-
Καλημέρα,
Το καινούργιο θα το οδηγώ εγώ, γιαυτό και με προβληματίζει τόσο. Αλλιώς θα αγόραζα ένα ψηλό SUV (όπως αρέσει στη γυναίκα μου) και θα οδηγούσα το Leon μου. Αλλά είναι αλλιώς. Η συζυγος θα πάρει το δικό μου και θα πάρω το καινούργιο.
Το X1 μου φαίνεται λίγο γκουμουτσοειδές και βλέπω τόσα πολλά πια στο δρόμο που πραγματικά δεν το θέλω. Το X2 μου αρέσει πολύ περισσότερο αλλά όπως λέτε είναι πάνω από το budget. Το GLA μου αρέσει αρκετά εμφανισιακά (και όχι δεν έχω καημό με το σήμα!) και είχα φτιάξει στον configurator ένα GLA200 setup, κοντά στα 36Κ νομίζω με συμπαθητικές επιδόσεις. Σκεφτόμουν να πάω παρόλα αυτά να δω X2 και GLA από κοντά.
Πέρα από αυτά τώρα. Πρέπει μάλλον να κοιτάω και για κάποιο sedan (ή family hatchback ή τετοιου τύπου τέλος πάντων) που έχω περισσότερες ίσως ελπίδες να βρω καλό κινητήρα και χώρους. Απλώς τι θα γίνει. Θα έχουμε 2 ίδιου τύπου;
Ευχαριστώ πάντως για τις προτάσεις σας και που έχετε την υπομονή να καταλάβετε τι θέλω και να βοηθήσετε!
-
Το GLA διανύει τους τελευταίους του μήνες με αυτή τη μορφή εξ' ου και οι τιμές. Έχουν φέρει και κάποια ετοιμοπαράδοτα 200d και 200 κάποια λίγα έξτρα σε τιμές γύρω απ' το budget σου.
Προσωπικά θα το απέφευγα. Είναι πολύ μέτριο αυτοκίνητο. Κακοί χώροι, μέτριες επιδόσεις, μέτρια αξιοπιστία, κακό στήσιμο (οκ mercedes είναι, ο πήχης είναι χαμηλά), μέτρια ποιότητα εσωτερικού. Με άλλα λόγια αν δεν έχεις καημό το σήμα τότε μακριά κι αγαπημένοι.
Με κίνδυνο να γίνω γραφικός μιας και το επαναλαμβάνω σε διάφορα θέματα, κακώς δεν περιλαμβάνεις το 3008 στις premium επιλογές. Είναι τομείς που το 3008 είναι πιο premium από τα premium. Στα 35Κ επιδόσεις δε θα πάρεις ούτε από αυτό αλλά θα μπορεί να έχει χώρους, ποιότητα και πλούσιο εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με κίνδυνο να γίνω γραφικός μιας και το επαναλαμβάνω σε διάφορα θέματα, κακώς δεν περιλαμβάνεις το 3008 στις premium επιλογές. Είναι τομείς που το 3008 είναι πιο premium από τα premium. Στα 35Κ επιδόσεις δε θα πάρεις ούτε από αυτό αλλά θα μπορεί να έχει χώρους, ποιότητα και πλούσιο εξοπλισμό.Σωστά, αλλά με τον THP των 180 ίππων, θα είναι πιο γρήγορος από τα περισσότερα της κατηγορίας του σε αυτά τα χρήματα (ίσως τα VAG με τον 1.5 EVO να είναι πιο γρήγορα) και πιστεύω ότι θα είναι αρκετά σβέλτο.
-
Για THP πάμε σε 40plus. Γι' αυτό είπα ότι με 35Κ δεν παίρνεις επιδόσεις ούτε στο 3008. Βασικά και premium και επιδόσεις και αξιοπρεπής εξοπλισμός με 35Κ δεν υφίσταται. Θες 50αρου πλέον γι' αυτή τη δουλειά. Λογικό όταν η επόμενη κατηγορία έχει πάει στα 70+.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για THP πάμε σε 40plus.Γιατί το λές αυτό Στέφανε? Οι 2 πρώτες εκδόσεις έχουν €35.900 και €36.700, χωρίς την όποια έκπτωση (σίγουρα πέφτουν στα 35 & 36 αντίστοιχα, μπορεί και πιο κάτω). ΟΚ, δεν μπορείς να βάλεις έξτρα εξοπλισμό γιατί είναι στο όριο του budget, αλλά έχουν επιδόσεις (εάν θέλει κάποιος και πολλά έξτρα, πάει σε 1.2 ή πληρώνει 40+).
-
Ντάξει το Allure στα 36.700€ είναι πολύ καλή περίπτωση αλλά αν θυμάμαι η κουβέντα ξεκίνησε για 33-35Κ. Οπότε το 35Κ είναι το άνω άκρο του range. Εάν είναι εφικτά τα 37Κ τότε δεν το συζητάμε ότι το 1.6thp 180 ΕΑΤ8 είναι σχεδόν μονόδρομος.
Απλά είπα 40plus γιατί εγώ δε θα το έπαιρνα σε καμία περίπτωση χωρίς full LED (και 2-3 εξτραδάκια ακόμα). Κρίμα τέτοιο αμάξι να χεις δώσει ένα σκασμό λεφτά και να είσαι με τα σάπια τα αλογόνου.
