-
Νέες υβριδικές εκδόσεις για τα Peugeot 3008 και 508
...Στην περίπτωση του 3008, που πλέον καθίσταται τετρακίνητο για πρώτη φορά στην καριέρα του, οι Γάλλοι υιοθετούν την πιο προηγμένη διάταξη Hybrid4, η οποία παρέχει συνδυαστική ισχύ της τάξης των 300 ίππων. Για την περίσταση, το «πακέτο» κίνησης του μοντέλου αποτελείται από τον γνωστό 1.600άρη PureTech βενζινοκινητήρα, που από μόνος του αποδίδει 200 ίππους, σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες που κάθε ένας αποδίδει 110 ίππους.
Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος συνεισφέρει με επιπλέον 60 Nm ροπής, βρίσκεται εγκατεστημένος εμπρός και συνεργάζεται με το νέο κιβώτιο e-EAT8 των Γάλλων (ή πιο σωστά, των Ιαπώνων της Aisin), σε συνδυασμό μ΄έναν πολύδισκο συμπλέκτη υγρού τύπου που αποτελεί το «ρυθμιστή» ανάμεσα στις δύο μονάδες κίνησης. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον πίσω άξονα, εκεί όπου οι Γάλλοι υιοθέτησαν μία νέα διάταξη ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο του WLTP εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα στο αντίστοιχο mode που δεν υπερβαίνει τα 135 χλμ./ώρα. Οι δε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αγγίζουν τα 49 gr ανά χιλιόμετρο κίνησης. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Peugeot 3008 Hybrid4 είναι εφοδιασμένο με τα προγράμματα λειτουργίας Zero Emission, Sport, Hybrid, 4WD και Comfort...
-
Ωραιο, και θα με ενδιέφερε έτσι για τη γκατζετιλα. Το είχα σκεφτεί αν έπρεπε να περιμένω αυτή την έκδοση μιας και είχε αναγγελθεί. Υπολογιζα μέχρι να βγει στην παραγωγή, να περάσει και κάνας χρόνος να ωριμάσει (είναι κάτι καινούργιο, καμία παιδική ασθένεια) θ θέλει καμία διετία οπότε πηγαίναμε μακριά.
Ελπίζω το επόμενο να είναι φουλ ηλεκτρικό πάντως. -
Η δίκαιη σύγκριση είναι 3008 με καροκ και 5008 με κόντιακ
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
δευτερα πρωί.
πρεπει να πας στη δουλεια, στη φερανε - συνταξη μονο ο δεητζης στη γωνια.
μουρτζαφλος ησουν παντα.
μπαινεις στο τριο-οχτω.
αναβουν τα λαμπιονια.
ξεκινας. στο πρωτο φαναρι, ψαχνεις τη βιτρινα κοντρα στον ηλιο.
'η τεχνη δεν πρεπει να αντανακλα σαν τον καθρεπτη, μα σα φακος να μεγενθυνει'
ξεχασες τον δεητζή, παιρνεις και το φρεντο απο τον γρηγορη με το καπριτσιοζικο το γκομενακι. θα τον κρατας στο χερι μεχρι να φτασεις, που να αλλαξεις ταχυτητα.δευτερα πρωί.
πρεπει να πας στη δουλεια, στη φερανε - συνταξη μονο ο δεητζης στη γωνια.
μουρτζαφλος ησουν παντα.
μπαινεις στο τσεχοτζερμαν
κατι αναβει.
ξεκινας. στο πρωτο φαναρι, θυμασαι παλι τον δεητζη.
στο δευτερο, θυμασαι παλι τον δεητζη.
στο τριτο, θυμασαι παλι τον δεητζη.
καφε, στο γραφειο. απο εκεινο τον ιδιο γαλλικο της ιδιας καφετιερας. ναι γαλλικο...Αχαχα... Τρελό γραπτό
-
Στα γρήγορα ,μετά τα πρώτα 5000 χλμ.Απιστευτος κινητηρας.1200 και εχει πολυ καλη επιταχυνση πολυ σπιρτοζικο αμαξι(οδηγούσα xtrail 2000cc 140hp)με υπερκαλυπτει .Πορτ μπακαζ πολυ μεγαλο,μεσα πολυ ομορφο ,καταναλωση οπως την περιμενα (γιατι το φοβομουν λιγο) ειναι 7,2 σε μικτο κυκλο(χωρίς προσοχή στην οικονομία)Αυτοματο απιστευτο.Θα μπορουσε να εχει καλλιτερη εργονομια στα χειριστηρια (ραδιο αιρ κοντισιον) που πολλα πραγματα πρεπει να τα κανεις μονο απο την οθονη.Λιγο προβλημα αλλα συνηθιζεται η ορατοτητα πισω.Το τιμονι περιεργο αλλα μετα τα πρωτα χλμ λες γιατι ολα τα αυτοκινητα δεν ειναι ετσι.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Άποψη σου, εμένα ο 9χρονος μικρός που εχει αρκετή hands on αυτοκινητιστική εμπειρία (απο Video Games) μου είπε οτι αυτό το αυτοκίνητο ειναι καλύτερο και απο LamborghiniΣε τρολλάρει ο μικρός.
-
Όσο αφορά τη σύγκριση του 3008 με το kodiaq θα συμφωνήσω ότι είναι λίγο άκυρη λόγω διαφοράς μεγέθους. Εκφράζω προσωπική άποψη αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουν ένα αυτοκίνητο με βάση αρκετά κριτήρια (ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις , χώροι, άνεση, κόστος κτήσης, κλπ.). Σίγουρα όμως υπάρχει και ένα κριτήριο αδιαπραγμάτευτο πολλές φορές για πολλούς από εμάς και αυτό δεν είναι άλλο από την εμφάνιση και την αισθητική του αυτοκινήτου. Ε λοιπόν με βάση αυτό το κριτήριο το kodiaq δεν μπορεί να σταθεί δίπλα ούτε στο 3008, ούτε στο 5008 δυστυχώς. Δεν έχει καμία σχεδιαστική ταυτότητα ούτε μέσα, ούτε έξω και πραγματικά είναι κρίμα για ένα κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο έν έτη 2018 να έχει τέτοια εμφάνιση.
-
Χμμμμμ, ενώ στο αγγλικό φόρουμ του Grandland (Vauxhall) γράφουν πως κατέβασαν το τελευταίο firmware από το Peugeot UK βάζοντας το VIN τους και δούλεψε κανονικά, σε εμένα λέει «Ασυμβατότητα με Hardware». Τι να παίζει;
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Όσο αφορά τη σύγκριση του 3008 με το kodiaq θα συμφωνήσω ότι είναι λίγο άκυρη λόγω διαφοράς μεγέθους. Εκφράζω προσωπική άποψη αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουν ένα αυτοκίνητο με βάση αρκετά κριτήρια (ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις , χώροι, άνεση, κόστος κτήσης, κλπ.). Σίγουρα όμως υπάρχει και ένα κριτήριο αδιαπραγμάτευτο πολλές φορές για πολλούς από εμάς και αυτό δεν είναι άλλο από την εμφάνιση και την αισθητική του αυτοκινήτου. Ε λοιπόν με βάση αυτό το κριτήριο το kodiaq δεν μπορεί να σταθεί δίπλα ούτε στο 3008, ούτε στο 5008 δυστυχώς. Δεν έχει καμία σχεδιαστική ταυτότητα ούτε μέσα, ούτε έξω και πραγματικά είναι κρίμα για ένα κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο έν έτη 2018 να έχει τέτοια εμφάνιση.Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός. Εμένα το Kodiak πχ για τον ογκο του μου φαίνεται πιο αρμονικό απο το 5008 (ειδικά οταν το κοιτάς απο το πλάι) αλλά γούστα είναι αυτά.
