-
χρονος παραδοσης : Οκτωβριος λεει
βασικα δεν εχω κατασταλαξει
ειμαι αναμεσα σε Χ1 , XC40 και 3008
θα ανοιξω thread μεσα στο μηνα...πρεπει αρχες του ετους να εχω καινουριο αυτοκινητο
υπαρχει και η σκεψη να περιμενω και να παρω απο την ιδια τη volvo μεταχειρισμενο με λιγα χλμ....καποια στιγμη θα βγουν
-
Ο χρήστης panasol έγραψε:
χρονος παραδοσης : Οκτωβριος λεειβασικα δεν εχω κατασταλαξει
ειμαι αναμεσα σε Χ1 , XC40 και 3008
θα ανοιξω thread μεσα στο μηνα...πρεπει αρχες του ετους να εχω καινουριο αυτοκινητο
υπαρχει και η σκεψη να περιμενω και να παρω απο την ιδια τη volvo μεταχειρισμενο με λιγα χλμ....καποια στιγμη θα βγουν
Σε χ1 δίλιτρο πετρέλαιο, με ηλιοροφές κλπ δύσκολα να είναι 42, μαλλον για 45+ το βλέπω...
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
το ξερω...
η επιλογη στα ιδια λεφτα σε Χ1 ειναι για second hand ειτε μεσω Σπανου κτλ ειτε μεσω spotawheel... -
Ο χρήστης panasol έγραψε:
το ξερω...
η επιλογη στα ιδια λεφτα σε Χ1 ειναι για second hand ειτε μεσω Σπανου κτλ ειτε μεσω spotawheel...Πάρε προσφορά για καινούριο σε όλες τις μάρκες με τον ίδιο εξοπλισμό (ει δυνατόν) για να μπορείς να συγκρίνεις σχετικά αντικειμενικά. Δες μέχρι που φτάνουν τα οικονομικά σου, γιατί αν είναι για 2-3 χιλ για παραδειγμα διαφορά ίσως δεν αξίζει το μεταχειρισμένο.
Επίσης, εαν βγει facelift x1 το χειμώνα/άνοιξη, ίσως βρεις κάποια προσφορα προς οκτώβριο/νοέμβριο, στο κλείσιμο της χρονιάς που κάνουν λίγο καλύτερες εκπτώσεις (αφού έχεις χρονικό περιθώριο).
ΥΓ το χ1 είναι λίγο πιο γρήγορο από το βόλβο, όντας ελαφρύτερο - για το 3008 δεν ξέρω.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δυσκολο να βρεις μτχ xc40 συντομα.αυτα π φερνουν στις αντιπροσωπειες για test drive η εκθεσιακα ειναι πολυ φορτωμενα και οι τιμες ξεφευγουν.Ειχα ακριβως το ιδιο διλλημα με σενα.
Μτχ θα σου λεγα καλυτερα ψαξε γερμανια για χ1 αν θελεις.Εδω οι 2λιτρες πετρελαιου με τα 150 αλογα σπανιζουν.(σε μια μαντρα στην αθηνα εχει σιγουρα κανα 2 3 αποτι ειχα δει στο car αλλα τον εμπιστευεσαι?)
Η spotawheel λιγο π ειχα χαζεψει πανακριβα ολα.Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επιστροφή από επίσημο αντιπρόσωπο στην Αθήνα...
Εκανα και test driveΕντυπώσεις
1)πάνω--κάτω οι ίδιες εκπτώσεις.. Μείον 2700€ από την αρχική
2)από έξω πανέμορφο.... Τα μη μεταλλικά χρώματα είναι το ice white και ένα μαύρο ματ... Αρκετά όμορφα (ειδικά αν σκεφτείς ότι το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 1000€ με τους φόρους)
3)μεσα...παμε στο μέσα..
Δεν με ενθουσίασε... Η κεντρική οθόνη είναι σαν iPad αλλά παρουσιάζει lag στην εναλλαγή από τη μια σελίδα στην άλλη.. Μου θύμισε android προηγούμενης γενιάς
4)εκτος από την οθόνη... 4 κουμπιά από κάτω... Πολύ 'σπαρτιατικο' σε βαθμό βαρεμάρας... Γούστα είναι αυτά.. Αλλά εμένα δε με ενθουσίασε...
5)το ψηφιακό καντράν... Οι ενδείξεις του στροφόμετρου και της ταχύτητας δεν αλλάζουν... Δε μικραίνουν όπως στα audi και Peugeot... Οπότε μένει ένα κεντρικό σημείο που έδειχνε το navi.. Στα audi πχ μικραίνουν πολύ και μένει όλη η οθόνη για navi κτλ
6)οδηγησα την Τ4 έκδοση με τα 250 άλογα... Δεν πετούσε φωτιές... Το συγκεκριμένο ζυγίζει 1,8 τόνους.... Αυτά σε σχέση με το βάρος
7)υλικα μέσα.... Τι να πω ρε παιδιά.. Είμαι γεροπαραξενος;;;
Τα πλαστικά στο ταμπλό μου φάνηκαν σκληρά...
Εν τω μεταξύ, ενώ οδηγούσα, μου λέει ο πωλητής ότι το αυτοκίνητο έχει κορυφαία υλικά και δεν τρίζει και την ίδια στιγμή άκουγα τριγμούς από το υποβραχιονιο..
έφυγα με προσφορά για αυτοκίνητο 43 χιλιάδων ευρώ χωρίς όμως να έχει αισθητήρες παρκαρισματος μπροστά, αυτόματους καθρέφτες, keyless entry κτλ.. Να μη μιλήσω για κάμερες καν
Ίσως όταν έρθει το Τ3 auto (Πάσχα 2019) να έχουμε πιο νορμαλ τιμέςΓενικά... Σήμερα έκανα ένα βηματάκι πίσω..
-
Η t4 εχει 190.η τ5 εχει 250.
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι.. Σωστά..
Παρασύρθηκα.
Για το Τ4 πήρα προσφορά.. Το Τ5 οδηγησα..
Εκεί έγινε το μπέρδεμα -
Διαβάζεις το στάνταρ εξοπλισμό σε αυτό το αμάξι και λες είναι καλά εξοπλισμένο.. Βλέπεις τη λίστα με τα εξτρά και καταλαβαίνεις πόσες ελλείψεις έχει! Αναδιπλουμενοι καθρέφτες.. Navi.. Ηλεκτρικό κάθισμα, θερμαινόμενο, το ήχο σύστημα, ο φωτισμός μέσα τα led, τα χρώματα, smartphone pack, το σύστημα ασφαλείας για πίσω, καμία κάμερα.. Για τα εξτρά αξίζει αυτό το αμάξι τελικά όμως.. D4 auto είναι το σωστό μοτέρ κατεμε, με καλό εξοπλισμό 48-50 χιλιάδες.. Με άλλες 3 παίρνεις ένα πιο μέτρια εξοπλισμένο 60ρι...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Xωρις να το εχω οδηγησει το t5 μου φαινοταν γρηγορο.με χρονους τυπου 6 sec 0 100 αποτι εχω διαβασει στο ιντερνετ.
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ίσως να μην το πάτησα πολύ εγώ.
Αλλά προέρχομαι από ΤΤ ΜΚ ΙΙ 211hp και περίμενα καλύτερα ρεπριζ με 250 άλογα....
Να δεχτώ ότι συγκρίνω διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά το βάρος του το δείχνει το 40αρι..Σε καμία περίπτωση δεν είναι αργο.. Απλά δεν ξέρω πώς θα κινείται με τον Τ3
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Xωρις να το εχω οδηγησει το t5 μου φαινοταν γρηγορο.με χρονους τυπου 6 sec 0 100 αποτι εχω διαβασει στο ιντερνετ.6? Θα ήθελε... https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... c40-t5-awd
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Xωρις να το εχω οδηγησει το t5 μου φαινοταν γρηγορο.με χρονους τυπου 6 sec 0 100 αποτι εχω διαβασει στο ιντερνετ.
6? Θα ήθελε... https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... c40-t5-awd
Τουλάχιστον αργό για 250 άλογα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Volvo είναι, τι περίμενες;
-
Τυπου 6 ειπα...οχι 6 just γιατι προφανως βαριομουν να το ψαξω...
επισης ποιος ειπε οτι η βολβο ηθελε να φτιαξει αμαξι επιδοσεων το xc40????? -
Συγκριτικα με τη χ1 μια χαρα παει.
Youtube VideoΣτάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panasol έγραψε:
Ίσως να μην το πάτησα πολύ εγώ.Αλλά προέρχομαι από ΤΤ ΜΚ ΙΙ 211hp και περίμενα καλύτερα ρεπριζ με 250 άλογα....
Να δεχτώ ότι συγκρίνω διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά το βάρος του το δείχνει το 40αρι..Σε καμία περίπτωση δεν είναι αργο.. Απλά δεν ξέρω πώς θα κινείται με τον Τ3
Με τον t3 θα απογοητευτεις σιγουρα ...το οτι εχεις το ττ με 200και αλογα παιζει σιγουρα το ρολο του.Λογικο να σ φαινεται ετσι το τ5.
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Τ3 από τις αρχές Ιουλίου είναι διαθέσιμο για test drive. Προσωπικά, δεν πρόλαβα ακόμα να περάσω, αν και τους είχα αφήσει στοιχεία από Απρίλιο για να με ειδοποιήσουν. Υπάρχει κανείς που το οδήγησε να μας μεταφέρει άποψη;
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Youtube VideoΤυπου 6 ειπα...οχι 6 just γιατι προφανως βαριομουν να το ψαξω...
επισης ποιος ειπε οτι η βολβο ηθελε να φτιαξει αμαξι επιδοσεων το xc40?????Στους 3ο C βέβαια η μέτρηση του συγκεκριμένου. Τα 7.5 του Drive που ανέφερε ο RealZeus είναι μετρημένα σε συνθήκες Ελλάδας.
-
Απο σποντα ηρθα, και βλεπω πρωτο πρωτο αυτο...παρολο που το οχημα προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου, καλο ειναι να μην αναπαραγονται μπουρδες απ οπου κι αν προερχονται...ειδικα οταν καποιοι το παιζουν και ειδικοι..
Το 7.5 ειναι προφανως (και απο το drive) μετρημενο χωρις torque braking, που λειτουργει σαν launch control, αλλα ακομα πιο σημαντικα αλλαζει τα shift points του κιβωτιου..παραδειγμα..
Στο 0:40 χωρις torque braking (και με ενεργοποιημενο το ESP) γραφει 7.5...
Παρατηρηστε τις αλλαγες 1->2 και 2->3 στις 6200rpm..
Εδω εντελως αστρωτο (618km), με torque braking και ESP off κανει 6.8...
Αλλαγες 1->2 και 2->3 στις 6900rpm...κι οπως εχουν αναφερει και αρκετοι, πιο αποτομες/γρηγορες..
Αυτο ισχυει για ολα τα Volvo με το νεο 8αρι aisin, επομενως μετρησεις υπερβολικα εκτος αυτων που ανακοινωνει ο κατασκευαστης μαλλον ειναι μετρησεις κουλαμαρας...
volvo XC40 / V40 / CMA platform