-
Καλά αν όλα αυτά που περιγράφει το βίντεο τα είχε ένα bmw και με τον σχεδιασμό που έχει πόσο θα κόστιζε; 50-60? Το Σκ θα δω απο κοντά το ds 7 στην ΔΕΘ να δω από κοντά την απτή του ποιότητα. Από τα βίντεο μένεις με ανοικτό στόμα
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Μόνο εμένα δεν μου άρεσε καθόλου ....? Μιλάω για μέσα έξω. Στην κατηγορία για εμένα δαγκωτό Q2Καλά άσε το εσωτερικό λόγω των ρομβων μπορεί σε κάποιους να ξενίζει. Το εξωτερικό δεν σου άρεσε; Πες αν θες ενα αμάξι που σου αρέσει πολύ ,και να μην είναι η Φεράρι , να δούμε τα γούστα σου.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο μέσα έξω αλλά
1 για εμένα έχει μεγάλα φάουλ πρακτικότητας ,όπως τα διακοπτακια στα δεξιά του μοχλού ταχυτήτων ,χειρισμός κλιματισμού από το Ταμπλετ και έλλειψη ορατότητας για τους πίσω λόγω του φτερού καρχαρία (design πάνω της χρηστικότητας).
2 για μένα από τους κύριους ανταγωνιστές είναι το 500χ για το οποίο διάβασα σούπερ τιμές, 22Κ 150bhp βενζίνη και 120 bhp diesel και τα δύο στις καλές εκδόσεις και τα δύο με αυτόματο κιβώτιο. -
@Τkin73
Στην κατηγορία αυτή για τα γούστα μου ξεχωρίζουν τα Q2 και το κουκλί T-Roc
-
Ok κατανόητο τοτε γιατί δεν σου αρέσει το ds
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Υπάρχει νήμα για το ds7 crossback?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οχι ακόμα γιατί δεν έχουμε πολλά στοιχεία .
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ξεχνάμε στην όλη συζήτηση τις ΗΠΑ, γιατί καλά λέμε για Ευρώπη, αλλά lexus & infinity φτιάχτηκαν κυρίως για την Αμερικάνικη αγορά και εκεί θεωρούνται μια χαρά premium και μάλιστα επι δεκαετίες (δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα) είχαν σαφώς υψηλότερες πωλήσεις από το γερμανικό τρίπτυχο και οι αγοραστές τα θεωρούσαν εξίσου premium. Άρα στην αγορά για την οποία φτιάχτηκαν, μια χαρά πέτυχαν.Πολύ σωστά!
-
Ελλάδα πότε θα έρθει αραγε?Στη γυναίκα αρεσε πολύ...
-
Πολλες παραπομπες απο το παρελθον το συγκεκριμενο (AMI,Visa,Ds3). Οπως ολα τα DS και τα Peugeot προσφατα δεν εχει αντιπαλο μεσα και επειδη αυτο τελικα βλεπεις ειναι μεγαλο +. Εξωτερικα εχω καποιες ενστασεις, π.χ. το fin που ηταν ενα ωραιο trademark στη Ds3 αλλα θα μπορουσαν εστω να το κανουν μικροτερο. Μεσα φαινεται ποιοτικο σε σημειο χλιδας για τη κατηγορια του.
Το βασικο του προβλημα ειναι οτι ανηκει σε αδιαφορη για εμενα κατηγορια. Αν κανει και κανα 30αρι αυτο που ειδαμε στη σελιδα 2 (το καλο το τουμπανο...) με τον 1.2 THP οχι απλα δε θα πουλησει ,ουτε καν θα το φερουνε... -
Χρήστο τόσο κάνει το Τ-ροκ με τα σκληρά πλαστικά . Εντάξει 30άρι μπορεί να μην φτάσει , αλλά μέχρι τα 27000 μια χαρά θα πουλήσει . Οπως πουλάει και το 3008 στα 35+ χιλιάρικα .
-
Ρε πστ μου τι πανε και αγοραζουνε οταν εχουν μπει στα χωραφια της giulia τιμολογιακα σχεδον
-
Εντάξει την τζούλια δεν την γουστάρουν και όλοι...
Ιδιαίτερα όταν μοιάζει με καγκούρικη 3άρα και εσωτερικό κακοσχεδιασμένης άλφα του 80...
Το ότι στρίβει , ελάχιστους υποψήφιους απασχολεί...
-
Ποια τζουλια, με 25 παιρνεις το νεο φοκους με 150 αλογα, φουλ εξτρα εξοπλισμο που ακομα δεν εχει η κατηγορια, και 8 αρι με μετατροπεα ροπης
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ποια τζουλια, με 25 παιρνεις το νεο φοκους με 150 αλογα, φουλ εξτρα εξοπλισμο που ακομα δεν εχει η κατηγορια, και 8 αρι με μετατροπεα ροπηςΩραίο και το focus αλλά Εδώ που τα λέμε κανένα κοινό σημείο σύγκρισης δεν έχει η giulia με το focus..μη τρελαθούμε...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτό το να μπερδεύετε κατηγορίες με ξεπερνάει .
Οι κατηγορίες σημαίνει χώροι και ο κόσμος το έχει σαν βασικό κριτήριο...
Αντί για τζούλια να πάρουμε ένα φιέστα ζμπορ....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Χρήστο τόσο κάνει το Τ-ροκ με τα σκληρά πλαστικά . Εντάξει 30άρι μπορεί να μην φτάσει , αλλά μέχρι τα 27000 μια χαρά θα πουλήσει . Οπως πουλάει και το 3008 στα 35+ χιλιάρικα .Ο νόνος έχει δίκιο,δεν πρόκειται να πουλήσει. Πόσοι μπορούν να δώσουν για 2ο αυτοκίνητο 25-30Κ€?
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εντάξει την τζούλια δεν την γουστάρουν και όλοι...Ιδιαίτερα όταν μοιάζει με καγκούρικη 3άρα και εσωτερικό κακοσχεδιασμένης άλφα του 80...
Το ότι στρίβει , ελάχιστους υποψήφιους απασχολεί...
Ειδικά ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι κατά την γνώμη μου φανταστικός.
-
Το κακό με αυτο το μοντέλο είναι ότι βάσει διαστάσεων και χώρου πορτμπαγκάζ είναι αντιμέτωπο με το κάτω άκρο της κατηγορίας όπως το kia stonic και το vw t-cross και όχι το t-roc.
Αυτο σημαίνει ότι δεν μπορεί να παίξει το ρόλο οικογενειακου αλλά κάτι σαν ένα ds3 με 4 πόρτες και πιο ψηλό. Όπως ήταν το ds4 δηλαδή. Η σαν το νέο c3. Για μένα δεν θεωρείται Crossover. Ο πιο άμεσος ανταγωνιστής είναι το νέο Α1 και φυσικά το πενταπορτο Mini. Υπό αυτές τις συνθήκες θα είναι ακριβο μεν αλλα κοιτάει άλλο κοινό.
-
Γιατί το κάντρυμαν έχει μεγαλύτερους χώρους ? Το q2 ? To T-rock έχει ανάλογο μεταξόνιο . Το Τ-κρός μπορεί να είναι πιο κοντά .
NEO DS3-CROSSBACK