλαμβάνουν τον επιπλέον 10% δασμό.
Τουλάχιστον αυτά μου είπαν από την Subaru.Βέβαια ο φορος στα Ιαπωνέζικα σταδιακά θα μηδενιστεί ήδη έχει ξεκινήσει η μείωση
Στα χαρτιά μόνο δυστυχώς.
Έμπρακτα θα γίνει από το 2019 και έχουν αναφέρει ότι θα είναι σταδιακή μείωση σε βάθος 5ετίας...δηλαδή άστα βράστα!
Εαν το 10% ειναι στην λιανική τιμή πφ τότε τα εξηγεί όλα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
-
Το CRV πλέον κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, άρα τρώει επιπλέον 10% φόρο και 24% ΦΠΑ πάνω στον φόρο (ναι είναι τρελό, αλλά έτσι το έχει κάνει το πάνσοφο φορολογικό μας σύστημα), σε αντίθεση με το Σιβίκ που κατασκευάζεται Αγγλία και δεν επιβαρύνεται με αυτό τον φόρο. Το 12.4% επιπλέον φόρος στις €18.000 για παράδειγμα είναι €2.000
-
Κάθε εισαγωγέας πετυχαίνει κάποιες συμφωνίες με το εργοστάσιο για ευνοϊκή τιμολόγηση σε κάποια μοντέλα (όποια θεωρεί εμπορικά στην χώρα του), σπάνια να μπορεί να το κάνει για όλα. Ειδικά με τους Ιάπωνες αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Οπότε ίσως ο Σ. να έκανε ειδική συμφωνία για το Σιβικ και το CRV (ίσως και λόγο παρελθόντος που πούλαγε σχεδόν μηδέν) απλά να είναι εκτός συμφωνίας.
Φάνη, διαφωνω ως προς την αιτιολόγηση σου στο 1. Ο ΦΠΑ είναι αυτός που είναι σε Ελλάδα και Ισπανία και δεν δαφοροποιείται από Civic σε CRV. Επίσης ο δασμός για τα εισαγόμενα από Ιαπωνία, επιβάλλεται από την ΕΕ και είναι επί του παρόντος 10% και στις δύο χώρες. Ως εκ τούτου δεν δικαιολογείται το 'καπέλο' στην τιμή Ελλάδος του CRV σε σχέση με την τιμή Ισπανίας και την τιμή του Civic. Μια μικρή διαφοροποίση λόγω κλιμακωτού φορολογικού συτήματος ναι, αλλά όχι σε αυτό το βαθμό.
Ίσως μπορεί να εξηγηθεί το 'καπέλο' με το 2, όπως το έθεσες. Γιατί άλλον να ζητάς ειδική τιμή για 1000 κομμάτια το χρόνο και άλλο για 50 π.χ.
-
-
Παντως απο ολα αυτα που γραφετε ενα 'μου κανει' κατα την γνωμη μου, οτι δεν προκειται ουτε για αμελεια, ουτε για αδιαφορια αλλα ουτε και για ηλιθιοτητα. Δεν πιστευω ο 'Σ' οτι μπορει και δεν το κανει..
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Επίσης ο δασμός για τα εισαγόμενα από Ιαπωνία, επιβάλλεται από την ΕΕ και είναι επί του παρόντος 10% και στις δύο χώρες. Ως εκ τούτου δεν δικαιολογείται το 'καπέλο' στην τιμή Ελλάδος του CRV σε σχέση με την τιμή Ισπανίας και την τιμή του Civic. Μια μικρή διαφοροποίση λόγω κλιμακωτού φορολογικού συτήματος ναι, αλλά όχι σε αυτό το βαθμό.Δες παραπάνω. Ο δασμός του 10% προστίθεται στην ΛΤΠΦ, οπότε ανεβάζει την κατηγορία φορολογίας. Είναι ηλίθιο και άδικο, αλλά έτσι το σκέφτηκαν οι φωστήρες του φορομπηχτικού μας συστήματος.
Στα υπόλοιπα συμφωνούμε.
Honda CR-V 2015