-
Δίκιο έχεις.. Απλά έχω σκεφτεί να κάνω το πρώτο και μόνο σέρβις στο επίσημο και στο εξής να βρω έναν αντιπρόσωπο που δε θα πρέπει να κλείσω 10 μέρες πριν ραντεβού και να πληρώσω τα κέρατά μου. Συν το ότι αφού θα το αφήσω εκεί για μια μέρα για μια ηλίθια βίδα, ε ας τα κάνουν όλα πακέτο να τελειώνω για 1 χρόνο.
-
Καλησπέρα,
Έχεις κανείς ιδέα τι λάμπες έχουν τα προβολάκια ομίχλης; Νομίζω συνήθως βάζουν ΗΒ4. Αυτές είναι; Μεσαία και μεγάλα φοράει Η7 και Η1 αντίστοιχα αλλά για τα προβολάκια δεν έχω ιδέα.
Επίσης τις έχει αλλάξει κάποιος να ξέρει πως βγαίνουν; Γιατί χώρος πίσω από τον προφυλακτήρα να βάλεις το χέρι σου δεν υπάρχει.Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης andro έγραψε:
Καλησπέρα,Έχεις κανείς ιδέα τι λάμπες έχουν τα προβολάκια ομίχλης; Νομίζω συνήθως βάζουν ΗΒ4. Αυτές είναι; Μεσαία και μεγάλα φοράει Η7 και Η1 αντίστοιχα αλλά για τα προβολάκια δεν έχω ιδέα.
Επίσης τις έχει αλλάξει κάποιος να ξέρει πως βγαίνουν; Γιατί χώρος πίσω από τον προφυλακτήρα να βάλεις το χέρι σου δεν υπάρχει.Ευχαριστώ
Καλησπερα,
Στα προβολακια φοραμε Η8.
Δεν τις εχω αλλαξει ακομα αλλα εχω σκοπο να τις αλλαξω συντομα με πιο ασπρες ή LED.
Το πως αλλαζουν. Τα ST & ST-Line λεει αλλαζουν απο μπροστα βγαινει το καλυμμα του προβολεα και αλλαζουν. Στα υπολοιπα (Titanium, Business) αλλαζουν απο το θολο. Στριβεις το τροχο για να σου δωσει χερι. Ξεβιδωνεται το καλυμμα του θολου και αλλαζουν. -
και εγώ για αυτό θέλω να τις αλλάξω, να πάω σε κάτι πιο λευκό.
Έχω το Titanium οπότε έχει λίγη δουλίτσα καταλαβαίνω.
Ευχαριστώ petran Σε κάθε περίπτωση -
Ο χρήστης andro έγραψε:
και εγώ για αυτό θέλω να τις αλλάξω, να πάω σε κάτι πιο λευκό.
Έχω το Titanium οπότε έχει λίγη δουλίτσα καταλαβαίνω.
Ευχαριστώ petran Σε κάθε περίπτωσηΤιποτα τι ευχαριστεις.. σιγα.
Δεν πρεπει να ειναι και κατι τρελο παντως.
Τσεκαρε μια και το manual αν θες.. εχει οδηγιες.
http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... Market=GRC -
-
Καλησπέρα σε όλους,
Όσον αφορά την τεχνολογία Full LED Headlamps:
Η απόδοση των προβολέων LED σε σχέση με τους συμβατικούς προβολείς:
Μεσαία σκάλα: Απόδοση 700 lumen (+35%)
Μεγάλη σκάλα: Απόδοση 1.350 lumen (+20%)Πλεονεκτήματα:
+H θερμοκρασία του φωτός που εκπέμπει η συστοιχία των λαμπτήρων LED στο Fiesta 5.700 βαθμών Kelvin, είναι πολύ πιο κοντά στο ηλιακό φως, άρα τα καθιστά και πιο ξεκούραστα
+Η διάρκεια ζωής τους επαρκεί για τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου καθώς δεν καίγονται οι λαμπτήρες
+Προσφέρουν μεγαλύτερη φωτεινότητα κατά 20% και απόδοση έως και 35% σε σύγκριση με τους συμβατικούς προβολείς, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη εμβέλεια και μεγαλύτερη ακρίβεια
+Έχουν ελάχιστη κατανάλωση σε σχέση με τους κλασσικούς λαμπτήρες αλογόνου*Διατίθενται σε όλες τις εκδόσεις του Fiesta πλην της βασικής Trend
**Τα στοιχεία αυτά είναι από τη Ford και είναι για τους πωλητές της
***Στην Titanium έκδοση είναι +362,08€ και στην έκδοση ST-Line +562,96€ -
Καλημέρα παιδιά,
προγραμματιζοντας το MyKey σύμφωνα με το manual έχω ορίσει κάποιες ρυθμίσεις όπως όριο ταχύτητας, όριο στην ένταση της μουσικής κτλ. Πηγαίνοντας τώρα να προγραμματισω άλλες ρυθμίσεις στο ίδιο κλειδί που έχω ορίσει ως mykey ή να απενεργοποιησω άλλες δε μου δίνει τέτοια δυνατότητα! Ούτε καν να το διαγράψω από MyKey! Ενώ μέσα το manual λέει ότι πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις->mykey μου δίνεται η επιλογή να διαγράψω το κλειδί ή να το επαναρογραμματισω, στη πραγματικότητα δε μπορώ να κάνω τίποτα πλην του να δω πληροφορίες για αυτό. (MyKey info). Έχει κανείς ιδεα γιατι και πως μπορώ να κανω Κάτι από τα προηγούμενα; έχει τύχει σε κανέναν;
-
Αφού προγραμματίσει κανείς ένα κλειδί ως MyKey για να το επεξεργαστεί ή να το σβήσει χρειάζεται το κλειδί διαχειριστή που δεν είναι αλλο απο το δεύτερο κλειδι που μας έχουν δώσει απο την αντιπροσωπεία. Πάμε κανονικά στις ρυθμίσεις->MyKey και είτε το επαναπρογραμματίζουμε είτε το διαγράφουμε.
-
-
Μετά απο περίπου 2,500χλμ με το νέο μου Fiesta St-Line (125ps), ώρα να πω τα πρώτα μου συμπεράσματα…
Μέχρι την τελευταία στιγμή, ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Ibiza 1.0cc 115ps FR.
Βγήκα απο το δίλημμα, όταν μου έδωσαν ως χρόνο παράδοσης για το ibiza, τον Δεκέμβριο, αλλά νομίζω πως πάλι στο fiesta θα κατέληγα.Πρώτα χιλιόμετρα: Αθήνα - Χαλκιδική.
Κόσμια συμπεριφορά στην εθνική, ταχύτητες 140-150χλμ/ώρα τις έφτανε χωρίς κανέναν κόπο, η ηχομόνωση αρκετά καλύτερη απ’ ότι περίμενα, καθώς και πολύ καλή ποιότητα κύλισης (αφού διορθώθηκε βέβαια η πίεση των ελαστικών, που άγγιζε τα 37-38psi). Πρώτες εντυπώσεις για το κιβώτιο, μέτριες. Λίγο παραπάνω σφιχτό, με αρκετά κοντές τις πρώτες σχέσεις και αρκετά μακριές τις τελευταίες. Μικρή απογοήτευση επίσης, η επιτάχυνση στις λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες, ιδιαίτερως σε ψιλοανηφορικό οδόστρωμα, οι μόνες στιγμές που μου θύμιζαν οτι είναι ένας χιλιάρης κινητήρας.Επόμενα χιλιόμετρα (και σημαντικότερα): Νικήτη - Μαρμαράς - Πόρτο Κουφό - Συκιά - Σάρτη - Βουρβουρού - Νικήτη. Ωραία επαρχιακή διαδρομή, με ωραίες στροφές μέσα σε πευκόφυτες περιοχές, και κατά το μεγαλύτερο μέρος με ικανοποιητικό οδόστρωμα.
Δεύτερες εντυπώσεις για το κιβώτιο, άριστες. Οι κοντές σχέσεις, κρατάνε τις στροφές του κινητήρα στα καλύτερα επίπεδα, ώστε να έχεις την μέγιστη επιτάχυνση βγαίνοντας απο στροφή, ακόμη και σε ανηφορικά κομμάτια. Για το τιμόνι, το μόνο που έχω να πω είναι οτι συμπεριφέρεται με “χειρουργική ακρίβεια”! Μια μοίρα δεξιά, σημαίνει μια μοίρα δεξιά! Αν και διστακτική, γιατί είναι στενότερο και ψηλότερο απο το προηγούμενο αμάξι μου και δεν ήξερα πώς θα συμπεριφερθεί στις στροφές, νομίζω δικαίως κατατάσσεται στα -ιδιαιτέρως- “fun-to-drive” αυτοκίνητα!Υπόλοιπες εντυπώσεις απο οθόνες, πλαστικά, καταναλώσεις κτλ θα τα παρατηρήσω όταν επιστρέψουν όλοι οι αδειούχοι και θα πηγαίνουμε σε λίγο, πάλι σημειωτόν…
-
Τελικά έγινε το πάντρεμα..!! [emoji1303]
Μπραβο. Καλοτάξιδο εύχομαι με καλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Εύχομαι να το καταευχαριστηθεις!
Τέλεια επιλογή και συνδυασμός!!Οι εντυπώσεις σου πραγματικά είναι ότι περιμένει να διαβάσει κάποιος που έχει ήδη το αυτοκίνητο και θέλει να ευχαριστιεται και να χαίρεται που οδηγάει!
Το κιβώτιο πραγματικά έχει τέλεια κλιμάκωση που αν κινείσαι στην επαρχία όπως εγώ για παράδειγμα το ευχαριστιέσαι.. και τέλεια αίσθηση επίσης. Θα το συνηθίσεις και δεν θα το αλλάζεις. Ο κινητήρας περίμενε να στρώσει λιγάκι και θα δεις ότι είναι και αυτός τέλειος.Για το τιμόνι δεν έχω να προσθέσω κάτι... τα ειπες όλα.. κλασικό Ford...!! [emoji4]
Καλορίζικο και πάλι!
ΥΓ. περιμένουμε νέες εντυπώσεις!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρο!
Εκεί που έλεγα οτι θα το αφήσω τελικά για μετά την άδεια μου, λόγω ενός απροόπτου (πάλι ), έγινε η αντικατάσταση μέσα σε μια εβδομάδα! Ήδη το ευχαριστιέμαι, αν και ο ήχος του tsi με στοιχειώνει, αλλά όσο περνούν οι μέρες, νομίζω οτι έκανα μια απο τις καλύτερες επιλογές, για τα δικά μου μέτρα!Σε ευχαριστώ και πάλι και θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες!
-
Ξανά απρόοπτα ;; .. ευτυχώς αίσιο τελος!
Πραγματικά θα το λατρέψεις Αναστασία!
Εγώ δεν το αλλάζω με τίποτα ... και είναι όπως είπες.. τα γούστα του καθενός.. και για μένα είναι απλά τέλειο.. δεν θα μπορούσα να βρω κάτι που να το θελω περισσότερο. Και εσυ προς τα εκεί σε βλέπω να κινεισαι.. [emoji1]
Τελικά σε άσπρο το πήρες; Κάποιο ωραίο έξτρα;
Όσο για τον ήχο του TSI και εμένα μου τραβάει την περιέργεια.. αλλά νομίζω μόνο μέχρι εκεί.. [emoji12] Θα ήθελα όμως να οδηγήσω τον 1000αρη ώστε να τον συγκρίνω με το δικό μας Ecoboost..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εξαιρετικό αμάξι το Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line πράγματι!
Μοναδικό του πρόβλημα ή τιμολόγηση του, που το στέλνει απέναντι όχι στο χιλιάρι Ibiza FR (έναντι του οποίου θεωρώ ότι ελαφρώς υπερέχει), αλλά στο 1.5FR με το ACT και τα 150 άλογα, το απόλυτο δηλαδή VFM της κατηγορίας. -
Καλορίζικο p-nat!! Πολύ ευχάριστο κι ευκολοδήγητο το Fiesta.Έχω το προηγ. του 2015 (100άρη ecoboost),αλλά απ'ότι φαίνεται και το τωρινό κράτησε τον χαρακτήρα του.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Εξαιρετικό αμάξι το Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line πράγματι!
Μοναδικό του πρόβλημα ή τιμολόγηση του, που το στέλνει απέναντι όχι στο χιλιάρι Ibiza FR (έναντι του οποίου θεωρώ ότι ελαφρώς υπερέχει), αλλά στο 1.5FR με το ACT και τα 150 άλογα, το απόλυτο δηλαδή VFM της κατηγορίας.Στην Ελλάδα η Seat κλέβει εκκλησίες. Δεν είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, αλλά είναι πολύ κοντά στην κορυφή και οι τιμές τους είναι εξαιρετικές!
-
Panormus772 σε ευχαριστώ πολύ! Με τη ford δεν έχω προηγούμενη εμπειρία, αλλά οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου είναι άριστες!
Πέτρο, το πήρα σε μπλε (deep impact), αφού υπήρχαν μόνο 2 ετομοπαράδοτα, τρίπορτα, στο ίδιο χρώμα. Δεν με ενόχλησε, απλά πήγα απο τρίπορτο μπλε σε τρίπορτο μπλε…
Απο έξτρα είχε το B&O (που κοντεύει πια να γίνει βασικός εξοπλισμός, αφού το βάζουν παντού) και την μεγάλη αεροτομή.
Mου έβαλαν φιμέ πριν το παραλάβω, οπότε ευχαριστήθηκα και το ταξίδι, αφού το κλίμα αντεπεξήλθε αξιοπρεπέστατα.Σχετικά με το θέμα της τιμολόγησής του, εν τέλει διαφωνώ και θεωρώ οτι λανθασμένα θεωρείται αυξημένη έναντι του ibiza, το οποίο για να κρατάει την τιμή που κρατάει, υπολείπεται αισθητά του εξοπλισμού του fiesta. Προσθέτοντας τον ανάλογο εξοπλισμό, αν θέλουμε να συγκρίνουμε παρόμοια πράγματα, όχι μόνο φτάνει αλλά ξεπερνάει την τιμή του St Line (τελικές τιμές, με κλειδί στο χέρι και όχι τιμές καταλόγου). Ακριβώς εκεί όμως, είναι και το πλεονέκτημα της seat. Οτι προσφέρει το συγκεκριμένο πλαίσιο αυτοκινήτου με τα συγκεκριμένα μηχανικά μέρη, τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση κτλ, σε πιο ελκυστική τιμή, αν ο αγοραστής είναι διατεθιμένος να απαρνηθεί κάμερες, αναδιπλούμενους καθρέπτες και τα συναφή.
Για το 1.5fr με τα 150, τί να πω, είναι σκάνδαλο. Με μόλις €700 πάνω απο την τιμή του ibiza 1.0-115 θα έλεγα οτι η seat πάσχει απο αυτοάνοσο νόσημα… Επιτίθεται στα ίδια της τα μοντέλα!
Εκτός αν προκύπτει θέμα με τα τεκμήρια, δεν μπορώ να βρω έναν λόγο (άντε, την κατανάλωση ίσως), για να προτιμήσει κάποιος το 1.000αρι ibiza απο το 1.500αρι… -
Τέλειο χρωμα Αναστασια (αν έπαιρνα μεταλλικό, μόνο αυτό θα έπαιρνα) και ειδικά σε 3-θυρο θα είναι απίστευτος συνδυασμός!
Τα έξτρα επίσης ωραια.
Το μόνο που θα ήθελα παραπάνω θα ήταν η κονσόλα με το υποβραχιόνιο! Το έχω και το έχω καταευχαριστηθει. Αλλάζει τελειως το αυτοκίνητο εσωτερικά αλλά αυτό είναι το κακό με τα ετοιμοπαράδοτα.. δε πειράζει όμως μια χαρα είναι και έτσι.
Τα φιμέ επίσης μετράνε.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εξαιρετικό αμάξι το Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line πράγματι!
Μοναδικό του πρόβλημα ή τιμολόγηση του, που το στέλνει απέναντι όχι στο χιλιάρι Ibiza FR (έναντι του οποίου θεωρώ ότι ελαφρώς υπερέχει), αλλά στο 1.5FR με το ACT και τα 150 άλογα, το απόλυτο δηλαδή VFM της κατηγορίας.Στην Ελλάδα η Seat κλέβει εκκλησίες. Δεν είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, αλλά είναι πολύ κοντά στην κορυφή και οι τιμές τους είναι εξαιρετικές!
Ακριβώς! Άλλα τέτοια παραδείγματα αποτελούν το Leon 1.8T στα 20 χιλιάρικα και το Leon Cupra στα 27 χιλιάρικα.
Ford Fiesta 2017