-
Γεια σας,
είμαι νέος στη κοινότητα σας και θα ήθελα να με βοηθήσεται με τις γνώσεις σας!! Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο κυρίως την οικονομία. Έχω βρει από αντιπροσωπεία Ford που εμπιστεύομαι 2 fiesta. Ένα μοντέλο του 11' με 94.000 χλμ το οποίο είναι πετρέλαιο 1.4 με 70 άλογα και το άλλο είναι βενζίνη μοντέλο του 14' με 48.000χλμ 1.0 ecoboost με τα 100 άλογα. Και τα δύο είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Γενικά κλείνω προς το 1000αρι καθώς πιο καινούριο και πιο όμορφο (έχει την facelift μούρη) αλλά με τρώει πολυ η διαφορά στην οικονομία. Υπόψιν το αμάξι θα κάνει 15-20.000 χλμ το χρόνο. Τι προτείνεται εσείς;; Υπενθυμίζω βασικότερο κριτήριο η οικονομία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Γεια σας,
είμαι νέος στη κοινότητα σας και θα ήθελα να με βοηθήσεται με τις γνώσεις σας!! Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο κυρίως την οικονομία. Έχω βρει από αντιπροσωπεία Ford που εμπιστεύομαι 2 fiesta. Ένα μοντέλο του 11' με 94.000 χλμ το οποίο είναι πετρέλαιο 1.4 με 70 άλογα και το άλλο είναι βενζίνη μοντέλο του 14' με 48.000χλμ 1.0 ecoboost με τα 100 άλογα. Και τα δύο είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Γενικά κλείνω προς το 1000αρι καθώς πιο καινούριο και πιο όμορφο (έχει την facelift μούρη) αλλά με τρώει πολυ η διαφορά στην οικονομία. Υπόψιν το αμάξι θα κάνει 15-20.000 χλμ το χρόνο. Τι προτείνεται εσείς;; Υπενθυμίζω βασικότερο κριτήριο η οικονομία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Γεια σας,
είμαι νέος στη κοινότητα σας και θα ήθελα να με βοηθήσεται με τις γνώσεις σας!! Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο κυρίως την οικονομία. Έχω βρει από αντιπροσωπεία Ford που εμπιστεύομαι 2 fiesta. Ένα μοντέλο του 11' με 94.000 χλμ το οποίο είναι πετρέλαιο 1.4 με 70 άλογα και το άλλο είναι βενζίνη μοντέλο του 14' με 48.000χλμ 1.0 ecoboost με τα 100 άλογα. Και τα δύο είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Γενικά κλείνω προς το 1000αρι καθώς πιο καινούριο και πιο όμορφο (έχει την facelift μούρη) αλλά με τρώει πολυ η διαφορά στην οικονομία. Υπόψιν το αμάξι θα κάνει 15-20.000 χλμ το χρόνο. Τι προτείνεται εσείς;; Υπενθυμίζω βασικότερο κριτήριο η οικονομία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Είσαι Πατρινός; Αν ναι, δεν κάνω καν τον κόπο να σου προτείνω φυσικό αέριο, αφού δεν υπάρχει στην πόλη σου.
Από τα δύο μοντέλα που ανέφερες, θα πρότεινα το βενζινοκίνητο. Είναι πιο μοντέρνο, πιο γρήγορο, πιο αθόρυβο, με τα μισά χιλιόμετρα.
Στη συνέχεια, μπορείς να του βάλεις υγραέριο και να είναι αντίστοιχα οικονομικό με το πετρέλαιο, διατηρώντας όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα έναντι αυτού. -
Ναι Πατρινός είμαι, υγραέριο δεν το σκέφτομαι για την ώρα οπότε ας μην το βάλουμε στο παιχνίδι. Από θέμα κατανάλωσης και service έχουν μεγάλη διαφορά;; Γενικά με έχει ψήσει πολύ το 1000αρι αλλά άμα είναι οι διαφορές κατανάλωσης μεγάλες δεν έχει και πολύ νόημα. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό αν πεις ότι κάνω 20.000 χλμ με 1.60 που έχει περίπου η βενζίνη και αν υποθέσω ότι καίει 6.5 λίτρα το 1000αρι, το χρόνο βγαίνει ενα 500αρι παραπάνω σε σχέση με το 1.40 του πετρελαίου αν υποθέσω ότι καίει 5.5 λίτρα. Βέβαια οι τιμές κατανάλωσης είναι ενδεικτικές και μπορεί να πέφτω πολύ έξω.....Από θέμα service δεν έχω ιδέα
-
Αν είναι euro 4 το ντήζελ πάρε το βενζίνης γιατί μπορεί να μπλέξεις λόγω ρύπων. Τώρα για κατανάλωση, τα ντήζελ είναι πιο οικονομικά στη χρήση. Το σέρβις τους όμως είναι λίγο πιο ακριβό.
Αν θες τη γνώμη μου, με βάση τα χιλιόμετρα που λες ότι θα κάνεις, θα έπαιρνα το ντήζελ. Σε euro 5 όμως. -
Euro 5 είναι...για τι διαφορές μιλάμε στα service;; Γενκά δεν έχω πολύ εμπειρία καθώς πάντα είχαμε στην οικογένεια εταιρικό οπότε δεν δίναμε πολύ σημασία στα κόστη...επίσης στο θέμα κατανάλωσης επίσης θα ήθελα την άποψη από ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων και κυρίως αυτού των 1000 κυβικών καθώς το πετρέλαιο το είχαμε για κάποια χρόνια και έκαιγε περίπου 5.5.
-
Θεωρω πως δεν ειναι τοσο τα ετησια service το αρνητικο στα λεφτα,που μπορει να βγαινει και το ιδιο, αλλα σε περιπτωση βλαβης το πετρελαιο θα πονεσει. Θελει προσοχη με το καυσιμο καθως νοθευεται και πιο ευκολα,θελει να βαζεις αντιμυκητιακο(ανα καποια διαστηαματα,οχι συχνα εννοειται),θελει προσοχη στις αναγεννησεις. Αν σου βουλωσει καποια στιγμη το DPF, ειτε θα το αλλαξεις με κοστος στα 600-800 ευρω aftermarket,ειτε να το αφαιρεσεις που κι αυτο βγαινει στο 500αρικο(απαγορευεται). Ενα μπεικ να χαλασει τα αλλαζεις ολα(150 ευρω minimum εκαστο).
Στα χιλιομετρα που αναφερεις, εισαι στο οριο μεταξυ πετρελαιου και βενζινης. Αν εισαι ψειρας και διατεθειμενος να μελετησεις και να εχεις στο νου σου καποια πραγματακια, να συντηρεις και να προσεχεις το αυτοκινητο σου ευλαβικα χωρις 'εκπτωσεις' στη ποιοτητα των αναλωσιμων που θα του βαζεις, τοτε παρε το πετρελαιο. Βεβαια, παιζει ρολο και η τιμη καθε επιλογης, αλλα υποθετω πως θα βρισκονται πολυ κοντα μεταξυ τους. Εγω προσωπικα θα επελεγα το 1000αρι περα απο ομορφια και επιδοσεις,ειναι και καινουριο. -
Εγώ έχω 1000άρι 100hp ecoboost του 15'.
Πολύ καλό κι ευχάριστο στην οδήγηση αμάξι.
Kατανάλωση έχω γύρω στα 8,7-9,0 lt/100km,αλλά το χρησιμοποιώ κατά 80% εντός πόλης.Σε ανοιχτό δρόμο μπορείς να δεις και 7lt/100 km -με προσοχή ίσως κι ελαφρά παρακάτω- και πιστεύω σε σχεδόν 50-50 αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις θα δεις περίπου συν,πλην 8lt/100km.Tα 6-6,5 δε νομίζω πως είναι εφικτό,ιδίως αν κινείσαι σε πόλη. Κι επειδή σ'ενδιαφέρει η οικονομία με 20.000km,μάλλον το diesel είναι προτιμότερο,εφ'όσον μιλάμε για περίπου ίδια τιμή αγοράς. -
To Ecoboost είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Φοβάμαι ότι θα βρίζεις αν ξεπέσεις σε λαδιέρα με 70 ψοφίμια και ας είναι οικονομικότερο...
