-
Αφού το έχεις ψάξει προφανώς δεν έχει νόημα να ασχοληθώ περαιτέρω. Σε ευχαριστώ. Αν και μεταξύ μας μεγαλή μ@##$@# που δεν μπορεί να γίνει.
-
Μπορεί να γίνει μόνο εάν κάνεις coding εσύ με κάποιο πρόγραμμα και καλώδιο (και μετά να το ενεργοποιείς / απενεργοποείς όπως είδες στο video).
-
Με αυτο τον τροπο το ειχανε κανει στο opel που ειχα.
-
Με καλώδιο ELM για Ford και Forscan μόνο θα μπορέσεις να το ενεργοποιησεις.
-
καμια βοηθεια ρε παιδια με το android auto που το εχω χαμενο απο το μενου του sync. μηπως να περνουσα ξανα την version3????
-
Ο χρήστης stelios ng έγραψε:
καμια βοηθεια ρε παιδια με το android auto που το εχω χαμενο απο το μενου του sync. μηπως να περνουσα ξανα την version3????Πραγματικά φίλε μου είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο. Δλδ στο κεντρικό μενού δεν υπάρχει η επιλογή AA;
Δεν νομίζω ότι μπορείς να ξαναπεράσεις την ίδια έκδοση sync3 από πάνω και να θες. Θα δει ότι την έχεις ήδη και δεν θα κάνει τίποτα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις και που λες ότι έκανες είναι factory reset. Δοκίμασες να συνδέσεις το κινητό ενώ τρέχει το AA μπας και 'ξυπνήσει' το sync3;
-
οχι δεν υπαρχειτο ΑΑ. το εχω δοκιμασει και αυτο δλδ να τρεχει και μηπως και το δει αλλα τιποτα. για δες λιγο αυτος ειχε το ιδιο προβλημα με εμενα http://www.focusrs.org/forum/30-focus-r ... -help.html
-
Μόνο να δοκιμάσεις άλλο android με περασμένο το Android auto σε αυτό, μπας και το εμφανίσει. έχεις την τελευταία έκδοση ΑΑ 3.3 στο κινητό, σωστά; Δοκίμασε και κανένα άλλο καλώδιο ή usb θέση μπας και...
-
ok θα το δω αυριο.αυτο ελεγε και στον αλλον να κανει?
-
Ερώτηση προς κατόχους diesel ποια η μέση κατανάλωση σας μεσα στη πόλη ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημέρα σας υπάρχει τρόπος να κάνω reset το average consuption???
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όπως κάνεις ρεσέτ όλα τα υπόλοιπα, κρατάς πατημένο το οκ.
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Ερώτηση προς κατόχους diesel ποια η μέση κατανάλωση σας μεσα στη πόλη ;Sent from my iPhone using Tapatalk
7,2-7,7
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Περί κατανάλωσης...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που αποκόμισα διαβάζοντας 2 φορές τις 153 σελίδες !
Θέλω να πάρω και μια γνώμη από κάποιον που ξέρει, γιατί εγώ μόνο διαβάζοντας έχω σχηματίσει άποψη, ενώ η εμπειρία μου είναι σε συμβατική οδήγηση, μέχρι τώρα στην πόλη με το VW Polo του 2005 και σε ταξίδια με Toyota Avensis του 1999 και Audi A4 του 2007.
Ανάγκες: Τριμελής οικογένεια. Εξοχικό Πάτρα και Κυλλήνη. Κατοικία Αθήνα. Κτήση με βάθος 15ετίας.
Έχοντας λοιπόν κάνει πολύ μεγάλη έρευνα, θεωρητική και τιμολογιακή, γιατί test drive δεν έχω κάνει, έχω καταλήξει στο Ford Kuga power-shift diesel.
Business ή ST line δεν έχω αποφασίσει ακόμα γιατί εξαρτάται απο την τιμή που θα πάρω και για τα 2, κυρίως και από το αν αλλάζει κλίμακα το Business προσθέτοντας κάποια πράγματα που λείπουν (Park assist, και ίσως ACC).
Γνωρίζω ότι το diesel δεν το χρειάζομαι καθώς κάνω ~10.000 χλμ το χρόνο με το 80% να είναι στην πόλη. Έχοντας όμως ως δεδομένο ότι θέλω το αυτόματο κιβώτιο και θέλω το kuga, για 2 λόγους οδηγούμαι στο diesel.- Η κατανάλωση που είναι μεγάλη στη βενζίνη
- Η βενζίνη δεν έρχεται με αυτόματο κιβώτιο, εκτός αν πας σε 4Χ4, 182HP ( χωρίς να είναι και το powershift).
Απο την Ford Car Center με ενημέρωσαν ότι το Powershift πλέον θα έρχεται με Wet Clutch .
Η νέα τιμή του 1.5 Diesel Business line είναι στα 28.300 (ακρίβυνε περί τα 700 ευρώ).
Η ερώτηση είναι η εξής: Θα έχω πρόβλημα με τον κινητήρα (πχ DPF) λόγω κίνησης στην πόλη και ,τουλάχιστον σήμερα, σε μικρές αποστάσεις;
Ξέρω ότι κάποιες φορές θα χρειαστεί να το πηγαίνω πορεία για να κάνει αναγέννηση εάν δεν καταφέρω να την κάνω στην καθημερινότητα μου. Όσοι έχετε το diesel έχετε κάποια εμπειρία/συμβουλή σχετικά με την διαδικασία; Πόσο συχνά κάνει; Όσον αφορά το DPF, ο πωλητής μου είπε ότι δεν θα έχει πρόβλημα λόγω πόλεως κτλπ απλά θα μου κάνει αναγέννηση πιο συχνά. Κρύβει κάτι αυτό;
Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο στα χαρτιά γράφει ότι καίει περισσότερο, πρακτικά κάνοντας τις αλλαγές ιδανικά δεν θα είναι καλύτερη η κατανάλωση από το manual στο οποίο δεν θα κάνω και τις αλλαγές τύπου eco champion... ; -
Εγω δε κανω μικρες διαδρομες στη πολη. Θα εχεις προβλημα γιςτι δε προλαβαινει να ζεσταθει
-
Για τόσα λίγα χλμ δεν αξίζει να πας σε diesel, ιδίως αν τα περισσότερα απο αυτα γίνονται στην πόλη όπως αναφέρεις. Ειναι θεμα οτι δεν διατίθεται με αυτόματο η βενζίνη παρα μόνο στο 4χ4, αλλα diesel για τέτοια χρήση δε θα συνιστούσα.
Προσωπικά επέλεξα το 1,5 Ecoboost business (κι εγω κάπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρόνο κανω με το 80% αυτών στην πόλη - ήμασταν 2 οταν το πηρα πριν ενα χρόνο και πριν απο 20 μερες γίναμε 3
-
Ο χρήστης konmax έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που αποκόμισα διαβάζοντας 2 φορές τις 153 σελίδες !
Θέλω να πάρω και μια γνώμη από κάποιον που ξέρει, γιατί εγώ μόνο διαβάζοντας έχω σχηματίσει άποψη, ενώ η εμπειρία μου είναι σε συμβατική οδήγηση, μέχρι τώρα στην πόλη με το VW Polo του 2005 και σε ταξίδια με Toyota Avensis του 1999 και Audi A4 του 2007.
Ανάγκες: Τριμελής οικογένεια. Εξοχικό Πάτρα και Κυλλήνη. Κατοικία Αθήνα. Κτήση με βάθος 15ετίας.
Έχοντας λοιπόν κάνει πολύ μεγάλη έρευνα, θεωρητική και τιμολογιακή, γιατί test drive δεν έχω κάνει, έχω καταλήξει στο Ford Kuga power-shift diesel.
Business ή ST line δεν έχω αποφασίσει ακόμα γιατί εξαρτάται απο την τιμή που θα πάρω και για τα 2, κυρίως και από το αν αλλάζει κλίμακα το Business προσθέτοντας κάποια πράγματα που λείπουν (Park assist, και ίσως ACC).
Γνωρίζω ότι το diesel δεν το χρειάζομαι καθώς κάνω ~10.000 χλμ το χρόνο με το 80% να είναι στην πόλη. Έχοντας όμως ως δεδομένο ότι θέλω το αυτόματο κιβώτιο και θέλω το kuga, για 2 λόγους οδηγούμαι στο diesel.- Η κατανάλωση που είναι μεγάλη στη βενζίνη
- Η βενζίνη δεν έρχεται με αυτόματο κιβώτιο, εκτός αν πας σε 4Χ4, 182HP ( χωρίς να είναι και το powershift).
Απο την Ford Car Center με ενημέρωσαν ότι το Powershift πλέον θα έρχεται με Wet Clutch .
Η νέα τιμή του 1.5 Diesel Business line είναι στα 28.300 (ακρίβυνε περί τα 700 ευρώ).
Η ερώτηση είναι η εξής: Θα έχω πρόβλημα με τον κινητήρα (πχ DPF) λόγω κίνησης στην πόλη και ,τουλάχιστον σήμερα, σε μικρές αποστάσεις;
Ξέρω ότι κάποιες φορές θα χρειαστεί να το πηγαίνω πορεία για να κάνει αναγέννηση εάν δεν καταφέρω να την κάνω στην καθημερινότητα μου. Όσοι έχετε το diesel έχετε κάποια εμπειρία/συμβουλή σχετικά με την διαδικασία; Πόσο συχνά κάνει; Όσον αφορά το DPF, ο πωλητής μου είπε ότι δεν θα έχει πρόβλημα λόγω πόλεως κτλπ απλά θα μου κάνει αναγέννηση πιο συχνά. Κρύβει κάτι αυτό;
Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο στα χαρτιά γράφει ότι καίει περισσότερο, πρακτικά κάνοντας τις αλλαγές ιδανικά δεν θα είναι καλύτερη η κατανάλωση από το manual στο οποίο δεν θα κάνω και τις αλλαγές τύπου eco champion... ;το kuga έχει ένα 10αρι χαλαρά κατανάλωση μέσα στη πόλη και 8 αρι στο diesel.Γνωμη μου αν πας σε diesel για χλμ πόλης μη το πάρεις ζημιά θα του κανείς παρα καλο .Στη πόλη πρέπει να κύκλοφορουν χαμηλά κυβικά -υβριδικά και ηλεκτροκίνητα .Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις τουλάχιστον 10 χρονια μη ρισκάρεις αγορά του diesel .Τοτε σίγουρα θα έχουν απαγορευτεί και το αμάξι σου δεν θα πιάνει τίποτα .Επισης σε αναμονή που περίμενα να παραλάβει το δικό μου μου είχαν δώσει ένα diesel σε μια εβδομάδα έκανα αναγέννηση και πήγαινα σαν τρελός στη παραλιακή να το ξεμπουκοσω .Τελος το kuga (παρα την υψηλή κατανάλωση του ένα 7-8 θα το έβλεπα λογικό και θα το αγόραζα )πουλάει βεντζηνα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Προσωπικά επέλεξα το 1,5 Ecoboost business (κι εγω κάπου 10-15 χιλιάδες χλμ το χρόνο κανω με το 80% αυτών στην πόλη - ήμασταν 2 οταν το πηρα πριν ενα χρόνο και πριν απο 20 μερες γίναμε 3
Αυτά είναι!! Άρα εσύ προνόησες και τώρα δε θα χρειαστεί να ανοίγεις καινούργιο θέμα με τίτλο κάτι σαν 'Βοήθεια-γίναμε 3 κ δε χωράμε στο μχ-5 που αγόρασα πέρισυ'
-
Αυτά που σου γράφον για το ντίζελ είναι πραγματικότητα οχι τόσο τραγικά οσο τα περιγράφουν αλλά όταν δεν γνωρίζεις πραγματικά κάτι να το χειριστής τότε ολα είναι βουνό. Το ντίζελ θα σου κάνει αναγέννηση και μέσα στην πόλη απλά πρέπει να προσέξεις να μη το σβήσεις εκείνη την ώρα, αν το κάνεις θα ξαναπροσπαθήσει την επόμενη φορά και αν δεν τα καταφέρει θα σου ανάψει ενα προειδοποιητικό και τότε πρέπει να πάει σε ανοικτό δρόμο. Επαναλαμβάνω τα πράγματα δεν είναι τοσο τραγικά και εχω Kuga ντίζελ 9 χρόνια. Τώρα στο θέμα βενζίνης, ήδη κάποια βενζινοκίνητα φοράνε και άλλα θα φορέσουν και αυτά ενα είδος dpf και θα λέγεται gpf(gazoline partiqulate filter) και θα κάνει και αυτο την ίδια δουλειά και με τον ίδιο τρόπο όπως στο ντίζελ. Ολα αυτά απο Σεπτέμβριο με την εφαρμογή των καινούργιων πρδιαγραφών καυσαερίων. Πως θα συμπεριφέρονται αυτά τα φίλτρα κανείς δεν ξέρει αφου δεν εχουν κυκλοφορήσει ευρέως και να συζητηθούν προβλήματα ο χρόνος θα δείξει....
Διάβασε εδώ σχετικά https://www.caroto.gr/2018/04/22/κ ... CE%B9-gpf/
Ford Kuga