-
Είναι καλύτερα να πάρεις λενα αυτοκίνητο με καλή κατασκευή-συναρμογή με καλό κινητήρα της κατήγορίας μικρομεσαίου και ν απροσθέσεις όλα τα χρήσιμα έξτρα για να μην ξεπεράσεις το budget σου παρά να δόσεις αυτά τα χρήματα για ένα 'premium' που δεν θα έχει και πολλά πράγματα παρά μόνο το όνομα. Και τα premium να ξέρεις δεν βγάζουν καλά αυτοκίνητα (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) σε όλες τις κατηγορίες.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Είναι καλύτερα να πάρεις λενα αυτοκίνητο με καλή κατασκευή-συναρμογή με καλό κινητήρα της κατήγορίας μικρομεσαίου και ν απροσθέσεις όλα τα χρήσιμα έξτρα για να μην ξεπεράσεις το budget σου παρά να δόσεις αυτά τα χρήματα για ένα 'premium' που δεν θα έχει και πολλά πράγματα παρά μόνο το όνομα. Και τα premium να ξέρεις δεν βγάζουν καλά αυτοκίνητα (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) σε όλες τις κατηγορίες.Σωστός.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απλά είπα 40plus γιατί εγώ δε θα το έπαιρνα σε καμία περίπτωση χωρίς full LED (και 2-3 εξτραδάκια ακόμα). Κρίμα τέτοιο αμάξι να χεις δώσει ένα σκασμό λεφτά και να είσαι με τα σάπια τα αλογόνου.Συμφωνώ!!
Επίσης, να προσθέσω και το Tiguan με 150 άλογα (βενζίνη ή ντίζελ), το οποίο είναι εντός budget και αρκετά γρήγορο.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Και τα premium να ξέρεις δεν βγάζουν καλά αυτοκίνητα (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) σε όλες τις κατηγορίες.Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. Όσο χαμηλότερη η κατηγορία, τόσο πιο φύκια τα premium. Παθόν και μαθών. Και από προσωπική εμπειρία και λόγω δουλειάς.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Κανετε ενα μεγαλο λαθος στους υπολογισμους,θεωρειτε οτι Leon του 2006 εχει σημερα 160 αλογα
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Posa-aloga-exoyn-meinei-sto-amaksi-soy-shmera_174852.aspΠω πω μπούρδες!
Και 5 άλογα να χάναμε θα το παίρναμε χαμπάρι κάποιοι ψυχαναγκαστικοι, όχι 60!!! Τι είναι τα άλογα στραγάλια;Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Υπάρχει κατηγορία 'sport sedan' ας πούμε;Φυσικά και υπάρχει και είναι τα πιο ενδιαφέροντα οικογενειακά, από οδηγικής απόψεως. Η πιο οδηγοκεντρική είναι η Alfa Romeo Giulia και έπεται η Jaguar XE και η BMW 3. Το πρόβλημα με τις δύο πρώτες είναι ότι βγαίνουν μόνο δίλιτρες και πάνω.
Όσο για τα χαμένα άλογα, ένα καλό τεστ είναι αυτό της τελικής. Αν βγάζει τα ίδια χ.α.ω., τότε δεν έχασε δύναμη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει κατηγορία 'sport sedan' ας πούμε;
Φυσικά και υπάρχει και είναι τα πιο ενδιαφέροντα οικογενειακά, από οδηγικής απόψεως. Η πιο οδηγοκεντρική είναι η Alfa Romeo Giulia και έπεται η Jaguar XE και η BMW 3. Το πρόβλημα με τις δύο πρώτες είναι ότι βγαίνουν μόνο δίλιτρες και πάνω.
Όσο για τα χαμένα άλογα, ένα καλό τεστ είναι αυτό της τελικής. Αν βγάζει τα ίδια χ.α.ω., τότε δεν έχασε δύναμη.
Μη με βάζεις σε πειρασμό να τσεκάρω το αουρις Δία
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
ΜΕ ξεσήκωσες με τη Jaguar XE, είδα την τιμή και απογοητεύτηκα. Τι μου κανες
-
Για οικογενειακο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου κορυφαίες επιλογές είναι
Nissan Xtrail
Skoda Kondiaq
Honda CRVΛογικά την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο το CRV
Youtube Video -
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
ΜΕ ξεσήκωσες με τη Jaguar XE, είδα την τιμή και απογοητεύτηκα. Τι μου κανεςΠέρνα μια βόλτα από Alfa, Jag και BMW. Δεν χάνεις τίποτα να πάρεις προσφορές.
@nicjhthetrib: Κάνε το!!! Το κάνω που και που σε όλα μου τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
ΜΕ ξεσήκωσες με τη Jaguar XE, είδα την τιμή και απογοητεύτηκα. Τι μου κανεςΆστα να πάνε. Την έχει αγοράσει ο κουμπάρος μου και έχω 'αρρωστήσει' με αυτό το αυτοκίνητο, είναι απλά πανέμορφο μέσα έξω και στο δρόμο πάρα πολύ καλό (από την πάρα πολύ μικρή βόλτα που έχω πάει). Το έχει με 240 άλογα.
-
Αύριο θα πάω να δω την X2 αν και με 140 άλογα (στη μη δίλιτρη) κανείς δε @!#$%
-
Ρε παιδιά, ψάχνω να βρω έκθεση για το καινούργιο Honda CRV και δε σηκώνει κανείς το τηλέφωνο. Το δε σαιτ είναι γτπ. Ξέρετε κάποιον προς Αγία Παρασκευή και στα πέριξ;
-
Εαν θυμαμαι καλα εχει εκθεση honda (βελμαρ) στην Λ. Μαραθωνος υψος γερακα. Κατι πιο κοντά σε Αγ. Παρασκευή δεν εχει.
Επιλογή αυτοκινήτου!