Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 2 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    282
    3259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimptso last edited by

      Αυτο που πρεπει να διευκρινιστει στο κοσμο και να μην ( χαλιεται ) για το μικρο τεποζιτο βενζινης ειναι,,οσοι εχουμε αυτοκινητα με φυσικο αεριο ,εργοστασιακο η με μετατροπη,,αλλα και με υγραεριο..κανεις δεν εχει μεσα στο τεποζιτο 40 και 50 λιτρα βενζινη..ειναι απολυτως αχρηστη να κουβαλας τοσα λιτρα ..15 με 20 λιτρα το πολυ εχουμε για να υπαρχει λιγη βενζινη ωστε να παρει μπρος το αμαξι κι αυτο στις μετατροπες.

      Στα εργοστασιακα αυτοκινητα με φυσικο αεριο που παιρνει μπροστα με φυσικο αεριο..δεν καιγεται σχεδον ποτε η βενζινη..
      Επιπλεον αυτος που θα παρει αμαξι με φυσικο αεριο ,το θελει για να καψει φυσικο αεριο,,και οσο μεγαλυτερη ποσοτητα αεριου βαλει τοσο καλυτερο για αυτον..

      Αυτη ειναι η λογικη της vw και seat,,την ειχα διαβασει και δεν θυμαμαι που..

      Επισης αυτα τα αυτοκινητα συμφωνα με τους ιταλους θα τα λενε μονοσθενη,(μονου καυσιμου,κατι τετοιο) και δεν θα χρειαστει σε αυτα να μπει φιλτρο σωματιδιων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dstou last edited by

        Οι λόγοι που τα ρεζερβουάρ βενζίνης στα ΙΧ υγραερίου είναι σχεδόν άδεια, είναι ότι το υγραέριο είναι πλέον πολύ συνηθισμένο στην αγορά, τα δε πρατήρια υγραερίου έχουν και βενζίνη, γεμίζεις και τα δύο με μία στάση αν θες. Το ακριβώς αντίθετο με το φ.α. δηλαδή, είναι σπανιότατο, άρα θες και εφεδρείες (εξαρτάτάι το πως και που κινείσαι φυσικά), και σε μερικές περιπτώσεις τα πρατήρια έχουν μόνο φ.α. και πρέπει να σταματήσεις και αλλού για την βενζίνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • J
          jimptso last edited by

          Δε συμφωνώ..τα πρατήρια Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Βόλου ,Λαμίας, στη Νέα Φιλαδέλφεια, στη Κηφισίας και δε ξέρω ποιο άλλο στην Αθήνα είναι κανονικά πρατήρια με βενζίνη.
          Ένα με δύο πρατήρια στην Αθήνα είναι σκέτο φυσικό αέριο.

          Δεν χρειάζεται να κουβαλάς 40 με 50 λίτρα βενζίνη ιδίως στα εργοστασιακα αυτοκίνητα με φυσικο αεριο που δεν καίνε καθόλου βενζίνη για να πάρει μπροστά..
          Τα 10 με 15 λιτρα φτάνουν και περισσεύουν..
          2,5 χρόνια δουλεύω αμάξι με φυσικό αέριο μετατροπή..και αυτή είναι η εμπειρία μου.
          Τώρα αν κάποιος το βλέπει αγγαρεία να σταματήσει συχνότερα σε περίπτωση που θα κινηθεί σε περιοχές που δεν υπάρχει πρατηριο φυσικού αερίου..ας ψάξει για άλλο αμάξι..

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dstou last edited by

            Το πόση βενζίνα θα έχεις μέσα στο ρεζερβουάρ σχετίζεται άμεσα με το προφίλ σου ως οδηγός και με τον τρόπο και τα μέρη που κνείσαι. Εγώ π.χ. σε αυτοκίνητο φ.α./βενζίνης δεν θα συζητούσα για τίποτα λιγότερο από πλήρες.
            Κάποια πρατήρια έχουν μόνο φ.α., τα μεγαλύτερα και παλαιότερα μάλιστα, όχι όλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              terry308 last edited by

