-
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Δηλαδή το kodiaq δεν είναι τόσο ασφαλές όσο έναxc40?Χώρις να έχουμε δει ακομα euroncap του xc40 κ λαμβάνοντας υποψη το ιΣτορικο της βολβο , θα διακινδυνευα να απαντήσω 'με τίποτα'.
Φυσικα αυτο δε σημαίνει οτι το skoda ειναι ανασφαλές , απλα τα βολβο σε αυτο τον τομέα ειναι πάντα κορυφαία.
Βρήκες κ εσυ τομέα να συγκρίνεις....
Να μου έλεγες για χώρους θα σου έλεγα οτι το skoda ειναι πολυ καλύτερο , αλλα στην ασφαλεια ...δε νομιζω. -
Πάντως κοιτώντας το προσπέκτους βλέπω ότι το Scout σε ορισμένα σημεία έχει λιγότερο εξοπλισμό απ' το Style:
- Χρωμιωμένα πλαίσια παραθύρων (το Style)
- Full led (53 στοιχεία) το Style vs 31 στοιχεία το Scout
- Λειτουργία στροφής στους εμπρός προβολείς ομίχλης το Style
- Αναδιπλούμενο τραπεζάκι
- Διαχωριστικά χώρου αποσκευών
- Κεντρικό κλείδωμα χωρίς κλειδί
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες/καθίσματα με μνήμη
Γενικά το Scout υπερέχει μόνο σε εμφάνιση (που είναι σημαντικό φυσικά) και στα alcantara (προσωπικά δεν τα πολυσυμπαθώ). Επίσης έχει 19άρες ζάντες που για μένα είναι αρνητικό (και το προωθούν και καλά ως off road χοχο!). Βέβαια νομίζω έχει και λίγο μεγαλύτερο ground clearance που έχει σημασία αλλά μιλάμε για λίγα χιλιοστά (188 vs 194, δηλαδή μισό εκατοστό διαφορά). Δεν ξέρω αν έχει και κάποιες ποδιές προστασίας, αλλά φαντάζομαι βρίσκεις εύκολα και για το Style (άσε που οι εργοστασιακές συνήθως είναι περισσότερο διακοσμητικές παρά προσφέρουν προστασία - δεν ξέρω για το Kodiaq βέβαια).
Α! Για να μην το αδικώ το Scout έχει και κουμπί 'Off Road' πλέον του Style, το οποίο βέβαια μπαίνει extra στο Style και φαντάζομαι δεν είναι τόσο ακριβό που να δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή.
Για μένα το Scout θα άξιζε αν είχε όλα όσα το Style και επιπλέον κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες συν τα εμφανισιακά extra. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει 2-3 χιλιάρικα διαφορά (στο manual 3, στο DSG 2).
-
Δεδομένου ότι το Skoda είναι μια κατηγορία πάνω, δεν θα μου φαίνονταν περίεργο αν ήταν τουλάχιστον ισάξιο σε παθητική ασφάλεια. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και άλλα κριτήρια για την αγορά ενός αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεδομένου ότι το Skoda είναι μια κατηγορία πάνω, δεν θα μου φαίνονταν περίεργο αν ήταν τουλάχιστον ισάξιο σε παθητική ασφάλεια. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και άλλα κριτήρια για την αγορά ενός αυτοκινήτου.Σε διαστάσεις ναι ειναι μεγαλύτερο, η πλατφόρμα ομως αν δεν κάνω λάθος ειναι ιδια με του golf/Tiguan (mqb) δηλαδή C segment .
Εννοειται οτι υπάρχουν κ αλλα κριτηρια και βάρη , αλλα ο φίλος σε αυτο τον τομέα αναφέρθηκε στη σύγκριση του, οποτε μαλλον βαραίνει αρκετα για εκείνον (κ δικαίως κατα τη γνώμη μου αφού μιλαμε για οικογενειακό αυτοκινητο). Φυσικα εδω να πούμε οτι ασφαλεια δεν ειναι μονο η παθητική. Ειναι ομως πολυ σημαντική και αυτη. -
H mqb δεν ειναι του c σεγκμεντ. Ειναι η πλατφορμα που χρησιμοποιει η φαου βε σε ολη την γκαμα προκειμενου να κανει εξικονομηση πορων σε τομεις οπως ηλεκτρολογικο συστημα ( περιλαμβανει και αυτο) σχεδιασμων του τμηματος των πεταλιων και του τιμονιου, κ.α
Η εκτελεση ομως απο μοντελο σε μοντελο διαφερει σε διαφορους αλλους τομεις ανα κατηγορια.
-
Βασικά με ενδιαφέρει να είναι όσο πιο ασφαλές γίνεται το αμάξι, είναι για την γυναίκα μου ουσιαστικά (αλλά βεβαίως και για το παιδί) που έχει περίεργα ωράρια στην δουλειά της και βλέπουνε πολλά τα μάτια της καθημερινά , και είπα όσο πιο μεγάλο τόσο πιο ασφαλές
-
Μπορουν να διαχειρηστουν τον ογκο του αυτοκινητου. Μιλαμε για πολυ μεγαλο αμαξωμα.
Το xc40 διαθετει χαλυβες και ζωνες παραμορφωσης που ομοιαζουν με του xc90.