-
Εμένα υποκειμενικά πάντα μου θυμίζει μια μίξη από παλιότερο q7 και χ5 σχεδιαστικά. Είναι σαν να φτιάξανε κάτι λίγο από όλα. Εκεί πάει το “δεν υπάρχει ταυτότητα σχεδιαστικα”. Το 5008 από την άλλη έχει ιδιαίτερη σχεδίαση και αισθητική που λογικά δεν μπορεί να αρέσει σε όλους. Είναι όμως ιδιαίτερη και έχει κάποια χαρακτηριστικά που δίνουν ταυτότητα στο όχημα. Για το εσωτερικό δεν θα μιλήσω καθόλου γιατί οι διαφορές είναι μεγάλες. Αν συνυπολογίσουμε και την διαφορά ποιότητας συνολικά στα περισσότερα μέρη του αυτοκινήτου και των κινητήρων υπέρ του Peugeot νομίζω ότι είναι λαθος να συγκρίνουμε τα δυο αυτοκίνητα. Όλα τα περιοδικά και του ελληνικού και ξένου τύπου συγκρίνουν το 3008 είτε με χ1 είτε με χ2 είτε με xc40 είτε με q3 άντε καI μέχρι Tiguan. Αυτό δείχνει ποσό ψηλά στην κατηγορία του βρίσκεται. Η Peugeot δείχνει ότι κάνει άλματα προς την premium κατηγορία και πολύ σύντομα θα είναι εκεί. Αγόρασε ολόκληρο το group της Opel που είχε την τεχνολογία στα υβριδικά και σύντομα θα ξεχωρίσει και σε αυτή την κατηγορία.
-
Πήγα και είδα και το karoq και το ateca.
Καμία σχέση με το 3008 .
Εκτός το ότι είναι σχεδιαστικά συντηρητικά, η ποιότητα έχει μεγάλη διαφορά.
Το ίδιο φυσικά και η τιμή.Στο karoq δεν πρόλαβα να πάρω τιμές αλλά στο ateca ή 1600 diesel με αυτόματο κιβώτιο , έβγαινε 28+ σε σχέση με τα 32 του 3008. Σε αυτά μπορείς να βάλεις πολλά extra, μέχρι και πανοραμική (όχι όμως ανοιγόμενη) ηλιοροφή.
Αλλά από την άλλη καταλαβαίνεις διαφορά , στα καθίσματα, στην τσόχα στον χώρο αποσκευών κ.λ.π.
Μου έκανε εντύπωση ότι την ίδια γνώμη είχε και ένας τύπος σε test drive στο youtube, που είδα αργότερα το βράδυ.
Το ateca έχει χρόνο παράδοσης 5-6 μήνες και αυτή την στιγμή δεν έχουν test drive
Γουρούνι στο σακί .
Στο φυλλάδιο που πήρα στην τελευταία σελίδα, έλεγε πόσο eco frinedly είναι , τονίζοντας ότι όλα τα εξωτερικά πλαστικά (ποδιές, προφυλακτήρες) έχουν γίνει με πιο λίγο πλαστικό . Δηλαδή με το πρώτο φιλάκι ίσως να το πάρεις στο χέρι.Όσο αφορά το karoq μου άφησε χειρότερη εντύπωση από το ateca.
Λίγο που έκλεισα το ντουλαπάκι του συνοδηγού, κουνήθηκε όλο το ταμπλό μαζί με το κουμπί.Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει ο εξοπλισμός παράλληλα με την τιμή ,τότε ateca ή karoq.
Αν σε ενδιαφέρει ποιότητα, design ..... 3008 -
Ομολογώ δεν έχω δει το 3008 από κοντά, οπότε δεν μπορώ να πω για το πόσο ποιοτικό είναι το εσωτερικό του.