              Μια φορά το γέμισα γιατί ήταν κέρασμα, 1ο γέμισμα..
              Έκτοτε ποτέ δεν έχω βάλει πάνω από την μέση, πέρα ότι προσθέτει βάρος, όσο είναι αυτό, όταν χρειαστεί, όπως σήμερα, σταμάτησα σε ένα από τα πολλλλα πρατήρια και έβαλα 20€ και πήγε πάλι μέση.. Παραπάνω, για εμένα, είναι αχρείαστη, έχω ήδη καταναλώσει το φα και έχω διανύσει άλλα 210χλμ με βενζίνη που είχα γιατί είμαι διακοπές

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • D
                dimsabas last edited by

                Και μια συνάδελφος που πήρε το Panda CNG, μία εκ των δύο 'πωλήσεών μου', αναγκάστηκε αυτές τις μέρες να πηγαίνει μόνο με βενζίνη για να την καταναλώσει γιατί ήταν μέσα από τον Μάιο.
                Είχε κάνει το λάθος να φουλάρει και τα δύο ντεπόζιτα μόλις το αγόρασε πριν τέσσερις μήνες, επηρεασμένη από τη συνήθεια τόσων ετών. Τώρα δε θα την ξαναπατήσει.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • F
                  futurist last edited by

                  Καλησπέρα,

                  Γνωρίζουμε πότε έρχεται το επόμενο Polo CNG με τα νέα πρότυπα WLTP; Αυτή τη στιγμή έχει σταματήσει η παραγωγή στο εργοστάσιο μέχρι την οριστική πιστοποίηση.

                  Ακούγεται επίσης ότι θα έχει μεγαλύτερη δεξαμενή φυσικού αερίου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • T
                    terry308 last edited by

                    Καλή χρονιά.. Ίσως και καλή Ανάσταση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      futurist last edited by

                      Πάσχα του 2019, γιατί τόσο μακριά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        terry308 last edited by

                        Θα πρέπει να βγουν τα νέα πρότυπα - μετρήσεις WLTP στα ήδη υπάρχοντα οχήματα/μοντέλα της εταιρίας και του ομίλου , αντικατάσταση των δεξαμενών,νέα βάρη άρα και νέες μετρήσεις ζύγισμα νέο στήσιμο του μοντέλου κτλ, μετα τα Χριστούγεννα η παραγωγή στη καλύτερη... Αντε Φεβρουάριο;
                        Πολλά γράφονται επίσης για κόντρα με την skoda λόγω αυξήσεων των πωλήσεων της... Και άλλα εσωτερικα προβλήματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Δεν είναι απίστευτο που ένας τόσο μαζικός κατασκευαστής,που θέλει να θεωρείται και πρίμιουμ,δεν έχει ετοιμαστεί για τη νέα μέθοδο μέτρησης?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            futurist last edited by

                            Μού έχει κάνει εντύπωση κι εμένα πώς γίνεται ένα τόσο μεγάλο group έχει κάνει παύση παραγωγής και αδυνατεί ακόμα και να δώσει προσφορά σε πελάτες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • B
                              barimagas last edited by

                              Προφανώς δεν έχουν άλλο τρόπο εκτός παράνομων λογισμικών για να παίρνανε στις μετρήσεις ρύπων.

                              Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης futurist έγραψε:
                                Μού έχει κάνει εντύπωση κι εμένα πώς γίνεται ένα τόσο μεγάλο group έχει κάνει παύση παραγωγής και αδυνατεί ακόμα και να δώσει προσφορά σε πελάτες.

                                Έτσι είναι όταν πουλάς φύκια...

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Fanis και barimagas, παραλογίζεστε...
                                  Δεν γίνεσαι νούμερο ένα, αν είσαι ανίκανος τεχνικά ούτε αν πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                    Fanis και barimagas, παραλογίζεστε...
                                    Δεν γίνεσαι νούμερο ένα, αν είσαι ανίκανος τεχνικά ούτε αν πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

                                    Διαφωνώ, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό (π.χ. να το παραλληλίσουμε με τις εκλογές?...Τσίπρας, Τραμπ...άνθρωποι που αγοράζουν αυτοκίνητα ψηφίζουν).

                                    Το έγραψα με δόση υπερβολής αυτό που έγραψα, αλλά η αλήθεια αυτή είναι. Ολόκληρος κολοσσός και έχει νοικιάσει χώρο να βάλει 250.000 αυτοκίνητα για να εναρμονιστεί με τα νέα πρώτυπα...παγκόσμια πρωτοτυπία και σε αυτό...μην θυμηθούμε το σκάνδαλο με τους ρύπους και άλλα πολλά. Τα 'παραπτώματα' είναι συνεχόμενα και διαρκείας.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Δεν είναι φύκια τα Λαικά, αλλά δεν είναι και μεταξωτές κορδέλες. Κάτι στο ενδιάμεσο θα έλεγα για τα περισσότερα αυτοκίνητα που βγάζει και τα οποία έχει την ζηλευτή ικανότητα να τα πλασσάρει μισό με ένα κλικ παραπάνω απ΄ ότι είνκα πραγματικά, και να χρεώνει αντίστοιχα βέβαια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Απλά έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν και φύκια αλλά και μεταξωτές κορδέλες (πχ νέο τιγκ) με τόσους πολλούς αλλά και διαφορετικούς θιασώτες.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          barimagas last edited by

                                          Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                          Fanis και barimagas, παραλογίζεστε...
                                          Δεν γίνεσαι νούμερο ένα, αν είσαι ανίκανος τεχνικά ούτε αν πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

                                          Ψέματα πούλησαν σε όλη την Αμερική, έτρεχαν να αγοράσουν clean diesel. Όταν τους πήραν μυρωδιά, αναβάθμισαν τα λογισμικά ώστε να είναι δυσκολότερο να εντοπιστούν. Και πάλι όμως τους έπιασαν και πλήρωσαν πρόστιμα, πήραν τα αυτοκίνητα πίσω στην τιμή αγοράς και λιαζονται σε νεκροταφεία τα μοντέλα τους. Προεδροι παραιτήθηκαν άλλοι που ήταν αμερικη μπήκαν φυλακη. Στην Ευρώπη φυσικα την γλυτωσαν. Όμως ο στοχος επετεύχθη! Γίνανε ο μεγαλύτερος σε πωλήσεις κατασκευαστής στον κόσμο.
                                          Check out 'Dirty Money' on Netflix
                                          www.netflix.com/title/80118100?source=android

                                          Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Ο χρήστης barimagas έγραψε:

                                            Fanis και barimagas, παραλογίζεστε...
                                            Δεν γίνεσαι νούμερο ένα, αν είσαι ανίκανος τεχνικά ούτε αν πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

                                            Ψέματα πούλησαν σε όλη την Αμερική, έτρεχαν να αγοράσουν clean diesel. Όταν τους πήραν μυρωδιά, αναβάθμισαν τα λογισμικά ώστε να είναι δυσκολότερο να εντοπιστούν. Και πάλι όμως τους έπιασαν και πλήρωσαν πρόστιμα, πήραν τα αυτοκίνητα πίσω στην τιμή αγοράς και λιαζονται σε νεκροταφεία τα μοντέλα τους. Προεδροι παραιτήθηκαν άλλοι που ήταν αμερικη μπήκαν φυλακη. Στην Ευρώπη φυσικα την γλυτωσαν. Όμως ο στοχος επετεύχθη! Γίνανε ο μεγαλύτερος σε πωλήσεις κατασκευαστής στον κόσμο.
                                            Check out 'Dirty Money' on Netflix
                                            http://www.netflix.com/title/80118100?source=android

                                            Καμία αντίρρηση σε αυτά που μόλις έγραψες.

                                            Ή ένσταση μου ήταν σε αυτά που είχες γράψει πιο πάνω: 'Προφανώς δεν έχουν άλλο τρόπο εκτός παράνομων λογισμικών για να παίρνανε στις μετρήσεις ρύπων.' Πραγματικά θεωρείς ότι αυτό ισχύει;

                                            Η τεχνολογία των ΜΕΚ είναι κοινή για όλους και ότι μπορεί να κάνει μια οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία, σίγουρα μπορεί να το κάνει και η VAG. Το ότι δεν το έκανε, σίγουρα δεν είναι λόγω ανικανότητας (όπως ισχυρίζεσαι) αλλά γιατί κάποιοι επέλεξαν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος της εταιρίας, 'μαγειρεύοντας' το λογισμικό αντί να δώσουν μια πιο δαπανηρή, τεχνικά σωστή λύση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 2 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr