-
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;
-
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;
-
Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;
-
Αν και οδηγαω λιγα χρονια (2) σαφως και εχουν αλλα δεν ενδεικνυται. Θα το καταλαβεις και αν το δοκιμασεις. Αλλα και ποσο να φρεναρεις ; Το ευρος στροφων για των diesel 2-3 χιλιαδες, ασκοπα σκαμπανεβασματα καλο ειναι να αποφευγονται.
-
Κανονικοτατο engine breaking εχουν τα ντιζελ. Απλα δεν εχουν μεγαλο ευρος στροφων αρα δεν εχεις τοσο περιθωριο να το αφησεις να τραβιεται στην κατηφορα.
-
Ο κάθε πικραμένος (δεν αναφέρομαι στον McAngus βέβαια) βγαίνει στο ίντερνετ και αμολάει την π@π@ρα του. Τι άλλο θα διαβάσουμε;
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Κανονικοτατο engine breaking εχουν τα ντιζελ. Απλα δεν εχουν μεγαλο ευρος στροφων αρα δεν εχεις τοσο περιθωριο να το αφησεις να τραβιεται στην κατηφορα.Μια χαρά περιθώριο έχουν, γιατί ότι τους λείπει σε εύρος στροφών το αναπληρώνουν οι μακριές σχέσεις.
-
Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.
-
Το φρεναρισμα που κανεις στη βενζινη δεν μπορεις να το κανεις στο diesel οταν μιλαμε για υψηλες στροφες.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.
-
Ο χρήστης Kostas_ms έγραψε:
Το φρεναρισμα που κανεις στη βενζινη δεν μπορεις να το κανεις στο diesel οταν μιλαμε για υψηλες στροφες.Ούτε αυτό το καταλαβαίνω. Αν είσαι σε ψηλές στροφές, ούτως ή άλλως δεν μπορείς να κατεβάσεις γιατί θα μπεις στο κόκκινο με την παρακάτω σχέση, είτε πρόκειται για diesel είτε για βενζίνη.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.
Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.
Στο ότι έχει αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα, προφανώς...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.
Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.
Στο ότι έχει αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα, προφανώς...
Δηλαδή κατά την άποψή σου, το diesel δεν φρενάρει επαρκώς με το κατέβασμα μιας σχέσης. Τότε, απλώς διαφωνώ!
-
Εξαρτάται. Από 6η σε 5η όχι δεν είναι επαρκές το φρενάρισμα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εξαρτάται. Από 6η σε 5η όχι δεν είναι επαρκές το φρενάρισμα.Μιλάς εκ πείρας; Χωρίς παρεξήγηση, την άποψη σου θέλω, γιατί εγώ δεν έχω δει αυτή την αδυναμία στο φρεναρισμα του diesel σε σχέση με τη βενζίνη, που περιγράφεις. Και δεν μπορώ να την εξηγήσω και τεχνικά.
Κατά τ'αλλα το παράδειγμα που φέρνεις (από 6η σε 5η) δεν είναι και το καλύτερο, γιατί όντως με τις μακριές σχέσεις που πλέον συνηθίζονται, είτε σε βενζίνη είτε σε diesel, μπορεί να μην ανεβαίνουν αρκετά οι στροφές για να υπάρχει αρκετό φρεναρισμα. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με το καύσιμο του κινητήρα.
-
Ναι γιατί καθημερινά με diesel κινούμαι. Δεν έχει ουσιώδη διαφορά το κατέβασμα από 6η σε 5η. Ίσως παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο και σίγουρα η κλιμάκωση του κιβωτίου. Με τη βενζίνη απλά καμία σχέση καθώς εκεί στο άφημα του γκαζιού ούτως ή άλλως κλείνει η πεταλούδα.
-
Ούτε σε βενζινη εχει μεγαλη διαφορά απο 6 σε 5
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι γιατί καθημερινά με diesel κινούμαι. Δεν έχει ουσιώδη διαφορά το κατέβασμα από 6η σε 5η. Ίσως παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο και σίγουρα η κλιμάκωση του κιβωτίου. Με τη βενζίνη απλά καμία σχέση καθώς εκεί στο άφημα του γκαζιού ούτως ή άλλως κλείνει η πεταλούδα.Σου ξαναλέω, όπως και ο προηγούμενος, ότι αυτό δεν έχει σχέση με το καύσιμο του κινητήρα. Αν το αποδίδεις εκεί και όχι στις μακριές σχέσεις, κάνεις λάθος.
-
Μια χαρά φρενάρει ο ντίζελ. Δοκίμασε να κατεβάσεις από 5 σε 4 για να μην πω από 5 σε 3 και θα δεις πως γονατίζει το αμάξι. Φυσικά αν είσαι στις 1400 στροφές και κατεβάσεις θα κλοτσησει και πιθανά να σου σβήσει αλλά αυτό είναι λογικό.
-
Είναι θέμα σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Εμένα από 6η σε 5η δεν καταλαβαίνει και πολλά (Ντάστερ 1.5 ΜΚ1). Πάρακάτω κάτι γίνεται.
-
Εντάξει από την 6 στην 5 δεν καταλαβαίνουν πολύ κινητήρες τπτ...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Diesel και engine braking