-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
]Ισχυει. Πολλα αυτοκινητα ακομα και με επιλογη 19 αντι 17 ζαντες εχουν αλλες εκπομπες ρυπων
Άλλο αυτό Νίκο. Αυτό συμβαίνει σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και είναι λογικό λόγο αυξημένης τριβής και αυξημένης αεροδυναμικής αντίστασης.
Αλλά η ηλιοροφή δεν είναι λογικό. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε για κάθε έξτρα που προστίθεται και αυξάνει το βάρος, να υπολογίζονται και διαφορετικοί ρύποι...αστείο τελείως. Μόνο η διάσταση της ζάντας και των ελαστικών δημιουργεί σοβαρές διαφορές.
Συμφωνω αλλα εδω μιλαμε για πανοραμικη οπου το βαρος θα ειναι σεβαστο δεν ειναι ενα εξτρα υποβραχιονιο η μια μεγαλυτερη οθονη στο ηχοσυστημα. Μη το αποκλειουμε
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Συμφωνω αλλα εδω μιλαμε για πανοραμικη οπου το βαρος θα ειναι σεβαστο δεν ειναι ενα εξτρα υποβραχιονιο η μια μεγαλυτερη οθονη στο ηχοσυστημα. Μη το αποκλειουμεΕάν ισχύει αυτό θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία της Skoda!!! (ούτε καν η μητρική VW δεν διαφοροποιεί ρύπους λόγο ηλιοροφής)....ΚΑΜΙΑ άλλη εταιρεία στον κόσμο που βάζει πανοραμική ηλιοροφή δεν αυξάνει την κατανάλωση και τους ρύπους λόγο αυτής.
-
Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για τον νέο τρόπο υπολογισμού των ρύπων που είναι πιο ευαίσθητος από όλες τις παραμέτρους που επηρεάζουν τους ρύπους. Το βάρος, είναι ένας από τους πολύ σημαντικούς.
-
Χαζευοντας στο νετ, επεσα πανω σε αυτο το αρθρο
https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?t=3820
και συγκεκριμενα το ενδιαφερον εστιαζεται εδω
'It's a logistical nightmare. If you also factor in that every model has to be tested to assess its 'new' emission category that's why ordering of many models is being held. It's not just the model variants incidentally that undergo the testing,i.e. S,SE,SEL,Rline, but every option as well, such as those models with optional alloys and different wheel sizes, etc. That's because WLTP requires such testing.'Αυτο σημαινει (αν ο ανθρωπος που τα γραφει, τα λεει σωστα) οτι πρεπει να κανουν μετρησεις για ΟΛΕΣ τις διαφορετικες εκδοσεις αυτοκινητων που πωλουνται. Πιθανολογω λεγοντας οτι η σκοντα δεν εχει προλαβει να βγαλει μετρησεις για ηλιοροφη και για αυτον τον λογο, νομικα, δεν μπορει να την προσφερει ως επιλογη.
-
Tkin, κατ'εμε, πας να κανεις μεγαλο λαθος...αν μου επιτρεπεις.
Απο τα 330Nm κοιτας τα 200 σε πιο πολλα κιλα,βενζινη και ...1000 κυβικα μοτερ.Βουντου σε κανανε αδερφε;
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Νομίζω οτι βγαίνουν μετρήσεις για δύο εκδόσεις ,τη βασική και τη πιο πλούσια για κάθε κινητηρα...
Αν ισχύει αυτο στο link θα πρέπει να δοκιμάζουν πάνω απο 100 συνδυασμούς για κάθε μοντέλο πράγμα απίθανο.Νομίζω οτι βγαίνουν μετρήσεις για δύο εκδόσεις ,τη βασική και τη πιο πλούσια για κάθε κινητηρα...
Αν ισχύει αυτο στο link θα πρέπει να δοκιμάζουν πάνω απο 100 συνδυασμούς για κάθε μοντέλο πράγμα απίθανο. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Tkin, κατ'εμε, πας να κανεις μεγαλο λαθος...αν μου επιτρεπεις.
Απο τα 330Nm κοιτας τα 200 σε πιο πολλα κιλα,βενζινη και ...1000 κυβικα μοτερ.Βουντου σε κανανε αδερφε;
+1
Τουλάχιστον οδήγησέ το.
Με όποιον έχω μιλήσει μου λέει ότι είναι αργό σε ταξίδι. Στο test drive όταν είσαι μόνος με τον πωλητή φαίνεται να πηγαίνει καλά, αλλά αν βγεις στον ανοιχτό δρόμο αρχίζουν τα ζόρια...
-
Σιγά μην καταλήξω εκεί!!! Αν καταλήξω σε βενζίνη θα γίνει td να δω αν τραβά καθώς και την κατανάλωση.>Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Tkin, κατ'εμε, πας να κανεις μεγαλο λαθος...αν μου επιτρεπεις.
Απο τα 330Nm κοιτας τα 200 σε πιο πολλα κιλα,βενζινη και ...1000 κυβικα μοτερ.Βουντου σε κανανε αδερφε;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σιγά μην καταλήξω εκεί!!! Αν καταλήξω σε βενζίνη θα γίνει td να δω αν τραβά καθώς και την κατανάλωση.>Tkin, κατ'εμε, πας να κανεις μεγαλο λαθος...αν μου επιτρεπεις.Απο τα 330Nm κοιτας τα 200 σε πιο πολλα κιλα,βενζινη και ...1000 κυβικα μοτερ.
Βουντου σε κανανε αδερφε;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισως το 1,5 να έχει χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι.
Είχα νοικιάσει στη Βουδαπέστη ένα octavia με τον 1,5 αυτόματο και είχα μέση 6,5 σε ένα ταξίδι που έκανα. Το σημαντικό ήταν ότι δε χρειαζόταν να το ξεζουμισω για να πάρει τα πόδια του.
Κοιτούσα λίγο τα specs σε σύγκριση με το tiguan και βλέπω ότι το karoq έχει 100λτ μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ ενώ είναι 100mm πιο κοντό! Εντυπωσιακό νούμερο!
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Αυτό είναι το σημαντικότερο για μένα σχετικά με την οικονομία του κινητήρα. Να μην χρειάζεται να τον πιέσεις , άρα να ... πιει, για να αποδοσει.
Επίσης θέλω την απόκριση στο γκάζι και στις επιταχύνσεις και στα γρήγορα ασφαλή προσπερασματα να τα έχω από τις χαμηλές στροφές, χωρίς μαγείρεμα με την κουτάλα, από εκεί όπου περνά συνεχώς και μένει περισσότερο η βελόνα. Τι να την κάνω την απόδοση στις 4-5 χιλιαδες στροφές όταν εκεί βρίσκομαι δύσκολα ή πρέπει διαρκώς να κατεβάζω δύο σχέσεις για να προσπεράσω. Οκ αν ήμουν 20 χρόνων μπορεί και να το γουσταρα τώρα έχει περάσει προ πολλού...
Προ πενταετίας είχα τούρμπο βενζίνη αλλά άλλων κυβικών και απόδοσης. Έβαζες 3η και κολλαγες στο κάθισμα ανεξάρτητα που θα ήταν οι στροφές και φυσικά ειχα και την ελαστικότητα στις ψηλές στροφές να μην ψοφα ο κινητήρας που το έχασα οριστικά με το ντίζελ..
Το καροκ μου αρέσει ειδικά μέσα δείχνει φροντισμένο και ότι οι σχεδιαστές του νοιάζονται για αυτόν που ζει εκεί. Αλλά είπαμε ο τιμοκατάλογος του εξοπλισμού είναι δυστυχώς ψυχαναγκαστικος . Για να πάρεις ένα σύγχρονο αμάξι με future proof τουλάχιστον 6ετιας πρέπει να σκάσεις 30Κ τουλάχιστον. Στα 20-22 που ξεκινούν οι εκδόσεις του δεν μου δίνουν κίνητρα για να αλλάξω το αμάξι μου μοντέλο 2013-2014 και αυτό είναι κακο. Σε αυτά τα λεφτά δείχνει εξοπλιστικά να είναι αμάξι της προηγούμενης πενταετίας.
