-
Στρώσιμο ότι μου ειπαν (εως 120χλμ/ω ή περίπου 3000στρ/λ). Επίσης, δεν δίνω απότομα φορτία στον κινητήρα.
Στα 1500χλμ θα πάω για έλεγχο, άνευ χρέωσης. Πρώτο σέρβις στον χρόνο ή 15000χλμ. Στην δική μου περίπτωση μάλλον στον χρόνο...
Το CVT είναι χλίδα. Κάνει σχεδόν ανεπαίσθητες αλλαγές, δεν είναι βέβαια τόσο άμεσο όπως το DSG που είχα δοκιμάσει αλλά επειδή δεν το 'κυνηγάω' γενικά με τα αμάξια, είμαι υπερευχαριστημένος. Προς το παρόν...
Δεν έχω προσέξει κάτι στην κατασκευή του αυτοκινήτου. Δεν το έχω πλύνει βέβαια ακόμα, όπου και ανακαλύπτεις τυχόν ατέλειες.
Δεν ξέρω ακριβώς, δώθηκε παραγγελία μέσα Μαρτίου, κάποια στιγμή στα μέσα Απριλίου ενημερώθηκα ότι η παραγγελία μου έχει πλέον αριθμό πλαισίου. Ετοιμοπαράδοτα CVT δεν υπάρχουν, εκτός και αν πέσεις σε παραλαβές. Εγώ έχασα την προηγούμενη γιατί δεν είχα δώσει ακόμα το παλιό.
Έκδοση acenta. Στα CVT εάν τολμήσεις να πας σε πιο πλούσια έκδοση, πέφτει τσεκουριά λόγω αλλαγής κλίμακας.Παιδική ηλικιά σούπερ. 90ς, τι να λέμε τώρα....
-
Καλοτάξιδο και ξεκούραστα χιλιόμετρα να ευχηθώ ξανά.
Να φανταστώ έχεις ακούσει για τους τριγμούς που έβγαζε το προηγούμενο ε;
Βλέπεις κάτι ύποπτο; Η μόνωση της καμπίνας σε κάλυψε;
Σε ρωτάω γιατί την άλλη βδομάδα παω και γω για ετοιμοπαράδοτο οπότε είμαι λίγο με το άγχος.Στο testdrive που έκανα (1.2) δεν άκουσα ή είδα τις παλιές καφρίλες.
-
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
Καλημέρα! Ευτυχής πλέον κάτοχος 1.2T CVT facelift εδώ και μερικές μέρες.
Πρώτες εντυπώσεις θετικές. Άνετο στον δρόμο, καλά φρένα. Το τράβηγμα είναι επαρκές (τουλάχιστον σε ρυθμούς στρωσίματος), σίγουρα όμως δεν φαίνεται ότι θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν με ενόχλησαν σε ταχύτητες έως 120-130χλμ, είναι λίγο θορυβώδης η κύλισή του (αναλόγως οδοστρώματος) και με λίγο περίεργη αίσθηση στο υδραυλικό τιμόνι όταν στρίβεις σε επαρχιακό. Έψαξα στο μένου και βρήκα δυο ρυθμίσεις, το έβαλα στο σπορτ και φαίνεται λίγο καλύτερο. Σε αστική κίνηση άψογο, το CVT μαγεία, ο όγκος θέλει συνήθεια...Καλοτάξιδο και πάντα με υγεία!
-
Κοίτα να δεις, μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο με 560χλμ ακόμα ακόμα οπότε τι τριγμούς να έχει? ΟΚ, μπορεί άμα κλείσω το ραδιόφωνο και στήσω αυτί να ακούσω κανά τσικ σε καμιά λακούβα αλλά δεν μπαίνω σε αυτή την διαδικασία. Έχω διαβάσει τα θέματα σχετικά με την ποιότητα και τους τριγμούς, ελπίζω να μην έχω θέμα.
Η μόνωση της καμπίνας είναι ΟΚ, ο πωλητής θυμάμαι είχε πει ότι στο facelift έχουν βάλει παχύτερα τζάμια. Το μόνο που παρατήρησα είναι ο αυξημένος θόρυβος κύλισης σε σχέση με το focus που είχα. Πιθανώς να είναι συνδιασμός ελλειπούς μόνωσης στους θόλους αλλά και μεγαλύτερου ελαστικού.Χωρίς πλάκα τώρα, αν είσαι Αθήνα και δεν βαριέσαι να κάνεις μια βόλτα προς Ν. Προάστια, στείλε ένα ΠΜ για να έρθεις να σε κάνω μια γύρα να το δεις, ή μάλλον να το ακούσεις.
Ευχαριστώ για τις ευχές
-
Το θέμα καθαρίστηκε από την off topic συζήτηση. Εφιστούμε όμως την προσοχή σε πραγματικά και φανταστικά μέλη να μην το συνεχίσουν.
-
Υπάρχουν και 'φανταστικά' μέλη? Αν ναι και το ξέρετε καλό θα ήταν να διαγραφούν.
Sorry για το off topic, αν θέλετε μπορείτε να το διαγράψετε.Απομακρύνθηκαν. Και ας σταματήσει το off topic παρακαλώ.[mod]
-
Οτι θα προκαλούσε τόση ίντριγκα και τέτοια πάθη το ...Qashqai... μπράβο του:lol:
-
Από τα κορυφαία σε πωλήσεις είναι. Λογικό!
Τι ίντριγκα να έχουν τα αυτοκίνητα που πατώνουν...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από τα κορυφαία σε πωλήσεις είναι. Λογικό!
Τι ίντριγκα να έχουν τα αυτοκίνητα που πατώνουν...
Με τη λογική ότι τα καλοπουλημένα έχουν περισσότερους να ασχολούνται, άρα στατιστικά θα υπάρχουν και παθιασμένοι καi ιντριγκαδώροι
Ωστόσο πάθη και οπαδούς συνήθως προκαλούν πιο ειδικά αυτοκίνητα (S2000, mx-5, mr-2, 200SX) ή εκδόσεις (civic V-tec, impreza sti, lancer evo)
Τα καλοπουλημένα μεν, αλλά άοσμα, άχρωμα και αδιάφορα [Qashqai (ακόμα και με νίκελ καθρέπτες), corolla sedan, Nissan sunny, ψυγειοκαταψύκτες toshiba] τι πάθη να προκαλέσουν.. -
Μα για αυτή την λογική που λες λέω και εγώ.
Δεν σου είπα ότι το Qashqai με τους νίκελ καθρέφτες είναι το παθιαρικο S2000 ... -
**Το τοπικό ΞΑΝΑκαθαρίστηκε από το off topic. Θέτουμε όμως και τελευταία προειδοποίηση στους ιδιοκτήτες των εξειδικευμένων forums ότι σε οποιαδήποτε πλέον εκτός κανονισμού συμπεριφορά τους θα απομακρυνθούν ΟΡΙΣΤΙΚΑ από το 4ΤF. Η υπομονή εξαντλήθηκε. **
-
Ας κάνω και μια τελευταία ερώτηση, αν και δεν αφορά αποκλειστικά το QQ αλλά όλα τα οχήματα, αλλά αξίζει να ειπωθεί και εδώ.
Τι είναι καλύτερο για έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα;
Ένα μεγάλο ταξίδι για στρώσιμο και αν ναι πως; Μιλάω για ταξίδι πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή τα πρώτα 1500 χλμ σε Αττική, τοπικά και πόλη;; -
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ας κάνω και μια τελευταία ερώτηση, αν και δεν αφορά αποκλειστικά το QQ αλλά όλα τα οχήματα, αλλά αξίζει να ειπωθεί και εδώ.
Τι είναι καλύτερο για έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα;
Ένα μεγάλο ταξίδι για στρώσιμο και αν ναι πως; Μιλάω για ταξίδι πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή τα πρώτα 1500 χλμ σε Αττική, τοπικά και πόλη;;Όλο ερωτήσεις είσαι βρε συ [emoji14]
Καλύτερα ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο αλλά με διακυμάνσεις στην ταχύτητα όχι cruise control -
Ναι το χω το κακό αυτό αλλά κάθε φορά που είναι να παραλάβω καινούριο αυτοκίνητο με πιάνει αυτή η μλκ και ρωτάω συνέχεια. Τι εννοείς διακυμάνσεις;
Αν βγω σε εκείνη την ατέλειωτη ευθεία για Σαλονίκη πως να κάνω τις διακυμάνσεις; -
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ναι το χω το κακό αυτό αλλά κάθε φορά που είναι να παραλάβω καινούριο αυτοκίνητο με πιάνει αυτή η μλκ και ρωτάω συνέχεια. Τι εννοείς διακυμάνσεις;
Αν βγω σε εκείνη την ατέλειωτη ευθεία για Σαλονίκη πως να κάνω τις διακυμάνσεις;Θα πας για λίγο με 100 μετά με 120 πιο κάτω με 140 και πάλι μετά τα ίδια
-
Νομίζω ότι ταξίδι δεν ενδείκνυται για στρώσιμο. Το θέμα είναι να κάνεις πολλές αλλαγές ταχυτήτων και σε ταξίδι - ακόμα και με διακυμάνσεις ταχύτητας - άντε να εναλλάσσεις 5ή/6ή (για εξατάχυτο κιβώτιο). Η λύση βέβαια δεν είναι το άλλο άκρο - να πήξεις στην κίνηση. Κάτι ενδιάμεσο είναι ιδανικό, λίγο κίνηση, λίγο μέσες ταχύτητες, λίγο Αττική Οδός αν είσαι Αθήνα κτλ. Και φυσικά όχι τις στροφές πολύ ψηλά.
Τώρα βέβαια τα αυτοκίνητα έρχονται θεωρητικά στρωμένα. Οπότε αν το παραλάβεις κι έχεις να κάνεις ταξίδι νομίζω είναι λίγο υπερβολή να μην το χρησιμοποιήσεις. Απλά καθόλου cruise control - όπως ειπώθηκε και παραπάνω - και όσο γίνεται συχνότερη αλλαγή ταχυτήτων.
Αλήθεια, το βιβλίο οδηγιών τι λέει;
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ»
Για να εξασφαλίσετε την μελλοντική αξιοπιστία και
οικονομική λειτουργία του καινούργιου αυτοκινή-
του σας, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες στην
διάρκεια των πρώτων 1.600 χιλιομέτρων. Εάν δεν
τις ακολουθήσετε μπορεί να έχετε σαν αποτέλεσμα
μειωμένη ζωή του κινητήρα και μειωμένη απόδοσή
του.
• Αποφύγετε να οδηγείτε για πολύ ώρα με σταθε-
ρή ταχύτητα, είτε αργά είτε γρήγορα.
• Μην λειτουργείτε τον κινητήρα πάνω από τις
4.000 στροφές.
• Μην κόβετε τελείως το γκάζι για να επιταχύνετε
στην συνέχεια με καμία ταχύτητα.
• Αποφύγετε τις απότομες εκκινήσεις.
• Αποφύγετε όσο γίνεται το απότομο φρενάρι-
σμα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Τα μοντέλα με κινητήρα πετρελαίου Κ9Κ θα επιτύ-
χουν το μέγιστο της απόδοσής τους μόνο μετά τα
πρώτα περίπου 5.000 χλμ.ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Τα χαρακτηριστικά οδήγησης του αυτοκινήτου
σας μπορούν να αλλάξουν σημαντικά από την
προσθήκη οποιουδήποτε φορτίου (και την κατα-
νομή του φορτίου) και από την προσθήκη προαι-
ρετικού εξοπλισμού (κοτσαδόρος, σχάρα οροφής
κλπ.). Ο τρόπος και η ταχύτητα της οδήγησής σας
θα πρέπει να ρυθμίζονται ανάλογα. Ιδιαίτερα όταν
μεταφέρετε βαριά φορτία, η ταχύτητά σας θα
πρέπει να μειώνεται αισθητά.
• Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν εμπόδια γύρω
από το αυτοκίνητο.
• Ελέγξτε τις στάθμες των υγρών όπως είναι το
λάδι κινητήρα, το αντιψυκτικό, το υγρό φρένων
και συμπλέκτη και το υγρό του πλυστικού παρ-
μπρίζ όσο το δυνατό πιο συχνά και τουλάχιστον
κάθε φορά που βάζετε καύσιμο.
• Ελέγξτε οπτικά την εμφάνιση και την κατάσταση
των ελαστικών. Μετρήστε και ελέγξτε εάν είναι
σωστή η πίεση των ελαστικών.
• Τα σημεία συντήρησης στο κεφάλαιο «8. Συντή-
ρηση και κάντε το μόνος σας» θα πρέπει να
ελέγχονται περιοδικά.
• Ελέγξτε εάν είναι καθαρά όλα τα παράθυρα και
τα φώτα.
• Ελέγξτε ότι είναι κλειστές όλες οι πόρτες.
• Ρυθμίστε το κάθισμα και το προσκέφαλο του
καθίσματος.
• Ρυθμίστε την θέση του εσωτερικού και των εξω-
τερικών καθρεπτών.
Δέστε την ζώνη σας και ζητήστε από τους υπό-
λοιπους επιβάτες να κάνουν το ίδιο.
• Ελέγξτε ότι όλες οι πόρτες έχουν κλείσει.
• Ελέγξτε την λειτουργία των προειδοποιητικών
φώτων όταν ο διακόπτης της μίζας είναι στην
θέση ΟΝ.
• Μην τοποθετείτε σκληρά ή βαριά αντικείμενα
στο ταμπλό ή την πίσω εταζέρα για να αποφύγε-
τε τραυματισμό σε περίπτωση απότομου φρενα-
ρίσματος.ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
• Αποφύγετε την ρυμούλκηση τρέιλερ στην διάρ-
κεια της περιόδου στρωσίματος του αυτοκινή-
του.ΛΑΔΙΑ
Είναι φυσιολογικό να προσθέτετε λάδι ανάμεσα
στα διαστήματα συντήρησης ή στην διάρκεια της
περιόδου στρωσίματος του κινητήρα, ανάλογα με
την δυσκολία των συνθηκών οδήγησης και την
ρευστότητα του λαδιού που χρησιμοποιείται. Πε-
ρισσότερο λάδι κινητήρα καταναλώνεται από την
συχνή επιτάχυνση / επιβράδυνση ιδιαίτερα σε
υψηλές στροφές του κινητήρα. Η κατανάλωση
μπορεί να είναι μεγαλύτερη όταν ο κινητήρας εί-
ναι καινούργιος. Εάν ο δείκτης της κατανάλωσης
λαδιού, μετά την οδήγηση για 5000 χιλιόμετρα εί-
ναι περισσότερο από 0.5 λίτρα για κάθε 1000 χιλι-
όμετρα, συμβουλευθείτε εξουσιοδοτημένο συ-
νεργείο της Nissan.Από το https://www.nissan.gr/content/dam/Nissan/greece/manuals/qashqai/J11_OM_SEPT_2017.pdf
-
Σήμερα το απόγευμα πήγα να βάλω μπρος και είδα ότι το φως δυσλειτουργίας του κινητήρα έμεινε σταθερά αναμένο. Έσβησα τον κινητήρα, ξαναβάζω μπροστά πάλι τα ίδια.
Μετά από πέντε λεπτά, σταματάω στα δεξιά, σβήνω ανάβω κινητήρα και το φωτάκι είχε σβήσει.
Καινούργια κόλπα!
Για να κάνουμε αύριο μια βόλτα στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα μας πούνε...Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλο;
Πετρέλαιο βαζω σταθερά σε ένα πρατήριο Shell που εμπιστεύομαι και μόνο την προτελευταία είχα βάλει ΕΚΟ, από πρατήριο γνωστού, οπότε δεν νομίζω να παίζει κάτι με τα καύσιμα. -
Νερο στην νεροπαγιδα του πετρελαιου μυριζομαι.
Θελει να ανοιξει το βρυσακι, να το σβησει απο τον εγκεφαλο και ολα μια χαρα θα ειναι. -
Πριν καιρό μου είχε συμβεί έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις, ο λόγος νομίζω πως ήταν επειδή έβαλα μπροστά γυρίζοντας το κλειδί με μια κίνηση χωρίς να περιμένω να σβήσει το λαμπάκι της προθέρμανσης.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νissan Qashqai J11 [2014-__]