Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 28 / 29
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    136
    566
    12993
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      Ο χρήστης downhill έγραψε:
      Τι αξιολόγηση μπορεί να κάνει ένας οδηγός στα λιπαντικά;Αν είναι καλά ή όχι θα φανούν στις επιπτώσεις που θα έχουν στη ζωή και στην κατάσταση του κινητήρα.Κάτι πολύ δύσκολο να αξιολογηθεί αν είναι επίδραση των λιπαντικών ή όχι.Στη μηχανή μου μόνο μπορώ να δω αν το λάδι 'της πάει' διότι λειτουργεί και ως βαλβολινη και στο κιβώτιο κάποια λάδια 'δεν του αρέσουν'!Με κάποια οι ταχύτητες μπαίνουν με δυσκολία,και με κάποια με άνεση.Για μάρκες μιλάω,όχι για ιξώδη.Στο αμάξι όμως τι να διαπιστώσεις;Γι΄αυτό βάζω ότι προτείνει ο κατασκευαστής και γλιτώνω από το άγχος!

      εχεις απόλυτο δίκιο , απο ποιές μάρκες εχεις μείνει ευχαριστημένος και σε τί ιξώδες ? και εγω εχω μοτο που το λάδι δουλεύει κι για το μοτέρ αλλά και σαν βαλβολίνη για το κιβώτιο (υγρό κάρτερ) και εκεί πράγματι βλέπεις αμεσες διαφορές και ποιό λάδι αξίζει...η στα πόσα χλμ αρχίζουν τα γκάπ-γκούπ αλλάζοντας ταχύτητες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        downhill last edited by

        15-50 βάζω,της Honda,Repsol,Eni,ELF.Αυτά τα δουλεύει ωραία.Motul με τίποτα.Η νεκρά 'χάνεται'.Ενώ με τα άλλα μπαίνει πιο άνετα και από καινούριο.

        My website!
        https://luz.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • sarantism
          sarantism last edited by

          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
          Οι μαρκες ειναι παρα πολλες,τα λαδια ειναι πολυ λιγα.
          Και μην κανετε ασκοπες αλλαγες,ακομα και το λαδι θελει στρωσιμο,δεν ειναι καλο να εχετε ενα αυτοκινητο που εχει μονιμα αδουλευτα λάδια.

          Συμφωνώ. Στη μοτοσυκλέτα είμαι σταθερός στο παπάκι και στο πίστας στην ίδια μάρκα εδώ και χρόνια και στο αυτοκίνητο μετά από χρόνια άλλαξα και θα μείνω στα Aral. Δεν μου αρέσουν άσκοπες αλλαγές σε μάρκες και ιξώδες στα λάδια.

          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nickolas last edited by

            Να υπενθυμίσω το oil service computer στα νεότερα αυτοκίνητα. Στην έξυπνη λειτουργία του, λύνει τα χέρια.

            Επίσης να θυμάστε πως το μεγαλύτερο κομμάτι της φθοράς γίνεται μέχρι να ζεσταθεί το λιπαντικό. Για αυτό ΔΕΝ πρέπει να βάζουμε πιο χοντρά λιπαντικά από τις προδιαγραφές. Για αυτό επίσης είναι σημαντική η ήπια οδήγηση μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ. Αντίθετα το σκίσιμο, σε στοκ μοτέρ με εντός προδιαγραφών λιπαντικά, δε θα κάνει τεράστια διαφορά. Εννοώ, το μοτέρ θα αντέξει τουλάχιστον 200.000χλμ. (αλλά ίσως όχι 450.000χλμ. αν μιλάμε για βενζίνης).

            ΥΓ. Ένας πρακτικός κανόνας είναι ότι το λάδι θέλει διπλάσιο χρόνο από το νερό για να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leyt last edited by

              εχει δοκιμασει κανεις το eneos 10.40; γνωμη; για παλιο μοτερ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tedd last edited by

                Τίποτα το ιδιαίτερο μια από τα ίδια με τα άλλα.

                Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nontaskatsaras last edited by

                  Ο χρήστης λευτ έγραψε:
                  εχει δοκιμασει κανεις το eneos 10.40; γνωμη; για παλιο μοτερ!

                  Για πόσο παλιό μοτέρ μιλάμε; Εγώ έχω αρκετά καλη προσωπική εικόνα, για παλιότερα μοτέρ, από τα εξής:
                  -Total Quartz 7000
                  -Valvoline MaxLife
                  -Liqui Moly mos2
                  Όλα 10w 40 πάντα

                  Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tiger last edited by

                    Μην ασχολειστε με μαρκες.
                    Αν οι προδιαγραφες ειναι σωστες για το οχημα και ο κατασκευαστης πιστοποιημενος,ειναι τα ιδια λαδια.
                    Αυτο που μπορει να κανει διαφορα ειναι οι συνθηκες αποθηκευσης,πχ λαδι που λιαζεται επι αιωνες σε βιτρινα σε επαρχιακο βενζιναδικο, οτι μαρκα και να ειναι, δεν ειναι σε αριστη κατασταση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Τα pdf λένε το αντίθετο πάντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        ...
                        ΥΓ. Ένας πρακτικός κανόνας είναι ότι το λάδι θέλει διπλάσιο χρόνο από το νερό για να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας.

                        Χ 2 Και βάλε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης λευτ έγραψε:
                          εχει δοκιμασει κανεις το eneos 10.40; γνωμη; για παλιο μοτερ!

                          Πολύ καλά. Σε προδιαγραφές 10w -40 μονο τα divinol ξεχωρίζουν με api SN.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cson last edited by

                            Σε παπί crypton r του 2005 με 70.000 χλμ(αλλαγές λαδιών κάθε 2000) δοκιμασα πρωτη φορά το eneos ultra enduro gp 15w-50 16 ευρώ το λίτρο. Η διάφορα στις ταχύτητες τεραστια. Δεν έχω πετύχει κάτι καλυτερο ποτε ουτε σε belray ουτε σε τίποτα επώνυμο για μηχανάκια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leyt last edited by

                              nontaskatsaras για μοτερ του 84 μιλαμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης λευτ έγραψε:
                                nontaskatsaras για μοτερ του 84 μιλαμε!

                                Δεν παιζει ρολο. Δεν βρίσκεις πλεον τις προδιαγραφές των τοτε λαδιών . Ως ελάχιστο που μπορείς να βάλεις σήμερα είναι αυτά τα api SL , αντε και κανένα ορυκτέλαιο σκέτο, 15-40, 20-50, εαν σου καταναλώνει το 10-40.
                                Δεν απαιτεί το μοτέρ του 84 κάτι ανώτερο γιατί πολύ απλα δεν υπήρχε. Όμως τα σημερινά λάδια του προσφέρουν πολύ παραπάνω προστασία και καθαριότητα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • sarantism
                                  sarantism last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Σε παπί crypton r του 2005 με 70.000 χλμ(αλλαγές λαδιών κάθε 2000) δοκιμασα πρωτη φορά το eneos ultra enduro gp 15w-50 16 ευρώ το λίτρο. Η διάφορα στις ταχύτητες τεραστια. Δεν έχω πετύχει κάτι καλυτερο ποτε ουτε σε belray ουτε σε τίποτα επώνυμο για μηχανάκια.

                                  Εγώ πάλι στο ίδιο μοντέλο διατηρώ το 20-50 που προτείνει ο κατασκευαστής. Έβαλα τα belray αλλά μου φάνηκε ότι κοπανούσαν λίγο οι ταχύτητες, οπότε γύρισα ξανά στα Yamalube. Δεν ξέρω γιατί η Yamaha θέλει τόσο χοντρά λάδια...Χώρια που το 20/50 αρχίζει να γίνεται δυσεύρετο πέρα από το εργοστασιακό. Είμαι με....30.000χλμ, λάδια δεν καίει.

                                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης sarantism έγραψε:

                                    Σε παπί crypton r του 2005 με 70.000 χλμ(αλλαγές λαδιών κάθε 2000) δοκιμασα πρωτη φορά το eneos ultra enduro gp 15w-50 16 ευρώ το λίτρο. Η διάφορα στις ταχύτητες τεραστια. Δεν έχω πετύχει κάτι καλυτερο ποτε ουτε σε belray ουτε σε τίποτα επώνυμο για μηχανάκια.

                                    Εγώ πάλι στο ίδιο μοντέλο διατηρώ το 20-50 που προτείνει ο κατασκευαστής. Έβαλα τα belray αλλά μου φάνηκε ότι κοπανούσαν λίγο οι ταχύτητες, οπότε γύρισα ξανά στα Yamalube. Δεν ξέρω γιατί η Yamaha θέλει τόσο χοντρά λάδια...Χώρια που το 20/50 αρχίζει να γίνεται δυσεύρετο πέρα από το εργοστασιακό. Είμαι με....30.000χλμ, λάδια δεν καίει.

                                    20-40 προτείνει ο κατασκευαστής ,κάτι ανύπαρκτο δηλαδή. Δοκίμασε τα eneos ultra gp σειρα, και θα δεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Σε γενικές γραμμές μπορείτε να κατεβείτε σε νούμερο στο W του λαδιού χωρίς πρόβλημα.
                                      Αν δηλαδή λέει 20W-40 και έχετε πρόβλημα να το βρείτε, το 15W-40 ή 10W-40 δε θα είναι πρόβλημα, αρκεί βέβαια να καλύπτονται οι υπόλοιπες προδιαγραφές. Το ανάποδο όμως δεν πρέπει να το κάνετε. Αν για παράδειγμα λέει 5W-40 εσείς να βάλετε 10W-40. Οι φθορές θα είναι πολύ μεγαλύτερες με το 2ο.

                                      Το 2ο νούμερο επίσης είναι μεγάλο ρίσκο να το αλλάξεις. Αν σου λέει δηλαδή 50άρι, θα έχεις σίγουρα αυξημένες φθορές από το 60άρι, και ίσως σε δύσκολες συνθήκες το 40άρι να μην δώσει επαρκή λίπανση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kostas-chania last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                        ... και ίσως σε δύσκολες συνθήκες το 40άρι να μην δώσει επαρκή λίπανση.

                                        Φαντάσου τι θα πάθουν αυτοί που βάνουν 30άρια ακόμα και σε τουρμπάτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • sarantism
                                          sarantism last edited by

                                          Ο χρήστης cson έγραψε:

                                          Σε παπί crypton r του 2005 με 70.000 χλμ(αλλαγές λαδιών κάθε 2000) δοκιμασα πρωτη φορά το eneos ultra enduro gp 15w-50 16 ευρώ το λίτρο. Η διάφορα στις ταχύτητες τεραστια. Δεν έχω πετύχει κάτι καλυτερο ποτε ουτε σε belray ουτε σε τίποτα επώνυμο για μηχανάκια.

                                          Εγώ πάλι στο ίδιο μοντέλο διατηρώ το 20-50 που προτείνει ο κατασκευαστής. Έβαλα τα belray αλλά μου φάνηκε ότι κοπανούσαν λίγο οι ταχύτητες, οπότε γύρισα ξανά στα Yamalube. Δεν ξέρω γιατί η Yamaha θέλει τόσο χοντρά λάδια...Χώρια που το 20/50 αρχίζει να γίνεται δυσεύρετο πέρα από το εργοστασιακό. Είμαι με....30.000χλμ, λάδια δεν καίει.

                                          20-40 προτείνει ο κατασκευαστής ,κάτι ανύπαρκτο δηλαδή. Δοκίμασε τα eneos ultra gp σειρα, και θα δεις.

                                          Τα πήρα στο κρανίο τώρα. Είδα το μάνιουαλ σε pdf. Έχεις δίκιο 20/40 γράφει! Γιατί όποτε πάω στην Yamaha μου δίνει τα Yamalube 20/50?? Πάνε καλά;; Πάλι καλά που δεν μου έδιναν βαλβολίνες να βάζω μέσα....Τώρα με το ποιο χοντρό λάδι εδώ και 30.000 χλμ τι θα έγινε μέσα θα φανεί αργότερα που θα κάψει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε λάδι....
                                          Να είσαι καλά Cson αν δεν έλεγες για τα λάδια στο παπάκι σου, θα έμενα στα 20/50 εμπιστευόμενος την αντιπροσωπεία. Έχω και εγώ ευθύνη που δεν κοίταξα τι γράφει το μάνουαλ.....Ας πρόσεχα...
                                          Α!! Να σου και την πλάκα; Φέτος το πήγα σε έναν άλλον να αλλάξει λάδια και μου έβαλε και εκείνος τα ίδια. Yamalube 20/50. Δεν είχα χρόνο να τα αγοράσω και να τα βάλω μόνος, τον έχω εμπιστοσύνη και όταν το πήρα μου έδωσε το μπουκάλι με το περίσευμα και ήταν της Yamaha το Yamalube 20/50. Τι έχουν πάθει???
                                          Εκτός αν απ' ότι διάβασα στο διαδίκτυο δεν διαβάζω το σωστό pdf μάνιουαλ γιατί σαν crypton R δεν κυκλοφορεί σε pdf...

                                          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Τίποτα δεν θα πάθει το συγκεκριμένο crypton. Το μοτεράκι αυτό είναι σταθμός στα πάπια σε αξιοπιστία. Εφόσον τηρουσες τις αλλαγές σωστα δεν παθαίνει τίποτα. Ντελιβεραδες μονο συμπληρωναν και υπάρχουν ακόμη με 200.000 χλμ και ακόμη φυσάνε στο δρόμο . Φαντασου σε τι σημείο έφτανε το μοτέρ με ίδια λάδια για να τα κάψει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 28 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr