-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ευελπιστώ στο επομενο ετος το κατσαπλιαδικο ZR να μεταπηδησει στην άλλη πλευρα και ως άλλος Corbyn να χαλασει τη σουπα με λαχανάκια Βρυξελλων των αλλων 2...Με καθαρά χιουμοριστική διάθεση, ειλικρινά, μερικές φορές αμφιβάλλω ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα...
-
εμένα την έχει αριστερά... τόσα χρόνια δεν είχα παρατηρήσει ότι υπάρχουν και αυτοκίνητα που την έχουν δεξιά κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς
-
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχουν την τάπα στην αντίθετη μεριά από την εξάτμιση. Ίσως για να αποφευχθεί κάποια ανάφλεξη σε περίπτωση στραβης. Αυτά που βγάζουν εξάτμιση στην μέση όμως;;;
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Σωστος ο nick.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Aυτά που βγάζουν εξάτμιση στην μέση όμως;;;Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Κάποτε έβαζαν και τις τάπες βενζίνης στη μέση
-
Συνήθως βάζουν την τάπα σε τέτοια θέση έτσι ώστε αν μείνεις στον δρόμο από βενζίνη, να γεμίζεις από την ασφαλή μεριά.
-
Σήμερα διαπίστωσα μετά από πολλά χρόνια ότι και στο ΜΧ5 λέει σε ποια μεριά είναι το στόμιο του ρεζερβουάρ.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Συνήθως βάζουν την τάπα σε τέτοια θέση έτσι ώστε αν μείνεις στον δρόμο από βενζίνη, να γεμίζεις από την ασφαλή μεριά.Αυτό θα είχε μια λογική, αλλά τελικά νομίζω ότι το βάζουν όπου βολεύει χωροταξικά. Τα Land Rover για παράδειγμα την έχουν δεξιά και ας είναι η μητρική τους αγορά δεξιοτίμονη και άρα οδηγούν στην αριστερή πλευρά του δρόμου.
-
Σωστός ο Δίας. Μέσες άκρες μάλλον χωροταξικό είναι το ζήτημα. Βέβαια στις αριστεροτίμονες χώρες πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι πάντα δεξιά ενώ σε μια χώρα δεξιοτίμονη πάντα αριστερά πρώτον ώστε η πλήρωση εκτακτης ανάγκης με μπιτόνι να γίνεται με μια σχετική προστασία του χειριστή και δεύτερον ώστε να μειώνονται οι πιθανότητες να χτυπηθεί το σημείο αυτό σε μια σύγκρουση πλαγιομετωπική.
-
Βέβαια στις αριστεροτίμονες χώρες πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι πάντα δεξιά ενώ σε μια χώρα δεξιοτίμονη πάντα αριστερά πρώτον ώστε η πλήρωση εκτακτης ανάγκης με μπιτόνι να γίνεται με μια σχετική προστασία του χειριστή και δεύτερον ώστε να μειώνονται οι πιθανότητες να χτυπηθεί το σημείο αυτό σε μια σύγκρουση πλαγιομετωπική.
Έτσι είναι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων των αυτοκινήτων, η τάπα του τεπόζιτου είναι στην αντίθετη πλευρά του οδηγού για λόγους ασφάλειας στο έκτακτο γέμισμα.
To μέιλ είναι αποκαλυπτικό για το Λαικό, και υπάρχουν και άλλα από Κράισλερ και Όπελ που ισχυρίζονται το ίδιο.I emailed Volkswagen about why they seem to prefer passenger-side (right) fuel fillers, and here’s what I was told:
Volkswagen passenger cars always on the right (passenger) side (to keep the filling person away from the street/lane traffic in left hand drive cars, which is the majority of our sales).
Volkswagen Commercial vehicles on the left (driver’s) side, due to the standard right hand side sliding door of the T-series (there is no space left before the door for a tank lid, and no space thereafter as the pump might interfere with the door when suddenly opened by a passenger).
Άρα , γι αυτούς τουλάχιστον, πρώτα θα επιχειρήσεις να βάλεις την τάπα στην αντίθετη πλευρά από τον οδηγό, και αν δεν μπαίνει τότε θα αναζητήσεις άλλη προσφορότερη θέση.
https://jalopnik.com/why-some-cars-have-gas-tank-fillers-on-the-left-or-the-1792790492
Στο βενζινάδικο την έχετε αριστερά ή δεξιά ;