Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 186
    • 187
    • 151 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    3730
    60487
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Το λεον στις τιμες που προσφερεται πκεον ειναι φοβερη προταση.

      Τί είπες;;;;
      http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... undai-i30n

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk last edited by

        Τι λες τώρα!!!!
        Ανάθεμα τον φόρο πολυτελείας ρε γμτ!
        Αν και το cupra είναι τετρακίνητο νομίζω , το N με τα 250 και τον εξοπλισμό που θα έχει λογικά στα 27.000 είναι ασυναγώνιστο.

        Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Προσθιοκίνητα είναι και τα δύο. Το Cupra μου φαίνεται καλύτερο deal. Πιο δυνατό και περίπου στα ίδια χρήματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Προσθιοκίνητα είναι και τα δύο. Το Cupra μου φαίνεται καλύτερο deal. Πιο δυνατό και περίπου στα ίδια χρήματα.

            Αμφότερα θεωρούνται μονόδρομος........περί ορέξεως και διαλέγεις,αλλά όπως είπε ο φίλος πιο πρίν,,,,,μαμώ τη φορολογία μας και τα λοιπά xtra τέλη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysia ... sta-megara

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Όποιος βρει την τραγωδία στο παραπάνω κείμενο, κερδίζει βραβείο Καββαθά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Όποιος βρει την τραγωδία στο παραπάνω κείμενο, κερδίζει βραβείο Καββαθά...

                  Διαβασα το σχολιο σου........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    ''...με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύεις να μείνεις εκτός ωφέλιμης περιοχής ισχύος του κινητήρα στην είσοδο της στροφής...''

                    Νομίζω ότι λογικότερο θα ήταν να έγραφαν στην έξοδο της στροφής εκτός αν το ηλεκτρονικό- μπλοκε διαφορικό που εχει to i30N σου επιτρέπει να πατας τέρμα γκάζι από την ...είσοδο

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Καμία σχέση με όλα αυτά. Απλά κάνει αυτόματο rev-matching, δηλαδή μυτι-τακούνι, το οποίο γίνεται ώστε να μην υπάρχει απότομο φρενάρισμα-μπλοκάρισμα των τροχών στην είσοδο.

                      Ο ΚΚ θα τραβάει τα λίγα μαλλιά που του απέμειναν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kilomeater last edited by

                        Πέρασε ένα μάυρο σενταν, δεν πρόλαβα να δω μοντέλο, αλλά ήταν εξαιρετικό επεξω. Κοιτάω το site τις, μοιάζει με το i40 αλλά φαίνεται άσχημο στις φωτο.

                        Δεύτερο μοντέλο που με εντυπωσιάζει θετικά , μετά το Κονα... Μπράβο η Hyundai!!
                        Άμα βελτιώσει τα εσωτερικά λίγο θα παίζει πολύ γερά για υποψηφιότητα επόμενου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          ...

                          Εξηγώ γιατί γίνεται το κατέβασμα γιατί (ιδίως στα τούρμπο) δε θές να μείνεις με ξεφούσκωτη τουρμπίνα πάνω στη στροφή και να σου έρθουν ξαφνικά τα 37 κιλά ροπής στην έξοδο , οσα μπλοκέ και ηλεκτρονικά να έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα στην ελληνική άσφαλτο δεν είναι σίγουρο ότι θα σε σώζουν πάντα.

                          Το μύτη - τακούνι εσείς οι πισωκίνητοι πρέπει να το ξέρετε καλά γιατί όντως ο πίσω άξονα μπλοκάρει στα ατσούμπαλα κατεβάσματα και το ESP δεν μπορεί να κάνει και πολλά σε αυτή τη περίπτωση , σε εμπροσθοκίνητο ακόμα και όταν πάει το στροφόμετρο στα κόκκινα πάνω στο κατέβασμα δε μου εχει τύχει μπλοκάρισμα

                          Εντωμεταξύ στην Αυστραλία ' I30 N kills GTI' πιστεύω καταλάβατε πιο

                          Youtube Video

                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Το πρόβλημα είναι αλλού. Στο ότι ο συντάκτης είπε ότι κάνει rev matching για να μην μείνεις εκτός ωφέλιμου φάσματος, κάτι που είναι παντελώς λάθος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Το πρόβλημα είναι αλλού. Στο ότι ο συντάκτης είπε ότι κάνει rev matching για να μην μείνεις εκτός ωφέλιμου φάσματος, κάτι που είναι παντελώς λάθος.

                              http://www.pronews.gr/auto-moto/dokimes ... s-rythmoys
                              Και εδώ το λέει........
                              Τελικά είναι τόσο καλό;;;;με την πρώτη προσπάθεια;;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Στο άρθρο το pronews το λέει σωστά όμως.

                                'Η λειτουργία Rev matching ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν ο οδηγός μεταβαίνει από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη ταχύτητα. Συνεπώς, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, επιτρέπει ομαλότερες ή πιο σπορ μεταβάσεις.'

