Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 379
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 449
    • 450
    • 381 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8986
    206161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      r200 last edited by

      την VW 508 00 την καλυβει η 0w/20
      ας ειναι πετυχημενο το μοντελο κ αυτο ειναι το λιγοτερο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opc last edited by

        Ο χρήστης mikrotsiknias έγραψε:
        Το βιβλιαράκι λέει επί λέξει (σελ. 291):

        Λάδι κινητήρα
        Προδιαγραφή
        Εάν θέλετε να μάθετε λαδιού ποιον τύπο λαδιού μπορείτε να χρησιμοποιείτε
        για το όχημά σας, επικοινωνήστε με έναν εξειδικευμένο συνεργείο.

        Εάν το λάδι αυτό δεν είναι διαθέσιμο, τότε η πλήρωση μπορεί να πραγματο-
        ποιηθεί και με άλλα λάδια. Για να αποφευχθούν ενδεχόμενες ζημίες στον κινη-
        τήρα, μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιού είναι δυνατή η συμπλήρωση άπαξ έως
        και 0,5 λίτρου λαδιού κινητήρα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
        [emoji666] Βενζινοκινητήρες :
        VW 504 00, VW 502 00, VW 508 00, ACEA A3/ACEA B4
        ή API SN, (API SM);
        [emoji666] Πετρελαιοκινητήρες: VW 507 00, ACEA C3 ή API CJ-4.
        Σε πετρελαιοκινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου ( DPF) μπορεί
        να χρησιμοποιηθεί το λάδι κινητήρα VW 505 01.

        Και στην επόμενη σελίδα:

        Συμπληρώστε λάδι με τις σωστές προδιαγραφές σε ποσότητες των 0,5 λί-
        τρων » σελίδα 291.

        Με λίγα λόγια: ναι είναι το πρώτο βιβλιαράκι που πέφτει στα χέρια μου για αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα και δεν αναφέρει μια από τις πιο βασικές πληροφορίες!

        Εν τω μεταξύ ρώτησα στην τοπική αντιπροσωπεία και η αρχική απάντηση ήταν 'αν ανάψει το λαμπάκι να το φέρεις να του βάλουμε εμείς'. Με τα πολλά μου είπε ότι βάζουν '5W-40'. Ενώ ο φίλος opc πιο πάνω πρότεινε '5W30 και να καλύπτει προδιαγραφές VW 504'.

        Τα ίδια και σε ένα manual στα αγγλικά που κατέβασα:
        'Engine oil
        Specification
        To find out which type of engine oil you can use for your vehicle, contact a
        specialist garage.'

        Οι προδιαγραφές πάνω από 505... Ήταν μέχρι και πριν κάνα 2 χρόνια για πετρέλαιο. Ολοι οι fsi tsi 5w 30 έχουν σα προτεινόμενη προδιαγραφή (504.00 βενζίνη & 507.00 πετρέλαιο)
        5w40 που να καλύπτει 504.00 δεν υπάρχει. Η 502.00 είναι παλιά προδιαγραφή. Υπήρχε και μια ενδιάμεση η 503.01 η οποία έπαιζε κυρίως σε 0w40 και βγήκε κυρίως για τα 20vt που πήγαιναν Αμερική με μεγαλύτερο διάστημα service (νομίζω 15000 χλμ)

        Για τις καινούργιες προδιαγραφές 508/509 δεν έχω ιδέα.

        Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mikrotsiknias last edited by

          Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
          opc με λίγο ψάξιμο φαίνεται να έχεις δίκιο , αλλά δεν βρίσκω κάτι σίγουρο.
          Θα ρωτήσω και σε άλλη αντιπροσωπεία για να δω τι θα μου πούνε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ikar last edited by

            Θα βάλεις τα λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές που αναφέρει το manual . Το ιξώδες είναι ανάλογο των προδιαγραφών. Δε σου χρειάζεται από τη στιγμή που έχεις τις προδιαγραφές , είναι δευτερεύον.
            Οπότε, ψάχνεις κάποιο που να καλύπτει την VW 504.00 , αυτά συνήθως είναι 5W30 . Ή κάποιο που καλύπτει την VW 502.00 , αυτά συνήθως είναι 5W40 και πιο σπάνια 5W30 . Και τέλος έχεις την επιλογή να βάλεις κάποιο που καλύπτει τη VW 508.00 αυτά συνήθως είναι 0W20 .
            Η πιο παλιά προδιαγραφή είναι η 502.00 , μέχρι πριν λίγα χρόνια έβγαινε η 504.00 και τώρα τελευταία παίζει η 508.00 .
            Προσωπικά θα έβαζα κάποιο από την 504.00 .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης mikrotsiknias έγραψε:
              Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
              opc με λίγο ψάξιμο φαίνεται να έχεις δίκιο , αλλά δεν βρίσκω κάτι σίγουρο.
              Θα ρωτήσω και σε άλλη αντιπροσωπεία για να δω τι θα μου πούνε...

              Από ότι βλέπω και στο Αγγλικό manual έτσι είναι γραμμένο.
              Σε σπρώχνουν να πας σε συνεργείο και να μην κάνεις κάτι μόνος στο αυτοκίνητο (που κατά τη γνώμη μου είναι μεγάλο φάουλ). Είναι ενδιαφέρον τί παρασκήνιο υπάρχει από πίσω γιατί πραγματικά είναι η πρώτη φορά που ο κατασκευαστής δεν σου λέει τί λάδι να βάλεις!*

              Προσωπικά πάντως θα έλεγα το νεότερο VW 508 γιατί στα λάδια γενικώς ισχύει ότι κάθε νεότερη προδιαγραφή συνολικά είναι καλύτερη. Επιπλέον με ένα 0W-20 λιπάντικό όπως φαίνεται να είναι αυτά κερδίζεις και σε ιπποδύναμη και σε κατανάλωση. Η διαφορά δε στην κατανάλωση αν και μικρή αθροίζεται και μπορεί να πλησιάζει στο διάστημα αλλαγής την τιμή του λιπαντικού σε αξία.

              *Βασικά σου λένε πήγαινε σε ένα συνεργείο (που θα δει συνολικά τί χρειάζεται το αυτοκίνητό σου)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                costtsiolakkis last edited by

                Πηγε πριν λιγε μερες το B150 του 2008 που εχουμε στην οικογενεια για σερβις στην αντιπροσωπεια της Mercedes και οταν ηρθε πισω η αποδειξη εγραφε πανω λαδι Μοbil1 5w50 ενω σε ολα τα προηγουμενα εβαζαν 0w40. Το αυτοκινητο κανει μονο μικρες αποστασεις στην πολη. Μονο τωρα που ειναι καλοκαιρι κανει μερικα ταξιδια. Να το αφησω η να το αλλαξω; Δεν καιει καθολου λαδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nontaskatsaras last edited by

                  50αρι λάδι για μέσα στην πόλη, πότε θα προλάβει να ζεσταθεί;;;

                  Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opc last edited by

                    Ο χρήστης mikrotsiknias έγραψε:
                    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                    opc με λίγο ψάξιμο φαίνεται να έχεις δίκιο , αλλά δεν βρίσκω κάτι σίγουρο.
                    Θα ρωτήσω και σε άλλη αντιπροσωπεία για να δω τι θα μου πούνε...

                    Κάποια 508 που είδα είναι Acea A1 και εσένα γράφει πως θέλει A3, οπότε προσωπικά θα πήγαινα σε 504 με 5w30.
                    Επίσης στο: https://www.oilspecifications.org/volkswagen.php
                    γράφει πως η 508 δεν είναι συμβατή προς τα πίσω...

                    Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Αστο είναι σχετικά λεπτό 50αρι.Στην επόμενη αλλαγή ξανα γυρνα σε 40αρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costtsiolakkis last edited by

                        Ακριβως πιστευω οτι το χειμωνα θα εχει θεμα. Το οδηγει γυναικα που σπανια θα το παει πανω απο 3000 σαλ και γενικα εχει πολυ ηρεμο οδηγημα. Και εχω παρατηρησει οτι το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις στην πολη αργει παρα πολυ να ανεβασει θερμοκρασια και με το που θα αφησεις το γκαζι σε κατηφορο η θερμοκρασια νερου σε κρυες συνθηκες θα πεσει κατω απο τους 80.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          costtsiolakkis last edited by

                          Η επομενη αλλαγη θα ειναι σε ενα χρονο και 7500 χλμ περιπου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            r200 last edited by

                            Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                            Και εχω παρατηρησει οτι το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις στην πολη αργει παρα πολυ να ανεβασει θερμοκρασια και με το που θα αφησεις το γκαζι σε κατηφορο η θερμοκρασια νερου σε κρυες συνθηκες θα πεσει κατω απο τους 80.

                            Με ταχυτητα ειναι φυσιολογικο λογω της αφλογιστιας, με κενη αν κατεβαινε και ο δεικτης θερμοκρασιας εδειχνε να κατεβαινει 80 και λιγοτερο τοτε ειναι ο θερμοστατης κολλημενος ανοικτος.
                            υγ: για μικρες διαδρομες συνισταται λαδι 5w20 ο κινητηρας θα ζεστενεται γρηγοροτερα, θα λιπαινεται καλυτερα και θα εχει λιγο χαμηλοτερα καυσαερια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              costtsiolakkis last edited by

                              Απο οσο ξερω η Mercedes δεν επιτρεπει λαδι 20αρι. Θελει προδιαγραφες 229.3 η 229.5 που ειναι 30αρια 40αρια και 50αρια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ikar last edited by

                                Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                                Πηγε πριν λιγε μερες το B150 του 2008 που εχουμε στην οικογενεια για σερβις στην αντιπροσωπεια της Mercedes και οταν ηρθε πισω η αποδειξη εγραφε πανω λαδι Μοbil1 5w50 ενω σε ολα τα προηγουμενα εβαζαν 0w40. Το αυτοκινητο κανει μονο μικρες αποστασεις στην πολη. Μονο τωρα που ειναι καλοκαιρι κανει μερικα ταξιδια. Να το αφησω η να το αλλαξω; Δεν καιει καθολου λαδι.

                                Άστο.

                                Mobil 1 __ 5W-50 has the following builder approvals:
                                VW 501 01 / 505 00
                                PORSCHE A40
                                **MB-Approval 229.3 **
                                MB-Approval 229.1
                                Lexus LFA Service Fill

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Δεν υποτίθεται ότι το να αλλάζουμε ιξώδες δεν είναι και ότι καλύτερο; Δηλαδή αν την επόμενη ή μεθεπόμενη φορά το αλλάξουν στο 0w40 πάλι θα το αφήσει γιατί είναι εντός προδιαγραφών;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adensa last edited by

                                    Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                                    Ακριβως πιστευω οτι το χειμωνα θα εχει θεμα. Το οδηγει γυναικα που σπανια θα το παει πανω απο 3000 σαλ και γενικα εχει πολυ ηρεμο οδηγημα. Και εχω παρατηρησει οτι το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις στην πολη αργει παρα πολυ να ανεβασει θερμοκρασια και με το που θα αφησεις το γκαζι σε κατηφορο η θερμοκρασια νερου σε κρυες συνθηκες θα πεσει κατω απο τους 80.

                                    Θερμοστάτη έχεις ελέγξει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costtsiolakkis last edited by

                                      Οχι δεν εχω ελεγξει θερμοστατη. Περσι τον χειμωνα παρατηρησα και υγρασια σαν μαγιονεζα στο καπακι του λαδιου. Σκεφτομαι να παω σε 5w30 η 5w40

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
                                        Οχι δεν εχω ελεγξει θερμοστατη. Περσι τον χειμωνα παρατηρησα και υγρασια σαν μαγιονεζα στο καπακι του λαδιου. Σκεφτομαι να παω σε 5w30 η 5w40

                                        Αυτό είναι φυσιολογικό για αμάξι που κάνει μικρές διαδρομές το χειμώνα. Τώρα το καλοκαίρι λογικά δε θα έχει μαγιονέζα.

                                        Δεν έχεις θέμα με τα λάδια σου εφόσον καλύπτουν τις προδιαγραφές, αλλά είναι προτιμότερο να βάλεις το λεπτότερο δυνατό ιξώδες (εντός προδιαγραφών πάντα). Με ένα 5W30 εύκολα θα δεις 2% μικρότερη κατανάλωση που για 15000χλμ. με 8λ/100χλμ. και 1,6 τιμή βενζίνης είναι 40 ευρώ κέρδος, δηλαδή όσο περίπου κοστίζουν τα λάδια. Επίσης θα έχεις 2-3 άλογα μεγαλύτερη ιπποδύναμη και συνολικά λιγότερες φθορές στο μοτέρ (που βέβαια είναι μικρές ούτως ή άλλως)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                          Δεν υποτίθεται ότι το να αλλάζουμε ιξώδες δεν είναι και ότι καλύτερο; Δηλαδή αν την επόμενη ή μεθεπόμενη φορά το αλλάξουν στο 0w40 πάλι θα το αφήσει γιατί είναι εντός προδιαγραφών;

                                          Δεν είναι το καλύτερο αλλά η φθορά που προκαλεί η διαφορά στο ιξωδες παίζει να είναι πολυυυυ μικροτερη βαση κόστους σε σχέση με το κόστος των λιπαντικων. (Κατω απο 11-12€ για το 5w50 λες κ ευχαριστώ στο τέλος)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costtsiolakkis last edited by

                                            Μπορω να βρω ευκολα και σχετικα φτηνα τα Mobil super 3000 5w40 και Castrol magnatec 5w30 c3.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 381 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr