-
καλησπέρα είμαι σε αναζήτηση αγοράς αυτοκίνητου και είμαι ανάμεσα στα
1 toyota yaris hybrid
2 hyndai i30 2015
3 peguote 208
3 renault clioδεν ξέρω θέλω αξιόπιστο αμάξι και να είναι οικονομικό τώρα δεν ξέρω αξίζει το κάτι παραπάνω το yaris για χρήση κυρίως μέσα στη πόλη (και γιατί λέω δεν έχει δυναμό δίσκο πλατό και έτσι)?
-
καλησπέρα είμαι σε αναζήτηση αγοράς αυτοκίνητου και είμαι ανάμεσα στα
1 toyota yaris hybrid
2 hyndai i30 2015
3 peguote 208
3 renault clioδεν ξέρω θέλω αξιόπιστο αμάξι και να είναι οικονομικό τώρα δεν ξέρω αξίζει το κάτι παραπάνω το yaris για χρήση κυρίως μέσα στη πόλη (και γιατί λέω δεν έχει δυναμό δίσκο πλατό και έτσι)?
-
καλησπέρα είμαι σε αναζήτηση αγοράς αυτοκίνητου και είμαι ανάμεσα στα
1 toyota yaris hybrid
2 hyndai i30 2015
3 peguote 208
3 renault clioδεν ξέρω θέλω αξιόπιστο αμάξι και να είναι οικονομικό τώρα δεν ξέρω αξίζει το κάτι παραπάνω το yaris για χρήση κυρίως μέσα στη πόλη (και γιατί λέω δεν έχει δυναμό δίσκο πλατό και έτσι)?
-
Ποια θα είναι ακριβώς η χρήση του;
-
Για μέσα στη πόλη και καμιά φορά μια δυο φορες το μήνα καμία βόλτα 100-150 χιλιόμετρα (100χιλ/Ώρα περιπου)
-
Καταρχάς τι μέγεθος θες, γιατί αυτά που λες ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες (B και C) ? Θες supermini ή μικρομεσαίο (i30) ? Σοβαρά προβλήματα δεν νομίζω ότι έχει βγάλει κάποιο από αυτά, εξαρτάται βέβαια και με τι κινητήρα και κιβώτιο θα τα πάρεις. Θεωρητικά το Yaris έχει το πλεονέκτημα της κατανάλωσης, αλλά και πάλι εξαρτάται για τι μοτέρ ενδιαφέρεσαι (και τα Clio και 208 είναι οικονομικά).
Για το θέμα της αξιοπιστίας, η Hyundai βγαίνει συνεχώς στις καλύτερες, το ίδιο και η Toyota, αλλά εδώ παίζει ρόλο και η διάρκεια της εγγύησης που δίνουν οι κατασκευαστές (ή οι επεκτάσεις τους).
-
κοίταξε το yaris έχει το θέμα της κατανάλωσης και ότι μέσα στη πόλη με το start stop δεν θα αλλάξω πότε μίζα μιας και δεν έχει. το i30 είναι από τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν και είναι και αξιόπιστα (άσχετο το i30 και το elantra είναι το ιδιο αμάξι?). το θέμα είναι ότι το yaris αξίζει αυτά τα παραπάνω λεφτά?
yasris hybrid 11.000
i30 8.500 -
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος με τις τιμές? Γιατί το υβριδικό yaris ξεκινάει απο τα €16,500 περίπου. Εκτός αν μιλάς για μεταχειρισμένο...
-
Μάλλον για μεταχειρισμένα μιλάει.
Το i30 και το elantra δεν έχουν καμια σχέση, το 2ο είναι sedan. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μάλλον για μεταχειρισμένα μιλάει.
Το i30 και το elantra δεν έχουν καμια σχέση, το 2ο είναι sedan.Βασικά το i30 είναι σύγχρονο αμάξι, ενώ το Elantra ένας ανθρωπομεταφορέας.
Με την σειρά i η Hyundai έγινε ένας σύγχρονος κατασκευαστής αυτοκινήτων από κατασκευαστής λύσεων ανάγκηςSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Μίζα δε θ' αλλάξεις, αλλά σε βάθος δεκαετίας να σε δω πως θα αλλάξεις τις μπαταρίες..
-
παιδιά συγγνώμη που απαντάω μετά από τόσο καιρό αλλά δεν θυμόμουν το κωδικό στο σαιτ και δεν με άφηνε να μπω στο μαιλ.
η μπαταριά έχει 1000 ευρο απο ebay με μεταφορικά.
αλλά το θέμα είναι ότι βλέπω και κάτι σαν το νέο micra που είναι κάπου εκεί κοντά και δεν ξέρω πελαγώνω .
-
Το τελωνείο το έχεις υπολογίσει για το χιλιάρικο;
-
όχι. θα πάρω και εδώ Ελλάδα να μάθω τιμή. σε δυο βδομάδες θα ανεβώ αθηνα να πάρω αμάξι αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει. τα 10000 αξιζουν να τα δωσεις σε μεταχειρισμενο?
(διαδρομές πιο πολύ πόλη) και άλλες προτάσεις ευπρόσδεκτες, -
πειτε κατι.
-
Όπως;
-
κάτι
-
Μας απαντάς πρώτα σε αυτό, ώστε να ξέρουμε περίπου τι ψάχνεις -όχι απλά γενικώς και αορίστως 'αμάξι'- και συνεχίζουμε....
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Καταρχάς τι μέγεθος θες, γιατί αυτά που λες ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες (B και C) ? Θες supermini ή μικρομεσαίο (i30) ?.. -
Ο χρήστης vasilisaerox έγραψε:
πειτε κατι.Ωραία φέτα!
-
Αξίζει να δώσεις 10.000 ευρώ αν γνωρίζεις τον ιδιοκτήτη. Έχω περίπτωση fiesta του 2011 που ο ιδιοκτήτης είναι φίλος, το πηγαίνει συνεχώς στην αντιπροσωπεία και εκτός εγγύησης που είναι τώρα. Δεν το πιέζει και αν σκεφθεί να το πουλήσει και το ζητήσει σε τσιμπημένη τιμή θα το αγοράσω. Έχει κοντά στα 70.000 χιλιόμετρα. Επίσης τα 10.000 ευρώ είναι σχετικό. Εξαρτάται ποια είναι η τιμή του καινούργιου. Αν το καινούργιο κάνει 25.000 ευρώ, τότε τα 10.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο ποσό. Αν κάνει 15.000 ευρώ και το βρεις όπως έγραψα παραπάνω (σε κατάσταση πολύ καλή, προσεγμένο με όλα τα σέρβις, χωρίς να έχει κάτι εσύ να κάνεις) για εμένα αξίζει. Βασικά θα κοιτούσα ποιο μοντέλο από όσα μου αρέσουν είναι κοντά στα 12.000 ευρώ με 13.000 ευρώ και θα το αγόραζα καινούργιο κάνοντας συμβιβασμούς σε εξοπλισμό, ιπποδύναμη. Το καινούργιο είναι διαφορετικό. Έχεις και την εγγύηση και ξέρεις το αυτοκίνητο. Βέβαια ο καθένας έχει την άποψή του και την οικονομική του δυνατότητα. Είναι και οι συγκυρίες. Μπορεί να βρεθεί κάποια αντιπροσωπεία που κάνει καλή έκπτωση σε κάποιο μοντέλο στα λεφτά σου ή ελαφρώς μεταχειρισμένο που να είναι 'πεντακάθαρο'.
ποιο αμαξι