Έχει ρωτήσει κάποιος σε αντιπροσωπεία για το εάν αναμένεται αναβάθμιση POLESTAR για το ΧC40 T3 και πότε περίπου;
dkk
@dkk
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by dkk
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Το Τ3 από τις αρχές Ιουλίου είναι διαθέσιμο για test drive. Προσωπικά, δεν πρόλαβα ακόμα να περάσω, αν και τους είχα αφήσει στοιχεία από Απρίλιο για να με ειδοποιήσουν. Υπάρχει κανείς που το οδήγησε να μας μεταφέρει άποψη;
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Στο car and driver είχε συγκριτικό του XC40 T3 με το AUDI Q3 1.4. Στις μετρήσεις και πάλι πολύ πίσω το Volvo (ενδεικτικά 0-100 Q3 στα 8,7 όταν του Volvo στα 10,7) και στις ρεπριζ ακόμα πιο χαοτική διαφορά. Κατανάλωση την μέτρησαν στο 8,9 για το VOLVO. Παρ’ολα αυτά λόγω άνεσης, χωρών κλπ το VOLVO τους άρεσε περισσότερο....
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Το διάβασα διαγώνια. 0-100 στα 10'', κατανάλωση 10,2l και στις ρεπρίζ μεγάλη διαφορά ειδικά από το Q3.
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Δυστυχώς, τα θεμελιώδη μεγέθη δεν μπορούν να αγνοηθούν. Το βάρος του XC40 T3 ασκεί καταλυτική επίδραση στις επιδόσεις. Μόλις διάβασα τη δικιμη του XC40 T3 στους 4Τ Ιουλίου και ένα συγκριτικό με Audi Q3 1.4, BMW X1, PEUGEOT 3008 1.2. Το VOLVO είναι τελευταίο στα ρεπριζ και προτελευταίο στο 0-100. Και φυσικά πρώτο σε κατανάλωση..
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Το car & driver που βγαίνει με κάποια σαββατιάτικη εφημερίδα θα έχει δοκιμή του Τ3 (στη Momentum νομίζω έκδοση). Στις ρεπτιζ λόγω καλής ροπής οι επιδόσεις του θα είναι ανταγωνιστικές πιστεύω. Τα πακέτα αναβάθμισης της POLESTAR σε τι κόστος περίπου κινούνται;
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Καλησπέρα.
Αναμένοντας και εγώ πληροφόρηση για τον Τ3 του XC40 διάβασα μια πρόσφατη κριτική:
https://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/xc40/first-drives/volvo-xc40-t3-2018-review. Απ'ότι φαίνεται ο άγγλος δεν εντυπωσιάστηκε από τις επιδόσεις του κινητήρα, δεδομένου και του βάρους του Τ3 XC40. Εν πολλοίς, αυτοί είναι και οι δικοί μου προβληματισμοί για την αναλογία ίππων/βάρους. Βέβαια, στοιχεία μετρήσεων στο δρόμο δεν έχει δώσει, αλλά νομίζω ότι για το 0-100, θα είναι πολύ πάνω από το (δικό μου) ψυχολογικό όριο των 9 sec. Περιμένω το test με τις μετρήσεις από τους 4Τ, αλλά και το ραντεβού μου για test drive αρχές Ιούλη απ'ότι μου είπαν. Θα καλόβλεπα ακόμα πιο πολύ το Τ3 R-DESIGN, εφόσον ανακοίνωνε και η POLESTAR κάποια πακέτο αναβάθμισης (στην ουσία μιλάμε για επαναπρογραμματισμό απ΄ότι έχω καταλάβει) που θα το έφτανε στα 180 ps. Σημειωτέον, στο υβριδικό XC40 χρησιμοποιείται ως βάση ο Τ3 ο οποίος για την περίπτωση βγάζει 178 ps (από την βενζίνη και 75 από το ρεύμα). Το T3 R-DESIGN τιμολογείται από την αντιπροσωπεία στα 37.000 ευρώ. Τι έκπτωση πιστεύετε θα μπορούσαν να δώσουν.