-
Το dieselακι είναι και 1000 φθηνότερο.... για τα 70 άλογα δεν ξέρω αν θα έχω θέμα καθώς ο πατέρας μου που το είχε 4 χρόνια ήταν ευχαριστημένος με καθημερινά ταξίδια λόγω εργασίας... έτσι και αλλιώς προτιμώ να ξεχνάω να πηγαίνω πρατήριο παρά να είμαι ο πρώτος στο φανάρι...όσον αφορά τα 8 και 9 λίτρα πολλά δεν είναι; Έβλεπα χτες φόρουμ της ford fiesta και χρήστες έλεγαν για κατανάλωση στο 100αρι γύρω στο 7 άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο ανάλογα την οδήγηση
Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μόνο αν η καταναλωση είναι το βασικό σου κριτήριο και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τα επόμενα, μπορείς να επιλέξεις το 1.4D. Το χιλιάρι είναι νεότερο, ομορφότερο (λόγω f/l), με τα μισά σχεδόν Km, πολύ πιο δυνατό και αρκετά πιο ευχάριστο στο δρόμο.
-
Ο χρήστης oPatrinos έγραψε:
Το dieselακι είναι και 1000 φθηνότερο.... για τα 70 άλογα δεν ξέρω αν θα έχω θέμα καθώς ο πατέρας μου που το είχε 4 χρόνια ήταν ευχαριστημένος με καθημερινά ταξίδια λόγω εργασίας... έτσι και αλλιώς προτιμώ να ξεχνάω να πηγαίνω πρατήριο παρά να είμαι ο πρώτος στο φανάρι...όσον αφορά τα 8 και 9 λίτρα πολλά δεν είναι; Έβλεπα χτες φόρουμ της ford fiesta και χρήστες έλεγαν για κατανάλωση στο 100αρι γύρω στο 7 άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο **ανάλογα την οδήγηση
**
Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας TapatalkTo 100άρι ecoboost,σίγουρα είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση.Αλλά αν ενδιαφέρεσαι πρωτίστως για οικονομία,σε συμφέρει το diesel.
Για την κατανάλωση εξαρτάται κατά πολύ κι από το είδος των μετακινήσεων,όπως προείπα.Αν κινείσαι σε πόλη με σταμάτα-ξεκίνα στα 2/3 των διαδρομών σχεδόν ακατόρθωτο να δεις 7 ή παρακάτω.Αν το κινείς καθημερινά σε ανοιχτές διαδρομές,θα είσαι στο 7.Παίζει ρόλο κι οτρόπος οδήγησης,αλλά εγώ για να φτάσω 7,5 με αμιγώς συνθήκες οδήγησης σε πόλη,πρέπει να πάω εκνευριστικά ήρεμα...
Eπίσης, αρκετοί κάτοχοι έχουν το τελευταίο μοντέλο με τα 100hp,που κυκλοφορεί από πέρσι κι η διαφορά είναι πως έχει 6άρι κιβώτιο -αντί για 5άρι-,οπότε μάλλον μπορούν να πετύχουν καλύτερες καταναλώσεις σε υπεραστική κίνηση. -
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με κριτήριο κυρίως την οικονομία.
Tότε γιατί έβαλες και το εκομπούστ στην εξίσωση? Δεν υπάρχει κανένα δίλημμα, μία και μόνο είναι η σωστή απάντηση.
-
γιατι θεώρησα σαν 1000αρι ότι δεν θα καίει τραγικά....αλλά μάλλον έκανα λάθος...αν βάλω στην εξίσωση και το yaris 1.4 d-4d το peugeot 208 1.4 hdi και το clio 1.5 dci τι θα προτείνατε;; Ίσως πρέπει να αλλάξω και τον τίτλο..
-
Yaris ή Clio, λόγω κινητήρα. Το 208 Hdi είναι τραγικά αργό.
-
αυτό με τα 92 άλογα είναι τραγικά αργό;;
-
Δεν υπάρχει 1.4 HDi με 92 άλογα. 70 βγάζει. Στα 90+ μπορεί να πάει μόνο με βελτιωτικό πρόγραμμα, όπως και το Fiesta, καθώς στην ουσία έχουν τον ίδιο κινητήρα.
-
δικό μου λάθος...το 1.6 είναι με τα 92 άλογα αυτό που έχω βρει
-
Σε αυτό δεν αναφέρεσαι; https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... active-5th Είναι πεθαμένο όπως θα διαβάσεις και στο άρθρο.
Το 1600 με τα 92 άλογα, δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα από ότι ξέρω, οπότε είναι εισαγωγή από το εξωτερικό με άπειρα χλμ...
Ford Fiesta 1.4 Diesel 2011 vs Ford Fiesta 1.0 ecoboost 2014