( κορυφαιο στον τομεα)
Σε ερωτησεις δημοσιογραφων στον υπευθυνο της βολβο αν ειναι ιδια στον τομεα της παθητικης ασφαλειας, δεν απαντησε ευθεως αλλα το αφησε καπως φλου, και αρκεστηκε στην δηλωση οτι ομοιαζει παρα πολυ.Τα δυο βολβο εχουν διαφορετικη πλατφορμα ως βαση αλλα εχουν κοινα στοιχεια.
-
ε θα μπορεσει ,μπροστα στην ασφαλεια κανουμε και θυσιες,θα περιμενω να δω και κανενα euroncap του xc40 οταν το βγαλουν,εχω μεχρι τα χριστουγεννα να αποφασισω πιο απο τα 2 τελικα ειναι λιγο πιο ασφαλες παθητικα
-
Παιδια ξερετε αν υπάρχει κάποιο είδος κάλλυμα ή δαπεδο για το πορτ μπαγκάζ? Να μην φθείρετε ειδικά οι δυο θέσεις σε επταθεσιο όταν είναι κλειστές
-
Τελικά οι τιμές άλλαξαν ή όχι ακόμη; Στο επίσημο site υπάρχουν ακόμη οι παλαιότερες τιμές
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Τελικά οι τιμές άλλαξαν ή όχι ακόμη; Στο επίσημο site υπάρχουν ακόμη οι παλαιότερες τιμέςΜέχρι πριν κανά δίμηνο εδώ έλεγε 'από 22.000€'.
Οπότε ναι άλλαξαν (τουλάχιστον στο κόντιακ που θυμάμαι) γι΄ αυτό και έκτοτε ατόνησε το sub -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Τελικά οι τιμές άλλαξαν ή όχι ακόμη; Στο επίσημο site υπάρχουν ακόμη οι παλαιότερες τιμές
Μέχρι πριν κανά δίμηνο εδώ έλεγε 'από 22.000€'.
Οπότε ναι άλλαξαν (τουλάχιστον στο κόντιακ που θυμάμαι) γι΄ αυτό και έκτοτε ατόνησε το subΚαι το 27.900 η παλιά τιμή είναι του 2.0 TDI DSG άρα γενικά μάλλον χρήζει αναβάθμισης η σελίδα
-
Μην περιμένετε καινούργιες τιμές για τον 1.4....
Ο καινούργιος τιμοκατάλογος λογικά θα αφορά πια τα 1.5 των 130-150 ίππων που θα έρθουν από το φθινόπωρο. -
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Τελικά οι τιμές άλλαξαν ή όχι ακόμη; Στο επίσημο site υπάρχουν ακόμη οι παλαιότερες τιμές
Μέχρι πριν κανά δίμηνο εδώ έλεγε 'από 22.000€'.
Οπότε ναι άλλαξαν (τουλάχιστον στο κόντιακ που θυμάμαι) γι΄ αυτό και έκτοτε ατόνησε το subΚαι το 27.900 η παλιά τιμή είναι του 2.0 TDI DSG άρα γενικά μάλλον χρήζει αναβάθμισης η σελίδα
τα 27900 είναι για τον 1,4 150άλογα 4x4 ΑΜΒΙΤΙΟΝ.
Το 2.0 TDI DSG είχε και συνεχίζει να έχει 27700, οπως φαίνεται στον configurator.
άρα δεν ανέβηκαν οι τιμές αλλά καταργήθηκε ο 1.4 122άλογα -
Μάλλον πρεπει να περάσω απο μια αντιπροσωπεία για να μου λυθεί η απορία
-
Βγαίνει και 2λιτρο βενζινη σε λιγο καιρο απο οτι διαβασα
-
Πάντως μερικοί έμποροι είναι να απορείς. Έχουν το Kodiaq td από τότε που έκανε 22 και βλέπεις τώρα να το πουλάνε πάνω από αυτή τη τιμή...
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Πάντως μερικοί έμποροι είναι να απορείς. Έχουν το Kodiaq td από τότε που έκανε 22 και βλέπεις τώρα να το πουλάνε πάνω από αυτή τη τιμή...Ναι αυτό το προσεξα και εγώ. Ειδικά στο 1.4 125hp που ειχαν test drive μερικοί ρωρα το δινουν πανω απο 22.000
-
Λογικό δεν είναι; προσφορά και ζήτηση. Τι σημασία έχει πόσο το πήρε; Αν το κέρδιζε κάποιος σε διαγωνισμό πχ. θα έπρεπε να το πουλάει 1000 euro; Αφού ανέβηκε η τιμή των καινούργιων ανεβαίνει και αυτή των μεταχειρισμένων.
-
Μικροαλλαγές για το μοντέλο του 2019...
Μεταξύ άλλων :Μεταβλητή υποβοήθηση (στάνταρ σε scout, LR , sportline)
Τετρακίνητες εκδόσεις αποκλειστικά με DSG 7
Ειδικό τζάμι για περιορισμό θορύβου και αφαίρεση ης μόνωσης του καπό
Αλλαγή χειριστηρίων τιμονιού
Ραφές στο ταμπλό και πόρτες για κάποιες εκδόσεις
Φως περιβάλλοντος ανάλογα με την επιλογή οδήγησης (κόκκινο για σπορ π.χ)Και το πιο παράξενο … αλκαντάρα γιοκ !!!
Skoda Kodiaq