-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Α, ξέχασα να πω ότι σήμερα που έβλεπα προσεκτικά το αμάξι, συνειδητοποίησα ότι οι μαύροι μαρσπιέδες που το περιβάλλουν είναι κάτι σαν piano black και μάλλον θα γεμίζουν εύκολα αμυχές κ.α. Δυστυχώς και το δικό μου στο μαρσπιέ του οδηγού έχει κάτι ψιλές αμυχές που προφανώς ακούμπησε το πόδι κάποιου εκεί όπως πήγε να επιβιβαστεί. Θα είναι λίγο πρόβλημα αυτό γιατί όπως το είδα, σε λίγο καιρό θα είναι ολογραντζούνιστο σε αυτό το σημείο.Ισχυει αυτο και εμενα με απασχολει.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
[/quote]Καλοταξιδο! Ιδιο με το δικο μου. Αν θες βαλε καποια φωτο με τον φωτισμο δαπεδου.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk[/quote]
Θα βάλω όταν με το καλό παραλάβω αρχές Σεπτεμβρίου
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα.
Είμαι νέος στο group. Πήγα να το δω από κοντά μόλις τσέκαρα στο site πως η τιμή δεν ήταν απαγορευτική (comfort 1.600 diesel 22.500 με το κλειδί στο χέρι περίπου όσο όλα τα diesel της ίδιας κατηγορίας). Αρχικά τρόμαξα με την εμφάνιση δε θα πω ψέμματα, αλλά το έκανα test drive ... και με μάγεψε.
Κάποιες ερωτήσεις, επειδή θα το κινώ συνέχεια στην πόλη...
- Πόσο βολικό βρίσκετε το μέγεθός του?
- Τι κατανάλωση πιάνετε εντός πόλης?
- Πως είναι η οδήγηση μέσα στο κέντρο ( δυστυχώς με CVT ανεβαίνει πολύ η τιμή και επίσης δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα )
- Γνωρίζω πώς δε ''χαλάει'' άλλα γράφεται πως αν χαλάσει το κόστος γενικά είναι πολύ μεγαλύτερο από άλλες εταιρείες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Καλησπέρα.Είμαι νέος στο group. Πήγα να το δω από κοντά μόλις τσέκαρα στο site πως η τιμή δεν ήταν απαγορευτική (comfort 1.600 diesel 22.500 με το κλειδί στο χέρι περίπου όσο όλα τα diesel της ίδιας κατηγορίας). Αρχικά τρόμαξα με την εμφάνιση δε θα πω ψέμματα, αλλά το έκανα test drive ... και με μάγεψε.
Κάποιες ερωτήσεις, επειδή θα το κινώ συνέχεια στην πόλη...
- Πόσο βολικό βρίσκετε το μέγεθός του?
- Τι κατανάλωση πιάνετε εντός πόλης?
- Πως είναι η οδήγηση μέσα στο κέντρο ( δυστυχώς με CVT ανεβαίνει πολύ η τιμή και επίσης δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα )
- Γνωρίζω πώς δε ''χαλάει'' άλλα γράφεται πως αν χαλάσει το κόστος γενικά είναι πολύ μεγαλύτερο από άλλες εταιρείες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πολύ καλό αμάξι το Civic,αλλά γιατί να το προτιμήσεις αφού θα κινείσαι συνέχεια σε πόλη;
Εφ'όσον το μήκος του είναι 4,5 μ., το αυτοκίνητο πιστεύω ότι δεν ενδείκνυται για αστική μετακίνηση κι εσύ θα κουραστείς καθημερινά.Οπότε,η απάντηση στο 1ο σου ερώτημα είναι εύλογα αρνητική (εκτός αν πας από parking σε parking,αλλά και πάλι μέσα στην κίνηση αν μιλάμε ιδίως για Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα είναι θέμα). -
Για το 1 μονο εσυ ξερεις που κινείσαι. Όπως λεει κι ο φίλος παραπάνω για πόλη απο ενα μήκος και πανω δε βολεύει + οτι το αμάξι αυτο έχει και αρκετο πλάτος. Τωρα βέβαια αλλο ειναι να πηγαίνεις απο Μαρούσι Γλυφάδα κινούμενος σε λεωφόρους και να καταλήγεις σε πάρκινγκ κι αλλο να ψαχνεις πάρκινγκ στο Νέο Κόσμο ή στα στενά του Χαλανδρίου
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
- οτι το αμάξι αυτο έχει και αρκετο πλάτος
Αυτό το ακούω από πολλούς και πάντα απορούσα γιατί το λέτε αφού δεν ισχύει...μάλλον ξεγελάει η σχεδίαση επειδή είναι και πολύ χαμηλό!
Το αμάξι είναι 1,799 πλάτος και το 'μικρό' VW Golf π.χ. είναι 1,798 ενώ το opel astra 1,809, και το ford focus 1,825! -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
- οτι το αμάξι αυτο έχει και αρκετο πλάτος
Αυτό το ακούω από πολλούς και πάντα απορούσα γιατί το λέτε αφού δεν ισχύει...μάλλον ξεγελάει η σχεδίαση επειδή είναι και πολύ χαμηλό!
Το αμάξι είναι 1,799 πλάτος και το 'μικρό' VW Golf π.χ. είναι 1,798 ενώ το opel astra 1,809, και το ford focus 1,825!1,799 χωρίς τους καθρέφτες. Με τους καθρέφτες ανοιχτούς φτάνει τα 2m. Γενικά είναι αμάξι με όγκο και αν κυκλοφορεις σε στενους δρόμους δεν ενδείκνυται.
-
Ο χρήστης Rapture έγραψε:
- οτι το αμάξι αυτο έχει και αρκετο πλάτος
Αυτό το ακούω από πολλούς και πάντα απορούσα γιατί το λέτε αφού δεν ισχύει...μάλλον ξεγελάει η σχεδίαση επειδή είναι και πολύ χαμηλό!
Το αμάξι είναι 1,799 πλάτος και το 'μικρό' VW Golf π.χ. είναι 1,798 ενώ το opel astra 1,809, και το ford focus 1,825!1,799 χωρίς τους καθρέφτες. Με τους καθρέφτες ανοιχτούς φτάνει τα 2m. Γενικά είναι αμάξι με όγκο και αν κυκλοφορεις σε στενους δρόμους δεν ενδείκνυται.
Τα άλλα δεν έχουν καθρέπτες δηλαδή;
-
Γνωρίζει κανείς τι κουμπάκι φιλοξενείτε εδώ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
- οτι το αμάξι αυτο έχει και αρκετο πλάτος
Αυτό το ακούω από πολλούς και πάντα απορούσα γιατί το λέτε αφού δεν ισχύει...μάλλον ξεγελάει η σχεδίαση επειδή είναι και πολύ χαμηλό!
Το αμάξι είναι 1,799 πλάτος και το 'μικρό' VW Golf π.χ. είναι 1,798 ενώ το opel astra 1,809, και το ford focus 1,825!1,799 χωρίς τους καθρέφτες. Με τους καθρέφτες ανοιχτούς φτάνει τα 2m. Γενικά είναι αμάξι με όγκο και αν κυκλοφορεις σε στενους δρόμους δεν ενδείκνυται.
Τα άλλα δεν έχουν καθρέπτες δηλαδή;
Σωστόοος!!!!
-
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Καλησπέρα.Είμαι νέος στο group. Πήγα να το δω από κοντά μόλις τσέκαρα στο site πως η τιμή δεν ήταν απαγορευτική (comfort 1.600 diesel 22.500 με το κλειδί στο χέρι περίπου όσο όλα τα diesel της ίδιας κατηγορίας). Αρχικά τρόμαξα με την εμφάνιση δε θα πω ψέμματα, αλλά το έκανα test drive ... και με μάγεψε.
Κάποιες ερωτήσεις, επειδή θα το κινώ συνέχεια στην πόλη...
- Πόσο βολικό βρίσκετε το μέγεθός του?
- Τι κατανάλωση πιάνετε εντός πόλης?
- Πως είναι η οδήγηση μέσα στο κέντρο ( δυστυχώς με CVT ανεβαίνει πολύ η τιμή και επίσης δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα )
- Γνωρίζω πώς δε ''χαλάει'' άλλα γράφεται πως αν χαλάσει το κόστος γενικά είναι πολύ μεγαλύτερο από άλλες εταιρείες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ένα υπάρχουν ηλεκτρικά αναδιπλουμενοι καθρέπτες, βάλτους.
Τους έχω στο φοκους, και κάνουν δουλειά. ... -
Ειναι standard>Ο χρήστης antons έγραψε:
Καλησπέρα.
Είμαι νέος στο group. Πήγα να το δω από κοντά μόλις τσέκαρα στο site πως η τιμή δεν ήταν απαγορευτική (comfort 1.600 diesel 22.500 με το κλειδί στο χέρι περίπου όσο όλα τα diesel της ίδιας κατηγορίας). Αρχικά τρόμαξα με την εμφάνιση δε θα πω ψέμματα, αλλά το έκανα test drive ... και με μάγεψε.
Κάποιες ερωτήσεις, επειδή θα το κινώ συνέχεια στην πόλη...
- Πόσο βολικό βρίσκετε το μέγεθός του?
- Τι κατανάλωση πιάνετε εντός πόλης?
- Πως είναι η οδήγηση μέσα στο κέντρο ( δυστυχώς με CVT ανεβαίνει πολύ η τιμή και επίσης δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα )
- Γνωρίζω πώς δε ''χαλάει'' άλλα γράφεται πως αν χαλάσει το κόστος γενικά είναι πολύ μεγαλύτερο από άλλες εταιρείες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ένα υπάρχουν ηλεκτρικά αναδιπλουμενοι καθρέπτες, βάλτους.
Τους έχω στο φοκους, και κάνουν δουλειά. ...Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα άλλα δεν έχουν καθρέπτες δηλαδή;
Βρε και τα άλλα έχουν απλά 4.5m μήκος και 2m πλάτος δεν το λες και χέλι μέσα σε στενούς δρόμους της Αθήνας.
-
Ο χρήστης dadj έγραψε:
Ειναι standard>>Καλησπέρα.Είμαι νέος στο group. Πήγα να το δω από κοντά μόλις τσέκαρα στο site πως η τιμή δεν ήταν απαγορευτική (comfort 1.600 diesel 22.500 με το κλειδί στο χέρι περίπου όσο όλα τα diesel της ίδιας κατηγορίας). Αρχικά τρόμαξα με την εμφάνιση δε θα πω ψέμματα, αλλά το έκανα test drive ... και με μάγεψε.
Κάποιες ερωτήσεις, επειδή θα το κινώ συνέχεια στην πόλη...
- Πόσο βολικό βρίσκετε το μέγεθός του?
- Τι κατανάλωση πιάνετε εντός πόλης?
- Πως είναι η οδήγηση μέσα στο κέντρο ( δυστυχώς με CVT ανεβαίνει πολύ η τιμή και επίσης δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα )
- Γνωρίζω πώς δε ''χαλάει'' άλλα γράφεται πως αν χαλάσει το κόστος γενικά είναι πολύ μεγαλύτερο από άλλες εταιρείες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ένα υπάρχουν ηλεκτρικά αναδιπλουμενοι καθρέπτες, βάλτους.
Τους έχω στο φοκους, και κάνουν δουλειά. ...Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Δεν είναι standard στο comfort που σκέφτεται να πάρει ο φίλος, αλλά μόνο στο elegance
-
Το Civic δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο.
Είναι ένα πουτανάκι!
Για το φίλο που το σκέφτεται λόγω μεγέθους κλπ θα έλεγα να το πάρει γιατί αν πάρει κάτι άλλο πιο μικρό, πχ σουπερμίνι, όταν περνάει δίπλα του ένα civic θα σφίγγεται το στομάχι του και θα μετανιώνει που δεν το πήρε.
Και γω ψηφίζω ντήζελ λόγω κατανάλωσης. -
Ωραια ενημερωση για την αναρτηση του civic.
https://world.honda.com/tech/auto/dual- ... uspension/
Εχει ενφιαφερον το γραφημα που επεξηγει πως το μεγαλο οφσετ επηρεαζει το στριψημο του αυτοκινητου και πως οταν καποιος παιζει με μεγαλυτερους και φαρδυτερους τροχους απο αυτους που υπολογισε η σχεδιαση των αναρτησεων, ισως επειδη μοιαζει πιο σπορ στα ματια του, στην ουσια καταστρεφει το στριψημο και την αιαθηση του αυτοκινητου του.
-
Πριν οδηγήσω το civic εκλεινα σε auris hybrid( λόγω οικονομίας και αυτόματου) οπότε καταλαβαίνετε τι έχω πάθει ... Είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης γιατί η λογική της καθημερινότητας λέει auris (τιμή βγαίνει ίδια, η honda έχει και καλύτερο επιτόκιο)
-
Ασε μπρε τις λογικές παράμερα!
Κάνε αυτό που γουστάρεις πραγματικά και ας το πληρώσεις λίγο παραπάνω. Άλλωστε, πόσο νομίζεις θα ζήσουμε; -
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Πριν οδηγήσω το civic εκλεινα σε auris hybrid( λόγω οικονομίας και αυτόματου) οπότε καταλαβαίνετε τι έχω πάθει ... Είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης γιατί η λογική της καθημερινότητας λέει auris (τιμή βγαίνει ίδια, η honda έχει και καλύτερο επιτόκιο)Καλό και τίμιο αυτοκίνητο το Auris hybrid, αλλά την ευχαρίστηση που θα σου προσφέρει το Civic, ούτε να την πλησιάσει δεν μπορεί.
-
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Πριν οδηγήσω το civic εκλεινα σε auris hybrid( λόγω οικονομίας και αυτόματου) οπότε καταλαβαίνετε τι έχω πάθει ... Είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης γιατί η λογική της καθημερινότητας λέει auris (τιμή βγαίνει ίδια, η honda έχει και καλύτερο επιτόκιο)Γιατί δεν περιμένεις το νέο auris?
Σχεδιαστικά είναι φοβερό. Αν δεν βιάζεσαι, σε 4 μήνες θα είναι εδώ.
Νέο Honda Civic 2017