-
Φυσικά και είναι ολόκληρη επιστήμη και εννοείται ότι η τιμολογιακή πολιτική ενός ομίλου εταιριών που πουλάνε ανταγωνιστικά προϊόντα, επηρεάζεται και από τις εσωτερικές ισορροπίες που εμείς αγνοούμε και φυσικά εμείς θέλουμε να αγοράσουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο με τα λιγότερα δυνατά λεφτά.
Σε κάθε περίπτωση όμως από μια εταιρία όπως η Skoda θα περίμενες μια λίγο πιο φιλική πολιτική. Όπως ξεκίνησε με το Kodiak. -
Η Skoda είναι δραματικά αναβαθμισμένη και από τα mainstream brands του ομίλου είναι δεύτερη πίσω από τη Φάουβε και πάνω από τη Seat. Εκτός αυτού, απ' ότι διαβάζουμε, δεν προλαβαίνουν τη ζήτηση οπότε χτυπάνε κι ανάλογα τις τιμές.
-
Έχω την αίσθηση ότι δε θέλουν να τη δουν πάνω από τη VW, μη σου πω ότι τρέμουν.
-
Εν τω μεταξυ παρηγγειλα χθες το Tiguan Advance 1.4 tsi 125 ps. Στα 23.045 με το κλειδι στο χερι (3.620 περιπου λιγοτερα απο την κανονικη τιμη λογω εκπτωσης 400 ευρω αλλα και λογω ατελειας, 3220 περιπου ειναι τα τελη, ως τριτεκνος). Και ολα αυτα γιατι, οπως προανέφερα, καποιος απατεωνας 'αντιπροσωπος' που με ειχε 6 μηνες στην αναμονη χωρις καν να παραγγειλει το Karoq.. Απ οτι εμαθα παντως, επειδη επεμεινα και παλι για το Karoq, απο αντιπροσωπεια στην Αθηνα μου ειπαν να περιμένω τελη Νοεμβρη για να παραλαβω, αν θελω κινητηρα 1.5 TSI. Επισης μου ειπαν οτι αναμενεται αυξηση τιμων λογω του νεου τροπου μετρησεως ρυπων, αλλα εκτιμουν οτι ο 1.5 δεν θα εχει σοβαρο θεμα (σας λεω τι μου ειπαν). Οποτε σκεφτηκα οτι αφου το συμπαν συνομοτει για να μην παρω το Karoq, ας παω σε μια 'ετοιμη λυση'. Δεν ειναι κακη βεβαια επιλογη, σε καμια περιπτωση, αλλα ειχα κολλησει με το Karoq για διαφορους λογους. Τεσπα.
-
Εγω μιλαω για λαθος τιμολογηση για 2 λογους.πρωτον λογω της καταπληκτικης τιμολογησης που εγινε στο kodiaq το οποιο με 22000 ειχε τα παντα(νομιζω συμφωνουμε ολοι).γιατι να μην γινει και εδω το ιδιο;και δευτερον οσο και αν συμφωνω οτι η τιμολογηση ειναι ολοκληρη επιστημη, δεν μπορω να δεχτω με τιποτα οτι για να βαλεις κλιματισμο (μιλαμε για εξοπλισμο που υπαρχει σε αυτοκινητα των 15000 ευρω στανταρ) πρεπει να πληρωσεις 1800 ευρω λογω αλλαγης κλιμακας.και η αλλαγη κλιμακας γινεται για 40 ευρω περιπου.δεν θα μπορουσαν ή να μειωσουν κατα 40 ευρω την τιμη του αυτοκινητου ή το κοστος του εξτρα;τοσο δυσκολο ειναι αυτο.και μιλαω για κλιματισμο(συγγνωμη που το επαναλαμβανω) που κατα τη γνωμη μου επρεπε να ειναι στανταρ σε αυτοκινητο 22000 ευρω.δεν μιλαω για εξεζητημενο εξτρα πχ adaptive cruise control κτλ.ας βαζανε απλο και οχι διζωνικο. Και η renault με το kadjar εκανε αρχικα λαθος τιμολογηση την οποια ομως την διορθωσε.δεν ειναι κακο αυτο.
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι ρύποι δε συνδέονται με τα τέλη? Τι σχέση έχουν με την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου? Μάλλον κάτι έχω χάσει.
-
Και στην VW αλλα και απο την Skoda μου ειπαν το ιδιο, οτι δηλαδη σε πρωτο χρονο τα αυτοκινητα (που θα ερθουν η που θα παραχθουν απο Σεπτεμβριο, δεν το διευκρινησα αυτο) θα εχουν αυξημενη τιμη λογω της αυξησης των ρυπων με τις νεες μετρησεις. Φυσικα στο τελος κι εγω αλλα και αυτοι συμφωνησαμε οτι σε βαθος χρονου θα σκεφτουν κατι ωστε αυτες οι 'ποινες' να περασουν στα τελη με καποιο τροπο, που ειναι και το πιο δικαιο και εχει μια λογικη (οσο λογικη εχει να σου λενε οτι επειδη οι ιδιοι προωθησαν μια λανθασμενη διαδικασία μετρησης ρυπων αρχικα, θα πληρωσεις τωρα και για παντα θες δε θες). >Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Οι ρύποι δε συνδέονται με τα τέλη? Τι σχέση έχουν με την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου? Μάλλον κάτι έχω χάσει.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Οι ρύποι δε συνδέονται με τα τέλη? Τι σχέση έχουν με την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου? Μάλλον κάτι έχω χάσει.Συνδέονται και με τα τέλη (θετικά ή αρνητικά) ως ένα βαθμό:
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... fthinotera'Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω.
Κριτήρια δηλαδή θα είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε.'
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Οι ρύποι δε συνδέονται με τα τέλη? Τι σχέση έχουν με την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου? Μάλλον κάτι έχω χάσει.
Συνδέονται και με τα τέλη (θετικά ή αρνητικά) ως ένα βαθμό:
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... fthinotera'Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω.
Κριτήρια δηλαδή θα είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε.'
Αναφερομουν βεβαια σε μια μελοντικη αυξηση τελων κυκλοφοριας και οχι ταξινομησης ωστε να μοιραστει σε ολους η ζημια, παλιους η νεους. Σε πρωτο χρονο, η αυξημενη τιμη που θεωρούν και οι 2 αντιπροσωπειες δεδομενη, κι εγω υπεθετα οτι θα προεκυπτε απο την αυξηση των τελων ταξινομησης.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ωστοσο το αρθρο ειναι του 2016 και ισως πολλα να εχουν αλλαξει. >Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Οι ρύποι δε συνδέονται με τα τέλη? Τι σχέση έχουν με την τελική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου? Μάλλον κάτι έχω χάσει.
Συνδέονται και με τα τέλη (θετικά ή αρνητικά) ως ένα βαθμό:
https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story ... fthinotera'Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω.
Κριτήρια δηλαδή θα είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε.'
Αναφερομουν βεβαια σε μια μελοντικη αυξηση τελων κυκλοφοριας και οχι ταξινομησης ωστε να μοιραστει σε ολους η ζημια, παλιους η νεους. Σε πρωτο χρονο, η αυξημενη τιμη που θεωρούν και οι 2 αντιπροσωπειες δεδομενη, κι εγω υπεθετα οτι θα προεκυπτε απο την αυξηση των τελων ταξινομησης.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Ωστοσο το αρθρο ειναι του 2016 και ισως πολλα να εχουν αλλαξει.Δυστυχώς -ή ευτυχώς;- δεν άλλαξε κάτι,από τότε που έγινε η αλλαγή (φθινόπωρο του 2016,αν θυμάμαι καλά).
-
Εγώ πάντως για 1.2 πλήρωσα τέλη 155 ευρώ λόγο ρύπων…
-
Ήθελα να διευκρινίσω με το παραπάνω link, πως οι εκπομπές ρύπων -ανάλογα το όριο- επηρεάζουν και το τέλος ταξινόμησης.
Τέλος ταξινόμησης + τα πρώτα τέλη κυκλοφορίας (που έχουν συντελεστή,ανάλογα τους ρύπους) = Τελική τιμή αγοράς.
Άρα διπλή αύξηση -μικρή ή μεγάλη- κατά την αγορά,αν αυξηθούν με το νέο σύστημα οι εκπομπές ρύπων. -
Προφανώς ακολουθούν συγκεκριμένη πολιτική για τη skoda κ αυτή διότι (μάλλον) δεν θέλουν τα μοντέλα της να πατάνε αυτά της vw. Πάρτε κ ως παράδειγμα το superb, ξεκινάει στα 22000 κ η επόμενη έκδοση είναι στα 27500!!! Αν η τελευταία κόστιζε μερικα χιλιάρικα κάτω, θα έπνιγε το passat..
-
Έτσι είναι εμένα ξερά ο πωλητής της Σκόντα μου είπε ότι το καρογκ άξιζει μόνο στην πρώτη έκδοση. Μετά δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς πηγαίνεις δίπλα! Οι ίδιοι σε αποτρέπουν να μην ψαχτεις με διαμορφώσεις. Στεγνά μου είπε πάνω από 21-22 χιλιάρικα δεν αξίζει να δώσεις για Σκόντα υπάρχουν άλλο επιλογές και έκλεινε το μάτι...Προσπαθούν ξεκάθαρα να προστατέψουν τις πωλήσεις της μαμάς vw.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γι' αυτό πρέπει κι ο πελάτης να σκαμπάζει 5 πράγματα πριν πάει στο μαγαζί και κυρίως να μην τσιμπάει στις ιστορίες του κάθε πωλητή. Σου λένε μεν ότι στα ίδια λεφτά παίρνεις φάουβε (κλάιν μάιν δηλαδή) αλλά 'ξεχνάνε' ότι το παίρνεις με 125 ψωράλογα και poverty spec'd.
Δυστυχώς για του περισσότερους η αγορά αυτοκινήτου είναι φάση σούπερ μάρκετ. 3 το λάδι 3 το ξύδι για κάτι που οι πιο πολλοί θα αγοράσουν 2-3 φορές στη ζωή τους και που κοστίζει ένα σημαντικό ποσοστό του εισοδήματός τους.
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω αυτοκινητο τους επομενους 3-6 μηνες και εχω βγει στην 'γυρα'. Κοιταζω ολο τον ομιλο VAG και εννοειται περασα και απο Skoda, στην οποια το Karoq μου καλυπτει τις αναγκες. Σχετικα με το θεμα που συζητατε, πρεπει να πω οτι μου φανηκε το Karoq, με τα εξτρα που θελω, σχετικα ακριβο. Βγαινει κοντα στις 34.0000, τιμη που δεν εχει σημαντικη διαφορα απο του Tiguan 2018 και αρκετα κοντα στο Q3 (που ναι οντως,ειναι πιο παλιο αμαξι, για αυτο και δεν θα ενδιαφερθω για αυτο).
Προσωπικα περιμενα, μιας και θεωρητικα η διαβαθμιση του ομιλου ειναι audi-volkswagen-skoda=seat, οτι ειτε τα skoda θα ηταν λιγο πιο φτηνα απο τα vw (το tiguan εν προκειμενω) ειτε οτι θα πληρωνες τα ιδια χρηματα αλλα θα επαιρνες πολυ πιο πλουσιο εξοπλισμο. Προσωπικα θεωρω οτι διαφορα 1-2χιλιαρικα ειναι αστεια οταν μιλαμε για ποσα 30+χιλιαδων.
Δεν εχω κανενα προβλημα με την skoda και στα 30χιλιαρικα το επαιρνα με κλειστα ματια, αλλα λιγο η τιμη, λιγο η αντιμετωπιση του πωλητη, λιγο ο φοβος για την μεταπωλητικη αξια (skoda και οχι vw) με κανουν να μην ασχοληθω αλλο και να περιμενω το καινουριο tiguan τελος αυτου του χρονου ή αρχες του επομενου (και τοτε βεβαιως να δουμε σε τι τιμη θα ερθει, γιατι μπορει να γυρισω στην skoda τρεχοντας αν δω κανενα 35αρι 'γυμνο') -
Καινούριο tiguan το 2019???
Μήπως αναφέρεσαι στο υβριδικό/ηλεκτρικό??
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
και να περιμενω το καινουριο tiguan τελος αυτου του χρονου ή αρχες του επομενου (και τοτε βεβαιως να δουμε σε τι τιμη θα ερθει, γιατι μπορει να γυρισω στην skoda τρεχοντας αν δω κανενα 35αρι 'γυμνο')Δεν θα βγεί καινούργιο Tiguan....μήπως εννοείς κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
και να περιμενω το καινουριο tiguan τελος αυτου του χρονου ή αρχες του επομενου (και τοτε βεβαιως να δουμε σε τι τιμη θα ερθει, γιατι μπορει να γυρισω στην skoda τρεχοντας αν δω κανενα 35αρι 'γυμνο')
Δεν θα βγεί καινούργιο Tiguan....μήπως εννοείς κάτι άλλο?
Ενημερωτικα παντως, το Tiguan Advance 125 που παρηγγειλα, εχει τον ιδιο εξοπλισμο (ελαχιστες και ισως ανευ ουσιας οι οποιες διαφορες, οι ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρευτες του Karoq η πιο σημαντικη διαφορα υπερ του, με το Tiguan να εχει κατι ψιλολογια επιπλεον) με το Karoq 1.5 Style, υποδεεστερο κινητήρα (125 ps εναντι 150 ps) και χαμηλοτερη τιμη κατα 1000 ευρω. Αλλα και παλι, μεταξυ των 2, ετοιμοπαραδοτων (μετρησε πολυ αυτο), θα επελεγα το Karoq. Κυριως λογω πιο μαζεμενων διαστασεων αλλα και καλυτερου κινητήρα που θεωρω σημαντικοτερα, παρα τα οποια μικρο+ του VW.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Skoda Karoq