                                Το rev match είναι μια ξερογκαζιά κατά το κατέβασμα, ώστε οι ΣΑΛ του κινητήρα να συγχρονιστούν με τις ΣΑΛ που θα ανεβάσει όταν μπει η χαμηλότερη σχέση. Αυτό γίνεται ώστε να μην διαταραχθεί η δυναμική συμπεριφορά του πλαισίου από την απότομη επιβράδυνση που θα προκαλούσε η πέδη του κινητήρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  O βασικός λόγος του ρεβ ματς είναι η προστασία των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου, μετάδοση και κινητήρας κατά βάση, από φθορές που προκαλούν τα κατεβάσματα ταχυτήτων. Όσο πιο 'άγρια' και άτσαλα τα κατεβάσματα τόσο το χειρότερο.
                                  Ένα επίσης όφελος για το αυτοκίνητο που έχει τέτοιο σύστημα ή που το κάνει ο οδηγός σε κάποιο κατέβασμα, είναι η πιο άνετη οδήγηση για τους επιβάτες καθότι αποφεύγονται τα ακούσια 'φρεναρίσματα'.
                                  Πιο συνηθισμένο είναι στην οδήγηση μοτοσυκλεττών, εκεί το κάνει ο οδηγός μόνος του.

                                  Π.χ. πας με 6η και 130χαω και κατεβάζεις σε 5η, ή γενικά με οποιοδήποτε συνδυασμό ταχυτήτων. Αν αφήσεις το γκάζι το αμάξι θα 'φρενάρει' λίγο και οι στροφές θα ανέβουν. Αν πατήσεις λίγο γκάζι κατά τη διάρκεια της αλλαγής ταχύτητας (ή το κάνει αυτό αυτόματα το αυτοκίνητο), η αλλαγή θα γίνει πιο ομαλά και η ταχύτητα θα παραμείνει στα 130 χαω περίπου στο παράδειγμά μας, παρόλο που έχεις μικρότερη ταχύτητα στο κιβώτιο.

                                  Το δείχνει στο βίδεο στο 370Ζ που πρώτο έβαλε το σύστημα στο λογισμικό του, τώρα έχουν μέχρι και λίμο.

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ισχύει κι αυτό που λες περί φθοράς, αλλά ο πρωταρχικός λόγος είναι είναι αυτός που είπα. Στο 3ο λεπτό:

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Το είδες το βίδεο? Στο 2:53 λέει:
                                      ''the first reason is that you gonna have less wear''

                                      Όμως, ΔΕΝ υπάρχει first reason ή second. Αυτό το καθορίζει το προφίλ χρήσης, το οποίο διαφέρει ανά περίπτωση.

                                      Σε ένα αγωνιάρικο ή γλήγορο αυτοκίνητο μπορεί να είναι το να πας γλήγορα no matter what. Tο rev match εδώ σου εξασφαλίζει το πιο ομαλό κατέβασμα ταχυτήτων και τη μηδαμινή χρονοτριβή και δευτερευόντως κάποια άλλα πράγματα.
                                      Σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο, ή καλύτερα σε καθημερινές συνθήκες μετακίνησης, ο πρωταρχικός λόγος είναι το να έχω λιγότερες φθορές σε βάθος χρόνου, με δεύτερο το να είμαι άνετος, όλα τα άλλα έπονται, αν υπάρχουν καν δηλαδή.
                                      Σε μία λίμο, ο πρωταρχικός λόγος είναι η άνεση στη μετακίνηση, χωρίς τραντάγματα, βουίσματα και μπρουμουτίσματα. Όλα τα άλλα έπονται, αν υπάρχουν καν δηλαδή.
                                      Σε μία μοτοσυκλέττα που οδηγείται γλήγορα μπορεί να είναι και το να μη φας τα μούτρα σου με πτώση ή εκτροπή σε κάποια στροφή ή γενικά αλλαγή πορείας στην οποία για να είσαι ασφαλής πρέπει να κάνεις κάμποσα κατεβάσματα όσο το δυνατό πιο ομαλά.Όλα τα άλλα έπονται.

                                      Τέσσερεις τρόποι οδήγησης, τέσσερεις διαφορετικές προτεραιότητες για να κάνεις, ή να έχεις (αυτόματο) rev match.
                                      Και μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Επειδή το είδα, λέει ότι 'the most important benefit is that you are not going to upset the balance of the car'.

                                        Σε καθημερινή οδήγηση δεν έχει κανένα νόημα, μπορείς να κατεβάζεις γλυκά κι αργά ταχύτητες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Δες και την επόμενη φράση που πάλι δεν είδες, αμέσως μετά στο 3:10 'So in racing...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μην γίνεσαι εκνευριστικός. Φυσικά και είναι αγωνιστική τεχνική και για αυτό χρησιμοποιείται στην γρήγορη οδήγηση, εντός κι εκτός πίστας. Δεν είδες που έγραψα ότι σε καθημερινή οδήγηση δεν έχει νόημα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 151 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr