-
Στο δρόμο πως το βλέπεις? Είναι τόσο ουδέτερο οδηγιά όσο λένε. Και κάτι ακόμα... το CVT στον αυτοκινητοδρομο είναι θορυβώδες όπως γράφεται? Σε ευχαριστώ για τα σχόλια.
-
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Καλησπέρα.Σκέφτομαι να αγοράσω το auris hybrid λόγω των πολλών μετακινήσεων στην πόλη και επειδή συνδυάζει και αυτόματο κιβώτιο. Τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας αναγκαστικά σε diesel (για οικονομία) με αυτόματο ξεφεύγουν στην τιμή.
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποια αρνητικά που μου παρουσιαζουν φίλοι που όμως δεν ανήκουν στο χώρο του αυτοκινήτου.
- Μεγαλύτερο κόστος συντήρησης
- Σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης η κατανάλωση είναι ίδια ή και μεγαλύτερη σε σχέση με το απλό βενζίνης
- Μεγαλύτερα ασφάλιστρα.
- Μικρή μεταπωλητική αξία λόγω της μπαταρίας που θα χρειαστεί αλλά γη σε βάθος χρόνου με κόστος περίπου 2.500 Ε
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση και τις απαντήσεις.
Μάλλον οι φίλοι δεν έχουν ίδεα και οι γνώσεις τους περιορίζονται στην ανάγνωση γερμανικού τύπου.
1.Καμία σχέση , μάλλον μικρότερο είναι τοκόστος
2 Η κατανάλωση είναι ίδια ίσως και μικρότερη σε χαμηλά φορτίο . Το μόνο αξιοσημείωτο είναι τα hybrid σε παρασέρνουν σε ένα δίκο τους ρυθμό και τις διαδρομές εκτός πόλης της κάνεις με μικρότερο μέσο όρο ταχύτητας.
3 όχι
4 οχι μόνο όταν πλησιάζει την δεκαετία όπου μπορεί να προκύψει αυτή η ανάγκη φαίνεται η τιμή να πέρνει την κατηφόρα. -
Να ρωτησω, αν στο μελλον οι μπαταριες γινουν πιο αποδοτικες σχετικα με τον ογκο που καταλαμβανουν ή ειναι αλλης τεχνολογιας δεν θα εχουν θεμα να μπουν στα σημερινα υβριδικα. Σωστα;
Λογικα θα χρειαζεται αλλαγη και στο λογισμικο του αυτοκινητου. -
Είναι καλύτερο απο το προηγούμενο Auris που είχα οδηγικά .
Εντάξει δεν είναι golf αλλα δεν παύει να είναι άνετο και ασφαλές .
Την απορεία με το θόρυβο την είχα και εγώ.
Με το τεστ ντριβ όμως κατάλαβα ότι τα περιοδικά και γενικά ο τύπο υπερβάλλουν στο θέμα του θορύβου.
Το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο και μόνο όταν ζητήσεις περισσότερη δύναμη πχ σε προσπέρασμα , ανηφόρα , τότε και μόνο ακούς τον κινητήρα να δουλεύει (μπορεί να είναι 4000 η και παραπάνω στροφές )
Αυτό είναι που αναφέρουν για το θέμα του θορύβου.
Ξέρεις όταν ταξιδεύεις με 120 και πατάς παραπάνω γκάζι για να διατηρήσεις ταχύτητα πχ σε ανηφόρα , ενώ πριν άκουγες μόνο αεροδυναμικός θορύβους και ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι υπάρχει και κινητηρας (γιατι τότε ανεβάζει στροφες) , δε μπορείς να πεις ότι το αυτοκίνητο είναι θορυβώδης . -
Ο χρήστης baspar έγραψε:
καλημέρα παιδιά, Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα toyota auris 1.33 του 2013 με 41,000 χλμ απο ιδιώτη. Μου φαίνονται λογό παράξενα τα αμορτισέρ του , οτι χτυπάνε λίγο παραπάνω. Επειδή πριν είχα ένα peugeot 307 και δεν χτυπούσαν τόσο θα ήθελα αν είναι κάποιος στο forum και έχει το ίδιο αυτοκίνητο να μου πει εντυπώσεις και αν είναι φυσιολογικό ή θα πρέπει να του αλλάξω αμορτισέρ ή κάτι αλλο γενικα?Δεν θα διαφψνήσω οτι η ανωνυμία του πληκτρολογίου παίζει σημαντικό ρόλο αλλά **δεν είπα καποιός να μου γράψει technical report για το auris **απλά αν είναι συνηθισμένο να χτυπάνε πιο πολύ από οτι αλλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Αν έχει κανείς την καλή πρόθεση να απαντήσει έχει καλώς και αξιολογώ την απάντηση , εξάλλου σε τεχνικό θα το πάω . ευχαριστώ
Με κάθε καλή πρόθεση, πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου καλό είναι να κάνεις έναν τεχνικό έλεγχο, όπως και το να οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Αυτήν την απορία θα μπορούσες να την λύσεις πριν την αγορά του αυτοκινήτου προς όφελός σου για πιθανή μείωση της τιμής πώλησης. Βέβαια το κοπάνημα της ανάρτησης, για εμένα το γνωρίζει πολύ καλά ένας τεχνικός της αντιπροσωπεία όπου θα πας το αυτοκίνητο και θα ζητήσεις να το κάνει μία βόλτα. Προσωπικά αυτά θα έκανα.
-
Καλησπέρα σε ολους.
Σκοπευω να αγορασω ενα Auris του 2011, εισαγωγης απο Ιταλια.
Το εχω τσεκαρει σε μηχανικο και φανοποιο, ολα οκ, αλλα στο καντραν γραφει 'riforn carbur'.
Ξερει κανεις τι ειναι αυτο; Στο γοογλ δεν βρηκα τπτ.
Ευχαριστώ -
Γύρνα την γλώσσα στα αγγλικά μπας και καταλάβεις
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Είναι μάλλον συντόμευση του RIFORNIMENTO CARBURANTI και μάλλον σημαίνει ότι χρειάζεται ανεφοδιασμό καύσιμου
-
Καλε μου άνθρωπε, ευχαριστώ! Αγχωθηκα τσάμπα...
-
Γιατι??? Το ειχες αγορασει ηδη?
Οπως και να χει :
στον dgrgtc -
Οχι, αυριο θα το αγορασω. Αλλα με ειχε πιασει ενα αγχος....
-
Μοτερ, χλμ, τιμη ?
-
Πετρελαιο D4d, 100.000 χλμ, ανταλλαγη με Grand Vitara.
-
Απο μαντρά θα το παρεις? Προσεξε, γιατι πολυ πιθανο να εχει γυρισμενα χλμ
Επισης, καποιες παρτιδες αυτων των μοτερ, εκαιγαν λαδια -
Ναι αλλα τσεκαρα με τον αρ. πλαισιου στην αντιπροσωπεια, και βρηκαμε αρχειο σερβις εξωτερικου, που αποδεικνυει τα χιλιόμετρα. Το ειδε και μηχανικος φιλος μου, και ολα καλα. Ευχαριστώ για τις συμβουλες οπως και να χει.
-
-
Να δούμε corolla crossover και τι στον κόσμο!
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Όχι πια Auris...Έτσι κι αλλιώς, στην αρχή τουλάχιστον, και το αουρις, 5θυρη κορολα το έλεγαν
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ξέρουμε τι σημαίνουν οι παυλίτσες κάτω από τη θερμοκρασία;
-
Ο χρήστης baspar έγραψε:
καλημέρα παιδιά, Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα toyota auris 1.33 του 2013 με 41,000 χλμ απο ιδιώτη. Μου φαίνονται λογό παράξενα τα αμορτισέρ του , οτι χτυπάνε λίγο παραπάνω. Επειδή πριν είχα ένα peugeot 307 και δεν χτυπούσαν τόσο θα ήθελα αν είναι κάποιος στο forum και έχει το ίδιο αυτοκίνητο να μου πει εντυπώσεις και αν είναι φυσιολογικό ή θα πρέπει να του αλλάξω αμορτισέρ ή κάτι αλλο γενικα?Έχω το ίδιο αυτοκίνητο σχεδόν 5 χρόνια αλλά με λίγα χιλιόμετρα (20.500χλμ). Έτσι ήταν από την αγορά του ως καινούριο. Σε σχέση με άλλα της κατηγορίας του, υστερεί σημαντικά στον τομέα αυτό. Εμένα στην αρχή με είχε ενοχλήσει πολύ, πλέον έχω συνηθίσει το θόρυβο και τους κραδασμούς αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν το ήθελα πιο αθόρυβο στις λακούβες και με μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα μαλακώσουν κτλ., τίποτα. Έτσι είναι ακόμα. Ίσως με άλλα αμορτισέρ να βελτιώνεται αλλά ποιος ξέρει αν δεν τα αλλάξει...
TOYOTA FORUM