-
Όντως πολύ όμορφο
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραίο το εργαλείο, sargus!
*Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε νέες εκδόσεις και τιμές για το Civic.
Με βάση το νέο τιμοκατάλογο, οι τιμές του Civic ξεκινούν μεν και πάλι από τα 20.650€ (έκδοση Comfort με τον 1.000άρη turbo των 129 ίππων) αλλά η αμέσως επόμενη έκδοση Elegance με Navi κοστίζει 22.150€, όντας φθηνότερη κατά 1.560€ σε σχέση με πριν.Νέες προσθήκες στη γκάμα έχουμε και για τις εκδόσεις με τον ισχυρότερο κινητήρα 1.5 turbo i-VTEC των 182 ίππων, αφού πλέον μπορεί να αποκτηθεί η πιο πλούσια επιλογή Sport Plus. Αυτή, σε σχέση με την προηγούμενη Sport, διαθέτει επιπλέον ανοιγόμενη γυάλινη οροφή, High Power ηχοσύστημα με 11 ηχεία, ασύρματη φόρτιση κινητού, ενεργά αμορτισέρ και πολλά συστήματα ασφαλείας.
Το κόστος για τη νέα top έκδοση του Honda Civic είναι 28.070€ με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 31.350€ στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων CVT.*
Πηγή -
[quote='lleonidas']
[i]Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε νέες εκδόσεις και τιμές για το Civic.
Με βάση το νέο τιμοκατάλογο, οι τιμές του Civic ξεκινούν μεν και πάλι από τα 20.650€ (έκδοση Comfort με τον 1.000άρη turbo των 129 ίππων) αλλά η αμέσως επόμενη έκδοση Elegance με Navi κοστίζει 22.150€, όντας φθηνότερη κατά 1.560€ σε σχέση με πριν[y/quote]
πολύ καλά, εκτός από αυτούς που το αγόρασαν ήδη ακριβότερο -
Έχει αρχίσει και ξεφεύγει ΠΟΛΥ σε τιμές το Civic... Στα 28 χιλιάρικα η έκδοση 1.5 Sport Plus (πολύ δε περισσότερο στα 31,5 η αυτόματη) βρίσκει απέναντι της i30N και Leon Cupra. Θα πρέπει να είναι χαζός οποίος δεν έχει πρόβλημα με τεκμήριο χρήσης για να προτιμήσει το Civic.
-
Επίσης με τα ίδια λεφτά παίρνεις 56 τηλεοράσεις Samsung 50 ιντσών!
Τι είπες ρε harisma τώρα; Με κούφανες, ειδικά εσύ. -
Ο χρήστης Rapture έγραψε:
@sargus πανέμορφο! Που έβαλες τις μεμβρανες και πόσο στοιχισαν; Σκέφτομαι να βάλω στα πίσω πλαϊνά μόνο. Επίσης πως έβγαλες τo superman ;Ηράκλειο Κρήτης στον επίσημο διανομέα-τοποθετητή της εταιρίας (Υπάρχει σε κάθε νομό κάποιος). Στοιχησαν 240 ευρώ.
Για το superman ανέτρεξε εδώ μερικές σελίδες πίσω. Ήλιος, ζεστό νερό και πετονιά! -
Εντάξει ,υπερβολή το χαζος. Ούτε και εγώ θα έδινα 28Κ αλλά κυρίως λόγω ότι ηλιοροφες και ενεργά αμορτισέρ μου φαίνονται overkill σαν εξοπλισμός ,δεν μιλάμε για σουπερκαρ.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Επίσης με τα ίδια λεφτά παίρνεις 56 τηλεοράσεις Samsung 50 ιντσών!
Τι είπες ρε harisma τώρα; Με κούφανες, ειδικά εσύ.Ρε σαργέ, τι σχέση έχουν οι τηλεοράσεις;
Τόσο κουφό σου φαίνεται να συγκρίνω το Civic με άλλα hatchback που πωλούνται στην ίδια περίπου τιμή;
Είπαμε, πολύ καλό αυτοκίνητο το Civic, αλλά όταν η τιμολόγηση του το φέρνει αντιμέτωπο με ακόμη πιο ικανά αυτοκίνητα, υπάρχει πρόβλημα. Που διαφωνείς;
Εντάξει ,υπερβολή το χαζος. Ούτε και εγώ θα έδινα 28Κ αλλά κυρίως λόγω ότι ηλιοροφες και ενεργά αμορτισέρ μου φαίνονται overkill σαν εξοπλισμός ,δεν μιλάμε για σουπερκαρ.
Όπως είδες διευκρίνισα (και το υπογράμμισα) ότι θα ήταν χαζός να προτιμήσει κάποιος το Civic 1.5 έναντι των i30N και Cupra στα ίδια λεφτά, όποιος δεν έχει πρόβλημα τεκμηρίου χρήσης. Αφού όσο καλό κι αν είναι το Civic 1.5 δεν μπορεί να συγκριθεί με δίλιτρα super GTi!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το σενταν κατασκευαζευται στην ιαπωνια.Lap , μια διορθωση μονο. Τα σενταν που πωλουνται στην Ευρωπη, νομιζω οτι φτιαχνονται στην Τουρκια
Κατα τα άλλα, πολυ ενδιαφερουσες οι πληροφοριες που μας δινεις , μπραβο σουΈχει αρχίσει και ξεφεύγει ΠΟΛΥ σε τιμές το Civic... Στα 28 χιλιάρικα η έκδοση 1.5 Sport Plus (πολύ δε περισσότερο στα 31,5 η αυτόματη) βρίσκει απέναντι της i30N και Leon Cupra. Θα πρέπει να είναι χαζός οποίος δεν έχει πρόβλημα με τεκμήριο χρήσης για να προτιμήσει το Civic.
Ειναι και ο φορος πολυτελειας, λογω 2λιτρων και ισως και τα αυξημενα τελη κυκλ λογω παραπανω ρυπων
Οπως επισης, δεν εχουν ολοι σαν 1ο κριτήριο το γκαζι.... -
Πολύ σωστά το θέτει ο Αλέξανδρος. 182 ίπποι δεν είναι σίγουρα πολλοί συγκρινόμενοι με τους 300 του cupra, λίγοι πάντως δεν είναι (ακόμη και για κάποιον που δεν έχει το γκάζι ως προτεραιότητα...). Συνολικά το civic κερδίζει τον υποψήφιο αγοραστή καθώς διαθέτει μια εμφάνιση ταυτότητα που δύσκολα θα βρει αλλού κάποιος στην μικρομεσαία κατηγορία. Από εκεί και μετά cupra και ταξίδι, οικογένεια, καθημερινή μετακίνηση για λόγους δουλειάς κλπ είναι έννοιες ασύμβατες. Το προηγούμενο στην ΑΟ καθημερινά και με πονούσαν τα νεφρά μου... Όσο για την εμφάνιση του cupra... Το κρατώ για εμένα!
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Ρε σαργέ, τι σχέση έχουν οι τηλεοράσεις;
Τόσο κουφό σου φαίνεται να συγκρίνω το Civic με άλλα hatchback που πωλούνται στην ίδια περίπου τιμή;
Είπαμε, πολύ καλό αυτοκίνητο το Civic, αλλά όταν η τιμολόγηση του το φέρνει αντιμέτωπο με ακόμη πιο ικανά αυτοκίνητα, υπάρχει πρόβλημα. Που διαφωνείς;
Τι που διαφωνώ ρε συ; Στο ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα που απλά έχουν ίδια τιμή; (Εκεί κολλάνε τα πλυντήρια) Το civic είναι ένα καθημερινό οικογενειακό αυτοκίνητο που απλά τυχαίνει να έχει μερικά παραπάνω άλογα. Αν εξαιρέσεις τον κινητήρα είναι το ίδιο αμάξι με το χιλιάρι με τα 129 άλογα και με το ντίζελ με τα 120. Τι σχέση έχει με τα hot hatches που έχουν φτιαχτεί εξαρχής με μόνο σκοπό να είναι γρήγορα και να μπαίνουν στις στροφές; Έχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιείς για καθημερινό ένα τέτοιο γρήγορο; Δεν είναι για να βάζεις παιδικά καθισματακια κ να πηγαίνεις τα παιδιά στον παιδικό.
Επίσης πότε απέκτησες λογική 15χρονου καγκουρα; 'Πιο πολλά αλογα=καλύτερο αμάξι'. Δηλαδή ένα ντίζελ 3008 με 120 άλογα ή μια GLA η μία X1 που είναι και ακριβότερα δε θα έπρεπε να πωλούνται καν; Από που να το πιάσω δηλαδή;
Και δεν τα λέω όλα αυτά επειδή εγώ πήρα το civic άρα είναι το καλυτερότερο αμάξι στο γαλαξία μας αλλά επειδή αυτή η λογική που τη βλέπω σε πολλά νήματα είναι εκνευριστική.
Το civic προσφέρει μια σχετικά ευρεία γκαμα για εκείνους που τους αρέσει το αμάξι ώστε να μπορούν να το πάρουν σε διάφορες εκδόσεις. Ακόμα καλύτερα το κάνει αυτό το καινούργιο focus που φτάνει στην έκδοση vignale ως τα 32-33 χιλιάρικα. Και πλειστες άλλες μάρκες. Που κόλλησες δε μπορώ να καταλάβω. Για αυτό σου έγραψα ότι με κουφανες. -
Όπως τα λέει ο sargus είναι και ανταγωνιστικό εδώ που τα λέμε του civic με την ποιότητα, τον χαρακτήρα και το ξεχωριστό στυλ μόνο την καινούργια Α class βλέπω - στις φθηνές της εκδόσεις βέβαια- γιατί αν επιχειρήσεις να βάλεις τον εξοπλισμό του sport plus τα 10-15000€ + τα έχεις για πλάκα !
Όλα τα άλλα χατσμπακ πχ focus ,i30, leon μου φαίνονται πολύ άχρωμα και άγευστα ή απλώς τα βγάζουν για να υπάρχουν πχ astra.
-
Υπαρχει και το leon FR ,λεω γω τωρα...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Όπως τα λέει ο sargus είναι και ανταγωνιστικό εδώ που τα λέμε του civic με την ποιότητα, τον χαρακτήρα και το ξεχωριστό στυλ μόνο την καινούργια Α class βλέπω - στις φθηνές της εκδόσεις βέβαια- γιατί αν επιχειρήσεις να βάλεις τον εξοπλισμό του sport plus τα 10-15000€ + τα έχεις για πλάκα !Όλα τα άλλα χατσμπακ πχ focus ,i30, leon μου φαίνονται πολύ άχρωμα και άγευστα ή απλώς τα βγάζουν για να υπάρχουν πχ astra.
Σωστός!!!!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Όλα τα άλλα χατσμπακ πχ focus ,i30, leon μου φαίνονται πολύ άχρωμα και άγευστα ή απλώς τα βγάζουν για να υπάρχουν πχ astra.
Και οδηγας 2 τογιοτα ας πουμε?
-
Κι εσύ οδηγάς ένα από ότι έμαθα...
-
Γμστ
Αλλα εγω δε το πληρωσα! -
-
Κάτω από τη μέση. Ντισκαλιφιέ! Εγώ επίσης είχα δύο τουοτα ιδιόκτητα!
-
Σαργε καλοταξιδο ,δε το χα παρει χαμπαρι!
Νέο Honda Civic 2017