Ο χρήστης LeRoi01 έγραψε:
Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι; [emoji57]
Για να γλυτώσω 1300€ παροχή σε είδος κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια, να περνάω το ΦΠΑ και τις αποσβέσεις σε όλα τα έξοδα του, και να έχω 4κινηση για τα χιονοδρομικά και το βουνό από κινητήρα Q7 /cayenne! Θέλω πολύ ο τσιπρας να μου πάρει το δεύτερο μου αμάξι αντί να του πληρώσω εγώ άλλο ένα!
Και εγώ το γλυκοκοίταζα, αλλά η κυρά VW μου φαίνεται ότι μας δουλεύει στα μούτρα μας με την κατανάλωση που δίνει. 7,6 l/100 χλμ. από V6 3λιτρο κινητήρα με 200+ άλογα και 4motion, ούτε οι ίδιοι δεν παίζει να το πιστεύουν αυτό συν τα έξοδα service για αυτόν τον κινητήρα.
Επιπλέον, όταν το κοιτούσα δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μου ζητούσαν το 40% προκαταβολή και 6 μήνες παράδοση.
Επιπλέον ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ψιλοαπαράδεκτος, κυρίως όσον αφορά την απόσταση των εμπρός θέσεων από τα γόνατα, ενώ δεν διαθέτει και πίσω πλευρικούς αερόσακους, συνεπώς αν θέλεις να βάλεις κανένα παιδί, το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά.
Τελικά πήρα το Ranger και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή.
Τώρα για το μέγεθος, συνήθεια είναι όπως όλα, αλλά κέντρο Αθήνας ας πούμε δεν σκέφτομαι να ανέβω με αυτό. Στην παραλιακή κινούμαι περισσότερο και στον Κηφισό, όπου δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Πέρασα και μία φορά από Κηφισίας για να πάρω έναν φίλο, αλλά στα σοκάκια των Αθηνών αποφεύγω να μπαίνω για να μην αγχώνομαι.
Εμένα μου είπαν 3000 προκαταβολή αν θυμάμαι καλά και λιγότερη αναμονή από το ranger. Και για τα δύο έχει μήνες όμως 4 και 6 ίσως αντίστοιχα. Από κατανάλωση το αμαροκ βγαίνει λίγο καλύτερη στα τεστ, περίπου 10 λίτρα πραγματικά. 10 όμως μείον το ΦΠΑ και μείον τις αποσβέσεις μου βγαίνει 5.5[emoji16].
Για τους χώρους θα συμφωνήσω αν και δε με πολύ νοιάζει, πιο πολύ ο αερόσακος όμως ίσως είναι θέμα. Από τιμές σέρβις πόσα πιστεύεις ότι κοστίζουν αυτά? Έχει μεγάλα διαστήματα πάντως μεταξύ σέρβις.
Το μεγάλο ατού του αμαροκ είναι ότι είναι πολύ car like μέσα και πιο ραφιναρισμενο. Είναι όμως και πιο ακριβό..
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk