-
Εντυπωσιακό το ότι όχι απλά το έντυσε με δέρμα, άλλα το ότι άλλαξε και το σχήμα του! Πολύ ωραίο, καμιά σχέση με πριν!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Εντυπωσιακό το ότι όχι απλά το έντυσε με δέρμα, άλλα το ότι άλλαξε και το σχήμα του! Πολύ ωραίο, καμιά σχέση με πριν!Ναι, ήταν δικό μου request να γίνει re-trim έτσι, με flat bottom και thumbgrips και φαίνεται άλλαξε τον σκελετό για να το καταφέρει.
Έκανε πολύ καλή δουλειά, γιαυτό το ποστάρω και εδώ έτσι αν κάποιος ενδιαφέρεται και θέλει να πάρει προσφορά ας πει το όνομά μου για να πάρει κάτι καλύτερο.
Είναι από τον:
http://royalsteeringwheels.com/βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
σε λιγο θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
μετα θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
αυριο θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
μεθαύριο θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
του χρονου θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου.
πολλα χρονια θα βλεπω απο το παραθυρο ενα κτιριο του δημου....και εσυ τεντυμπόη μας δειχνεις το δερματινο αγωνιστικο τιμονι του εβο
γαμω το κτιριο του δημου. και τον δημο.Είδες? Είναι για να μη βλέπεις συνέχεια ένα κτήριο του δήμου.
-
Πολύ ωραίο έγινε!
Τα πλαϊνά του είναι με αλκαντάρα; -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Πολύ ωραίο έγινε!
Τα πλαϊνά του είναι με αλκαντάρα;Ευχαριστώ.
Ναι, αλκανταρα.
Με προβλημάτισε λίγο ο καθαρισμός, αλλά βρήκα ένα tutorial και παρήγγειλα ένα καθαριστικό αλκανταρας sonax.
Μου είπε ότι κάθε εβδομάδα ή μήνα ανάλογα με τη χρήση καλό είναι να το καθαρίζω. Θα το κάνω κάθε μήνα γιατί δεν είναι daily driver.
Θα φτιάξω κανένα βιντεακι από το καθάρισμα.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Εξαιρετική δουλειά. Αν και προσωπικά το σιχαίνομαι το αλκαντάρα ενώ το δέρμα το λατρεύω.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εξαιρετική δουλειά. Αν και προσωπικά το σιχαίνομαι το αλκαντάρα ενώ το δέρμα το λατρεύω.Ήμουν λίγο προβληματισμενος γιατί γνωρίζω ότι η αλκανταρα σαν υλικό έχει τα θέματά της αλλά έχει και φοβερή αίσθηση.
Διάβασα αρκετά και έψαξα τρόπους καθαρισμού, οπότε είπα να το ρισκάρω αφού δεν είναι καθημερινό αυτοκίνητο για να είναι και κάτι το διαφορετικό.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Καλημερα..
Τρομερο αποτελεσμα! Επικη δουλεια!! Να το χαιρεσαι και να το στριβεις..
Το πως ενα απλο εξαρτημα του αυτοκινητου σου αλλαζει ετσι τη διαθεση δε λεγεται... -
Νίκο, στον Βρανάκη ρώτησες? Έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσε να το φτιάξει και ο Στέλιος (δεν ξέρω το κόστος όμως).
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, ήταν δικό μου request να γίνει re-trim έτσι, με flat bottom και thumbgrips και φαίνεται άλλαξε τον σκελετό για να το καταφέρει.Απίστευτο! Μακάρι να τον ήξερα όταν έψαχνα τρόπο να φτιάξω το τιμόνι του CX7 μου, ήθελα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτές τις αλλαγές (thumb-grips και flat bottom) και δεν το αναλάμβανε κανένας στην Αθήνα/Ελλάδα...
-
Άσχετο, αλλά δεν μπορώ με τίποτα τα flat bottom τιμόνια, με εκνευρίζουν αφάνταστα!
Άλλη μια μπούρδα του VAG (αν θυμάμαι καλά) που το πέρασε ως μόδα....
-
Καλημέρα!
Ναι petran, είναι όντως φοβερή αυτή η αίσθηση ανανέωσης οπότε ανυπομονώ να έρθει να το στριψω.
Φάνη, όχι δε ρώτησα αλλά και οι εβαδες από το άλλο φόρουμ δε μου είπαν για κάποιον άλλο. Βασικά καλό είναι να το έχει ξανακάνει. Αλλιώς δε το εμπιστεύεσαι εύκολα.
Πάντως έχει αλλάξει σκελετό, αλλά δε με πειράζει γιατί πρακτικά άλλος τρόπος δεν υπήρχε να γίνει, οπότε ο άνθρωπος το έχει μελετήσει και έχει φτιάξει σκελετό για να βάλει thumbgrips και flat bottom.
The Ace, δε πειράζει. Στο επόμενο.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Σήμερα ήρθε και το έβαλα.
Δεν έχω λόγια, θα αφήσω τις φωτογραφίες να μιλήσουν από μόνες τους.
Καλύτερο από το εργοστασιακό σίγουρα και η αίσθηση της αλκανταρας, μοναδική.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ξεχωρίζει ως καλαίσθητο εξάρτημα στη φωτο:-)
Με γεια, καλο-πιαστο.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Ξεχωρίζει ως καλαίσθητο εξάρτημα στη φωτο:-)Με γεια, καλο-πιαστο.
Ετοιμάζω και βίντεο unboxing & τοποθέτησης.
-
Χαίρεται συνονόματε που πέρα από το όνομα τυγχάνει να μοιραζόμαστε και το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου .
Είδα το τιμόνι και ομολογώ ενδομύχως το θέλω. Μπορείς αν σου είναι εύκολο να με ενημερώσεις για το κόστος του και τέλος αν μπορεί ο ίδιος ο τεχνίτης να βρει στεφάνι για να μη «χαλάσω» το δικό μου;Υ.Γ Σαν ένα μικρό λιθαράκι από εμένα επειδή βλέπω ότι απολαμβάνεις το αμάξι εκεί που πρέπει και όχι φανάρι - φανάρι ( όχι πως δεν κάνει και για αυτή τη δουλειά βέβαια ) είδα τρομερή διαφορά με μπλοκε διαφορικά της quaife . Πλέον το turn in, που άλλοτε βασάνιζε το αμάξι μου , είναι υποδειγματικό , βάζει τα μούτρα μέσα και η ουρά ακολουθεί κάτ´ επιλογή είτε με γραμμές είτε πλαγιολισθαίνοντας . Επίσης δεν ξέρω αν στα άλογα που είσαι σε απότομη επιτάχυνση ψαρεύει , επειδή εμένα λόγω δύναμης ψάρευε , με το μπλοκε εκμηδενίστηκε αυτό το φαινόμενο .
-
Ο χρήστης Stuntboy έγραψε:
Χαίρεται συνονόματε που πέρα από το όνομα τυγχάνει να μοιραζόμαστε και το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου .
Είδα το τιμόνι και ομολογώ ενδομύχως το θέλω. Μπορείς αν σου είναι εύκολο να με ενημερώσεις για το κόστος του και τέλος αν μπορεί ο ίδιος ο τεχνίτης να βρει στεφάνι για να μη «χαλάσω» το δικό μου;Υ.Γ Σαν ένα μικρό λιθαράκι από εμένα επειδή βλέπω ότι απολαμβάνεις το αμάξι εκεί που πρέπει και όχι φανάρι - φανάρι ( όχι πως δεν κάνει και για αυτή τη δουλειά βέβαια ) είδα τρομερή διαφορά με μπλοκε διαφορικά της quaife . Πλέον το turn in, που άλλοτε βασάνιζε το αμάξι μου , είναι υποδειγματικό , βάζει τα μούτρα μέσα και η ουρά ακολουθεί κάτ´ επιλογή είτε με γραμμές είτε πλαγιολισθαίνοντας . Επίσης δεν ξέρω αν στα άλογα που είσαι σε απότομη επιτάχυνση ψαρεύει , επειδή εμένα λόγω δύναμης ψάρευε , με το μπλοκε εκμηδενίστηκε αυτό το φαινόμενο .
Αγαπητέ συν-εβά, συγγνώμη για τη καθυστερημένη απάντηση αλλά τώρα το είδα που έψαχνα να βρω ρυθμίσεις στα Μέγαρα σε ένα ποστ που είχα γράψει εδώ το Μάρτιο.
Περί κόστους.
Η δουλειά έγινε στην Αγγλία, στη royalsteeringwheels.com. Μπορείς να επιλέξεις όπως θέλεις να στο φτιάξει. Με ή χωρίς αλκανατάρα, ή με flat δέρμα nappa ή διάτρυτο δέρμα σε όποιο σημείο θέλεις εσύ (πάνω, κάτω, στο πλάι) ή με/χωρίς σημάδι στη κορυφή σε όποιο χρώμα θέλεις και τέλος χρώμα ραφής και αν θέλεις ή όχι flat bottom ή thumb grips.
Εμένα για αυτά που άλλαξα μου κόστισε 200 λίρες + 33 μεταφορικά από Αγγλία + 50 ευρώ αποστολή του δικού μου τιμονιού από Ελλάδα στην Αγγλία με ELTA Courier + 0,50 ευρώ κούτα από τα Jumbo.
Μπορείς να σκεφτείς πως θέλεις το δικό σου και να του στείλεις ένα μέιλ με τη συγκεκριμένη παραμετροποίηση που θέλεις εσύ (τύπου δέρμα, thumb grips ή όχι, χρώμα ραφής, flat bottom ή όχι) ώστε να σου δώσει τιμή.
Σχετικά με τη στεφάνη, είμαι σίγουρος ότι έχει δική του αλλά θα σου τη χρεώσει σίγουρα έξτρα. Καλό είναι να τον ρωτήσεις και για αυτό. Γιατί όμως θέλεις να κρατήσεις τη δική σου? Νομίζω δεν έχει νόημα και δεν αξίζει.
Σχετικά με το μπλοκέ. Το evo το έχω μάθει αρκετά καλά τώρα μετά από διάφορες δοκιμές και βόλτες, με το μεγάλο πρόγραμμα εννοείται (~380hp) και δε βλέπω κανένα ψάρεμα ούτε μούτρα. Το αντίθετο θα έλεγα. Έχει υποδειγματικό εμπρός μέρος ειδικά μετά τις ρυθμίσεις που έχω κάνει στην ανάρτηση (μετά από ψάξιμο στο δρόμο).
Το 10άρι έχει εμπρός μπλοκέ εργοστασιακά και επειδή δεν λειτουργεί σαν προσθιοκίνητο αλλά σαν 4κίνητο (50/50 torque split by default) νομίζω δε χρειάζεται τέτοια παρέμβαση μπροστά.
Τι σετάπ έχεις? Ανάρτηση? Λάστιχα? Τα λάστιχα σε τι κατάσταση είναι? Τι πιέσεις δουλεύεις?
Με την ohlins πλέον στα 10 κλικ εμπρός και 11 πίσω έχει αποκτήσει συγκλονιστική ισορροπία το αυτοκίνητο και φανταστικό turn-in. Αλλάζει κατεύθυνση ακαριαία σαν αγωνιστικό, δε ψαρεύει, δε χαζεύει...το στέλνεις εκεί που θες και το γκάζι κάτω. Το οδηγείς με το γκάζι.
Ελαστικά έχω τα AD08R. Το καλοκαίρι οι πιέσεις μου (κρύες) είναι 31 εμπρός και 30 πίσω και το χειμώνα 33 εμπρός και 32 πίσω.
Αυτά.
Σόρι για τη καθυστέρηση, ελπίζω να το δεις.
-
Το δεύτερο σκέλος από χθες. Δυστυχώς δεν τράβηξα το γρήγορο, στο 9,9.
Το επόμενο ήταν αυτό:
Δεύτερο χρόνο ημέρας, πρώτο ένα Caterham με 1:09:902
-
That’s our boy!!!
Μπραβο Νίκο! Για όλα και σε όλα όσα κανεις και απολαμβανεις με το φανταστικό αυτό όπλο. Έχοντας το οδηγήσει κι ο ιδιος μπορώ να πω ότι είναι σε θέση να κάνει πολλούς να κοιτάζουν προς Ανατολάς όταν σκέφτονται μια αναβαθμιση στο Petrolheads ιπποστάσιό τους!!!#Keep_Στρίβειν [emoji2957][emoji23][emoji41][emoji106]
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
That’s our boy!!!
Μπραβο Νίκο! Για όλα και σε όλα όσα κανεις και απολαμβανεις με το φανταστικό αυτό όπλο. Έχοντας το οδηγήσει κι ο ιδιος μπορώ να πω ότι είναι σε θέση να κάνει πολλούς να κοιτάζουν προς Ανατολάς όταν σκέφτονται μια αναβαθμιση στο Petrolheads ιπποστάσιό τους!!!#Keep_Στρίβειν [emoji2957][emoji23][emoji41][emoji106]
Όταν αυτό το λέει ο most respectfull petrolhead που έχω γνωρίσει, σημαίνει πολλά.
Υποκλείνομαι.
Είναι το άτιμο Τεό μου...και που να το δεις με τα 888. Απλά δεν έχω καταφέρει να 'τα βρω' ακόμα σε σεταπ ανάρτησης και πιέσεις.
Μάλλον θέλουν υψηλότερες απ'ότι νόμιζα.
-
Θα βρεις την απάντηση στο chassis tuning manual που σου είχα δώσει προ καιρού
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Μitsubishi Lancer Evo X