Υγ: στα 30-31 παίρνεις το grandland xclusive με τα πάντα όλα μέσα που κάνει πάλι το καροκ των 30 να δείχνει λίγο εξοπλιστικάΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αυτό είναι το σημαντικότερο για μένα σχετικά με την οικονομία του κινητήρα. Να μην χρειάζεται να τον πιέσεις , άρα να ... πιει, για να αποδοσει.
Επίσης θέλω την απόκριση στο γκάζι και στις επιταχύνσεις και στα γρήγορα ασφαλή προσπερασματα να τα έχω από τις χαμηλές στροφές, χωρίς μαγείρεμα με την κουτάλα, από εκεί όπου περνά συνεχώς και μένει περισσότερο η βελόνα. Τι να την κάνω την απόδοση στις 4-5 χιλιαδες στροφές όταν εκεί βρίσκομαι δύσκολα ή πρέπει διαρκώς να κατεβάζω δύο σχέσεις για να προσπεράσω. Οκ αν ήμουν 20 χρόνων μπορεί και να το γουσταρα τώρα έχει περάσει προ πολλού...
Προ πενταετίας είχα τούρμπο βενζίνη αλλά άλλων κυβικών και απόδοσης. Έβαζες 3η και κολλαγες στο κάθισμα ανεξάρτητα που θα ήταν οι στροφές και φυσικά ειχα και την ελαστικότητα στις ψηλές στροφές να μην ψοφα ο κινητήρας που το έχασα οριστικά με το ντίζελ..
Το καροκ μου αρέσει ειδικά μέσα δείχνει φροντισμένο και ότι οι σχεδιαστές του νοιάζονται για αυτόν που ζει εκεί. Αλλά είπαμε ο τιμοκατάλογος του εξοπλισμού είναι δυστυχώς ψυχαναγκαστικος . Για να πάρεις ένα σύγχρονο αμάξι με future proof τουλάχιστον 6ετιας πρέπει να σκάσεις 30Κ τουλάχιστον. Στα 20-22 που ξεκινούν οι εκδόσεις του δεν μου δίνουν κίνητρα για να αλλάξω το αμάξι μου μοντέλο 2013-2014 και αυτό είναι κακο. Σε αυτά τα λεφτά δείχνει εξοπλιστικά να είναι αμάξι της προηγούμενης πενταετίας.
Υγ: στα 30-31 παίρνεις το grandland xclusive με τα πάντα όλα μέσα που κάνει πάλι το καροκ των 30 να δείχνει λίγο εξοπλιστικάΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω ότι με το 1,5 tsi dsg στη style με xenon και ηλιοροφη είσαι future proof.
Πόσο κάνει αυτό?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
33700 με foul led και ηλιοροφή χενον δεν βλέπω. Και πόσο future proof είσαι χωρις κανένα από τα συστήματα ασφαλείας; Για μένα στα 35600 το συγκεκριμένο γίνεται και το κρατάς μια 7 ετια όλα τα συστήματα ασφαλείας αυτόματα φώτα και με κάρτα.
Δλδ πιάσαμε κοντά στα 36 για το καροκ ! Σκέψου τι ανταγωνισμός υπάρχει στα 36 σε ντίζελ και βενζίνη. Παίρνεις όλα τα μη πριμιουμ φορτωμενα και τα πριμιουμ άδεια. Το xc40 πχ αν δώσεις 36 χιλιάρικα παίρνεις τ3 1.5 με ότι έχει το καροκ και με tft οθόνη οργανων και είναι και βολβό ,έστω κινέζικο! Είναι ακριβό το καροκ πολύ όταν φορτώνεται...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και για να κλείσω την προσωπική τοποθέτηση περί future proof ως το 2025 για το καροκ εγώ είμαι εδώ 40900 το κοστούμι με 6100 έξτρα .
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στη Τσεχία πάντως έτσι τα ψωνίζουν. Με τα πάντα πάνω.
Είμαι συχνά εκεί λογω δουλειάς και ο,τι skoda βλέπω έχει επάνω όλα τα έξτρα.
Συνδαλφος ως εταιρικό έχει octavia rs και είναι φουλ.
Δευτέρα εκεί θα είμαι πάλι.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ε μάλλον οι Τσέχοι έχουν πιο δυνατό πορτοφόλι από εμάς πια... ή μήπως δεν στοιχίζει 40 Κ ένα κομπλέ καροκ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ε μάλλον οι Τσέχοι έχουν πιο δυνατό πορτοφόλι από εμάς πια... ή μήπως δεν στοιχίζει 40 Κ ένα κομπλέ καροκ;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βασικά και τα δύο συν ότι προτιμούν τα αυτοκίνητά τους με όλα τα έξτρα. [emoji38]
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ε μάλλον οι Τσέχοι έχουν πιο δυνατό πορτοφόλι από εμάς πια... ή μήπως δεν στοιχίζει 40 Κ ένα κομπλέ καροκ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βασικά και τα δύο συν ότι προτιμούν τα αυτοκίνητά τους με όλα τα έξτρα. [emoji38]
Sent from my G8141 using Tapatalk
Εντάξει τότε τα δύο πρώτα ισχύουν. Γιατί το τελευταίο είναι αυτονόητο . Ξέρεις κανέναν που να το αντέχει η τσέπη του αλλά να παίρνει το αμάξι με χερούλια έτσι από άποψη? Και αν εμφανιστούν οι γνωστοί που δεν τους ενδιαφέρουν οι ευκολίες σε ένα αμάξι, παρά μόνο το γκάζι η ανάρτηση και το φρένο, θα πω ότι αφενός αυτά κοστίζουν παραπάνω απο τις ευκολίες και όσο για την μη επιλογή των ευκολιών , εμένα και τους περισσότερους απλά δεν με πείθουν....
... πάντως το ότι το καροκ φορτωμένο φτάνει σε τιμή ενός επίσης φορτωμένου suv volvo δεν θα το περίμενα... ή η Σκόντα έχει ανέβει πολύ ή η βολβό κατέβηκε επικίνδυνα!
Πιθανόν να συνέβησαν και τα δύο και κάπου να συναντήθηκαν!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Δεν υπάρχει καμία λύση στο karoq.
Έφαγα τα λυσσακα μου για να δω πως θα το ντύσω σε προσιτή τιμή η να το αγοράσω απ έξω, όπως και να το φτιάχναμε κάτω απο 27 δεν έβγαινε.Στα 29 όπως είπα παίρνεις αυτοκινηταρα με ολα και πετρέλαιο ενώ το karoq το παίρνεις γυμνό.
Δεν μας θέλει, δεν το θέλουμε
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σκέψου τι ανταγωνισμός υπάρχει στα 36 σε ντίζελ και βενζίνη. Παίρνεις όλα τα μη πριμιουμ φορτωμενα και τα πριμιουμ άδεια.Την Χ1 πάντως την παίρνεις αρκετά φορτωμένη στα 35-36, με ουσιαστική έλλειψη το Νάβι.
-
Οπότε φαντάσου τι παίρνεις στα 41 που έβγαλα πριν ( στο οποίο λείπει και ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων). Edit: Εντάξει με 35 -36 χωρίς να παίζει χοντρή προσφορά δεν την παίρνεις φορτωμένη την χ1. Το ντίζελ μανιουλ που έβαλα με το σπορ πακέτο που πάλι του λείπουν μπόλικα (σε σχέση με το καροκ των 41Κ) και βγαίνει 44-45! Για να βάλεις στην Χ1 τον εξοπλισμό του καροκ 4 μάλλον πρέπει να σκάσεις αλλά 10Κ . Τώρα αν βρεις αυτές τις τρομερές προσφορές που κατά καιρούς ξεβρακωνεται η bmw οκ δεν τις ξέρω αλλά για να τις λέτε έτσι θα είναι
...Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σκέψου τι ανταγωνισμός υπάρχει στα 36 σε ντίζελ και βενζίνη. Παίρνεις όλα τα μη πριμιουμ φορτωμενα και τα πριμιουμ άδεια.
Την Χ1 πάντως την παίρνεις αρκετά φορτωμένη στα 35-36, με ουσιαστική έλλειψη το Νάβι.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Karoq