Μου κάνει όμως εντύπωση που ανέφερες για κακή ποιότητα του εσωτερικού του KAROQ, μιας και είμαι κάτοχος του εδώ και μερικούς μήνες. Απεναντίας εγώ εκτιμώ πως είναι αρκετά προς το premium η αίσθησή του και καθόλου φθηνή. Αν θες να δεις φθηνή αίσθηση μπες σε ένα κορεάτικο και θα καταλάβεις για τι μιλάμε. Αλλά και άλλα της κατηγορίας, όπως το QQ είναι υποδεέστερα σε premium αίσθηση. Τώρα αν το 3008 το έχει πάει τόσο μακριά, τι να πώ, μπράβο τους. ΥΓ: Δεν μιλάμε για design αλλά για ποιότητα υλικών!! -
Επίσης ένα link με τα CO2 του 3008 με το WLTP
https://peugeot.bassadone.fi/peugeot/docs/Peugeot_3008_tekniset_tiedot.pdf
-
Κακό ποιοτικά δεν είναι σε καμία περίπτωση το Karoq. Απλά δεν είναι εξίσου καλό με το 3008. Τα χωρίζουν και μερικές χιλιάδες € οποτε είναι λογικό νομίζω.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Ομολογώ δεν έχω δει το 3008 από κοντά, οπότε δεν μπορώ να πω για το πόσο ποιοτικό είναι το εσωτερικό του.
Μου κάνει όμως εντύπωση που ανέφερες για κακή ποιότητα του εσωτερικού του KAROQ, μιας και είμαι κάτοχος του εδώ και μερικούς μήνες. Απεναντίας εγώ εκτιμώ πως είναι αρκετά προς το premium η αίσθησή του και καθόλου φθηνή. Αν θες να δεις φθηνή αίσθηση μπες σε ένα κορεάτικο και θα καταλάβεις για τι μιλάμε. Αλλά και άλλα της κατηγορίας, όπως το QQ είναι υποδεέστερα σε premium αίσθηση. Τώρα αν το 3008 το έχει πάει τόσο μακριά, τι να πώ, μπράβο τους. ΥΓ: Δεν μιλάμε για design αλλά για ποιότητα υλικών!!Ανάλογα που έχεις μπει και πάλι είναι υποκειμενικό το 'ποιότητα'. Το πως το αισθάνεσαι είναι η ποιότητα.
Μπορεί ακόμα και ο φωτισμός , αν είναι λίγο βρώμικο ή ανάλογα και την διάθεση σου να βγάλεις άλλα συμπεράσματα.Και στην ΔΕΘ μπήκα στην ds7 με υλικό στο ταμπλό αντίστοιχο αυτού που βλέπουμε στα περιοδικά σε maclaren , aston κ.λ.π.
Και έπαθα πλάκα. Αν τώρα από κάτω είναι πιο μάπα και το hyundai βγει πιο ανθεκτικό , είναι κάτι που δεν φαίνεται.Δεν χάνεις πάντως να πας να το δεις το 3008 και να μας πεις εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Επίσης ένα link με τα CO2 του 3008 με το WLTPhttps://peugeot.bassadone.fi/peugeot/docs/Peugeot_3008_tekniset_tiedot.pdf
Στο Θεό και αυτά...όλα φλερτάρουν με τα 160+ πλέον...
-
Με τον τρίκυλινδρο πλέον δεν μπαίνει ελεύθερα στον δακτύλιο.
Εκτός και αν το έχεις πάρει πριν τον Σεπτέμβρη του 18 -
Πάντως η Ευρωπαϊκή ένωση έχει πει πως οι νέες τιμές δεν θα πρέπει να αποτελέσουν επιβάρυνση στον καταναλωτή. Οπότε και θα πρέπει να προσαρμόσουν τα τέλη με αυτόν τον γνώμονα. Εδώ όμως είναι Ελλαδιστάν και αυτά ακούγονται αστεία.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επίσης ένα link με τα CO2 του 3008 με το WLTP
https://peugeot.bassadone.fi/peugeot/docs/Peugeot_3008_tekniset_tiedot.pdf
Στο Θεό και αυτά...όλα φλερτάρουν με τα 160+ πλέον...
Με τον τρίκυλινδρο πλέον δεν μπαίνει ελεύθερα στον δακτύλιο.
Εκτός και αν το έχεις πάρει πριν τον Σεπτέμβρη του 18Στο Θεό για το 1.2 βενζίνη. Το ντίζελ βάζει τα γυαλιά με 106-108 το 1.5 ακόμα και το 2 λίτρο στα 129 φτάνει.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
για κοίτα ξανά....
Peugeot 3008 2016